ما که هستیم

 نشانی وب‌سایت ما: https://decorineh.com.

ما براساس قوانین جرایم رایانه‌ای متعهد شده ایم که اطلاعات شما کاربران عزیز را با استفاده از تمام امکانات و منابع خود محافظت نماییم و به هیچ‌عنوان این اطلاعات را در اختیار موسسات و سازمان‌های دیگر به منظور تبلیغات یا خدمات دیگر ارایه ندهیم. همچنین کاربران وب‌سایت دکورینه کاملا اختیار دارند اطلاعات شخصی خود را که به هنگام ثبت‌نام در اختیار ما قرار داده‌اند پاک نمایند.

همچنین از کاربران درخواست داریم حتما موارد امنیتی را رعایت نمایند و هر زمان قصد دارند در جایی ثبت‌نام کنند یا اطلاعات شخصی خود را وارد نمایند به آدرس وب‌سایت توجه کنند چرا که وب‌سایت دکورینه مسئولیتی در قبال لینک‌های خارج از دکورینه ندارد.

دیدگاه‌ها

زمانی که بازدید کننده در سایت کامنتی ارسال می کند، ما اطلاعاتی که در دیدگاه نمایش داده می شود را ذخیره می کنیم، علاوه بر آن آیپی آدرس بازدید کننده و مرورگر او نیز برای کمک به تشخیص اسپمرها استفاده می شود.

ما به وسیله کد Hash شده آدرس ایمیل شما را برای نمایش گراواتار شما بکار میگیریم. که قوانین حریم خصوصی گراواتار در آدرس https://automattic.com/privacy/ موجود می باشد. بعد از تایید دیدگاه شما، عکس گراواتارتان برای عموم قابل دیدن خواهد بود.

رسانه

درصورتی که بر روی وبسایت ما تصویری آپلود کنید، باید از آپلود کردن تصاویری که لوکیشن شما در آن Embed شده باشد خودداری کنید. 

کوکی‌ها

اگر شما روی سایت دیدگاه ارسال کنید، احتمال این هست که اطلاعات شما مثل اسم، آدرس ایمیل و وبسایت تان، در کوکی ها ذخیره شود. این کوکی ها برای صرفه جویی در زمان شماست، به این صورت که در نظرات بعدی، نیازی به پر کردن اطلاعات اولیه به صورت مجدد نخواهید داشت. عمر این کوکی ها، یکسال است.

اگر شما در وبسایت ما اکانت داشته باشید و وارد حساب کاربریتان شوید، یک کوکی جهت اینکه ببینیم آیا مرورگر شما از کوکی پشتیبانی می کند، ساخته می شود. این کوکی حاوی اطلاعات شخصی شما نیست و بعد از بستن مرورگر، کوکی شما نیز حذف می گردد.

ضمنا زمانی که شما در سایت وارد می شوید، ما چندین کوکی برای ذخیره اطلاعات ورود شما و صفحه نمایش شما ذخیره می کنیم. عمر این کوکی ها دو روز است و عمر کوکی اسکرین یک سال، اگر شما از گزینه “مرا به خاطر بسپار” استفاده کنید، عمر کوکی ها به دو هفته خواهد رسید. همچنین این کوکی ها بعد از اینکه از حساب کاربری خود خارج شوید، حذف خواهند شد.

اگر شما در وبسایت، یک پست را ویرایش و یا منتشر کنید، یک کوکی که حاوی هیچ اطلاعات شخصی ای نیست، در مرورگر شما ذخیره می گردد، عمر آن یک روز است و فقط برای اینکه مشخص باشد یک پست منتشر/ویرایش شده ساخته می شود.

محتوای جاسازی‌شده از دیگر وب‌سایت‌ها

نوشته های روی وبسایت ممکن است از وبسایت دیگری جاگذاری شده باشد. (موادری مانند ویدیوها، تصاویر، مقالات و …) این موضوع دقیقا به معنی آن است که شما بازدید کننده آن وبسایت هستید.

ممکن است آن وبسایت اطلاعات شما را ذخیره سازی کند، کوکی ست کند، از آنالیزرهای مختلف استفاده نماید و همچنین اگر عضو سایت شوید شما را به وسیله مطالب جاگذاری شده دنبال نماید.

چه نوع از داده‌های شخصی را جمع‌آوری می‌کنیم و چرا؟

اطلاعاتی همچون دفعات بازدید، مدت زمان بازدید،‌ نسخه‌ی مرورگر و بسیاری اطلاعات فنی دیگر تنها به منظور بهبود خدمات استفاده خواهند شد و ارتباطی با اطلاعات شخصی فرد نخواهد داشت. این اطلاعات نیز به هیچ عنوان به سازمان‌های ثالث فروخته یا ارایه نخواهد شد و تنها به عنوان بهینه‌سازی همین وب‌سایت استفاده خواهد شد.

چه مدت ما اطلاعات شما را حفظ می‌کنیم

اگر در وبسایت ما نظر خود را به اشتراک بگذارید، نظر و داده‌های متای آن به مدت نامحدود نگهداری و ذخیره خواهد شد. در این صورت امکان پیگیری نظرات به‌صورت خودکار مقدور می‌شود و نیازی به نگه داشتن نظراتِ در انتظار بررسی نخواهد بود.

کاربرانی که در وبسایت ما ثبت‌نام می‌کنند، اطلاعات کاربری‌شان نیز حفظ و ذخیره می‌شود. تمام کاربران می‌توانند اطلاعات خود را مشاهده کنند، آنها را ویرایش کنند یا اطلاعات شخصی خود را هر وقت که مایل باشند، پاک کنند. (فقط امکان تغییر نام کاربری وجود ندارد). مدیران وبسایت نیز می‌توانند این اطلاعات را رؤیت و ویرایش کنند.

حقوقی که بر روی داده‌هایتان دارید

اگر در این وبسایت، صاحب حساب کاربری باشید، یا نظری به اشتراک بگذارید، حق درخواست فایل داده‌های شخصی خود -یعنی داده‌هایی که ما از شما دریافت و نگهداری کرده‌ایم- را دارید. این داده‌ها شامل هر چیزی است که در وبسایت بر جای گذاشته‌اید. ضمنا حق درخواست برای پاک کردن تمام داده‌های شخصی‌تان نیز کاملا محفوظ است. البته این داده‌ها مواردی را که برای اهداف مدیریتی، قانونی و امنیتی در اختیار داریم، شامل نمی‌شود.

شما نظارت کنید

بدون شک احتمال این وجود دارد که در بخشی از سایت مشکل خاصی بوجود بیاید یا اینکه لینکی به خارج از سایت حتی در بخش نظرات وجود داشته باشد که امنیت اطلاعات شخصی کاربران عزیزمان را به مخاطره بیاندازد، در هر شرایط و موقعیتی ما نیازمند نظارت دقیق شما کاربران هستیم و در صورت مشاهده‌ی هر گونه مشکلی، درخواست می‌کنیم که به بخش تماس با ما فورا اطلاع دهید و به طور کامل مشکل را توضیح دهید. اینگونه ما نیاز با خیالی آسوده تر از حریم خصوصی شما محافظت خواهیم کرد و می‌دانیم که حتی اگر چشمان ما توان مشاهده همه مشکلات را نداشت، نظارت شما ما را هدایت خواهد کرد.