سبک دکوراسیون, طراحی دکوراسیون

سبک مورد علاقه شما چیست؟ در ۴ پرسش با انواع سبک دکوراسیون داخلی آشنا شوید

lazy
۸۵ / ۱۰۰

سبک دکوراسیون داخلی مدرن، صنعتی، کلاسیک، روستیک و بسیاری از سبک های دیگر… آیا تا کنون به این فکر کرده اید که سبک دکوراسیون داخلی مورد علاقه شما چیست؟ اگر هنوز نمی دانید چه سبکی در بین سبک های دکوراسیون منزل به بهترین شکل مطابق سلیقه شخصی شماست، به این معنی است که نمی دانید دکوراسیون را از کجا شروع کنید. اولین کاری که باید قبل از دکوراسیون منزل انجام دهید، کشف سبک دکوراسیونی است که به بهترین وجه علاقه و سلیقه شما را منعکس می کند.

مردم اغلب سعی می کنند خانه های خود را به طور تصادفی تزئین کنند. با این حال، قبل از شروع دکوراسیون، تعریف سبک دکوراسیون شخصی، شما را قادر می سازد تا انتخاب های سریعتر و دقیق تری برای خانه خود داشته باشید. در بین سبک های دکوراسیون منزل، یافتن اینکه کدام سبک دکوراسیون برای شما مناسب تر است، دشوار است. علاوه بر این، کاملا گیج کننده است که برخی از سبک های طراحی ترکیبی از چندین سبک مختلف هستند.

به همین دلیل خواندن این مقاله قبل از دکوراسیون منزل نقطه شروع عالی برای طراحی داخلی خواهد بود. اگر آماده اید که سبک دکوراسیون داخلی خود را کشف کنید و ایده های زیادی بگیرید، با ما در دکورینه همراه باشید تا با سوالات زیر شروع کنیم!

توجه: فراموش نکنید که هنگام مطالعه مقاله ما، یادداشت های کوچکی در مورد سبک های دکوراسیون خانه ای که دوست دارید بردارید. 😉

[message_box bg=”#hex or http://imageurl”] تمام مقالات مرتبط با سبک های مختلف دکوراسیون را از این بخش مشاهده نمایید[/message_box]

[scroll_to link=”#scrolltothis” title=”فهرست مطالب”]

سوال ۱: گذشته یا حال؟

اگر از آن دسته افرادی هستید که علاقه خاصی به گذشته دارید و لوازم و عناصر قدیمی شما را بر سر ذوق می آورد. سبک های دکوراسیون منزل زیر ممکن است برای شما مناسب باشد.

دکوراسیون منزل به سبک کلاسیک:

سبک دکوراسیون کلاسیک

سبک دکوراسیون داخلی کلاسیک

اگر فضای پر زرق و برق گذشته را دوست دارید، دکوراسیونی کلاسیک با خطوط ظریف و جزییات سنتی مناسب شما خواهد بود. در واقع دکوراسیون داخلی منزل در سبک کلاسیک بسیار زیاد و پرزرق و برق است. پارچه ها، اکسسوری ها، مبلمان و تزیینات دیگر در این سبک دارای نقوش و ظرافت است. با این حساب برای انعکاس و جلوه پیدا کردن به فضای بزرگتری نیاز است. به طور کلی می شود نتیجه گرفت دکوراسیون سبک کلاسیک چندان مناسب منزل کوچک نیست.

استفاده از مواد و متریال با کیفیت در دکوراسیون کلاسیک بسیار مهم است، بنابراین استفاده از آن سبکی پرهزینه و گران است.

[message_box bg=”#hex or http://imageurl”] مطالب مرتبط: طراحی دکوراسیون داخلی کلاسیک [/message_box]

 

سبک دکوراسیون داخلی سنتی:

سبک دکوراسیون سنتی

سبک دکوراسیون داخلی سنتی

با دکوراسیون سنتی می توانید در زمان سفر کنید. دکوراسیون سنتی؛ این سبک عالی برای کسانی است که عاشق عتیقه جات، آثار هنری کلاسیک و عناصر طراحی با ارزش تاریخی هستند. در چنین خانه هایی از مبلمان سنگین و مجلل استفاده می شود. پارچه های چرمی، مخملی و ابریشم معمولاً به عنوان روکش مبل و منسوجات خانگی ترجیح داده می شوند.

شمعدان، لوستر، گلدان، بالش تزئینی، آینه، دیوارکوب و مجموعه کتاب از دیگر جزئیات مهم سبک سنتی است. علاوه بر این، تقارن در طراحی سنتی بسیار مهم است. بنابراین، تقریباً باید از همه چیز به صورت جفت استفاده کنید، مانند مبلمان و لوازم جانبی و اکسسوری ها

سبک دکوراسیون داخلی رمانتیک:

شما می توانید ظرافت روح و عمق احساسات خود را با سبک دکوراسیون داخلی رمانتیک خانه که تأثیرات قرن هجدهم و عصر ویکتوریا را در خود دارد، منعکس کنید. رنگ های روشن مانند سفید، کرم، بژ، صورتی، یاسی، صدفی و آبی که در مبلمان و تقریبا همه جا استفاده می شود، فضای سفید و ساده ای را در محیط ایجاد می کند.

مبلمان آنتیک و قطعات قدیمی با رنگ سفید از دیگر عناصر مورد استفاده این سبک هستند. در کل مبلمانی که طراحی ظریف، زنانه و جنبه ی دکوراتیو قوی دارند، اغلب از مبلمان عصر ویکتوریا الهام گرفته شده و آن دوران را تداعی می کند. بنابراین در دکوراسیون سبک رمانتیک استفاده از این نوع قطعات لازم بوده و احساس لطیف و ظریفی را به دنبال دارد.

با گل های معطر، آباژوری که شبیه میراث مادربزرگ است، پرده های توری و سایر اکسسوری های رمانتیک، می توانید هاله فضای خود را کامل کنید و شخصیت رمانتیک خود را به خانه منعکس کنید.

اگر زمان حال را ترجیح می دهید، ممکن است احساس کنید که به این سبک های دکوراسیون منزل نزدیک تر می شوید.

سبک دکوراسیون داخلی مدرن:

سبک دکوراسیون مدرن

سبک دکوراسیون داخلی مدرن

یکی از دیگر از محبوب ترین سبک های دکوراسیون داخلی، طراحی داخلی مدرن است. سبک دکوراسیون داخلی مدرن با وجود ظاهری موقر نشان دهنده سادگی در هر بخش از جمله مبلمان است. با فرم های هندسی ساده به کار رفته احساس آرامش به فرد می دهد. اگر فضاهای ساده با خطوط مستقیم، منظم، ظرافت هنری را دوست دارید، این سبک برای شما مناسب خواهد بود.

همچنین، خطوط تمیز و مینیمالیسم کلید اصلی ترندهای طراحی امروزی هستند. یکی دیگر از کلمات رایج برای توصیف سبک مدرن، ظرافت است. البته منظور در اینجا ظرافت ساده بدون طرح های فانتزی یا لوازم جانبی زیاد است که شامل پالت رنگی ساده نیز هستند.
به طور کلی سادگی در عین زیبایی بی نظیر هدف اصلی این نوع طراحی است.

آیا سبک دکوراسیون مدرن را به خود نزدیک دیدید؟ برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این سبک و بررسی نمونه های دکوراسیون مدرن روی لینک زیر کلیک کنید!

[message_box bg=”#hex or http://imageurl”] تمام مقالات مرتبط با سبک مدرن را از این بخش مشاهده نمایید[/message_box]

 

[message_box bg=”#hex or http://imageurl”] مطالب مرتبط: راهنمای کامل دکوراسیون پذیرایی مدرن [/message_box]

 

سبک دکوراسیون معاصر:

سبک دکوراسیون معاصر

سبک دکوراسیون داخلی معاصر:

مدرن و امروزی دو سبک دکوراسیون هستند که اغلب با هم اشتباه گرفته می شوند. سادگی در هر دو حرف اول را می زند. با این حال، سبک دکوراسیون امروزی به نسبت قابلیت انعطاف و تغییر پذیری بیشتری دارد. سبک دکوراسیون داخلی معاصر با سبک مدرن متفاوت است زیرا سبک معاصر طراحی های زمان کنونی را مشخص می کند. علاوه بر این از خطوط نرم، گرد، روان و منحنی در مبلمان استفاده می شود.

در طراحی مدرن، خطوط باید دارای لبه تیز باشند. در سبک معاصر می توان از قطعات خنثی و رنگ های تند در کنار هم استفاده کرد. رنگ های طبیعی، سیاه و سفید اغلب استفاده می شود.

در مجموع می توان گفت سبک معاصر از قاعده و قانون معمول و مرسوم تبعیت نمی کند مگر مد روز باشد، با این حال تمام المان ها و عناصر با هارمونی و هماهنگی کامل در کنارهم تزیین شده است. اما در دکوراسیون سبک مدرن تزیینات و چیدمان حالت رسمی تر و قانونمند تری پیدا می کند.

سبک دکوراسیون داخلی هیپ (hip):

سبک دکوراسیون داخلی هیپ

سبک طراحی هیپ (hip)

سبک هیپ افرادی را توصیف می کند که مدرن، به روز و پیرو مد روز هستند. در این سبک، شما باید با فیلتر کردن انرژی و الهامی که از دوره ای که در آن زندگی می کنید، انتخاب کنید. با کاربردهای تزئینی شهری که در آن زندگی می کنید، پیشرفت های هنری، انرژی و الهاماتی که از محیط اطراف خود می گیرید، می توانید سلیقه دکوراسیون شخصی خود را به مکانی که در آن زندگی می کنید منعکس کنید.

سوال ۲: رنگ های خنثی یا پررنگ؟

اگر از استفاده از رنگ های پر رنگ نمی ترسید، سبک های دکوراسیون منزل در اینجا برای شما مناسب است.

[message_box bg=”#hex or http://imageurl”] مطالب مرتبط: راهنمای بهترین ترکیب رنگ دکوراسیون [/message_box]

دکوراسیون منزل به سبک بوهمیایی:

سبک دکوراسیون بوهمی

سبک دکوراسیون داخلی بوهمی

سبک دکوراسیون داخلی بوهمی دارای تنوع و جذابیت خاص رنگهاست که موجب شادابی و نشاط افراد درون منزل خواهد شد. رنگ های قهوه ای، طلایی، قرمز، سرخابی گرم و آبی در لوازم جانبی و فرش با هم ترکیب می شوند. راز یک دکوراسیون عالی با سبک بوهمی در ترکیب مناسب رنگ های گرم نهفته است. اما باید به خاطر داشته باشیم که در این سبک جایی برای رنگ های سفید و دیگر رنگ های خنثی نیست.

هنگامی که خانه خود را به سبک بوهمیایی تزئین می کنید، باید آماده باشید تا از الگوهای زیادی در کنار هم استفاده کنید. در حین انجام همه این کارها مراقب باشید از فرم های ساده دور نشوید و از الگوهایی در رنگ های نزدیک به هم استفاده کنید.

طراحی داخلی بوهمیایی در قرن نوزدهم در پاریس آغاز شد. هنرمندان و نویسندگان با اعتقاد به اینکه خلاقیت ارزشمندتر از پول است، سبک زندگی را با الهام از عشایر، کولی ها و بوهمیایی های اصیل، ایجاد کرده اند. این سبک زندگی جدید که قوانین را رد می کند و فرهنگ و آرمان های آنها را منعکس می کند، سبک داخلی بوهو را ایجاد کرده است. سبک طراحی داخلی بوهمی نیز یک سبک دکوراسیون است که با کنار گذاشتن قوانین، سبکی متفاوت را در ایجاد می کند و هدف آن برهم زدن استانداردهای زیبایی است.

طراحی داخلی بوهمی چیست؟
آیا سبک دکوراسیون بوهمی را نزدیک به خود یافتید؟ برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سبک بوهمی و بررسی نمونه های دکوراسیون منزل بوهمی روی لینک زیر کلیک کنید!

سبک دکوراسیون التقاطی:

سبک دکوراسیون التقاطی

سبک دکوراسیون داخلی التقاطی

سبک دکوراسیون داخلی التقاطی مبتنی بر تعادل و هماهنگی رنگ‌ها، الگوها، قطعات، سبک‌ها، بافت‌ها و حتی اجزای مختلف دوره‌های مختلف است. در این سبک می توانید با استفاده از خلاقیت خود ترکیب رنگی مطابق با سلیقه شخصی خود ایجاد کنید. ترفند این است که از رنگ انتخابی خود به عنوان یک عامل هماهنگ کننده در سراسر طراحی خود استفاده کنید.

چه رنگ شما سبز زیتونی باشد یا زرد کثیف (رنگ خاکی)، هنگام تزئین به آن توجه کنید تا همیشه ظاهری ثابت داشته باشید. نکته مهم دیگر این است که سعی نکنید از رنگ دیواری که استفاده می کنید تقلید کنید. پالت رنگ خود را ایجاد کنید. می توانید رنگ های مورد علاقه خود را بر روی یک تکه چوب رنگ آمیزی کنید و هنگام خرید از آن به عنوان مرجع استفاده کنید.

در مجموع عناصر و لوازم به کار رفته در سبک التقاطی مانند لوازم دکوری و اکسسوری ها، مبلمان، بافت، رنگ و مواد بایستی با طبیعت سازگاری و هارمونی داشته باشد.

سبک دکوراسیون سنتی:

انواع سبک دکوراسیون داخلی

انواع سبک در دکوراسیون داخلی

اگر چوب های تیره و رنگ های زنده و پرانرژی را دوست دارید، این می تواند سبک مناسب شما باشد. استفاده از دیوارهایی با رنگ خنثی در فضاهای سنتی، پس زمینه ای ایجاد می کند که مبلمان و آثار هنری رنگارنگ را برجسته می کند. رنگ های جواهر قرمز، قهوه ای، سبز و گرم؛ رنگ های محبوبی هستند که برای سبک دکوراسیون داخلی سنتی استفاده می شوند.

ترکیب این رنگ های قاطع با دیوارهای خنثی. محیطی گرم و دلپذیر ایجاد می کند که در عین حال ثروت را تداعی می کند. علاوه بر این، الگوهای گل، پیزلی، گلدار، راه راه و چهارخانه که منعکس کننده سبک سنتی هستند. آنها الگوهای ایده آلی برای منسوجات خانگی مانند روکش مبل، پرده و بالش پرتابی هستند.

در طراحی سبک سنتی معمولاً دیوارها با استفاده از رنگ های خنثی رنگ آمیزی می شوند تا همه توجه مخاطب به سمت مبلمان و وسایل تزیینی و دکوری باشد. پس بهتر است اگر قرار است تغییری روی رنگ های دکوراسیون داده شود آنها را معطوف به قطعات بزرگ و مبلمان کنید و از رنگ‌های مختلف مثل آبی، قرمز، قهوه‌ای و مشابه آن ها می توانید برای رومبلی و غیره استفاده کنید.

از به کار بردن آثار هنری و عناصر سنتی برای چیدمان دکوراسیون سنتی غافل نشوید و سعی کنید تا جایی که می‌توانید از رنگ‌ های پر انرژی و زنده در انتخاب وسایل استفاده کنید.

اگر به رنگ های پاستلی یا خنثی علاقه دارید، می توانید انتخاب کنید:

سبک دکوراسیون منزل مدرن:

 انواع سبک‌های چیدمان در دکوراسیون داخلی

انواع سبک‌های چیدمان در دکوراسیون داخلی منزل

رنگ های خنثی در دکوراسیون مدرن با احساس راحتی و سادگی همراه است . از رنگ های خنثی مانند طوسی، قهوه ای، نقره ای، کرم، مشکی، سفید و بژ می توان به عنوان رنگ های غالب در دکوراسیون مدرن استفاده کرد. برای غالب شدن این رنگ ها برای استفاده در پس زمینه در نظر بگیرید. علاوه بر این، مواد مدرن مانند فلز، شیشه و فولاد به سبک مدرن استفاده می شود.

دکوراسیون منزل به سبک اسکاندیناویایی:

 سبک های دکوراسیون داخلی

انواع سبک دکوراسیون داخلی

پالت رنگ دکوراسیون به سبک اسکاندیناوی اغلب از رنگ‌های خنثی تشکیل شده‌ است. استفاده از سایه های سفید و خاکستری در این سبک مرسوم است. گاهی اوقات از رنگ های ملایم صورتی و آبی نیز می توان برای زیباتر کردن دکوراسیون استفاده کرد.

سادگی در این سبک اصل مهمی است. پرده های نازک، حتی پنجره های بدون پرده، مبلمان ساده که یک مجموعه کامل نیستند، بلکه تکه های مجزا هستند، نقاشی های قاب سیاه یا سفید از دیگر ویژگی های دکوراسیون به سبک اسکاندیناوی هستند.

آیا دکوراسیون به سبک اسکاندیناوی را نزدیک خود پیدا کردید؟ برای آشنایی بیشتر با این سبک و مشاهده نمونه ها روی لینک زیر کلیک کنید!

سبک دکوراسیون داخلی ساحلی:

سبک دکوراسیون ساحلی

سبک دکوراسیون ساحلی

کلمه “coastal” در انگلیسی به معنای “خط ساحلی” است. سبک دکوراسیون ساحلی نمای نمادین مناطق ساحلی را منعکس می کند. از ویژگی های اصلی این سبک تناژهای رنگ خنثی در کنار آبی و سبز است که پالت رنگی روشن و مطبوع سبک ساحلی را تشکیل می دهد. مبلمان معمولاً سفید یا بژ هستند. اشیا و لوازم چوبی به کار رفته در دکوراسیون از دریا الهام گرفته شده است.

به طور کلی رنگ‌های به کار رفته در این سبک به خوبی یادآور حس و حال ساحل است.

سوال ۳: سادگی یا خودنمایی؟

اگر از طرفداران فلسفه «کمتر، بیشتر است» هستید، ممکن است این موارد را دوست داشته باشید.

دکوراسیون منزل مینیمالیستی:

دکوراسیون منزل مینیمالیستی

دکوراسیون داخلی مینیمالیستی منزل

فضاهای مینیمالیستی جلوه ای تمیز و ساده ایجاد می کند. مبلمان ساده و بدون تکلف است. هیچ چیز دارای اکسسوری و دکور زیاد و پر زرق و برق نیست. در طراحی مینیمالیستی جایی برای چیزی که کارکردی نداشته باشد وجود ندارد. می توان گفت که این سبک ساده ترین نسخه طراحی مدرن است.

به اطراف نگاه کنید، چه چیزهایی می بینید؟ بله در اطراف ما انبوهی از کاغذها، نایلون ها و پلاستیک، کفش های اطراف درب ورودی، لیوان های خالی، عینک آفتابی و دیگر اشیاء بلااستفاده وجود دارد که به نوعی از کیف و ساک ما به پیشخوان آشپزخانه راه پیدا می کنند. و این تازه اول ماجراست. میز ناهار خوری یکی دیگر از سطوحی است که قابلیت این را دارد به عنوان یک آهنربای درهم و برهم باشد.

اگر واقعاً می خواهید ظاهر و احساس سبک دکوراسیون داخلی مینیمالیستی را بپذیرید، باید این موارد را حذف کنید. از خود بپرسید چه چیزهایی را می توان حذف کرد، چه مواردی را می توان نادیده گرفت و چه مواردی ضروری نیست. سپس بر اساس اولویت شروع به حذف موارد اضافی کنید. در طول این فرآیند ثابت قدم باشید و هر چند ماه یکبار با دیدی تازه وارد اتاق شوید. خواهید دید که هر بار چیزهای بیشتری وجود دارد که می توانید آنها را ساده تر و یا حذف کنید.

سبک دکوراسیون داخلی مینیمالیست به نحوی است که شما تنها از عناصری استفاده می کنید که به نوعی کاربردی هستند و برایتان شادی و رفاه به همراه می آورند.

سبک دکوراسیون مدرن:

 سبک دکوراسیون مدرن

سبک دکوراسیون داخلی مدرن

در دکوراسیون مدرن؛ از فرم های تمیز و تیز، پالت رنگی ساده و مواد مدرن مانند فلز، شیشه، استیل استفاده شده است. در سبک مدرن لوازم جانبی و شلوغی زیادی وجود ندارد که شامل مفهوم مینیمالیسم می شود. تاکید بر احساس پوچی در فضا است.

سبک دکوراسیون داخلی اسکاندیناوی:

 انواع سبک‌های دکوراسیون داخلی برای منزل

با انواع سبک‌های دکوراسیون داخلی برای منزل آشنا شوید

در کشورهای شمال اروپا، از نظر فرهنگی سادگی زندگی مورد احترام و ستایش است. این امر در طراحی های داخلی نیز نمود پیدا می کند. طراحی مبلمان اسکاندیناوی اگرچه ساده است، اما اغلب ظاهری شبیه یک اثر هنری دارد. در دکوراسیون به سبک اسکاندیناوی از عناصر طبیعی مانند رنگ های سفید و چوب و همچنین قطعاتی از طبیعت مانند حصیر و خز به عنوان اکسسوری استفاده می شود.

خانه‌هایی که به سبک دکوراسیون داخلی اسکاندیناوی تزئین شده‌اند، طرح‌های نورپردازی خیره‌کننده، بافت‌های طبیعی و مبلمان چوبی خام حرف اول را می‌زند، جایی برای جزئیات و عناصر اضافی و تیز که چشم‌ها را خسته می‌کند، وجود ندارد. در طراحی اسکاندیناوی، کارکرد مبلمان و اشیاء در راس است و حداکثر کارایی با حداقل متریال در قلب فلسفه طراحی آنها قرار دارد.

اگر سبک مینیمالیسم برای شما کافی نیست نگاهی به موارد زیر بیندازید.

سبک دکوراسیون التقاطی:

سبک التقاطی در طراحی داخلی

سبک اکلکتیک یا التقاطی در طراحی داخلی

سبک دکوراسیون داخلی التقاطی را می توان ترکیبی از بافت ها، دوره ها، سبک ها، روندها و رنگ های مختلف نامید. شخصی که به سبک التقاطی علاقمند است، انتخاب یک سبک دکوراسیون را برنمی تابد، بلکه ترجیح می دهد از چند سبک دکوراسیون خاص الهام بگیرد.

بسیاری از افرادی که عاشق دکوراسیون التقاطی هستند ممکن است ترجیحاتی داشته باشند که در هیچ طبقه بندی یا گروهی قرار نگیرد. حتی اگر این افراد مخالف سبک های دکوراسیون محبوب تری باشند که همه ما می شناسیم، از گذاشتن اشیا و مبلمانی که از نظر دکور دوست دارند در خانه خود تردیدی ندارند.

می‌توانیم سبک التقاطی را به‌عنوان وام گرفتن سبک‌های مختلف در نظر بگیریم و در عین حال ظاهری منسجم از طریق رنگ، بافت یا شکل ایجاد کنیم. یک تعریف خوب از دکوراسیون سبک التقاطی «مجموعه ای دقیق از عناصر جالب است که همه با هم انسجام و هماهنگی ایجاد کرده اند». در واقع، این سبک مستلزم مهارت در کنار هم قرار دادن چیزهایی است که ظاهراً خوب به نظر نمی رسند.

سبک دکوراسیون سنتی:

سبک دکوراسیون سنتی

انواع سبک‌های دکوراسیون داخلی: سبک دکوراسیون سنتی

سبک دکوراسیون سنتی؛ دارای جزئیات کلاسیک، مبلمان مجلل و لوازم جانبی فراوان است. خانه های سبک سنتی عموماً این شامل تن های تیره چوب، پالت رنگی غنی، بافت های مختلف و خطوط نرم است. علاوه بر این، جزئیات پیچیده و آراسته در الگوها و بافت‌های مختلف، و لوازم جانبی میراث خانوادگی یا تجربه نیز در سبک سنتی به کرات دیده می‌شود. این سبک احساس گرما و صمیمیت می دهد.

دکوراسیون به سبک روستایی (کانتری):

دکوراسیون به سبک روستایی

دکوراسیون داخلی سبک کانتری

مبلمان چوبی با رنگ های گرم و زیور آلات در رنگ های طلایی، قرمز و زرد؛ این یکی از ویژگی های سبک دکوراسیون کانتری است که شبیه یک خانه روستایی است. همچنین ظروف چینی، پارچه های سنگین و روتختی تزئین شده است. جزئیات دیگری هستند که این سبک را منعکس می کنند.

آیا سبک دکوراسیون داخلی به سبک کانتری را به خود نزدیک دیدید؟ برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این سبک و بررسی نمونه هایی از دکوراسیون کانتری می توانید مقاله دکوراسیون خانه روستایی ما را مطالعه نمایید…

سوال ۴: زندگی شهری یا روستایی؟

اگر زندگی شهری برای شما جذاب است، می توانید انتخاب کنید.

سبک دکوراسیون داخلی مدرن:

 انواع سبک‌ دکوراسیون داخلی: سبک دکوراسیون مدرن

انواع سبک‌های دکوراسیون داخلی: سبک دکوراسیون مدرن

شهرها مراکز طراحی مدرن و ایده های جدید هستند. از سوی دیگر، سبک دکوراسیون مدرن، یک گزینه دکوراسیون آرامش بخش، ساده و کاربردی برای زندگی سریع شهری و کلانشهرهای خسته است. با استفاده از قطعات کاملاً جدید، مدرن و شیک در خانه خود می توانید یک طرح کاربردی و ساده ایجاد کنید که زندگی شما را آسان تر کند.

دکوراسیون به سبک صنعتی:

 سبک دکوراسیون داخلی صنعتی

با سبک دکوراسیون داخلی صنعتی آشنا شوید

سبک دکوراسیون داخلی صنعتی همانطور که از نام آن پیداست سبک دکوراسیونی است که از ساختمان های صنعتی مانند انبارها و کارخانه ها الهام گرفته شده است. فضای سرد و ناتمامی در محل حاکم است.

مصالح ساختمانی خام (جامد) مانند آجر و فلز بدون رنگ، چوب صیقل نخورده و لوله هایی عایق نشده و در معرض دید قرار دارد، از ویژگی های اصلی سبک صنعتی هستند. علاوه بر اینها، سقف های بلند به سبک شیروانی، مبلمان کمی کاربردی و نورپردازی فلزی آویزان نیز به طور مکرر در سبک صنعتی دیده می شود.

سبک دکوراسیون اسکاندیناوی:

 انواع سبک‌های دکوراسیون داخلی: سبک دکوراسیون خانه باغ

انواع سبک‌ دکوراسیون داخلی: سبک دکوراسیون خانه باغ

سبک دکوراسیون اسکاندیناویایی با ظاهر سرد و ساده خود طراحی مدرن را تداعی می کند. نور طبیعی، لوازم دکوری کم، مواد طبیعی و مبلمان کاربردی از ویژگی های سبک دکوراسیون داخلی اسکاندیناوی هستند.

اگر شما هم جزو کسانی هستید که زندگی روستایی را ترجیح می دهید، می توانید به ادامه مطلب مراجعه کنید.

سبک دکوراسیون داخلی روستیک:

 سبک دکوراسیون داخلی روستیک

انواع سبک دکوراسیون داخلی روستیک

همانطور که از نام آن پیداست، این سبک از یک کلبه جنگلی الهام گرفته شده است. در این سبک دکوراسیون با الهام از طبیعت اغلب از مواد طبیعی و خام مانند چوب و سنگ استفاده می شود. علاوه بر این، ویژگی های دیگری مانند لوازم جانبی در فضای باز، تیرهای چوبی، سقف های طاق دار تزئین شده، حس گرم و دوستانه خانه روستایی را در فضا ایجاد می کند.

سبک دکوراسیون ساحلی:

 انواع سبک‌های دکوراسیون داخلی: سبک طراحی مدیترانه‌ای

انواع سبک‌ دکوراسیون داخلی: سبک طراحی مدیترانه‌ای

سبک دکوراسیون ساحلی انتخاب خوبی برای کسانی است که از فضای تابستانی یک شهر ساحلی لذت می برند. کوسن ها، پنجره های بزرگ، مبل های سفید، چوب های سفید رنگ شده و طرح های راه راه آبی و سفید از ویژگی های اصلی سبک دکوراسیون داخلی کلاسیک به سبک ساحلی هستند. هدف ایجاد یک محیط آرام و راحت با الهام از ساحل و دریا است.

 سبک کانتری در طراحی دکوراسیون داخلی به سبک فرانسوی:

 سبک کانتری در طراحی دکوراسیون داخلی به سبک فرانسوی

سبک کانتری در طراحی دکوراسیون داخلی به سبک فرانسوی

سبک دکوراسیون داخلی کانتری از خانه های کشاورزی الهام گرفته شده است. در این دکوراسیون اغلب از رنگ های خاکی گرم و مبلمان چوبی تزئین شده استفاده می شود. پارچه های نخی، کتان و پشمی و لوازم سفالی و سرامیکی مکمل این سبک هستند.

در این مقاله اطلاعاتی در مورد پرکاربردترین و شناخته شده ترین سبک های دکوراسیون منزل امروزی ارائه کردیم. امیدواریم در بین سبک های دکوراسیون منزلی که به آن اشاره کردیم، سبک دکوراسیونی را پیدا کرده باشید که به بهترین شکل خود را نشان می دهد. فراموش نکنید که برای الهام گرفتن از دکوراسیون و سایر موضوعات مرتبط با دکوراسیون منزل از صفحات ما دیدن کنید!

بازگشت به لیست

دیدگاهی در مورد “سبک مورد علاقه شما چیست؟ در ۴ پرسش با انواع سبک دکوراسیون داخلی آشنا شوید

  1. سعید گفت:

    خیلی جامع و کاربردی یه ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *