حمام, رنگ

سرویس بهداشتی و حمام آبی و طلایی [۲۵ ایده شیک]

در آخرین نمونه عکس سرویس بهداشتی و حمام آبی و طلایی، رنگ سفید به عنوان رنگ اصلی انتخاب شده و از قفسه روشویی آبی پررنگ، وسایل رنگ طلایی، آینه‌های جذاب در قاب طلایی برای ظاهری فوق العاده شیک استفاده شده است.
۹۳ / ۱۰۰

انواع ایده‌ها، نمونه‌ها و عکس‌های سرویس بهداشتی و حمام آبی و طلایی را آماده کرده‌ایم تا بتوانیم در انتخاب بهترین رنگ برای چیدمان حمام و دستشویی به شما کمک کنیم.

آبی و طلایی یک طرح رنگی بسیار شیک است که مطمئناً می‌تواند الهام بخش بازسازی خانه شما باشد. در هر نقطه از منزل می‌توانید از این ترکیب رنگی فوق العاده زیبا استفاده کنید. اما سوالی که ممکن است به ذهنتان خطور کند این است که آیا ترکیب رنگ آبی و طلایی مناسب حمام نیز هست؟ بله حتما!

آیا تصمیم دارید حمام و سرویس بهداشتی خود را نوسازی و یا بازسازی کنید؟ در این مقاله ۲۵ ایده شیک به همراه تصاویر و نمونه های زیبا آماده کرده ایم و با ارائه پیشنهاداتی به دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام آبی و طلایی می‌پردازیم. مطالعه خوبی داشته باشید، فراموش نکنید دیدگاه و برداشت خود را در قسمت نظرات برای ما بفرستید. 😉

رنگ‌ها و سبک‌های مورد نظر برای دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام آبی و طلایی

آبی و طلایی هر دو دارای ظرافت خالص هستند، هر سایه‌ای از آبی که انتخاب کنید: آبی روشن، سرمه‌ای، آبی پررنگ، آبی کهربایی، آبی مات و موارد دیگر، همچنین رنگ طلایی به دلیل ظاهر باشکوه و پرطمطراق خود حسی ظریف ایجاد می‌کنند. به یاد داشته باشید استفاده از چنین طرح رنگی به تنهایی آنچنان جذابیت خاصی ندارد و نمی‌تواند ایده جالبی باشد. راهکار این است که هنگام استفاده از طرح رنگ آبی و طلایی از ترکیب رنگ‌های تضاد نیز بهره ببرید. مثلا با رنگ‌های خنثی، کرمی و سفید، یا اینکه می‌توانید با رنگ‌های خاکستری و خرمایی ترکیب کنید.

در مورد سبک ها، آبی و طلایی می‌توانند به معنای واقعی کلمه با هر سبکی مطابقت و هارمونی داشته باشند: سبک مزرعه‌ای، سبک وینیج، معاصر، آرت دکو، مینیمال، مدرن و بسیاری دیگر.
همچنین هنگام استفاده از رنگ آبی و طلایی می‌توانید چندین سبک را با هم ترکیب کنید تا ظاهری التقاطی جسورانه داشته باشید.

[message_box bg=”#hex or http://imageurl”] مطالب پیشنهادی: رنگ سال ۲۰۲۲ [رنگ دکوراسیون منزل ۱۴۰۱] [/message_box]

 

[message_box bg=”#hex or http://imageurl”] مطالب مرتبط: برای آشنایی با انواع سبک های دکوراسیون اینجا را کلیک کنید. [/message_box]

[scroll_to link=”#scrolltothis” title=”بازگشت به فهرست اصلی”]

 

نمونه عکس‌های زیبا و شیک از دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام آبی و طلایی

حمامی که با کاشی های فلس ماهی آبی روشن، وسایل و لوازم دکوری طلایی شیک تزیین شده است.

حمامی که با کاشی‌های فلس ماهی آبی روشن، وسایل و لوازم دکوری طلایی شیک تزیین شده، بسیار رویایی و شیک به نظر می‌رسد.


دکوراسیون حمام با دیوارپوش سفید، کفپوش چوبی تیره، آینه‌ای در قاب طلایی پرآذین

دکوراسیون حمام با دیوارپوش سفید، کفپوش چوبی تیره، آینه‌ای در قاب طلایی پرآذین، وان آبی روی پایه‌های طلایی و تابلوهای نقاشی زیبا با قاب طلایی.


حمام با کاشی‌های شش گوش آبی پررنگ که بندکشی آن به رنگ طلایی انجام شده

حمام با کاشی‌های شش گوش آبی پررنگ که بندکشی آن به رنگ طلایی انجام شده، سایر لوازم دکوری و تزیینی نیز با رنگ طلایی تکمیل شده است. شما هم با من موافقید که فضای بسیار شیکی ایجاد شده است؟


حمامی با کاشی‌های ستاره‌ای و شش گوش آبی پررنگ، وان آبی و سفید

حمامی با کاشی‌های ستاره‌ای و شش گوش آبی پررنگ، وان آبی و سفید، آینه‌ای با قاب طلایی و سینک قدیمی تزیین شده است.


کاشی کاری آبی رنگ، روشویی سرمه‌ای، سینک سنگی، دیوارکوب و یک آینه قاب مشکی

دکوراسیون این سرویس بهداشتی جسورانه با کاشی کاری آبی رنگ، روشویی سرمه‌ای، سینک سنگی، دیوارکوب و یک آینه قاب مشکی تزیین انجام شده و استفاده از شیرآلات و لوازم دکوری طلایی رنگ، جلوه خاصی بدان بخشیده است.


حمام با کاشی‌های آبی پررنگ و جذاب، وسایلی به رنگ طلایی

این حمام با کاشی‌های آبی پررنگ و جذاب، وسایلی به رنگ طلایی بسیار شیک به نظر می‌رسد.


حمام با کاشی‌های آبی رنگ و لوازم دکوری

چیدمان حمام آبی و طلایی – در این تصویر حمام جذابی را مشاهده می‌کنید که با کاشی‌های آبی رنگ پوشیده شده و با لوازم دکوری و لامپ‌های دیوارکوب تزیین شده است.


عکس حمام آبی و طلایی - یک حمام شیک با کاشی‌های مرمر سفید و سرمه‌ای

عکس حمام آبی و طلایی – حمامی شیک با کاشی‌های مرمر سفید و سرمه‌ای، با بندکشی‌ها و لبه‌های طلایی برای ایجاد احساسی ظریف.


حمام آبی و طلایی

حمام آبی و طلایی – در این تصویر یک سرویس بهداشتی شیک با کاغذ دیواری آبی و سفید، کاشی‌های کوچک آبی، وسایل و لامپ‌های طلایی به علاوه یک سینک سنگی را می‌بینید.


تصویر حمام آبی و طلایی

تصویر حمام آبی و طلایی – در این دستشویی شیک با استفاده از ترکیب رنگ آبی و طلایی مانند دیوارهای سرمه‌ای، سقف طلایی و سفید، دیوارکوب و قاب آینه طلایی و سینک سنگی دکوراسیون جالب توجهی ایجاد شده است.


نمونه عکس ترکیب رنگ حمام آبی و طلایی

نمونه عکس ترکیب رنگ حمام آبی و طلایی – در این تصویر نیز ترکیب آبی و طلایی به خوبی باهم هماهنگ هستند و دکوراسیون حمام بی نظیری ایجاد کرده‌اند. عناصر حمام با کاشی‌های آبی و سفید، یک روشویی آبی و طلایی، قاب آینه‌های طلایی، یک چراغ سقفی بافته شده و یک وان مستقل تزیین شده است.


نحوه دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام رنگ آبی و طلایی

چگونه به درستی رنگ‌هایی با تناژ آبی را ترکیب کنیم؟ شاید بهترین راه‌حل استفاده از کاشی‌های آبی در هر تناژی باشد. اگر به هر دلیل نمی‌خواهید از کاشی استفاده کنید، می‌توانید به سراغ کاغذ دیواری، دیوارپوش، پانل‌سازی و بسیاری راه‌حل‌های دیگر، حتی رنگ‌های معمولی بروید. همچنین می‌توانید روشویی را با رنگ آبی همسان یا متضاد اضافه کنید یا به سراغ دیوارهای خنثی با روشویی آبی بروید. یک وان آبی، کاشی‌های آبی در فضای دوش و حتی آثار هنری آبی؛ همه این ایده‌ها برای تزیین حمام شما خوب هستند.

حالا برای داشتن ظاهری شیک، رنگ طلایی را اضافه کنید: به دنبال وسایل رنگ طلایی، لامپ‌ها و دیوارکوب‌های رنگ طلایی، لوازم دکوری رنگ طلایی یا همه چیزهای کوچک و حتی بندکشی دیوار با رنگ طلایی برای برجسته کردن کاشی‌ها بروید.

ایده چیدمان سرویس بهداشتی و حمام آبی و طلایی

ایده چیدمان سرویس بهداشتی و حمام آبی و طلایی – کفپوش حمام با موزاییک به رنگ آبی و سفید، روشویی آبی، وسایل طلایی، لامپ‌های طلایی و قفسه سینک آبی پررنگ.


ایده چیدمان سرویس بهداشتی و حمام آبی و طلایی

ایده دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام آبی و طلایی – حمامی زیبا با دیوارهای رنگ آبی نفتی، قاب آینه‌های طلایی، دیوارکوب‌های طلایی و سایر موارد برای شیک تر شدن.


رنگ چیدمان سرویس بهداشتی و حمام آبی و طلایی

رنگ چیدمان سرویس بهداشتی و حمام آبی و طلایی – یک دستشویی با دیوارهای کاملاً آبی، وسایل و لامپ‌های طلایی شیک و سنگ‌های سفید


دکوراسیون یک دستشویی جالب توجه با کاغذ دیواری آبی با طرح گورخر، لوستر جذاب و یک قاب آینه طلایی که ترکیب مجموع اینها بسیار جسورانه به نظر می‌رسد.

نمونه عکس سرویس بهداشتی و حمام آبی و طلایی – دکوراسیون یک دستشویی جالب توجه با کاغذ دیواری آبی با طرح گورخر، لوستر جذاب و یک قاب آینه طلایی که ترکیب مجموع اینها بسیار جسورانه به نظر می‌رسد.


حمام شیک با کاشی‌های رنگ سرمه‌ای مات

در این تصویر یک حمام شیک با کاشی‌های رنگ سرمه‌ای مات، پشتی کاشی (بک اسپلش) طلایی، چراغ‌های توکار و شمع‌ها را مشاهده می‌کنید که فضایی رویایی ایجاد کرده است.


حمام رنگ سرمه ای و طلایی

حمام سرمه ای و طلایی – همانطور که در تصویر می‌بینید اتاق دوش با کاشی‌های سرمه‌ای در طرح شاه‌ماهی، با وسایل طلایی و لامپ‌های طلایی ظاهری شیک ایجاد کرده است.


وسایل طلایی و قاب آینه طلایی حمام

حمامی شیک با کاشی‌های سبز رنگ، روشویی آبی نفتی، وسایل طلایی و قاب آینه طلایی ترکیب زیبایی است. نه؟!


دوش و شیرآلات طلایی رنگ

دوش و شیرآلات طلایی رنگ – حمام شیک با دیوارهای رنگ سرمه‌ای، کاشی‌های سرمه‌ای، روشویی سرمه‌ای، قاب آینه طلایی، وسایل و دستگیره‌های طلایی، این هم زیبا و رویایی به نظر می‌رسد.


قاب آینه طلایی رنگ

قاب آینه طلایی رنگ – دکوراسیون دستشویی شیک با دیوارهای سرمه‌ای، لوستر کریستالی، قاب آینه رنگ طلایی، روشویی سنگی طلایی و سفید و آثار هنری شیک که در نوع خود دلبری می‌کند.


آینه و شیرآلات طلایی رنگ حمام

آینه و شیرآلات طلایی رنگ حمام – در رابطه با این تصویر بسیار عجیب و غریب چه نظری دارید؟ یک دستشویی با کاغذ دیواری آبی و طلایی، روشویی سنگی سیاه و یک توالت سیاه به همراه یک لوستر منحصر به فرد، فقط می‌توانم بگوینم عجیب و جسورانه و زیباست. موافقید؟


آینه و شیرآلات طلایی رنگ حمام

آینه و شیرآلات طلایی رنگ حمام – این هم یک نمونه دیگر از دستشویی عجیب و زیبا! با کاشی‌های سفید، دیوارها و سقف آبی با طرح و نقش ستاره‌های طلایی رنگ، وسایل و شیرآلات طلایی و یک قاب آینه طلایی. نظرتان راجع به این چیست؟


شیرآلات طلایی رنگ حمام

شیرآلات طلایی رنگ حمام – حمامی زیبا و دلبرانه که با کاشی‌های سرمه‌ای کار شده و با وسایل، لامپ‌ها و لوازم طلایی تزئین شده است. من که عاشقش شدم.


دکوراسیون حمام سورمه‌ای و طلایی

این یکی را ببینید! دکوراسیون حمام سورمه‌ای و طلایی زیبا، کاغذ دیواری راه راه، آثار هنری شیک و یک روشویی قدیمی جذاب.


نمونه عکس سرویس بهداشتی و حمام سرمه ای و طلایی

در آخرین نمونه عکس سرویس بهداشتی و حمام آبی و طلایی، رنگ سفید به عنوان رنگ اصلی انتخاب شده و از قفسه روشویی آبی پررنگ، وسایل رنگ طلایی، آینه‌های جذاب در قاب طلایی برای ظاهری فوق العاده شیک استفاده شده است.

 

امیدواریم نمونه‌ها و تصاویر چیدمان سرویس بهداشتی و حمام آبی و طلایی که در این بخش از دکورینه به اشتراک گذاشتیم مورد پسند شما قرار گرفته باشد و در روند بازسازی حمام به شما کمک کند. فراموش نکنید که برای دیدن سایر ایده‌های حمام از صفحه اصلی دکورینه دیدن کنید! 🙂

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *