حمام, سبک دکوراسیون, سبک مدرن

راهنمای کامل دکوراسیون حمام مدرن ۲۰۲۲

lazy
۹۱ / ۱۰۰

ایده های حمام مدرن ۲۰۲۲ – راهنمای دکوراسیون حمام مدرن به همراه ۲۰ نمونه حمام مدرن و لوکس. در اینجا بهترین ایده های دکوراسیون حمام مدرن ۲۰۲۲ را برای شما آماده کرده ایم.
آیا به دنبال ایده های مدرن برای حمام هستید؟

آیا آماده هستید تا همه چیز را در مورد حمام های مدرن لوکس بیاموزید ؟

وقتی صحبت از طراحی مدرن حمام می شود، اولین چیزی که به ذهن می رسد این است. فضاهای جادار، شیک و مینیمالیست با خطوط صاف و منظم هستند. اگرچه ممکن است برای برخی سرد، بی روح و خشک به نظر برسد، اما کیفیت و حال و هوای جذاب حمام های مدرن غیرقابل انکار است!

در این مقاله، ایده های حمام مدرن ۲۰۲۲ و ۲۰ حمام مدرن لوکس را به اشتراک گذاشتیم که می توانید هنگام طراحی حمام خود از آنها الهام بگیرید.

[message_box bg=”#hex or http://imageurl”] حتماً بخوانید: مدل های تزیین حمام و دستشویی [/message_box]

[message_box bg=”#hex or http://imageurl”] مطالب مرتبط: ۲۵ ایده برای داشتن آشپزخانه سبک مدرن و شیک + ویدئو [/message_box]

[message_box bg=”#hex or http://imageurl”] مطالب مرتبط: راهنمای کامل دکوراسیون پذیرایی مدرن [/message_box]

[message_box bg=”#hex or http://imageurl”] مطالب مرتبط: دکوراسیون حمام کوچک [۱۳ ایده کارآمد و مفید] [/message_box]

 

چگونه یک دکوراسیون حمام مدرن داشته باشیم؟

دکوراسیون حمام لوکس

دکوراسیون حمام لوکس و مدرن

دکوراسیون حمام مدرن معمولاً از اشکال هندسی منظم، رنگ های طبیعی و خطوط صاف و مستقیم تشکیل شده است. با استفاده از کابینت ها، سینک ها و وسایل حمام مدرن می توانید به سرعت و به سادگی یک دکوراسیون حمام لوکس ایجاد کنید. هنگام تزئین حمامهای مدرن، باید رنگ های خنثی و الگوهای هندسی را انتخاب کنید.
می توانید با قرار دادن یک چهارپایه یا صندلی مدرن در گوشه ای از حمام، یک نقطه کانونی ایجاد کنید. شما باید طرح های زاویه ای، هندسی و ساده را در شیرهای حمام، سر دوش، آینه و سایر لوازم حمام اجرا کنید.

ویژگی های کلی دکوراسیون حمام های مدرن عبارتند از:
• طراحی ساده و مینیمال حمام
• کابینت حمام مدرن با خطوط هندسی
• مواد طبیعی مانند چوب و سنگ در دکوراسیون حمام
• رنگ های سفید، سیاه و خنثی
• سینک حمام مدرن
• وان حمام مستقل
• لوازم حمام مدرن
• گیاهان و فضای سبز

ایده های دکوراسیون حمام مدرن ۲۰۲۲

 طراحی حمام مینیمال

حمام مینیمال

طراحی حمام مینیمال

سادگی مهمترین قانون در میان ایده های حمام مدرن است. بنابراین، اولین کاری که باید انجام دهید این است که از شر وسایل اضافی حمام خلاص شوید و حمام خود را مرتب نگه دارید.
شما می توانید اقلام ضروری مانند محصولات بهداشت شخصی را در خارج از حمام یا در کابینت های حمام مدرن نگهداری کنید.
روی ایجاد یک فضای تمیز و جادار برای استراحت تمرکز کنید و از لوازم غیر ضروری خودداری کنید. خلاصه اینکه مینیمالیست باشید.

 کابینت حمام مدرن

 کابینت حمام

کابینت حمام مدرن

حمام های مدرن معمولا دارای جزئیات زاویه ای و هندسی هستند. خطوط زاویه ای به جای اشکال منحنی در کابینت های حمام مدرن و عناصر لوازم بهداشتی ترجیح داده می شوند. به همین ترتیب، سرامیک ها و کاشی های مورد استفاده مستطیل یا مربع هستند. علاوه بر این، نسبت بسیار مهم است، وسایل مورد استفاده باید متناسب با شکل و اندازه سرویس بهداشتی باشد.

 مصالح حمام مدرن

ساخت و طراحی حمام

ساخت و طراحی حمام مدرن

هنگام ساخت و طراحی حمام مدرن، معمولاً استفاده از مواد طبیعی مانند چوب و سنگ در اولویت دارند. رایج ترین مواد کاشی های سنگ مرمر، سنگ و چوب با کیفیت می باشد. به عنوان مثال، چوب های تیره مانند چوب ساج گزینه های ایده آل برای حمام های لوکس هستند. یا اینکه اگر بودجه لازم را دارید کمی سرکیسه را شل کرده و یک سرویس بهداشتی مدرن با سینک و وان ساخته شده از سنگ طبیعی صیقلی به جای سرامیک استفاده کنید.
علاوه بر این، مواد بدون رنگ آمیزی، در طبیعی ترین شکل خود استفاده می شوند.

سرویس بهداشتی با سینک و وان

سرویس بهداشتی مدرن با سینک و وان

ایده های رنگ حمام مدرن

رنگ آمیزی حمام مدرن

رنگ مناسب حمام مدرن

هنگام تزیین حمام مدرن باید تا حد امکان از رنگ های خنثی در رنگ آمیزی استفاده کنید. رنگ های سفید، مشکی، خاکستری و خاکی مناسب ترین رنگ ها در میان ایده های دکوراسیون مدرن حمام هستند. برای رنگ دادن به محیط می توانید از مواد طبیعی مانند چوب و سنگ استفاده کنید. افزودن تناژ سبز نیز راهی ایده آل برای رنگ دادن به حمام شماست.

[message_box bg=”#hex or http://imageurl”] حتماً بخوانید: راهنمای بهترین ترکیب رنگ دکوراسیون [/message_box]

 

 سینک روشویی حمام مدرن

 سینک حمام

سینک روشویی حمام مدرن

برای طراحی حمام مدرن می‌توان از روش‌های جایگزین مانند سینک روشویی، روشویی کابینتی دیواری یا روشویی کابینتی پایه دار استفاده کرد. آنچه اهمیت دارد شکل و جنس سینک است. سینک های حمام مدرن دارای خطوط هندسی تمیزی هستند. با انتخاب سینک سنگ طبیعی یا سینک چوبی به جای سرامیک می توانید ظاهری شیک و باکیفیت در سرویس بهداشتی خود ایجاد کنید.
قفسه‌های حوله‌ای که در طراحی‌ حمام مدرن استفاده می‌شوند، عموماً مینیمال هستند.

لوازم حمام مدرن

سرویس بهداشتی مدرن

سرویس بهداشتی سبک مدرن

لوازم حمام مدرن باید با مواد و رنگ های سرامیک ها، کاشی ها و کابینت های موجود بیشترین هماهنگی را داشته باشد. برای مثال می توانید سرویس بهداشتی سبک مدرن را با لوازم حمام چوبی یا سنگی تکمیل کنید. در اینجا برخی از لوازم حمام مدرن وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید.
• آینه های حمام با قاب یا بدون قاب به شکل هندسی
• گیاهان آپارتمانی در گلدان های کوچک سفید
• دکوراسیون دیوار مدرن
• آینه قدی از سقف تا زمین
• لوازم حمام بتنی، چوبی یا سنگی
• حوله حمام سفید و خاکستری به جای حوله های رنگی

وان حمام مستقل

وان حمام

ایده وان مناسب حمام مدرن

وان حمام مستقل از دیوار، یکی از رایج ترین عناصر در میان ایده های حمام مدرن است. اگر حمام شما به اندازه کافی بزرگ است که می توانید وان حمام اضافه کنید، می توانید یک وان زاویه دار یا بیضی شکلی آرامش بخش، لوکس و مدرن به حمام خود اضافه کنید.
جایگزین حمام مدرن برای حمام های کوچک یک اتاق یا کابین دوش است که با شیشه شفاف جدا شده است. یک اتاق دوش که به جای سینی دوش با یک طاقچه ساده جدا شده است، حمام شما را بزرگتر و مدرن تر نشان می دهد.

گیاهان و فضای سبز

گل و گیاه مناسب حمام

گل و گیاه و فضای سبز حمام

افزودن گل و گیاه و فضای سبز به حمام، پیوندی بین فضای داخلی و بیرونی ایجاد می‌کند. طراحی های مدرن با طبیعت ارتباط دارند و از نظر زیبایی شناسی از طبیعت الهام گرفته شده اند. شما می توانید با گل هایی که در کنار سینک قرار می دهید یا یک گلدان بزرگ که در کنار دوش قرار می دهید، زیبایی طبیعی و تازه ای در حمام مدرن خود ایجاد کنید.

[message_box bg=”#hex or http://imageurl”] مطالب مرتبط: ۲۰ مدل قفسه یا شلف گلدان [کاربردی و جذاب] برای گیاهان آپارتمانی  [/message_box]

حمام های لوکس و مدرن

دکوراسیون ساده و مدرن حمام

دکوراسیون ساده و مدرن حمام

دکوراسیون ساده و مدرن حمام

حمام فوق تمام ویژگی های متمایز یک حمام مدرن را دارد. اشکال هندسی ساده مانند مربع و مستطیل، سایه های سفید و خاکستری، کفپوش سنگ طبیعی و لوازم مینیمالیستی. در این سبک از طراحی حمام مدرن که رنگ سفید در آن غالب است، استفاده از گل های طبیعی به ایجاد محیطی دلپذیرتر و جذاب کمک می کند.

طراحی حمام پلان باز

دکوراسیون حمام پلان باز

طراحی دکوراسیون حمام پلان باز

یکی دیگر از ویژگی های رایج در میان ایده های حمام مدرن، طراحی حمام پلان باز است که در آن اتاق دوش با شیشه شفاف جدا می شود. به طور کلی، سینی دوش استفاده نمی شود، همان مواد کفپوش حمام مانند بقیه حمام در بخش دوش برای ایجاد یکپارچگی بصری استفاده می شود. بنابراین، فضای حمام وسیع تر و جادارتر از آنچه هست به نظر می رسد.
به عنوان مثال در حمام فوق، از عناصر مدرنی مانند اتاق دوش جدا شده با استفاده از درب شیشه ای شفاف، کفپوش سرامیکی شش ضلعی، چهارپایه چوبی، کابینت چوبی حمام مدرن، سینک مناسب و یک گیاه آپارتمانی استفاده شده است.

گرم و آرامش بخش

حمام لوکس

تزیین حمام لوکس

حمام برای مدرن بودن لازم نیست خشک و بی روح به نظر برسد. می توانید با استفاده از مواد طبیعی مانند چوب و سنگ و رنگ های خنثی و گرم مانند طراحی حمام فوق، حمامی صمیمی و دلپذیر داشته باشید. برای داشتن فضایی آرام و دنج، می توانید آبگرم خصوصی خود را با افزودن شمع یا حتی یک شومینه به حمام خود ایجاد کنید. تنها چیزی که باید مراقب آن باشید این است که از فرم های ساده و دکوراسیون مینیمال دور نشوید.

ایده های حمام فوق مدرن

13 1

در اینجا به مدرن ترین طراحی حمام در میان حمام های مدرنی که به اشتراک گذاشتیم رسیدیم! این حمام دارای طراحی بسیار مینیمالیستی با وان شفاف و کانتر مدرن است که شبیه یک اثر هنری مدرن است. اگر شما هم به طرح های مینیمالیستی علاقه دارید، می توانید از این طرح حمام الهام بگیرید.

ظرافت سنگ مرمر

14 1

سنگ مرمر با ظاهر طبیعی و شیک خود یکی از پرطرفدارترین مواد در میان ایده های حمام مدرن است. مدل حمام فوق کامل و ساده به نظر می رسد، درست مانند مجسمه ای که از یک بلوک سنگ مرمر تراشیده شده است! در سرتاسر سینک، درهای کابینت، وان حمام و قسمت دوش از همان متریال سنگ مرمر استفاده شده است. یکی دیگر از جزئیات قابل توجه این است که دسته های شیر به جای بالای سینک در کنار آنها قرار دارند.

رنگهای تیره

15

حمام مدرن و لوکس همیشه سفید و روشن نیست. همچنین طرح های حمام مدرن وجود دارد که در رنگ های تیره تزئین شده اند. کاشی های دودی رنگ و چوب موادی هستند که از یکدیگر متمایز بوده و با کیفیت به نظر می رسند. در تصویر می بینید که لوازم بهداشتی سفید به همراه مبلمان چوبی؛ نور، رنگ و حس طبیعی را ایجاد کرده است.
ترفند دیگر این است که ابعاد و شکل سینک ها و کاشی ها با ابعاد و شکل سرویس بهداشتی شما تناسب داشته باشد. بنابراین همانطور که می بینید همگی آنها مستطیل شکل است.

خنثی و آرامش بخش

16

با استفاده از تجهیزات و متریال مدرن در سراسر این حمام، سردی بتن با گرمای طبیعی چوب و سنگ ترکیب شده و به تعادل رسیده است. کیست که چنین حمام آرامش بخشی را دوست نداشته باشد.
از این تصویر ایده بگیرید و اجرا کنید تا ذهن خود را از نگرانی های روزانه پاک کنید!

دکوراسیون حمام مدرن مردانه

17

ایده های دکوراسیون حمام مدرن اغلب دارای ویژگی های مشابهی است. اگرچه این حمام در نگاه اول به سبک های مختلف شباهت دارد، اما قطعا مدرن است. در طراحی از اشکال هندسی مختلفی مانند آینه گرد، حوض پایه استوانه ای و چراغ آویز مخروطی شکل استفاده شده است. قفسه و صندلی چوبی آویزان، حس ارگانیک متمایز را به دکوراسیون اضافه می کند. این طراحی مدرن حمام با کاشی‌های مستطیلی مشکی، حالتی مردانه دارد.

حمام سفید مینیمالیستی

18

سبک دکوراسیون مدرن برای فضاهای کوچک عالی است، اما وقتی در فضاهای بزرگ به کار می رود هنرمندانه و خارق العاده است! در مثال حمام لوکس و مدرن بالا، یک اتاق بسیار بزرگ دارای یک وان سفید، یک صندلی بزرگ و یک شومینه دو طرفه در وسط اتاق است. کف های مرطوب و خشک با پر کردن کف حمام با سنگریزه های سفید از یکدیگر جدا می شوند. این حمام که به رنگ سفید تزئین شده است، طراحی مینیمالیستی نیز دارد.

کابین دوش مدرن

19

اگر حمام شما فضای کافی برای هر دو وسیله وان و دوش را ندارد، چرا آنها را با هم چیدمان نکنید؟ یک مثال عالی از این را در بالا مشاهده می کنید! کف قسمت دوش در حمام به اندازه یک پله بلندتر در نظر گرفته شده است و قسمت وان و دوش از حمام جدا شده است. زهکشی آب در قسمت دوش با پارتیشن شیشه ای از محیط وان از طریق شیب جزئی در کف تأمین می شود.
این نمونه حمام هوشمندانه طراحی شده است. و دارای جزئیات تزئینی مدرن و شیکی است که در نوع خود کم نظیر است، مانند کفپوش تیره رنگ، طاقچه دیواری، چهارپایه چوبی و گیاهان سبز.

حمام سیاه و سفید

20

در تصویر بالا، کنتراست سیاه و سفید که دکوراسیون حمام مدرن را بسیار شیک و مدرن جلوه داده است در تمام جزئیات مانند کابینت، نورپردازی، شیرآلات و دستگیره در استفاده شده است. کاشی هایی با اشکال هندسی سفید روی دیوار و سرامیک های با طرح چوب بر روی زمین از دیگر ویژگی های بارز این سرویس بهداشتی مدرن است.

امیدواریم که ایده های حمام مدرن ۲۰۲۲ که در اینجا به اشتراک گذاشتیم الهام بخش شما باشد. اگر می‌خواهید سبکی مدرن را در اتاق‌های دیگر خانه خود اعمال کنید، می‌توانید ۲۵ ایده برای داشتن آشپزخانه سبک مدرن و شیک و راهنمای کامل دکوراسیون اتاق نشیمن (پذیرایی) را مطالعه کنید. فراموش نکنید که برای الهام گرفتن از موضوعات مختلف مرتبط با طراحی داخلی از صفحه اصلی ما دیدن کنید.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *