دفتر کار, نورپردازی

۱۶ مدل شیک چراغ رومیزی مناسب اتاق کار خانگی

چراغ رومیزی مناسب اتاق کار خانگی
۹۲ / ۱۰۰

بهترین چراغ رومیزی مناسب اتاق کار خانگی که می‌تواند سبک کاری شما را در دفتر کارتان تغییر دهد، در این مقاله با ذکر چند نمونه به بررسی این موضوع می پردازیم.

با توجه به این موضوع که امروزه “دورکاری و یا کار در خانه” برای بیشتر افراد امری عادی به نظر می‌رسد، داشتن یک فضای کاری در خانه نیز می‌تواند در روند کسب و کارمان، ما را یاری نماید. این موضوع به این معناست که داشتن یک میز و صندلی راحت در خانه اهمیتش حتی از داشتن دفتر اداری نیز بیشتر می‌باشد، با این حال می‌توان گفت داشتن یک چراغ رومیزی نیز به اندازه میز و صندلی اهمیت خاص خودش را دارد.

در هر دفتر کاری، نورپردازی مناسب می‌تواند آن را به یک مکان بسیار خوب تبدیل کند. یک چراغ رومیزی شیک علاوه بر تامین نور در طول روز و شب می‌تواند ظاهر دفتر و سطح فعالیت شما را نیز بسیار عالی جلوه دهد. هیچ کمبود و محدودیتی برای انتخاب چراغ‌های رومیزی وجود ندارد. اما اگر بخواهید بهترین چراغ رومیزی را انتخاب کنید، باید چراغی را انتخاب کنید که مناسب فعالیت شما باشد.

برای اینکه شما در انتخاب بهترین چراغ رومیزی راحت باشید، ما با توجه به تجربه‌ای که داشتیم بهترین موارد را در زمینه انتخاب چراغ رومیزی مناسب اتاق کار خانگی در این مقاله خدمت شما ارائه نمودیم.

حال سوال پیش می‌آید که شما می‌خواهید یک دفتر خانگی طراحی کنید و اصلا نمی دانید از کجا شروع کنید؟ ما مجموعه مقالاتی برای دکوراسیون دفتر خانگی تهیه نمود‌ه‌ایم که می‌توانید آن را ببینید، و به توصیه‌های ما در مورد انتخاب وسایل اداری توجه نمایید.

چراغ رومیزی خوب چه کارکردی دارد؟

چراغ رومیزی مناسب اتاق کار خانگی

چراغ رومیزی مناسب اتاق کار خانگی

اگر از دفتر خود برای کارهای خلاقانه مانند نوشتن، نقاشی و یا حتی مطالعه استفاده می‌کنید، بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید استفاده از یک چراغ مطالعه می‌باشد تا شما بتوانید راحت‌تر کارهای خود را به انجام برسانید. استفاده از چراغ‌های مطالعه برای هر فعالیتی که به نور مستقیم نیاز داشته باشد می‌تواند مورد ایده آلی نیز به نظر برسد.

این چراغ‌ها به گونه‌ای ساخته شده اند که یک پرتو نور متمرکز را بر بخشی که می‌خواهید ساطع می‌کنند که این امر می‌تواند فضای بسیار روشنی را نیز برای فعالیت‌های شما فراهم نماید. البته باید خاطر نشان کنیم که چراغ رومیزی مناسب اتاق کار خانگی در اشکال و اندازه و سبک‌های زیادی در بازار موجود می‌باشند.

اکثر آنها دارای بازوهای قابل تنظیم هستند که به شما این امکان را می‌دهد تا هر طور که بخواهید مقدار نور را تنظیم کنید و آن را در زاویه درست قرار دهید. اگر تا نیمه شب کار می‌کنید و احساس خستگی سرتاسر وجودتان را فرامی‌گیرد ، یک چراغ مطالعه می‌تواند در این سختی کار همراه شما باشد.

برای داشتن نور خوب در محیط کار چه شرایطی لازم است؟

Best Desk Lamps8

اگر به دنبال چراغی هستید که نور ملایم ساطع کند می‌توانید از چراغ‌های رومیزی مناسبی استفاده کنید که پوشش سایه مانندی را نیز به همراه خودشان دارند.

چراغ‌های رومیزی سایه ساز یک مورد بسیار مهم می‌باشند. اگر شما می‌خواهید از لامپ‌های سقفی خود در دفتر کاری‌تان استفاده کنید و به نور اضافی نیاز دارید می‌توانید از چراغ‌های رومیزی سایه ساز استفاده کنید. درست مثل یک آباژور که به عنوان واسطه عمل می‌کند و یک لامپ رومیزی را نیز درون خودش دارد و نور را در سطح میزی که پشتش هستید پخش می‌کند و یک درخشش ملایم نیز ایجاد خواهد کرد و به جای اینکه نور به صورت مستقیم پخش شود به صورت یکنواخت پخش خواهد شد.

اگر فضای کاری شما در یک اتاق نشیمن و یا یک آپارتمان کوچک و یا در کنار تخت خوابتان باشد، برای این کار می‌توانید از چراغ رومیزی مناسب اتاق کار خانگی استفاده کنید که کاملا سبک کاری شما را شیک جلوه می‌دهد.

برای صرفه جویی در روشنایی اتاق کار خانگی چه کاری باید انجام دهیم؟

چراغ رومیزی مناسب اتاق کار خانگی Best Desk Lamps24

استفاده از یک چراغ رومیزی مناسب اتاق کار خانگی می‌تواند به طور همیشگی نور کافی را در اختیار شما قرار دهد بدون اینکه فضای خاصی را اشغال نماید.
اگر شما یک میز بزرگ داشته باشید، استفاده از یک چراغ با پایه‌های کوچک می‌تواند بهترین گزینه در هنگام کار برای شما باشد. با این کار می‌توانید لپ تاب، لوازم التحریر و لوازم اداری را بر روی میز قرار دهید و با نور کافی کارتان را به سرانجام برسانید. می‌توانید از طریق چراغ‌های رومیزی که دارای پایه‌های کوچک می‌باشند و آباژورهایی که خیلی جمع و جور هستند کارتان را شروع نمایید. (به طور کلی چراغ‌هایی برای اتاق نشیمن استفاده می‌شود که نور را بیشتر ساطع می‌کنند).

همچنین ارتفاع چراغ‌ها را نیز باید در نظر بگیرید، اگر شما یک مانیتور دارید، پس نیاز دارید تا از یک چراغ رومیزی با ارتفاع بلند استفاده کنید. فضای اشغالی توسط چراغ بر روی میز را نیز باید در نظر بگیرید. همچنین به یاد داشته باشید که محل عبور سیم‌ها و اندازه کلی آباژور را نیز باید مورد بررسی قرار دهید تا در هنگام کار چیزی جلوی دست و پا نباشد.

چگونه نور پردازی در محل کار ما می‌تواند بسیار چشم نواز جلوه داده شود؟

Best Desk Lamps14 e1652612099450

فراتر از بخش عملکردی، بهترین چراغ رومیزی برای دفتر اداری شما باید چراغی باشد که زیبایی خاص خودش را داشته باشد و با دکوراسیون فضای کاری شما نیز مطابقت کاملی داشته باشد.

این را هم به یاد داشته باشید که چراغ رومیزی یکی از معدودترین وسایل‌های تزیینی است که در تمام دفاتر خانگی دیده می‌شود، پس جذاب و شیک بودن آن می‌تواند جلوه دفتر کار را نیز تغییر دهد و رنگ و بوی خاصی به کسب و کارتان خواهد داد. اگر عاشق دنیای رنگ هستید پس باید یک چراغ رومیزی متناسب با پایه‌های روشن انتخاب نمایید. اما اگر موردی کلاسیک و پر زرق و برق مد نظرتان است باید چراغی که دارای دسته‌های فلزی است و نور را به خوبی ساطع می‌کند را در نظر بگیرید.

چراغ‌های رومیزی که شما از آنها استفاده می‌کنید باید طوری باشند که سبک کاری شما را تغییر دهند و با ایجاد حس خوب و الهام بخش تنوع فضای کاری شما را افزایش دهد. پس از طرحی استفاده کنید که به شما آرامش می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا تمرکزتان در زمان کار بیشتر شود.

انواع مدل‌های شیک چراغ رومیزی مناسب اتاق کار خانگی

چراغ مطالعه مدل کوری

چراغ رومیزی مناسب اتاق کار خانگی مدل‌های شیک چراغ رومیزی مناسب اتاق کار خانگی

این نوع از چراغ‌های مطالعه فضایی کم را اشغال می‌کنند و دارای قیمت مقرون به صرفه نیز هستند. نمای بیرونی و پایه‌های مشکی رنگ آن نیز ظاهر زیبایی به آن داده و می‌توان در بخش‌های اداری از آن استفاده کرد.

چراغ رومیزی مناسب اتاق کار خانگی مدل دریک

Best Desk Lamps2 1

Best Desk Lamps4

این نوع از چراغ مطالعه می‌تواند سطح زیادی را روشن کند. این چراغ‌ها از جنس فلز برنج است که صیقل داده شده اند، و ظاهری کلاسیک نیز دارند. ظاهر این چراغ نه سنتی و نه مدرن است چیزی مابین را می‌توانیم برایش در نظر بگیریم. پس می‌توانیم بگوییم که این نوع چراغ مطالعه در فضا‌های کاری زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌توان در هنگام کار نیز ارتفاعش را تنظیم کرد. همچنین کاربردی که این نوع چراغ دارد توانسته خودش را نسبت به سایر چراغ‌ها منحصر به فرد جلوه دهد.

چراغ رومیزی بلین

Best Desk Lamps25 Best Desk Lamps21

استفاده از این نوع چراغ مقرون به صرفه است. پایه کوچک و حالتی سنتی و جذاب نیز دارند. می‌توانید این چراغ را کنار تخت بگذارید که حتی به عنوان شب خواب نیز کاربرد دارد.

چراغ‌های رومیزی یو اس بی شیشه‌ای بازیافتی مدل رایلان

Best Desk Lamps28 Best Desk Lamps20

این نوع از چراغ رومیزی مناسب اتاق کار خانگی دارای محفظه شیشه‌ای است و به صورت برنز و برنج جلا داده شده می‌باشد. همچنین ظاهری مدرن و سنتی و شیک دارد. این چراغ رومیزی با ساختار ساده برای یک دفتر کار جدید با ظاهری کوچک بسیار مناسب است. در عین حال می‌تواند زیبایی خاصی نیز داشته باشد و حالت سنتی را نیز به میز کاری‌تان می‌دهد. پایه آن دارای پورت یو اس بی است که برای شارژ چراغ می‌توان از آن بخش استفاده کرد.

چراغ‌های کروی ماربل (مرمر) یکی دیگر از مدل‌های شیک چراغ رومیزی مناسب اتاق کار خانگی

Best Desk Lamps19 Best Desk Lamps26

این چراغ‌ها با ظاهری شیک و زیبا، درخشندگی زیادی دارد و بر روی میز استفاده می‌شود، آباژور آن نیز باعث می‌شود تا نور لامپ یکنواخت در محیط ساطع شود. همچنین بخش‌های مرمری رنگ آن بافت پایه‌های آن را برجسته نشان می‌دهد. بخش مرمری موجود نیز باعث شده تا استفاده از این چراغ رومیزی مناسب اتاق کار خانگی باشد.

چراغ رومیزی مدل اکسپوزیور

مدل‌های شیک چراغ رومیزی مناسب اتاق کار خانگی Best Desk Lamps3 1

این چراغ به صورت دوتایی، توسط یک پایه که رنگ گردویی دارد متصل شده است، این چراغ بیشتر شبیه به چراغ‌های مربوط به کتابخانه‌های قدیمی و مدارس قدیمی می‌باشد. با این تفاوت که طرح و ظاهر آن چیزی مابین مدرن و سنتی است. با استفاده از دو چراغی که در این نوع چراغ رومیزی به کار رفته است، بخش‌های مربوط به لامپ نور را بر روی بخشی که روی میز کار می‌کنید متمرکز می‌کنند و با کنترل سایه‌ها و تنظیمات مربوطه می‌توان شاهد ساطع شدن نور بیشتری بر روی میز توسط این چراغ بود.

چراغ رومیزی مناسب اتاق کار خانگی مدل رادلی

Best Desk Lamps11 Best Desk Lamps22

این چراغ‌های رومیزی بسیار مقرون به صرفه هستند و حالتی ساده نیز دارند و برای فضای کاری معمولی در اتاق‌های خواب و اتاق مهمان مناسب است، پایه‌های باز آن نیز وزن کلی چراغ را کم می‌کند و به راحتی جابجا می‌شود و نور چراغ زیاد چشم را اذیت نمی‌کند. اگر دنبال چراغ رومیزی مناسب اتاق کار خانگی با ظاهر زیبایی هستید می‌توانید از این مدل شیک چراغ رومیزی استفاده کنید.

چراغ‌های رومیزی مدل آلورا

Best Desk Lamps17 مدل‌های شیک چراغ رومیزی مناسب اتاق کار خانگی

این نوع چراغ رو میزی یک نوع چراغ خاص است که از جنس سنگ مرمر و فلز برنج و یک بخش سایه ساز فلزی مشکی و صیقلی ساخته شده است و سبکی پویا را نیز در خودش جای داده است به طوری که عملکردش را حفظ می‌کند. نور این چراغ سطح وسیعی از میز را روشن می‌کند و آن را به چراغ رومیزی بسیار کارآمد تبدیل کرده است که برای کار در روز و آخر شب این مدل از چراغ رومیزی مناسب اتاق کار خانگی بسیار عالی به نظر می‌رسد.

چراغ‌های رومیزی مدل روسیا

Best Desk Lamps5 Best Desk Lamps7

این نوع چراغ‌ها ظاهری شیک و سرگرم کننده دارند و لامپ‌شان سفالی رنگ و شکلی قارچی مانند دارند که به طور یکپارچه متناسب با هر فضای کاری است. این مدل‌ شیک چراغ رومیزی مناسب اتاق کار خانگی ظاهری سنتی و مدرن دارند که می‌توانید از آن استفاده کنید. پایه آن باریک است و شکل لامپ نیز گرد است و جذابیت خاص خودش را دارد. همچنین یک فیلتر در قسمت بالای بخش گنبدی آن وجود دارد که باعث میشود نور به طور یکنواخت در محیط ساطع شود.

چراغ رومیزی مناسب اتاق کار خانگی مدل چادویک

Best Desk Lamps6 Best Desk Lamps1

این نوع چراغ‌های رومیزی دارای بازوی چرخشی هستند که بزرگ نیز می‌باشند و برای فضاهای کاری مشترک و اتاق کار خانگی بسیار مناسب هستند. بخش‌های سایه ساز آن را می‌توان در صورت نیاز به صورتی تنظیم نمود که نور بیشتر در محیط ساطع شود. فلز برنج به کار رفته در این چراغ و فلز مشکی آن نیز ظاهری مدرن و صنعتی به آن می‌بخشد و آن را به انتخابی عالی برای میز‌ها و فضاهای کاری تبدیل کرده است.

چراغ‌های رومیزی اکسپو زیور

Best Desk Lamps23 Best Desk Lamps27

این نوع چراغ یک چراغ صنعتی است که پایه‌های خاصی نیز دارد که ظاهری هنرمندانه به آن بخشیده است. حاشیه‌های این لامپ به صورت پهن و ترکیبی از تراورتن و فلز‌های صیقل داده شده به رنگ مشکی را می‌توان در این نوع چراغ رومیزی مناسب اتاق کار خانگی دید. نوری که از این چراغ ساطع می‌شود محیط را تا سطح زیادی روشن می‌کند. با توجه به ساختار این چراغ می‌توان گفت که در فضاهای کاری مختلفی قابلیت استفاده از آن وجود دارد.

چراغ رومیزی مدل فیلیپ

9c027fb13a781f7489d3a30aac8f612eca3d58e6a4e91614126795ff89bbd6a3 Best Desk Lamps13

این نوع چراغ با ظاهری ساده و شیک دارای فلز برنجی می‌باشد که نمای کلاسیک و مدرن به این نوع چراغ داده است. این نوع چراغ مطالعه به صورت متمرکز می‌تواند طیف‌های گسترده نوری متفاوتی را ساطع نماید و به راحتی قابل تنظیم نیز می‌باشد. شما می‌توانید در خانه و یا روی میز کودک و یا اتاق خواب از این نوع چراغ استفاده کنید. علاوه بر کارکردی که این چراغ دارد، دارای پایه‌های کوچکی نیز می‌باشد که روی هر سطحی می‌توانیم از آن استفاده کنیم.

امیدواریم ایده‌ها و راهنمای انتخاب چراغ رومیزی مناسب اتاق کار خانگی که آماده کرده‌ایم الهام بخش شما باشد و به شما کمک کنید در مراحل دکوراسیون اتاق کار خانگی موفق عمل کنید. فراموش نکنید که برای دیدن محصولات مرتبط با نورپردازی و همچنین مطالعه مقالات دیگر مربوط به دکوراسیون منزل از صفحه اصلی دکورینه دیدن کنید !  🙂

منبع: modsy

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *