حمام, رنگ

۷ ایده مهم دکوراسیون حمام خاکستری

lazy
۹۱ / ۱۰۰

رنگ خاکستری یکی از رنگ‌های جذاب و زیبا برای طراحی دکوراسیون داخلی است که در صورت طراحی و اجرای مناسب می‌تواند به زیبایی محیط شما منجر شود. در حالی که بسیاری از مردم آن را خنثی و کسل کننده می‌دانند، اما پتانسیل بالایی دارد که واقعاً جالب به نظر برسد. گاهی اوقات حتی کوچکترین جزئیات فضای داخلی را الهام بخش می‌کند.

آیا به تازگی تصمیم گرفته‌اید که به بازسازی حمام بپردازید و یا یک حمام خاکستری در خانه یا آپارتمان خود طراحی کنید، اما نمی‌دانید چگونه این کار را انجام دهید؟ ما ایده‌هایی را آماده کرده‌ایم که مطمئنا از آنها خوشتان می‌آید. به آنها نگاه کنید و الهام بگیرید – قطعا حمام خاکستری مورد اقبال شما خواهد بود!

دکوراسیون حمام خاکستری

دکوراسیون حمام خاکستری – ۷ ایده الهام بخش برای حمام خاکستری

حمام خاکستری با عناصر طلایی – ظرافت و زیبایی

حمام خاکستری فقط به معنای هماهنگی رنگ مبلمان، کف و دیوار نیست. در حالی که این اجزا بسیار مهم هستند، اما در اینجا لوازم جانبی و تزئینات نقش کلیدی را دارند. از آنجایی که رنگ خاکستری کاملاً خنثی است، می‌توانید از تخیل خود کمک بگیرید و این رنگ را با دیگر رنگ‌های عناصر و وسایل حمام ست کنید. به عنوان اولین مورد ترکیب رنگ خاکستری و طلایی گزینه بسیار محبوبی است.

آیا نمی دانید چه عناصر طلایی رنگ را در حمام خاکستری بگنجانید؟ استفاده از لامپ‌ها، یا جامایع دستشویی، فنجان‌های مسواک و جاصابونی طلایی در اینجا عالی هستند. اگر می خواهید عناصر اصلی حمام طلایی رنگ باشد، می‌توانید شیرهای طلایی را نیز انتخاب کنید. با استفاده از آنها، حمام خاکستری شخصیت اصلی و تا حدودی جسورتر به دست می‌آورد.

شیرآلات طلایی رنگ حمام

آینه‌های حمام دارای این توانایی منحصر به فرد برای دادن انرژی، عمق و بعد به اتاق است. با استفاده از آینه طلایی رنگ می‌توان دکوراسیون حمام خاکستری را به طور کامل متحول و فضای روشن‌تری را منعکس کرد. آینه‌های طلایی رنگ اغلب با انواع عناصر طراحی و لوازم جانبی کاملاً مطابقت دارد.

مطالعه بیشتر:

آیا تصمیم دارید حمام و سرویس بهداشتی خود را نوسازی و یا بازسازی کنید؟ در این مقاله ۲۵ ایده شیک به همراه تصاویر و نمونه های زیبا آماده کرده ایم و با ارائه پیشنهاداتی به دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام آبی و طلایی می‌پردازیم: سرویس بهداشتی و حمام آبی و طلایی [۲۵ ایده شیک]

 

اگر طراحی حمام خاکستری به سبک مینیمالیستی باشد، رنگ طلایی عالی است. به این ترتیب عناصر طلایی،  حمام خاکستریرنگ کسل کننده را در هم خواهد شکست.

دکوراسیون حمام خاکستری با عناصر طلایی

دکوراسیون حمام خاکستری با عناصر طلایی

حمام خاکستری با ست لوازم جانبی طلایی

حمام خاکستری با ست لوازم جانبی طلایی

حمام خاکستری با ست وان طلایی رنگ

حمام خاکستری با ست وان و لوازم اصلی طلایی رنگ

حمام خاکستری زنانه با تم صورتی

آیا رویای حمام خاکستری زنانه را دارید؟ ترکیب رنگ خنثای خاکستری با رنگ صورتی زنانه گزینه جالبی است. لازم نیست خیلی زیاده روی کنید. اگر می‌خواهید فضای داخلی زیبا به نظر برسد – صورتی کم‌رنگ را انتخاب کنید. به آرامی اتاق را برجسته می‌کند.

گزینه‌های زیادی برای استفاده از رنگ صورتی در حمام خاکستری وجود دارد. این رنگ روی دیوار عالی به نظر می‌رسد. می‌توانید رنگ کنید یا لوازم جدید صورتی را انتخاب کنید.

طرح‌های بسیار جسورانه‌تری نیز وجود دارد، مانند طرح‌هایی که وسایل و یراق آلات صورتی دارند. سینک، وان و توالت صورتی در بازار موجود است. با این حال، به خاطر داشته باشید که انتخاب همه این عناصر با رنگ صورتی ممکن است زیاده‌روی باشد. به همین دلیل، رایج‌ترین راه حل این است که فقط یک سینک یا وان حمام صورتی رنگ انتخاب کنید. به این ترتیب، آن وسیله به عنوان یک تم جالب عمل می‌کند که فضای داخلی را تحت تأثیر قرار نمی‌دهد.

حمام خاکستری با تم صورتی

حمام خاکستری زنانه با تم صورتی

حمام خاکستری با کاشی‌های صورتی

دکوراسیون حمام خاکستری با کاشی‌های صورتی

حمام خاکستری صورتی

دیوار حمام خاکستری صورتی

ایده‌های حمام خاکستری و مشکی

آیا طراحی حمام خاکستری با دکور مشکی رنگ را دوست دارید؟ این یک طراحی ماندگار است که همیشه محبوب خواهد بود – مهم نیست که چه روندی تغییر کند. چنین پالت رنگی برای سبک صنعتی بسیار کاربرد دارد ، اگرچه به سبک پر زرق و برق داخلی نیز می‌آید، البته به شرط انتخاب نورپردازی مناسب و قوی.

مطالعه بیشتر:

در این بخش از مجله اینترنتی دکورینه ۲۵ ایده کاربردی با ۴ نوع نورپردازی، شامل لوستر برای حمام، چراغ روشویی حمام، چراغ محیط داخلی حمام و چراغ اتاق دوش و یا کابین پرداخته‌ایم که ممکن است به شما کمک کند: اصول نورپردازی حمام و سرویس بهداشتی [۲۵ نکته کاربردی]

لوازم جانبی مشکی استفاده شده در حمام خاکستری می‌تواند بسیار ظریف باشد. در این صورت فقط به پارچه‌های تیره، لوازم جانبی یا تزئیناتی مانند سبد لوازم آرایشی نیاز دارید. آیا جسارت تغییر و خاص بودن را دارید؟ در این صورت می‌توانید کابینت، سینک و وان مشکی را انتخاب کنید!

به یاد داشته باشید در حالی که رنگ مشکی در حمام بسیار زیبا به نظر می‌رسد، تمیز کردن آن نیز دشوار است – به خصوص اگر عناصر مات را انتخاب کنید. می‌توانید با استفاده از کمی روغن زیتون از سینک یا شیرآلات حمام نگهداری کنید. اگرچه این ترفند برای سفال و مبلمان حمام موثر نیست. اگر تصمیم به تجهیزات مدرن دارید، به خاطر داشته باشید که مرتب نگه داشتن آن نیاز به کار زیادی دارد.

حمام خاکستری با رنگ مشکی

ایده‌های حمام خاکستری با رنگ مشکی

حمام خاکستری - لوازم مشکی

حمام خاکستری – لوازم جانبی مشکی

حمام خاکستری با لوازم جانبی مشکی

دکوراسیون حمام خاکستری با لوازم جانبی مشکی

حمام مینیمال خاکستری و سفید

حمام خاکستری و سفید به خصوص در فضای داخلی کوچک، انتخابی بسیار رایج است. به همین دلیل، بسیاری از صاحبان خانه فکر می‌کنند که چنین فضای داخلی خسته کننده است و فکر کردن به چیز جدیدی در این زمینه دشوار است.

همانطور که گفته شد، خاکستری رنگی ملایم و خنثی است و به خودی خود می تواند خسته کننده و کسل باشد. این رنگ خنثی به دلیل ماهیت یکنواختی که دارد می تواند با رنگ‌های ملایم دیگر نیز استفاده شود. رنگ های خاکستری ملایم قدرت بیشتری برای انطباق با فضا و رنگ‌های دیگر دارند. گاهی این رنگ با رنگ خنثی دیگری مانند سفید ترکیب می‌شود. سفید نیز یک رنگ خنثی است، اما با درخشندگی خود رنگ خاکستری را متعادل می کند.

با این حال ممکن است ترکیب رنگ خاکستری و سفید مطابق میل شما نباشد.همه چیز به نحوه انتخاب شما برمی‌گردد؛ در این مورد از چه راهکارهایی می‌توان استفاده کرد؟ نکات زیر را در نظر بگیرید:

  1. قاب آینه ناهمسان،
  2. ترکیبی از مبلمان مختلف از سری‌های مختلف،
  3. یک الگوی کاشی متمایز برای کف یا دیوارها،
  4. کاغذ دیواری متمایز روی دیوار،
  5. نورپردازی متفاوت،

هر یک از این عناصر می‌تواند حمام مدرن سفید و خاکستری را به یک فضای داخلی چشمگیر تبدیل کند – حتی اگر بسیار کوچک باشد، همانطور که اغلب اتفاق می‌افتد.

مطالعه بیشتر:

در این مقاله، ایده های حمام مدرن ۲۰۲۲ و ۲۰ حمام مدرن لوکس را به اشتراک گذاشتیم که می توانید هنگام طراحی حمام خود از آنها الهام بگیرید: راهنمای کامل دکوراسیون حمام مدرن ۲۰۲۲

 

حمام خاکستری و سفید

حمام مینیمال خاکستری و سفید

دیوار جالب حمام سفید و خاکستری

حمام سفید و خاکستری – دیوار جالب

حمام مدرن خاکستری و سفید

دکوراسیون حمام مدرن خاکستری و سفید

ایده‌های حمام خاکستری با تم گل و گیاه

آیا طرح‌های گل و گیاه را در دکوراسیون داخلی خانه دوست دارید؟ آنها برای سبک‌های روستایی و یا روستیک بسیار کاربردی هستند. همچنین استفاده از تم گل و گیاه در حمام‌های خاکستری عالی به نظر می‌رسند. آنها با حفظ سبک کلاسیک، فضا را زنده می‌کنند.

حمام‌های خاکستری معمولاً از کاشی‌هایی با طرح گل روی دیوار استفاده می‌کنند. آنها نباید روی تمام دیوارهای حمام استفاده شوند، زیرا می‌توانند فضای داخلی را تحت تأثیر قرار دهند. برجسته کردن یکی از دیوارها، به عنوان مثال دیواری که وان یا سینک و آینه دارد، ایده بسیار بهتری است.

تولید کنندگان کاشی‌های مختلفی با طرح گل به بازار ارائه می‌دهند. می‌توانید رنگ‌های کاملا خاکستری را انتخاب کنید.

اگر طرح‌های جسورانه و “بکر” را دوست دارید، از الگوی گلدار روی زمین استفاده کنید. می‌توانید مطمئن باشید که این راه حل را در سایر فضاهای داخلی که بازدید می‌کنید زیاد نخواهید دید.

دکوراسیون حمام های خاکستری

دکوراسیون حمام خاکستری با کاشی‌های گلدار

دکوراسیون حمام مدرن و زیبا به رنگ خاکستری

دکوراسیون حمام های مدرن و زیبا به رنگ خاکستری

حمام خاکستری مدرن با چوب

دکوراسیون حمام خاکستری مدرن با چوب

ایده‌های خاکستری حمام – لهجه‌های گل

 دکوراسیون حمام خاکستری مدرن با عناصر چوبی

حمام خاکستری تک رنگ وقتی با چوب ترکیب می‌شود عالی به نظر می‌رسد. اگر تم و ظاهر حمام تیره است، به عنوان مثال خاکستری زغالی، حتما آن را با عناصر چوبی با رنگ روشن‌تر و طبیعی‌تر تزیین کنید. برای اینکه کل طرح واقعاً جالب باشد به چند لوازم جانبی نیاز دارید.

قابل ذکر است که حمام خاکستری با عناصر چوبی آنقدر جهانی است که می‌توان آن را با هر سبکی تطبیق داد. اگر رویای یک حمام سبک اسکاندیناوی را دارید، این ترکیب عالی است . همچنین فضای داخلی در سبک سنتی به همان اندازه زیبا به نظر می‌رسد.

اگر طرح و نقش کفپوش چوبی را دوست دارید، اما فکر می‌کنید که مواد طبیعی بهترین ایده نیست – راه حل دیگری وجود دارد. فقط از کاشی‌های چوب مانندی استفاده کنید که شبیه چوب هستند و در برابر رطوبت بسیار مقاوم‌تر هستند.

حمام خاکستری مدرن با چوب

دکوراسیون حمام خاکستری مدرن با چوب

دکوراسیون چوبی حمام خاکستری

دکوراسیون چوبی برای حمام خاکستری

ایده برای حمام خاکستری

ایده برای دکوراسیون حمام مدرن خاکستری

حمام خاکستری با دکور آبی تیره

آیا به دنبال یک تم رنگی جالب برای استفاده در حمام خاکستری خود هستید؟ رنگ آبی تیره موفقیت مطلق چند فصل اخیر است. برای مثال آشپزخانه‌های آبی تیره بسیار محبوب هستند. اما این روند در حمام‌ها نیز مطرح شده است. در این صورت باید مراقب بود که فضای داخلی خیلی تیره نشود.

در دکوراسیون حمام‌های خاکستری اگر کاشی‌هایی را در طیف رنگی مختلف انتخاب کنید می‌توانند شخصیت منحصر به فردی پیدا کنند. شما همچنین می‌توانید موزاییک آبی تیره انتخاب کنید – به خصوص اگر حمام خاکستری شما دارای دوش حمام است.

اگر به دنبال طراحی شیک و مد روز در حمام هستید، پیشنهاد می‌کنیم از رنگ های آبی و خاکستری استفاده کنید. ترکیب بی نظیر این دو رنگ هرگز قدیمی نیست و تاثیر زیادی در زیبایی حمام شما دارد. به یاد داشته باشید که استفاده از کاشی های آبی حمام، دید بصری را افزایش می دهد و همچنین باعث می شود فضای حمام شما بزرگتر به نظر برسد. استفاده از این دو رنگ در طراحی سرویس بهداشتی انتخاب سایر لوازم و دکوراسیون را برای شما آسان می کند.

حمام خاکستری با دکور آبی

حمام خاکستری با دکور آبی تیره

کاشی دیوار حمام خاکستری و آبی تیره

کاشی‌های دیوار حمام خاکستری و آبی تیره

حمام طوسی جالب با آبی تیره

حمام طوسی جالب با رنگ آبی تیره

پرسش‌های متداول دکوراسیون حمام خاکستری

📍  کدام لوازم جانبی را برای  حمام خاکستری انتخاب کنیم؟

می‌توانید لوازم جانبی با هر رنگی را به حمام خاکستری خود اضافه کنید. از عناصر طلایی، صورتی و آبی تیره می‌شود استفاده کرد. حوله‌های رنگی نیز عالی به نظر می‌رسند. دکوراسیون حمام خاکستری اغلب از آینه‌های بزرگ مدرن یا نورپردازی جالب استفاده می‌کند.

📍 بهترین مبلمان خاکستری حمام کدامند؟

مبلمان سفید، مشکی و چوب طبیعی در حمام خاکستری به خوبی استفاده می‌شود. به خاطر داشته باشید که مبلمان براق گزینه بسیار بهتری است. تمیز کردن مبلمان تیره بسیار دشوارتر است.

📍 بهترین رنگ برای عناصر و لوازم حمام خاکستری چیست؟

صرف نظر از رنگی که انتخاب می‌کنید، حتما نوع خاصی از محصول را انتخاب کنید. رنگ لوازم حمام باید در برابر رطوبت مقاوم باشد. همچنین رنگ عناصر حمام باید به گونه‌ای باشد که به راحتی بتوان آن را تمیز کرد. به این ترتیب کثیفی‌ها به راحتی پاک می‌شوند.

📍 برای جلوه بهتر مبلمان خاکستری حمام، کدام نورپردازی را انتخاب کنیم؟

نور حمام خاکستری بستگی به تیره بودن رنگ انتخابی لوازم حمام شما دارد. اگر حمام خاکستری روشن است – می‌توانید از لامپ‌های کوچکتر استفاده کنید. اگر فضای داخلی شما آبی تیره است یا از آبی تیره به عنوان مکمل استفاده می‌کند، حتما نورپردازی قوی اضافه کنید که اتاق را روشن کند.

پرفروش‌ترین شیرآلات حمام

سخن پایانی

رنگ خاکستری ترکیب فوق‌ العاده‌‌ای با سفید، مشکی، طلایی، آبی تیره و طیف‌های مختلف خاکستری ایجاد می‌کند. ما در این مقاله با ذکر نکاتی به دکوراسیون حمام با رنگ خاکستری و تناسب آن با دیگر رنگ‌های مکمل پرداختیم. با مطالعه این موارد می‌توانید وسایل حمام متناسب با این رنگ را تهیه کنید و حمامی مدرن داشته باشید.

به نظر شما چه موارد دیگری در دکوراسیون حمام خاکستری وجود دارد که در بالا به آنها اشاره نشده است؟ این موارد را با ما و سایر کاربران مجله و فروشگاه اینترنتی دکورینه به اشتراک بگذارید.

 

منبع: maisonvalentina treehouse

 

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *