راه پله و آسانسور, طراحی دکوراسیون

دکوراسیون ورودی خانه [ایده های کارامد و به روز]

lazy
۸۴ / ۱۰۰

وقتی دکوراسیون ورودی خانه به درستی انجام شود، آن قسمت نه تنها به ورودی خانه تبدیل می شود، بلکه بخشی از خانه محسوب می شود که کل سبک و سلیقه شما را نشان می دهد. با بهره گیری از ایده‌های دکوراسیون ورودی خانه و به لطف عناصری که با رنگ‌های مختلف چیدمان کرده‌اید، می‌توانید فضایی کاملاً جدید را در خانه خود ایجاد کنید.

برای دکوراسیون ورودی خانه چه تغییری باید دهیم؟

چگونه می توانیم راهرو و ورودی خانه را جادارتر کنیم؟

با راه حل های ساده و ظریف می توانید هارمونی زیباتر از آنچه تصور می کنید ایجاد کنید. در اینجا چند نکته موثر برای کسانی که دو دل هستند که چگونه ورودی خانه را تزئین کنند، آورده شده است.

  افزودن عمق به ورودی ها

2 4

از آنجایی که ورودی برخی از خانه ها باریک و منحنی است، ممکن است اینگونه به نظر برسد که نمی توان تغییرات زیادی در دکوراسیون ورودی خانه ایجاد کرد. با این حال، درست مانند اتاق های نوع L، می توان از برخی راهکارها برای عمق بخشی به ورودی استفاده کرد.

سعی کنید وسایل و تزیینات غیر ضروری را از راهروهای کوچک و ورودی جدا کنید. سپس یک آینه شیک با توجه به جایگاه و محل دیوار قرار دهید. بنابراین، می توانید ورودی های خانه را عمیق تر و جذاب تر کنید.

کابینت های ورودی

4 3

از آنجایی که روند جدید دکوراسیون خانه مینیمال است، سادگی و طبیعی بودن هیچگاه کهنه نمی شود و از چشم نمی افتد. در این مرحله، کابینت هایی با طرح چوب یا چوب طبیعی جایگزین جاکفشی های سبک قدیمی می شوند. می توانید کابینت های چوبی را (که به ویژه با رنگ های روشن جلوه ای هماهنگ دارد) در ورودی ها قرار دهید. همچنین می توانید با چوب لباسی های دیواری از ازدحام و شلوغی در ورودی بکاهید. برای راهروها و ورودی هایی که رنگ دیوارهای آن تیره است، می توانید از جاکفشی های شیک که با رنگ های سبز که در طیف های مختلف تیره و روشن رنگ آمیزی شده اند استفاده کنید.

لوازم تزیینی طبیعی

6

می توانید تزئینات دیواری که فقط شلوغی فضا ایجاد می کنند یا نقاشی های تکراری و خسته کننده را کنار بگذارید و چند گلدان با ظاهر و گل های طبیعی در ورودی قرار دهید که قبلاً به سادگی شروع به تزئین آن کرده اید. البته اگر فضای شما بزرگ است، می توانید مکان های ویژه ای برای نقاشی های مینیمال و گیاهان زینتی ایجاد کنید.

در صورت تمایل می توانید از گلدان های کوچکی که به دیوار آویزان شده اند نیز استفاده کنید. هر انتخابی که دارید، فراموش نکنید که از عناصر طبیعی استفاده کنید یا خودتان طراحی کنید. فضای سبز، گل ها و گلدان های طبیعی که می توان آنها را آویزان کرد، می توانند فضایی کاملا متفاوت به خانه شما ببخشند.

[message_box bg=”#hex or http://imageurl”] مطالب مرتبط: ۲۰ مدل قفسه یا شلف گلدان [کاربردی و جذاب] برای گیاهان آپارتمانی [/message_box]

 

کاغذ دیواری شیک برای ورودی

6

ایجاد ظاهری جدید با رنگ های مختلف دیوار یا کاغذ دیواری خاص برای دکوراسیون ورودی خانه می تواند ایده خوبی باشد.

[message_box bg=”#hex or http://imageurl”] مطالب مرتبط: ۲۰ ایده کاغذ دیواری آشپزخانه که جالب تر از کاشی خواهد بود  [/message_box]

 

چراغ آویز و یا لوسترهای سقفی در قسمت ورودی ورودی می تواند این قسمت را از بقیه قسمت های خانه متمایز کند. همچنین می توانید ایده های جدید را به عنوان کفپوش خانه جستجو کنید. می توانید به جای فرش های معمول، قالیچه و موکت انتخاب کنید. می توانید از کاشی های کف یا سنگ های مخصوص ورودی استفاده کنید و رنگ آن را تیره تر انتخاب کنید.

[message_box bg=”#hex or http://imageurl”] مطالب مرتبط: ۱۶ مدل استفاده از کفپوش شاه ماهی در دکوراسیون خانه [/message_box]

 

انتخاب نور برای ورودی خانه

3 4

نور موضوعی است که باید برای هر اتاق و ورودی به طور جداگانه در نظر گرفته شود. راهرو یا وردی خانه قسمتی است که در آن اولین گام را برای ورود به یک خانه بر می دارید، همچنین اولین دیدار در این محل انجام می شود اگر راهرو ورودی خانه روشن باشد، وسعت فضا بزرگتر جلوه می کند. فضای تیره و تاریک در ورودی ها خوب به نظر نمی رسد. در عین حال روشنایی بیش از اندازه هم باعث ناراحتی مهمانان خواهد شد. نورپردازی های ال ای دی مخصوصاً لامپ های دیواری یا لوسترهای آویزان بلند را می توان به رنگ های زنده و روشن مجهز کرد.

به طور خاص، نورپردازی دیوار و سقف را می توان به گونه ای قرار داد که نامرئی باشد و سایر مواد تزئینی را نشان دهد. یک نور قوی روی یک کف براق خوب عمل می کند. اما در دکوراسیون چوبی نور زیاد نتیجه عکس خواهد داشت. اگر ورودی را با رنگ های ساده چیده اید، می توانید انتخاب نور خود را در فضای مناسب انتخاب کنید.

دکوراسیون ورودی خانه آینه خانه شماست. برای داشتن ظاهری زیبا، استایلی متناسب با سلیقه خود انتخاب کنید و لوازم خود را با توجه به این موضوع انتخاب کنید. روزهای خوشی را برای شما آرزومندیم.

 

 

7

دکوراسیون ورودی خانه

دکوراسیون ورودی خانه

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *