پذیرایی و اتاق نشیمن, رنگ, مبلمان

مبلمان فیروزه ای برای پذیرایی [۲۷ ایده بی نظیر + ویدئو]

lazy
۹۴ / ۱۰۰

پیش از پرداختن به اصل موضوع، یعنی استفاده از مبلمان فیروزه ای در اتاق نشیمن بهتر است بدانید که رنگ فیروزه ای یک رنگ جادویی و شگفت انگیز است که به عنوان تلفیقی از رنگ آبی و سبز شناخته می شود. اما در واقع نه تنها این رنگ چیزی فراتر از رنگ های آبی و سبز و بسیار آرامش بخش تر از آنهاست. بلکه در عین حال می تواند روشنایی وصف ناپذیری به فضا ببخشد.

چنین رنگ متمایز و منحصربفردی مطمئناً نه تنها قادر است توجه مخاطب را به خود جلب کند بلکه توانسته در صنعت دکوراسیون داخلی، به عنوان یک رنگ شگفت انگیز برای پذیرایی توجه همگان را به سمت خود جلب نماید.

بنابراین در این بخش از مقالات دکورینه می خواهیم ایده هایی را در اختیارتان قرار دهیم که توانسته به خوبی با مبلمان فیروزه ای یا همان سبزآبی تلفیق شود و چشم انداز منحصربفردی ایجاد کند.

حتماً بخوانید: راهنمای بهترین ترکیب رنگ دکوراسیون

حتماً بخوانید: راهنمای خرید مبل نیمکتی: ۴ نکته کلیدی

حتماً بخوانید: راهنمای کامل دکوراسیون پذیرایی مدرن 

چه نوع دکوراسیون هایی می تواند به خوبی با مبلمان فیروزه ای (سبزآبی) تطابق داشته باشد؟

رنگ فیروزه‌ای رنگی است که می‌توان آن را به خوبی با هر فضای داخلی مدرنی تطبیق داد، به‌جز دکوراسیون هایی که معمولاً در آنها از رنگ‌های خنثی و پاستلی استفاده شده است. استفاده از چنین مبلمان جادویی و جسورانه ای در فضای معاصر یا مدرن نه تنها چشم اندازی شگفت انگیز را پدید خواهد آورد. بلکه می تواند یک راه عالی برای ایجاد فضای داخلی منحصربفردی در سبک بوهو یا مراکشی باشد. در نتیجه با به کارگیری چنین رنگی، می توانید فضایی در سبک اسکاندیناوی یا مینیمالیستی داشته باشید.

بنابراین با خیال راحت از این تناژ استثنایی در فضای پذیرایی خود استفاده کنید تا هر مخاطبی از مشاهده فضای اتاقتان به وجد بیاید! در مورد دکوراسیون اتاقتان هم، به جرات می توانم بگویم که شما قادرید هر آنچه را که دوست دارید و با فضای تان مطابقت دارد انتخاب کنید. از دکوراسیون های سنتی مانند چسترفیلد گرفته تا دیزاین های فوق مدرنی مانند مبلمان منحنی شکل.

اتاق نشیمن مدرن و زیبا به سبک میانه قرن

پذیرایی مدرن و زیبا به سبک میانه قرن که با شومینه ای استثنایی، تیرک های تیره روی سقف، مبلمان فیروزه‌ای و تناژهای طلایی ای که از ظرافت فوق العاده ای بهره می برد، دیزاین شده است.

 

مطالب مرتبط: راهنمای کامل دکوراسیون اتاق نشیمن


اتاق نشیمن با مبل سبز آبی

یک اتاق نشیمن با یک مبل سبز آبی و یا فیروزه‌ای، بالش‌های رنگارنگ، تختخواب نارنجی، یک فرش راه راه و یک صندلی قرمز رنگ.


اتاق نشیمن سبک بوهو با مبلمان فیروزه‌ای

اتاق نشیمن روشن و دلباز در سبک بوهو که با یک مبلمان فیروزه‌ای، دکوراسیون های پارچه ای منحصربفردی به رنگ روشن، یک گالری دلپذیر به سبک بوهو و گیاه زیبایی که در گلدان سبدی شکلی قرار گرفته دیزاین شده است.

مطالب مرتبط: سبک دکوراسیون بوهمیان [راهنمای صفر تا ۱۰۰] 

 


اتاق نشیمن روشن و دلباز با مبل سبزآبی

اتاق نشیمن روشن و دلباز با مبل سبزآبی و یا فیروزه ای، فرش و پرده ای جذاب و دلفریب منقش به طرح های فیروزه ای، دکور روی دیوار و یک میز قهوه خوری چوبی با حکاکی های بی نظیر.

 

مطالب مرتبط: مدل های جدید پرده پذیرایی [ساده و شیک]


پذیرایی جذاب با فضاهای متضاد

یک پذیرایی جذاب با فضاهای متضاد فراوان، یک اثر هنری شاخص، مبلمان فیروزه ای و یک صندلی و میز تخته سه لا.


اتاق نشیمن رنگارنگ با دیوارهای گلگون

اتاق نشیمن رنگارنگ با دیوارهای گلگون، مبلمان فیروزه ای، صندلی هایی به رنگ قرمز، یک دیوار گالری مانند به رنگ روشن و لامپ هایی جذاب


نمونه اتاق نشیمن رنگارنگ با دیوارهای خاکستری

یک اتاق نشیمن رنگارنگ با دیوارهای خاکستری کبوتری، مبلمان فیروزه ای، کوسن ها و لوازم جانبی منحصربفردی به رنگ روشن ، یک میز قهوه ای اکریلیک و شکوفه های فراوان.


پذیرایی رنگارنگ به سبک قدیمی و مبلمان فیروزه ای

پذیرایی رنگارنگ به سبک قدیمی که از وجود مبلمان فیروزه ای، یک فرش رنگارنگ، یک دیوار گالری مانند و کوسن ها و کتاب هایی به رنگ های روشن که تمام فضاهای خالی را پر نموده اند، بهره می برد.


در کنار مبلمان فیروزه ای، از چه رنگ هایی می توان بهره برد؟

شما می توانید به راحتی از مبلمان فیروزه ای خود در فضایی مملو از رنگ های خنثی یا تیره استفاده نمایید، در چنین فضایی، رنگ فیروزه ای به یک تناژ فوق العاده برجسته و منحصربفرد تبدیل خواهد شد که روح سرزندگی و حیات را به فضای اتاقتان خواهد بخشید. یکی دیگر از ایده های موجود این است که می توانید چنین مبل سبزآبی را با سایر تناژهای پررنگ تلفیق نمایید، تا از وجود فضای داخلی منحصربفردی به سبک بوهو یا ماکسیمالیستی بهره ببرید و این رنگ بتواند در کنار سایر رنگ های برجسته خوش بدرخشد.

 

مطالب مرتبط: ترکیب رنگ زرد و طوسی – ۲۰ نمونه دکوراسیون فوق العاده زیبا

 

مبلمان فیروزه ای و دکوراسیون های پارچه ای به رنگ روشن

اتاق نشیمن منحصربفرد در سبک معاصر که از وجود شومینه ای چشم نواز، مبلمان فیروزه ای و دکوراسیون های پارچه ای به رنگ روشن، لامپ هایی در سبک آویز و قالیچه هایی با طرح های چاپی بهره می برد.


کاغذ دیواری گلدار چشم نواز

اتاق نشیمن گلچین شده منحصربفرد و چشمگیری مزین به کاغذ دیواری گلدار چشم نواز، مبلمان فیروزه ای مدرن، یک میز شیشه ای و یک گالری دیواری زیبا و دلفریب.

 

مطالب مرتبط: مدل های جدید کاغذ دیواری

 


مبلمان فیروزه ای چشمگیر

یک پذیرایی دوست داشتنی که از وجود یک بخاری قدیمی و تیرکهای چوبی سقف، مبلمان فیروزه ای چشمگیر، لوازم پارچه ای منحصربفردی با تکسچر خاص و رنگ خنثی، یک کاناپه صورتی و یک چراغ قدیمی بهره میبرد.


رخت کریسمس مزین به چراغ های رنگارنگ

اتاق نشیمن دوست داشتنی و دلفریبی که از وجود یک مبل سبزآبی، یک درخت کریسمس مزین به چراغ های رنگارنگ، یک چراغ پایه دار ایستاده و یک آینه گرد به علاوه یک فرش طرح دار بهره می برد.

 

مطالب مرتبط: آینه در اتاق خواب – ۵ ایده کاربردی


میز قهوه چوبی و مبلمان چوبی

در این پذیرایی ساحلی مدرن می توان مشاهده نمود که از یک مبل سبزآبی، منسوجاتی به رنگ های خنثی، یک میز قهوه چوبی و مبلمان چوبی چشمگیر استفاده شده است.


اتاق نشیمن زیبا به رنگ فیروزه‌ای

این اتاق نشیمن زیبا و منحصربفرد، از بخش های مختلفی به رنگ فیروزه‌ای، یک میز قهوه‌خوری جذاب و مدرن، یک لوستر جذاب و دوست داشتنی مزین به مهره های رنگی و گیاهی که در گلدان کاشته شده به‌علاوه آثار هنری بهره می برد.

 

مطالب مرتبط: گل و گیاه خانگی

 


اتاق نشیمن زیبا، با مبلمان فیروزه ای و یک اثر هنری منقش به گل ها

در این اتاق نشیمن زیبا، یک مبلمان فیروزه ای، یک اثر هنری منقش به گل هایی به رنگ تیره، یک میز قهوه خوری مرمرفام و یک لوستر طلایی به چشم می خورد.


چگونه از وجود یک مبل سبزآبی در فضای پدیرایی بهره ببریم؟

شما می توانید مبل هایی به رنگ فیروزه‌ای را به راحتی با کوسن های پررنگ یا با کوسن هایی به همان رنگ فیروزه ای مورد استفاده قرار دهید. البته به خاطر داشته باشید که اگر کوسن های پررنگ را ترجیح می‌دهید، بهتر است به سراغ رنگ‌های متضادی مانند قرمز یا زرد بروید تا مبلمانتان بیشتر به چشم بیایند. از ایده های مختلفی که در قسمت پایین ارائه شده الهام بگیرید و مطمئن شوید که مبلمان فیروزه ای مناسبی را برای فضای اتاقتان برمی گزینید.

اتاق نشیمن زیبا یک مبل سبزآبی

در این اتاق نشیمن زیبا یک مبل سبزآبی، یک کمد جذاب و کاملا مدرن، یک میز قهوه‌خوری و رنگ‌های طلایی در تمام بخش های فضا به چشم می خورند.


مبلمان چوبی ساخته شده از چوب خیزران، یک فرش طرحدار و گیاه منحصربفرد

این اتاق نشیمن زیبا از وجود دیوارهای خاکستری، یک مبل سبزآبی، تعدادی مبلمان چوبی ساخته شده از چوب خیزران، یک فرش طرحدار و گیاه منحصربفردی که در گلدان کاشته شده بهره می برد.


مبلمان فیروزه‌ای منحنی شکل

این اتاق نشیمن شیک و دوست داشتنی، با مبلمان فیروزه‌ای منحنی شکل، یک لوستر خلاقانه و مدرن، دیوارهای برنزی و لامپ‌های شیک تزئین شده است.


اتاق نشیمن شیک و مدرن

این اتاق نشیمن شیک و مدرن از وجود یک دیوار شیشه ای، یک مبلمان فیروزه‌ای، میزهای قهوه‌خوری دارای روکش شیشه‌ای، لوستری منحصربفرد با طرح شاخ گوزن، یک دیوار گالری کاملا به روز و گیاهی که می تواند چشم ها را به خود خیره کند بهره میبرد.


اتاق نشیمن ساحلی با مبلمانی فیروزه‌ای رنگ

در این اتاق نشیمن ساحلی جذاب، مبلمان فیروزه‌ای رنگ، کوسن های طرح دار، دیوار گالری مدرنی مزین به قاب های سیاه و سفید، چهارپایه‌های خاکستری و یک میز گرد به چشم می خورد.


مبل سبزآبی

اتاق نشیمن دنج و آرامش بخشی با تیرک های چوبی نمایان و مبل سبزآبی


دیوارهای خاکستری، مبلمان فیروزه ای و یک صندلی صورتی

پذیرایی شیک و منحصربفردی با دیوارهای خاکستری، مبلمان فیروزه ای و یک صندلی صورتی چشمگیر و پر حرارت، یک دیوار گالری رنگارنگ و و گیاهی که می تواند چشم ها را به خود خیره کند.


پذیرایی امروزی و مدرن به سبک میانه قرن

اتاق نشیمن امروزی و مدرنی به سبک میانه قرن که از وجود دیواری خاکستری رنگ، مبل سبزآبی با تناژ فیروزه‌ای، منسوجات طرح دار و دیوار گالری تک رنگ بهره می برد.


اتاق نشیمن دلپذیر با شومینه ای جذاب

یک اتاق نشیمن دلپذیر که در آن شومینه ای جذاب، مبلمانی به رنگ خنثی، درختچه هایی که در گلدان کاشته شده اند به چشم می خورد و مبلمان فیروزه‌ای توانسته با رنگ متمایز خود به نقطه شاخص فضا تبدیل شود.


مبلمان های مدرن و زیبا

اتاق نشیمن مدرن و دلپذیری به سبک میانه قرن که از وجود یک مبل سبزآبی راحتی، مبلمان های مدرن و زیبایی به سبک میانه قرن و رنگ‌های طلایی شیک بهره می برد


مبلمان فیروزه ای و کاناپه و شومینه

اتاق نشیمن گلچین شده ای که در آن شومینه ای پوشیده از سنگ های مصنوعی، مبلمان فیروزه ای و کاناپه، یک چهارپایه، صندلی های چرمی و یک لوستر به چشم می خورد


مبلمان فیروزه ای اتاق نشیمن

یک اتاق نشیمن گلچین شده که از وجود یک مبلمان فیروزه ای، یک میز چوبی زمخت، صندلی ای منحصربفرد و جذاب، یک کمد چوبی و چند آینه که بر روی آن جای گرفته اند بهره می برد.

 

تهیه و ترجمه: تیم تحریریه دکورینه

بازگشت به لیست

دیدگاهی در مورد “مبلمان فیروزه ای برای پذیرایی [۲۷ ایده بی نظیر + ویدئو]

  1. طاووس گفت:

    سلام
    دمتون گرم
    مقاله خوبی بود
    اما عکس آخری، اون نیمکت چوبی زمخت اصلا مناسب دکوراسیون نیست.
    مناسب پذیرایی با مبل فیروزه‌ای نیست
    بیشتر به درد نیمکت ‌چوبی و کهنه پارک می خوره.

    1. بله
      موافقم
      ممنون از توجهتون.

  2. reza گفت:

    مطالب خوبی بود.
    ممنون
    تصاویر رو که می بینم یاد دکوراسیون سبک بوهمی افتادم
    دقیقا با همان عناصر و ویژگی ها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *