راهنمای خرید

راهنمای خرید شیرآلات ساختمانی و بهداشتی

خرید شیرآلات ساختمانی و بهداشتی
۸۴ / ۱۰۰

خرید شیرآلات ساختمانی و یا شیرآلات منزل نکات و حساسیت‌های مربوط به خودش را داراست و بهتر است قبل از خرید شیرآلات حتما به نکات و راهنمایی‌هایی که در این مطلب به آن‌ها اشاره کرده ایم توجه کافی را داشته باشید.

امروزه بسیاری از لوازم و وسایلی که درون منزل وجود دارند باید توسط شیرآلات به آب دسترسی پیدا کنند و برای دسترسی پیدا کردن به آب نیز باید حتما شیرآلات مربوط به آنها نصب شده باشد. وسایلی مانند یخچال، ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی نیز از وسایل پر کاربردی هستند که دارای شیرآلاتی هستند و از طریق آن شیرآلات عملیات ورود آب و تخلیه آب را انجام می‌دهند.

یکی از مسائل مهم در حوزه شیرآلات، شیرآلات با کیفیت و مناسب است؛ در ادامه این محتوا قصدمان بر این است که برای شما راجع به شیرآلات و خرید شیرآلات صحبت کنیم و شما را در این حوزه راهنمایی کنیم؛ پس تا انتهای این محتوا ما را همراهی کنید.

خرید شیرآلات ساختمانی

خرید شیرآلات ساختمانی و بهداشتی

در ادامه این محتوا عناوین زیر مورد بررسی قرار خواهند گرفت:

انواع شیرآلات ساختمانی
⦁ قیمت شیرآلات ساختمانی
⦁ خرید شیرآلات ساختمانی
⦁ نکات خرید شیرآلات ساختمانی
⦁ جنس شیرآلات ساختمانی
⦁ روکش شیرآلات بهداشتی
⦁ سخن آخر درباره خرید شیرآلات

انواع شیرآلات ساختمانی

شیرآلات ساختمانی

انواع شیرآلات ساختمانی

شیرآلاتی که در ساختمان‌ها و منازل استفاده می‌شوند انواع متفاوتی دارند، نا گفته نماند که این شیر‌ها عملکرد‌های متفاوتی نیز دارند و در ادامه راجع به شیر‌های ساختمانی و عملکرد آنها صحبت خواهیم کرد:

شیر توپی:

10

به این دلیل به این شیرها، شیر‌های توپی می‌گویند زیرا یک گوی مانند در بالای آنها قرار دارد و یک اهرم نیز در بالای این گوی مانند وجود دارد که با چرخاندن آن می‌توانید آب را کنترل کنید.

شیر دیسکی:

13

این نوع شیر‌ها دارای استوانه مانندی هستند و اهرم بر روی این استوانه مانند سوار شده است و می‌توانید با استفاده از آن آب را کنترل کنید. این نوع شیر‌ها جدید هستند و می‌توانند آب سرد و گرم را با هم مخلوط کرده و به بیرون هدایت کنند.

شیر کارتریجی:

12

این نوع شیر‌ها همانند شیر‌های فشاری هستند و دارای دو اهرم نیز هستند، یک تفاوت که شیر کارتریجی با شیر فشاری دارد این است که واشر ندارد ولی دیگر بخش‌های آن همانند شیر فشاری است.

شیر فشاری:

شیرآلات ارزان

شیرآلات ارزان قیمت

شیر‌های فشاری از شیرآلات قدیمی هستند که قیمت پایینی نیز دارند، این نوع شیر آلات دارای دو اهرم ساده هستند و با این دو اهرم می‌توانید آب را مخلوط کنید.

قیمت شیرآلات ساختمانی

قیمت شیرآلات

قیمت شیرآلات ساختمانی

نمی توان گفت که شیرآلات ساختمانی چه قیمتی دارند زیرا قیمت و هزینه خریداری هر شیر ساختمانی متفاوت و متمایز از دیگری است، برای مطلع شدن از قیمت شیرهای ساختمانی می‌توانید به سایت ما مراجعه کنید و قیمت شیرآلات مختلف را پیدا کنید، فروشگاه اینترنتی دکورینه یکی از بهترین سایت‌ها در حوزه فروش شیرآلات ساختمانی است.

خرید شیرآلات ساختمانی

خوب است بدانید هرکدام از شیرآلات جنس خاصی دارد

خوب است بدانید که هرکدام از شیرآلات ساختمانی یک جنس خاصی دارد

شیرآلات ساختمانی همانطور که گفتیم انواع متفاوتی دارند و هرکدام از این نوع‌ها با یک ویژگی از دیگری متمایز می‌شود، هزینه خریداری یا همان قیمت شیرآلات ساختمانی با یکدیگر متفاوت است؛ برای مثال شیرآلات جدید که عملکرد بهتری دارند با شیرآلات قدیمی تر قطعا تفاوت‌های بسیاری دارند و یکی از این تفاوت‌ها نیز تفاوت قیمتی است.

البته خوب است بدانید که هرکدام از شیرآلات ساختمانی یک جنس خاصی دارد، یعنی به عبارتی جنس شیرآلات ساختمانی با یکدیگر تفاوت دارد و این یکی از عوامل تغییر قیمت شیرآلات محسوب می‌شود. علاوه بر جنس شیرآلات، باید بررسی کنید که هر شیر برای چه کاری مناسب است و چه عملکردی به شما ارائه می‌دهد تا بهتر بتوانید یک شیر مناسب خریداری کنید.

نکات خرید شیرآلات ساختمانی

5

در خرید شیرآلات ساختمانی باید به نکاتی توجه داشته باشید زیرا این نکات به شما در انتخاب و خرید یک شیر ساختمانی مناسب تر و بهتر کمک خواهند کرد، این نکات عبارت اند از:

⦁ کمتر به ظاهر شیرآلات توجه کنید! باید دقت داشته باشید که کیفیت شیرآلات فقط در ظاهر آنها نیست، شما باید علاوه بر ظاهر شیرآلات به موارد و بخش‌های درونی آن نیز توجه کنید. تا گفته نماند که شیرآلاتی که درون آنها با کیفیت است قطعا بیرون و ظاهر آنها نیز با کیفیت و مناسب است.

⦁ سپس باید دقت داشته باشید که ارتفاع شیرآلات چقدر است، شیرآلاتی که کوتاه هستند در بعضی از مکان‌ها در خانه به کار نمی آیند و شیر‌های بلند نیز از این قاعده مستثنی نیستند و آنها نیز در مکان هایی که دارای جای کوچکی برای شیرآلات است مناسب نیستند.
⦁ سعی کنید شیرآلاتی که خریداری می‌کنید از نوع کارتریجی باشند زیرا اگر فشار آب شما کم باشد این نوع شیرآلات فشار آب را بالاتر می‌برند.

⦁ پوشش و جنس شیرآلات نیز بسیار مهم است، سازندگان شیرآلات ساختمانی معمولا بدنه شیرها را از جنس کروم، پودری الکترواستاتیک و یا پی‌وی‌دی قرار می‌دهند.

⦁ علاوه بر نکات بالا شما باید فضایی که شیر را در آن قرار می‌دهید بررسی کنید و بر اساس آن بهترین شیر را انتخاب کنید.

جنس شیرآلات ساختمانی

جنس شیرآلات ساختمانی

جنس شیرآلات ساختمانی

امروزه با توجه به پیشرفتی که در صنعت شیرآلات به وجود آمده است جنس‌های مختلفی را برای شیرآلات در نظر گرفته اند، معروف ترین نوع‌های جنس شیرآلات عبارت اند از:

⦁ شیرهای برنجی

⦁ شیرهای سرب خشک

⦁ شیرهای تمام استیل

⦁ شیرهای آبکاری کروم

⦁ شیرهای آبکاری برنج

⦁ شیرهای آبکاری مس

⦁ شیرهای آبکاری اپوکسی

 

روکش شیرآلات بهداشتی

15

شیرآلات به طور کلی در بخش خارجی خود به دو قسمت تقسیم می‌شوند، بخش خارجی درونی شیرآلات و بخش خارجی بیرونی شیرآلات؛ منظور از این حرف این است که بخش خارجی شیرآلات دارای دو قسمت است و ما قسمت بیرونی آن یعنی بخش خارجی بیرونی را مشاهده می‌کنیم. این بخش که عرض کردیم دارای روکش هایی است که در شیرآلات گوناگون این روکش متفاوت است، در بالا نیز برای شما انواعی از روکش‌های شیرآلات را نام بردیم و این روکش‌ها در واقع ظاهر شیرآلات را بهتر می‌کنند.

سخن آخر درباره خرید شیرآلات

6

حالا که به آخرین قسمت این مطلب رسیده ایم به طور خلاصه به شما توصیه می‌کنیم با رعایت نکاتی که درباره خرید شیرآلات گفته شد، شیرآلات مناسبی با وضعیت منزل خود خریداری کنید و از آن استفاده کنید. برای تهیه انواع شیرآلات می‌توانید به اینجا مراجعه نمایید و شیرآلات مورد نیازتان را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت خریداری کنید.

خرید شیرآلات ساختمانی با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت

خرید شیرآلات با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *