رنگ, طراحی دکوراسیون

ترکیب رنگ زرد و طوسی – ۲۰ نمونه دکوراسیون فوق العاده زیبا

lazy
۸۹ / ۱۰۰

شما می توانید با اندکی تجدید رنگ، دکوراسیون منزلتان را کاملا از این رو به آن رو کنید! ترکیب رنگ زرد و طوسی، می تواند به شدت سرگرم کننده، آرامش بخش و دلپذیر باشند و فضایی مناسب پذیرایی از میهمانانتان را فراهم آورند! (علاوه بر این چنین ترکیب رنگی می تواند در هر کدام از اتاق های منزلتان جلوه ای بی نظیر را خلق کند!).

[message_box bg=”#hex or http://imageurl”] حتماً بخوانید: راهنمای بهترین ترکیب رنگ دکوراسیون [/message_box]

دکوراسیون منزل با ترکیب رنگ زرد و طوسی

از آنجایی که تغییر دکوراسیون خانه به شدت راحت بوده و آرامش بخش است، من تا جایی که می توانم این کار را انجام می دهم! فرقی نمی کند که چیدمان دوباره مبلمانم سبب ایجاد چنین تغییری شوند یا استفاده از لوازم جانبی و دکوراسیون جدید و یا حتی، تغییر رنگ خانه… چراکه چنین تغییراتی می توانند به شدت بر روحیه مان موثر باشد. یکی از طرح های رنگی مورد علاقه من، ترکیب رنگ زرد و طوسی (خاکستری) است.

البته من بیشتر طرفدار تناژهای زرد خنثی هستم، اما تمام سایه های خاکستری نیز می توانند سبب تغییرات شگرفی شوند! من فکر می کنم ترکیبی از تناژهای زرد ملایم و طوسی روشن تا زغالی تیره در فضای خانه عالی به نظر خواهد رسید.بنابراین در اینجا ۲۰ فضای داخلی چشم نواز و دلفریب ارائه شده که در آنها از ترکیب رنگ زرد و طوسی استفاده شده است.

۱. خب ما می خواهیم لیست خود را با پروژه ای آغاز کنیم که از سال ها پیش از ترکیب های رنگی استفاده شده و هنوز هم یکی از مواردی است که علاقه مندان فراوانی دارد! این اثر هنری دیواری منقش به رنگ های زرد و طوسی در عین سادگی، بسیار زیبا به نظر می رسد!

yellow and gray decor

۲. شما می توانید با رنگ آمیزی جزیره آشپزخانه تان به رنگ زرد، کمی رنگ به آشپزخانه تان اضافه کنید.

yellow and gray

۳. آیا اتاق خواب این پسر شگفت انگیز نیست؟ به نظر شما هیچ پسر کوچکی در دنیا هست که یکی از این تخت های دو طبقه دوست داشتنی و جذاب را که به زیبایی طراحی شده دوست نداشته باشد؟

ترکیب رنگ زرد و طوسی

دکوراسیون منزل با ترکیب رنگ زرد و طوسی

۴-من واقعا عاشق رنگ ها و تناژهای زرد و طوسی ای هستم که در نمای بیرونی این خانه به کار گرفته شده اند!

yellow and gray decor 3

۵. رنگ زرد روشن توانسته این خانه را به فضایی جذاب و زیبا مبدل کند!

yellow and gray decor 5

۶. اتاق نشیمن طوسی و زردی که در تصویر مشاهده می کنید نه تنها از دکوراسیونی مدرن بهره می برد بلکه کاملا دنج و راحت به نظر می رسد. تصورش می تواند سخت باشد اما همه این ویژگی ها در این فضای دوست داشتنی به دور هم جمع شده اند!

۷. این اتاق کودک جذاب  به شدت شیرین و دوست داشتنی به نظر می رسد.

yellow and gray decor 6

[message_box bg=”#hex or http://imageurl”] مطالب مرتبط: راهنمای دکوراسیون اتاق کودک [/message_box]

 

۸- من عاشق طراوت و تازگی این اتاق خواب با ترکیب رنگ زرد و طوسی هستم. چنین اتاق خوابی فوق العاده گرم و دلپذیر به نظر می رسد!

yellow and gray decor 8

۹. اتاق خواب بی نظیر و مرتبی که در تصویر مشاهده می کنید به واسطه استفاده از رنگ های طوسی و زرد بسیار زیبا و چشم نواز به نظر می رسد! من هرگز فکرش را هم نمی کردم که بتوان از میزهای جانبی ناهماهنگ استفاده کرد و چنین دیزاین منحصربه فردی داشت!

۱۰-حمام زرد و طوسی ای که در تصویر مشاهده می کنید، از نظر من گل سرسبد این لیست است! این حمام حس لذت بخشی از آرامش را به بیننده القا می کند!

yellow and gray decor 9

[message_box bg=”#hex or http://imageurl”] مطالب مرتبط: راهنمای کامل دکوراسیون حمام مدرن ۲۰۲۲  [/message_box]

 

۱۱. اتاق خواب مشترک طراحی شده از ملافه های جذاب به رنگ های زرد و طوسی بهره می برد! شما هم مثل من فکر می کنید که این اتاق به شدت دلفریب و زیباست. اینطور نیست؟

yellow and gray decor 1

[message_box bg=”#hex or http://imageurl”] مطالب مرتبط: راهنمای دکوراسیون اتاق خواب دخترانه  [/message_box]

 

۱۲. ای کاش اتاق خواب اصلی من هم فضایی برای یک نیمکت فرانسوی خاکستری در کنار تخت داشت.

yellow and gray decor 11

۱۳. دکوراسیونی که در تصور مشاهده می کنید می تواند به راحتی اثبات کند که اتاق خواب یک خانه روستایی نیز می تواند به شدت زیبا و چشم نواز باشد!

۱۴. اتاق خوابی که در تصویر می بینید مخصوص پسر بچه هاست از تناژهای زردی بهره می برد که به شدت دوست داشتنی به نظر می رسد! (من فرش به کار رفته در این اتاق را واقعا دوست دارم!)

yellow and gray decor 13

۱۵. من عاشق تمام خطوط و بافت های متفاوت به کار گرفته شده در این اتاق نشیمن با ترکیب رنگ زرد و طوسی هستم.

۱۶. من فکر می کنم که ترکیب رنگ زرد و طوسی بهترین ترکیب رنگی ممکن برای آشپزخانه است. آیا شما هم فکر می کنید این کمد چینی کاملا چشمنواز و دلفریب به نظر میرسد؟

yellow and gray decor 14

۱۷. من عاشق بحث و گفت و گوهای عصرگاهی با دوستانم هستم و فکر می کنم اتاق نشیمن دنج و پرطراوت برای این کار عالی باشد.

ترکیب رنگ زرد و طوسی

استفاده از ترکیب رنگ زرد و طوسی

۱۸. این اتاق ناهارخوری به شدت گرم و دوستانه به نظر می رسد و من عاشق میز ناهارخوری ساده و بی نظیر آن شده ام.

[message_box bg=”#hex or http://imageurl”] مطالب مرتبط: ۱۰ ایده جالب و هوشمندانه دکوراسیون اتاق ناهارخوری سفید [/message_box]

۱۹. اتاق خوابی که در تصویر مشاهده می کنید به سبک خانه های روستایی طراحی شده است و همانطور که می بینید بسیار دلباز و پرنور به نظر می رسد. واقعا بیدار شدن از خواب در چنین اتاق خوابی می تواند باقی روزتان را نیز سرشار از اتفاقات خوب کند!

yellow and gray decor 18 1

۲۰. این اتاق خواب از لحاظ زیبایی چیزی کم از بقیه آیتم ها ندارد – این ایوان جلویی زرد و طوسی زیباست که به خوبی طراحی شده است.

Yellow and Gray Decor 20

منبع

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *