حمام

مدل های تزیین حمام و دستشویی

lazy

تزیین حمام و دستشویی چگونه باید باشد؟

هر طراحی با سبکی شروع می شود که برای طراحی فضای مورد نظر می خواهد ایجاد کند. دکوراسیون خوب می تواند به گونه ای باشد که با خلاقیت و سلیقه شما ادغام شود. یعنی حالتی که آرامش را در خانه به ارمغان می آورد یا می تواند خاطرات خوشایندی را در ذهن شما ایجاد کند. هنگامی که به تزیین حمام و دستشویی خود توجه می کنید، درواقع حس خوب و آرامش را در این محیط ها ایجاد می کنید. چرا که حمام ساده بی روح است.

همه ما زمان زیادی را در حمام های خود می گذرانیم، بنابراین لازم است که آن را به مکانی زیبا تبدیل کنیم. وان حمام منحصر به فرد، روشویی شیک و طرح های توالت فرنگی مدرن در همه اشکال و اندازه ها، متناسب با فضاها و بودجه هرکس در بازار موجود است.

نورپردازی حمام

نورپردازی حمام و دستشویی

تاثیر نورپردازی در طراحی حمام و دستشویی

هنگام طراحی حمام و دستشویی، نور بخشی جدایی ناپذیر دکوراسیون حمام است، زیرا نور می تواند به طور کامل حال و هوای فضا را تغییر دهد. برای کمک به الهام بخشیدن به شما، چند ایده کارامد حمام مدرن را گردآوری کرده ایم که دارای لوازم بهداشتی مناسب، مبلمان، شیرآلات، لوازم حمام و لوازم روشنایی است.

بهترین ایده ها برای تزئین حمام

ایده های جدید و مدرن دکوراسیون حمام

ایده های جدید دکوراسیون حمام مدرن

معمولا حمام کوچکترین بخش یا اتاق خانه شماست، همچنین اتاقی است که اکثر مهمانان هنگام دید و بازدید از آن استفاده می کنند. بنابرین باید طراحی خوبی داشته باشد. شما ساعت ها تلاش خود را برای طراحی چیدمان، رنگ ها و بافت هایی که خانه شما را خانه زیبا می کند صرف می کنید. در مقابل آن اگر به دکوراسیون حمام و دستشویی نپردازید مطمئنا دکوراسیون منزلتان را ناقص رها کرده اید. به همین دلیل ما ایده های جدید و مدرن دکوراسیون حمام را که پیگیر اجرای آن هستید را به شما پیشنهاد می دهیم.
این ایده ها شامل موضوعات متنوعی با روش های منحصر به فرد برای ترکیب کاربرد و طراحی با هم برای ایجاد فضایی زیباست. این که آیا شما تازه کار طراحی خود را شروع کرده اید و می خواهید آن را تکمیل تر کنید یا فقط به دنبال مشاهده مدل های تزیین حمام و دستشویی برای الهام گیری هستید مهم نیست! قطعا در این نوشته ایده های بسیاری از دکوراسیون الهام بخش برای ایجاد حمام رویاهای خود را خواهید یافت.

سینی شمع زیبا و ساده از چوب طبیعی

طراحی حمام و سرویس بهداشتی

سینی شمع در طراحی حمام و سرویس بهداشتی

سرویس بهداشتی یکی از آخرین مکان هایی است که در اکثر خانه ها طراحی می شود. از پانل چوبی طبیعی در طراحی حمام و سرویس بهداشتی خود استفاده کنید. طراحی سبز و طبیعی حمام حس بی نظیری موقع دوش گرفتن به شما می دهد. همچنین استفاده از یک شمع در کنار وان حمام حس رمانتیک تری به فضا می بخشد.

تزیین حمام و دستشویی در سال ۲۰۲۱ چگونه است؟

حمام و سرویس بهداشتی

دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی

علاوه بر کاشی ها و دیوارپوش های بزرگ با نقوش سنتی، کاشی های صنعتی کلاسیک که در اندازه ها، رنگ ها و بافت های مختلف موجود است، گزینه مناسبی در طراحی حمام خواهد بود. به طور کلی سعی کنید که کاشی هایی با چینش خطی مرتب و افقی را برای ظاهر مینیمالیستی مدرن خود تدارک ببینید.

چگونه می توانم حمام کوچک خود را شیک تر طراحی کنم؟

  1. با تقسیم قسمت های حمام حس خوبی در فضا ایجاد کنید.
  2. شیرآلات را در کنار سینک ظرفشویی قرار دهید.
  3. با وان بیضی شکل فضا ای رویایی ایجاد کنید.
  4. از فضای از دست رفته دیوار برای نصب چوب حوله یا آینه توکار استفاده کنید.
  5. برای چیدمان خوشایند فضا، رنگ های محیط را روشن نگه دارید.
  6. انتخاب رنگ تیره تر را همراه رنگ سفید قرار دهید، نه به تنهایی!

استفاده از وان مستقل

استفاده از وان مستقل

استفاده از وان مستقل در دکوراسیون حمام مدرن

مدل های وان مستقل تنوع بالایی دارند و اغلب  دارای یک شیب برای ایجاد و افزایش راحتی هستند. نصب وان های مستقل بسیار ساده است و به تأسیسات و تجهیزات خاصی نیاز نیست.

حمام مستقل یک سبک عادی برای بازسازی حمام است که ممکن است به زودی از مد بیفتد. حمام خصوصی یا وان توکار نیز بسیار سنگین است و ممکن است نیاز به کف تقویت شده داشته باشد. که این می تواند فضای بیشتری بگیرد. اما از لحاظ سبک مدرن استفاده از وان حمام به همراه دوش مستقل گزینه بهتری برای طراحی حمام است.

طراحی طبیعی حمام

طراحی طبیعی حمام

دکوراسیون حمام طبیعی

از ترکیب طراحی داخلی اصلی خانه با حمام نترسید. اگرچه ممکن است کوچکترین اتاق خانه شما باشد، اما از نظر سبک می تواند جوری طراحی و ترکیب شود که بزرگترین به نظر برسد.

[message_box bg=”#hex or http://imageurl”]

راهنمای دکوراسیون آپارتمان کوچک

[/message_box]

می توانید با اضافه کردن برخی از وسایل عادی مانند آینه های سنتی با قاب چوبی و یک گلدان شیشه ای بزرگ پر از گل، طراحی مدرن یک خانه به سبک روستایی را در حمام خود تداعی کنید. کمی تابلوی تزئینی را با قاب های سنگی یا کاشی امتحان کنید و همه را با استفاده از چند چراغ ال ای دی و شیرآلات براق روشن کنید. ترکیب کابینت های سفید و کاشی های سفید و خاکستری عالی هستند.

طراحی جذاب برای مرد و زن

طراحی جذاب برای مرد و زن

طراحی حمام مناسب مرد و زن

با رهایی از طراحی زنانه و مردانه ، فضایی همه جانبه و جذاب ایجاد کنید و با ظاهری جذاب برای هر دو جنس پیش برید. استفاده از قفسه چوبی فضای حمام را گرم تر می کند و وسیله ای ایده آل است که می توانید برخی از وسایل و ملزومات شخصی خود را در آن قرار دهید. آویزهای حوله ای عالی هستند و احساس مدرن بودن را در حمام القا می کنند. ظاهر حمام را با یک پرده دوش عمدتا سفید تکمیل کنید و مطمئناً همه اعضای خانواده از این طراحی خوشحال خواهند بود. چرا که اکثرا سبک طراحی سفید با روحیه همه سازگار است.

مدیریت فضا در تزیین حمام و دستشویی

طراحی مناسب حمام

طراحی حمام

کمبود فضا در حمام به این معنا نیست که نمی توانید کاری بکنید! در طراحی حمام به سبک مینیمال می توانید توالت را در فضای دوش قرار دهید و باعث صرفه جویی در تعداد اتاق و همچنین فضای کلی خانه شوید. طاقچه هم به عنوان فضایی برای قرار دادن گیاه در نزدیکی پنجره و هم به عنوان مکانی برای نگهداری وسایل حمام عمل می کند.

کسل کننده نباشید!

 تزیین حمام و دستشویی

کاشی براق در محل دوش و شیرآلات طلایی رنگ دو عنصر مهم تزئین حمام هستند.

اجازه ندهید سفیدی و فضای ساده حمام و دستشویی شما را فریب دهد. نباید همه چیز خسته کننده باشد. برای این کار به جای یک رنگ خالی، از طرح های بافت دار استفاده کنید. کاشی براق در محل دوش و شیرآلات طلایی رنگ دو عنصر مهم تزئین حمام هستند. این یک طراحی زیبا، شیک و بدون حس و حال خستگی است.
همه ما زمان زیادی را در حمام خود می گذرانیم، بنابراین منطقی است که آنها را به یک مکان عالی تبدیل کنیم. استفاده از وان های منحصر به فرد، میز روشویی و توالت فرنگی زیبا متناسب با فضای بزرگ و کوچک یکی از این طرح هاست. علاوه بر امکانات اولیه، حمام ها می توانند مجهز به تجهیزات خاص تری باشند. نورپردازی مخفی بخشی جدایی ناپذیر در طراحی حمام است، زیرا نور می تواند حال و هوای یک فضا را کاملاً تغییر دهد.
هنگام استفاده از لوازم جانبی مختلف در حمام ، باید مطمئن شوید که این وسایل در مجموعه ای از اجزای دکوری دیگر دکوراسیون حمام گم نمی شود. یعنی بهتر است جوری بچینید که از هم قابل تفکیک باشند. بهترین چیز در مورد مدل های تزیین حمام و دستشویی این است که می توانید این وسایل تزئینی فعلی را هر چند وقت که می خواهید تغییر دهید بدون اینکه هر بار هزینه سنگینی برای بازسازی مجدد و از صفر بپردازید. سعی کنید موارد پایه مثل طرح کاشی ها و رنگ آن ها را از اول عالی در نظر بگیرید و بقیه موارد را بعدا بسته به سلیقه خودتان تغییر دهید. چرا که هزینه اصلاح موارد پایه ای تر هزینه بیشتری بعدا خواهد برد ولی اجزای تزئینی سطحی تر نیاز به هزینه زیاد ندارد.

نمونه های تزیین حمام و دستشویی

08 wet room gateway bathroom

BATHROOM1

 

 

08d best bathroom decor ideas homebnc v3

09 bathroom idea minimalist chic

bathroom decor idea

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *