اتاق کودک, کاغذ دیواری

دکوراسیون اتاق کودک با تم حیوانات [۱۴ ایده جالب]

lazy
۸۳ / ۱۰۰

مدل های دکوراسیون اتاق کودک با تم حیوانات جنگل عنوان نوشته ای است که هم اکنون مشاهده می کنید.

کودکان برای هر پدر و مادری عزیز و مهم هستند. همه ما تلاش می کنیم بهترین ها را برای فرزندانمان به ارمغان بیاوریم. به همین دلیل تلاش می کنیم که زیباترین و شیک ترین اتاق خانه را برای فرزندانمان آماده کنیم.

البته برای دکوراسیون اتاق کودک با تم حیوانات و نصب کاغذ دیواری با تم حیوانات، باید بسیار محتاطانه عمل کنید و به هیچ عنوان افراطی پیش نروید. چراکه  به خودی خود شلوغ هستند. به ویژه اگر اتاق کودک پسرانه باشد.

اما اگر تصمیم خود را گرفته اید ما در این مقاله ۱۴ ایده مختلف طراحی با تم حیوانات را با شما در میان می گذاریم که می توان آنها را برای اتاق کودک انتخاب کرد. امیدواریم نتیجه عالی از این نوع تزیین دکوراسیون اتاق خواب بگیرید!

[message_box bg=”#hex or http://imageurl”] حتماً بخوانید: راهنمای دکوراسیون اتاق کودک [/message_box]

 

دکوراسیون اتاق کودک با تم جنگل

دکوراسیون اتاق کودک با تم حیوانات

دکوراسیون اتاق کودک با تم حیوانات جنگل

این کاغذ دیواری را که طرحی شیک دارد می توانید در اتاق کودکان خود با مبلمانی ساده انتخاب کنید. برای اتاق کودک متشکل از مبلمان چوبی ساده، این نمونه تم انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود.

[message_box bg=”#hex or http://imageurl”] مطالب مرتبط با کاغذ دیواری [/message_box]

 

اسب های وحشی

2 1

در این طرح با تم اسب های وحشی، اشرافیت سیاه و سفید خودنمایی می کند. این یک تصویر زیبا با یک تخت خواب سفید یا تخت کودکان ایجاد می کند. از طرفی رنگ سفید طراوت متفاوتی به اتاق شما می بخشد.

تم نهنگ برای اتاق کودک

nahang

اقیانوس و نهنگ ها عناصری هستند که توان جلب توجه افراد زیادی را دارد. با ایجاد طرحی با تم نهنگ می توان دکوراسیون زیبایی برای اتاق کودکانمان ایجاد کرد. انواع مختلف تم نهنگ که در اتاق کودک انتخاب می کنید با مبلمان شما سازگار است و سادگی اتاق شما را به هم نمی زند.

پادشاهی جنگل، جلوه ای زیبا از اتاق کودک

4 1

زمانی که می خواهید مهد کودک متراکم تر و پر جنب و جوش بیشتری ایجاد کنید، می توانید از این تم به نام پادشاهی جنگل استفاده کنید. شما می توانید با این کاغذ دیواری حاوی گونه های مختلف جانوری طرحی عجیب و غریب در اتاق خود ایجاد کنید.

این اتاق کودک زیبا با یک نقاشی دیواری خیره کننده مملو از حیوانات عجیب و غریب، صحنه را برای اوقاتی وحشی به نمایش می گذارد.

دکوراسیون اتاق کودک با نقاشی حیوانات

5 1

گاهی ممکن است هنگام تزیین اتاق کودک کاغذ دیواری را دوست نداشته باشیم. در چنین مواردی، انتخاب نقاشی هایی با تم حیوانات تصمیم بسیار مناسبی خواهد بود. با انتخاب تابلوهای حیواناتی که کودکان ما در اتاق کودک دوست دارند، هم می توانید کودک خود را خوشحال کنید و هم طرحی شیک داشته باشید.

در اتاق کودکی که رنگ سفید در آن غالب است، با انتخاب نقاشی هایی با تم حیوانات که با تکنیک زغال ایجاد شده اند، دکوراسیون اتاق را خراب نمی کنید.

[message_box bg=”#hex or http://imageurl”]  مطالب مرتبط: راهنمای بهترین ترکیب رنگ دکوراسیون [/message_box]

 

تم حیوانات با عناصر زیبای جنگل

6

شما می توانید این کاغذ دیواری را با تم جنگل در اتاق های شلوغ کودکان انتخاب کنید. نمای درخت هم ظاهری بی نهایت به اتاق شما می بخشد و هم تضمین می کند که دکوراسیون اتاق کودک با تم حیوانات را خراب نکنید. موضوع جنگل به راحتی با بسیاری از مبلمان سازگار می شود.

تم مزرعه میمون ها

7

می‌توانید به تم مزرعه میمون‌ها، که شامل یک تصویر جنگلی دقیق با میمون‌هاست، در اتاق کودک خود فرصت بدهید. با این تم می توانید بهترین هارمونی سبز و سفید را در اتاق کودکان سفید رنگ بگیرید.

دوستی خرگوش

8

خرگوش ها یکی از حیوانات مورد علاقه کودکان ما هستند. خرگوش ها با خز نرم سفید و حالات صورت زیبای خود همیشه توجه کودکان ما را به خود جلب کرده اند. تم دوستی خرگوش را نیز می توان برای اتاق کودک ترجیح داد. ما می توانیم موضوع دوستی خرگوش را در اتاق کودکی که به ویژه برای دخترانمان ایجاد خواهیم کرد، قرار دهیم. هم سفیدی و تمیزی خرگوش و هم رنگ دل نشین صورتی قطعا توجه دختران ما را به خود جلب خواهد کرد.

دکوراسیون اتاق کودک با تم حیوانات و طبیعت

9

والدینی که عاشق طبیعت هستند و می خواهند عناصر طبیعت را در خانه اجرا کنند، ممکن است بخواهند عشق به طبیعت را از سنین پایین به فرزندان خود القا کنند. بر همین اساس، والدینی که می خواهند اتاق کودک را طراحی کنند، می خواهند دکوراسیون اتاق کودک با تم حیوانات و طبیعت خلق کنند. در این طرح با موضوع منظره منحصر به فرد طبیعت طرحی برای خانواده هایی که با طبیعت در آرامش هستند و عاشق طبیعت هستند ایجاد شده است.

می توانید با گنجاندن نقاشی های حیوانات و گیاهان پهن برگ، طرحی شیک در اتاق کودک ایجاد کنید. از طرفی می توانید با انتخاب بالش ها و کوسن ها با تصاویر برگ و گیاه دکوراسیون خود را کامل کنید.

کوه ها و درختان

10 1

می توانید این تم به نام کوه و درخت را در اتاق کودکان تیره رنگ خود انتخاب کنید. کوه ها به اتاق شما احساس بی نهایت می بخشند و تصویری نجیب و زیبا ارائه می دهند. از طرف دیگر درختان با مبلمان اتاق شما هماهنگی ایجاد و دکوراسیون اتاق شما را کامل می کنند.

دکوراسیون اتاق کودک با تم خرس

Ideas for an Animal

آیا می خواهید فضایی دنج ایجاد کنید که کودک شما را به خواب زمستانی ترغیب کند؟ این اتاق کودک تم خرس در رنگ‌های آرام و بافت‌های ملایم دقیقا مناسب شماست.

دکوراسیون اتاق دختر بچه با تم قو

12 1

قو که تجسم واقعی لطف و زیبایی است، تم عالی برای اتاق دختر بچه هاست. تزیینات سفید و رنگ‌های رژگونه ملایم، سایه های طلایی براق و دیواری خیره‌کننده از گل‌های کاغذی با دکور جذاب، این فضای زیبا و دخترانه را ایجاد می‌کند.

دکوراسیون اتاق کودک با تم حیوانات سیرک

دکوراسیون اتاق کودک با تم حیوانات سیرک

 دکوراسیون اتاق کودک با تم حیوانات سیرک

آیا به دنبال یک تم حیوانات منحصر به فرد هستید؟ این اتاق کودک جالب با مضمون سیرک، مکان مناسبی برای دورهمی کودک شما با شیر، ببر و فیل بازیگوش است.

روباه در اتاق کودک!

14

این فضای اتاق کودک با تم روباه همه چیز را نرم و خنثی جلوه می دهد و فضایی خاص ایجاد می کند.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *