سبک دکوراسیون, سبک کلاسیک, سبک مدرن

راهنمای دکوراسیون پاییزی منزل

lazy

دکوراسیون پاییزی منزل با فرا رسیدن فصل پاییز جذابیت های خاص خود را دارد. پاییز با خود زیبایی طبیعت را به ارمغان می آورد و پیرامون ما را فرا می گیرد. رنگ‌های قرمز و زرد پاییزی تقریباً جادویی به نظر می‌رسند که جذابیت‌های دکوری بالایی ایجاد می‌کنند. طبیعت به خودی خود چیزهای زیادی برای ارائه دارد، بنابراین رنگی تزئینی خود را از خود طبیعت وام بگیرید.

در این نوشته، بهترین ایده های دکوراسیون پاییزی خانه را آماده کردیم. لطفاً از آنچه انتخاب کرده ایم لذت ببرید و با ارسال دیدگاه ها و ایده های خود به ما در تکمیل این ایده ها کمک کنید.

دکوراسیون پاییزی خانه با کمترین هزینه

همه ما کم کم با شروع پاییز و نزدیک شدن به زمستان آماده می شویم و لباس های گرم و پاییزی خود را آماده می کنیم. زیبایی های منحصر به فرد پاییز در کنار رنگ های زیبای برگ های آن در کنار باران و هوای سرد بهترین فرصت برای تغییر دکوراسیون منزل شما و دعوت از فضای این فصل رنگارنگ و دلپذیر است. برای دکوراسیون پاییزی منزل نیازی به صرف هزینه زیادی ندارید و می توانید این کار را حتی با ساده ترین و البته ارزان ترین ایده ها انجام دهید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که از سلیقه خود استفاده کنید و با مشاهده ایده های الهام بخش، تزئینات پاییزی خانه خود را کاوش کنید.

 اگر چند برگ زیبا در حیاط یا در پیاده روی اطراف خانه دیده اید، با صاف کردن و چسباندن آن به تخته و نصب بر روی دیوار به راحتی می توانید دکور پاییزی داشته باشید. یا می توانید از کدو تنبل های اضافی به عنوان شمعدان استفاده کنید و  بر روی طاقچه بالای شومینه و میز شام خود استفاده کنید.

لامپ ها و چراغ های مناسب تم پاییزی

لامپ ها و چراغ های مناسب دکوراسیون پاییزی

لامپ ها و چراغ های مناسب دکوراسیون پاییزی

نور در خانه شما بسیار مهم است. اگر به راحتی می توانید لامپ های سفید در خانه خود را با لامپ های زرد جایگزین کنید ، یک قدم جلوتر هستید. لوسترها و لامپ های آویز اصلاً نیازی به تعویض ندارند ، اما می توانید لامپ های کم مصرف زرد رنگ را روی آنها نصب کنید. استفاده از آباژورهای رنگ کرم هم توصیه می شود. سعی کنید لامپ های شب را با رنگ های گرم تر بردارید. لوازم جانبی روشن تم پاییزی را برای نصب روی دیوار انتخاب کنید.

نقاشی و آثار هنری با موضوعات پاییزی

نقاشی و آثار هنری مرتبط با دکوراسیون پاییزی

نقاشی و آثار هنری مرتبط با تم پاییزی اتاق

 

نقاشی و آثار هنری مرتبط با دکوراسیون پاییزی

آثار هنری مرتبط با دکوراسیون پاییزی اتاق

یکی از راه های آسان برای تزئین خانه در پاییز استفاده از نقاشی است. نقاشی های بزرگ با موضوعات طبیعی و رنگ های پاییزی مانند نارنجی ، زرد و طلایی انتخاب مناسبی برای این منظور هستند.

پتوهای رنگی در دکوراسیون پاییزی منزل

پتوهای راحت و سری های مبل یکی از محبوب ترین عناصر در دنیای مد و دکوراسیون داخلی است که هنگام کاهش دما در روزهای پاییزی می تواند مفید واقع شود. با کمک آنها می توانید به راحتی رنگ ها و الگوهای مختلف را به فضای خود اضافه کنید. این پتوها می توانند رنگ کوسن های مبل شما را تکمیل کرده و فضایی پاییزی را در خانه شما ایجاد کنند. برای داشتن یک فضای جمع و جور ، می توانید از سبدهای حصیری برای ذخیره آنها استفاده کنید.

استفاده از کدو تنبل تزئینی در دکور پاییزی خانه

کدو تنبل تزئینی در دکوراسیون پاییزی خانه

استفاده از کدو تنبل تزئینی در دکوراسیون پاییزی خانه

یکی از میوه هایی که در فصل پاییز به وفور یافت می شود ، کدو تنبل است. یکی از الگوهای کدو تنبل ، کدو تنبل سحر آمیز است. تعدادی از این کدوها را درست کنید. یک سبد حصیری انتخاب کنید و کدو تنبل را در آن قرار دهید. از این سبد کدو تنبل برای تزئین میز اتاق نشیمن خود استفاده کنید. یک طاقچه چوبی به شکل تنه درخت بالای شومینه خود نصب کنید. چند کدو تنبل فوق العاده را روی این قفسه بگذارید. یک گلدان بزرگ در کنار اتاق خود قرار دهید و چند شاخه برگ نارنجی پاییزی را داخل آن قرار دهید.

دکوراسیون پاییزی اتاق پذیرایی

دکوراسیون پاییزی پذیرایی

دکوراسیون پاییزی اتاق پذیرایی

تغییرات در اتاق نشیمن همیشه ما را به یاد خریدهای گران قیمت می اندازد ، اما همیشه اینطور نیست. زیاد حساس نباشید و اجازه دهید طبیعت وارد خانه شما شود. هنگام تزئین خانه از برگهای خشک و زیبای پاییزی به درستی و با خلاقیت و سلیقه استفاده کنید. با افزودن بالش هایی با رنگ های پاییزی فضای این اتاق را تغییر دهید. بسیاری از مردم عادت دارند همیشه یک کاسه میوه روی میز ناهار خوری یا در دکوراسیون اتاق نشیمن شما قرار دهند. حالا در این فصل بهتر است این عادت را حفظ کنید ، تغییراتی در آن ایجاد کنید و دکوراسیون خانه خود را پاییزی کنید. استفاده از کدو تنبل ، سیب یا گل های پاییزی روی میز می تواند تم پاییزی خانه شما را بدون صرف هزینه زیاد بهبود بخشد.

تضاد رنگهای گرم و سرد نیز به تزئین سالن و پذیرایی کمک می کند. برای مثال می توانید از کفپوش قهوه ای و مبل های سفید استفاده کنید. همچنین از عناصر تزئینی در دکوراسیون اتاق ها مانند گلدان استفاده کنید. مطمئن شوید که بالش های کوچک قرمز ، زرد و نارنجی یا ترکیبی از آنها را اضافه کنید.

[message_box bg=”#hex or http://imageurl”]

راهنمای بهترین ترکیب رنگ دکوراسیون

[/message_box]

 

تابلوی پاییزی با برگ های پاییزی

تابلوی پاییزی با برگ های پاییزی

تابلوی پاییزی با برگ های پاییزی

هنگام آمدن پاییز ، برگ های رها شده را در خیابان بردارید و به خانه بیاورید. می توانید با آنها یک عکس زیبا بسازید. یک قطعه چوب مستطیلی بزرگ بسازید. این تکه چوب به عنوان بوم نقاشی شما عمل می کند. یک ورق بزرگ روی آن بکشید و سپس ورق های جمع آوری شده را روی فرم خود بچسبانید تا کاملاً پر شود. می توانید مکانی برای این نقاشی برگ زیبا به دلخواه خود پیدا کنید. به عنوان مثال ، روی طاقچه یا جایی روی دیوار.

استفاده از چوب در دکوراسیون پاییزی خانه

نقش چوب در دکوراسیون پاییزی

استفاده از چوب در دکوراسیون پاییزی منزل

خالص ترین عنصر در دکوراسیون پاییزی خانه چوب درخت است. چوب نیز به نوبه خود احساس گرم و دلپذیری را در خانه ایجاد می کند. بنابراین بهتر است با چوب میز عسلی یا چهارپایه چوبی سر میز بروید. تا وسایل را هنگام آمدن پاییز روی آن قرار دهید و از آنها در دکوراسیون پاییزی خانه خود استفاده کنید. از آنجا که چوب یکی از متداول ترین مواد در دکوراسیون منزل است ، می توانید بنا به سلیقه خود از آن به روش های مختلف استفاده کنید.

دکوراسیون پاییزی خانه با عطر پاییزی

دکوراسیون پاییزی با عطر پاییزی

تم پاییزی با عطر پاییزی

یک سینی چوبی تهیه کنید و چند چوب دارچین ، میخک و پوست پرتقال خشک را کنار هم بگذارید و روی میز در اتاق نشیمن بگذارید تا عطر پاییز در کل خانه احساس شود. می توانید از سایر رایحه های پاییزی در دکوراسیون به دلخواه استفاده کنید و آنها را با کمی آب جوشانده در یک کاسه مخلوط کنید. آن را کنار ورودی قرار دهید. در این صورت ، هر بار که وارد خانه می شوید احساس خوبی خواهید داشت.

نقش شومینه در دکوراسیون پاییزی خانه

استفاده از شومینه در دکوراسیون اتاق نشیمن به همراه بالش و پتوی نارنجی روی مبلمان، ترکیبی فوق العاده از احساس پاییز در خانه را ایجاد می کند. شما می توانید از چنین ایده های مشابهی استفاده کنید.

[message_box bg=”#hex or http://imageurl”] مطالب پذیرایی و اتاق نشیمن [/message_box]

 

استفاده از کاغذ دیواری در دکوراسیون پاییزی منزل

کاغذ دیواری در دکوراسیون پاییزی

استفاده از کاغذ دیواری در دکوراسیون پاییزی

ما همچنین ایده های جذاب تری برای تم پاییزی خانه داریم! خوب البته، هزینه های بیشتری برای دکوراسیون پاییزی وجود دارد که می تواند نمونه ای برای کسانی باشد که بودجه کافی دارند. یکی از بهترین کارهایی که می توانید برای آوردن پاییز به خانه انجام دهید ، استفاده از کاغذ دیواری با رنگ های پاییزی است. کاغذ دیواری ها می توانند تم پاییزی را به بهترین شکل ممکن به خانه شما بیاورند. با استفاده از کاغذ دیواری نارنجی ، کرم و زرد می توانید خانه خود را تزئین کنید.

[message_box bg=”#hex or http://imageurl”] ۲۰ ایده کاغذ دیواری آشپزخانه که جالب تر از کاشی خواهد بود [/message_box]

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *