رنگ

رنگ سال ۲۰۲۲ [رنگ دکوراسیون منزل ۱۴۰۱]

رنگ سال 2022
۹۸ / ۱۰۰

رنگ سال ۲۰۲۲ و نحوه استفاده از آن در دکوراسیون منزل

رنگ‌های ملایم، خنثی و آرام‌بخش جزو ترندترین رنگ ۲۰۲۲ به شمار می‌آیند. بنابراین قطعا شاهد خانه‌های زیادی خواهیم بود که در سال ۲۰۲۲ میلادی و ۱۴۰۱ شمسی، از این رنگ‌ها در بخش‌های مختلف استفاده کرده‌اند.

از رنگ آمیزی خانه گرفته تا مبلمان و دکور آن، مطمئناً این رنگ‌ها فوق العاده خواهند بود. بنابراین نکات کارشناسان طراحی ما را برای رنگ دکوراسیون منزل در سال ۱۴۰۱ بخوانید و الهام بگیرید. مطالعه خوبی داشته باشید، فراموش نکنید دیدگاه و برداشت خود را در قسمت نظرات برای ما بفرستید. 😉

رنگ سال ۲۰۲۲ پنتون

رنگ سال 2022 پنتون

اتاق خواب با دیوار رنگ سال ۲۰۲۲ پنتون

در سال ۲۰۲۱، رنگ خاکستری یکدست و درخشنده شرکت پنتون، در تلفیق با رنگ زرد روشن، به شدت در کانون توجه قرار گرفته بود. اما در سال ۲۰۲۲، پنتون با ارائه یک پالت جدید، یعنی پالت وری پری، توانسته مجددا تحولی عظیم را در دنیای مد به وجود آورد. آبی مرجانی وری پری رنگی چشمگیر و پرکاربرد است. درواقع این رنگ همانند آفتاب پرستی است که می‌تواند با هر نوع دکوراسیونی به راحتی سازگار شود و همین امر آن را به یکی از داغترین ترندهای امسال تبدیل نموده است.

علاوه بر این، پنتون طرح‌های رنگی دیگری را نیز ارائه کرده که عبارتند از قانون تعادل، سرچشمه، ستاره نمایش، و سرگرمی.

پالت‌های رنگی پنتون، وری پری “Veri Peri”

پنتون-رنگ-سال-2022

کاوش رنگ سال ۲۰۲۲ – پنتون

کاوش رنگ پنتون رنگ های مکمل را برای رنگ سال ۲۰۲۲ پیشنهاد می کند. نکته شگفت انگیز در مورد این این است که می توانید از گزینه‌های پالت برای انتخاب و تصمیم گیری درباره حال و هوای اتاق خود استفاده کنید. برای انتخاب ترکیب رنگ مناسب دکوراسیون منزل در سال ۱۴۰۱ این مقاله را ببینید.

قانون تعادل

تعادل به عنوان الهام

از تعادل به عنوان الهام استفاده کنید.

پالت قانون تعادل پنتون ترکیبی از رنگ‌های گرم و سرد را ارائه می‌کند که به واسطه تلفیق با یکدیگر، تعادل خاصی را ایجاد می‌نمایند. به تازگی آبی مایل به بنفش وری پری نیز به این پالت اضافه شده و سرزندگی را به کالبد آن تزریق نموده است.

ترندهای رنگ دکوراسیون خانه 2022

ترندهای رنگ دکوراسیون خانه ۲۰۲۲ – پنتون

شما می‌توانید از پالت قانون تعادل برای دکوراسیون اتاق‌ها و رنگ آمیزی آن استفاده نمایید.

از آنجاکه این پالت از وجود سایه‌های مکمل گرم وری پری بهره می‌برد، واقعا طرح رنگی همه جانبه و عالی ای را برای شما به ارمغان خواهد آورد که می‌تواند برای جای جای خانه‌تان مناسب باشد. البته می‌توانید تناژ رنگی هر اتاق را به دلخواه خود تغییر دهید. با این حال، هارمونی رنگی ایجاد شده به واسطه این پالت می‌تواند از اتاق نشیمن گرفته تا اتاق خواب به چشم بیاید.

این رنگ‌ها با تمامی سبک‌ها و دکوراسیون‌ها از جمله سنتی، بوهو و ژاپنی سازگار هستند. پس سعی کنید رنگ سال ۲۰۲۲ پنتون را به واسطه استفاده از تناژهای رنگی جذاب به خانه‌تان بیاورید. کوسن‌های تک رنگ، میز کنسول مدرنی از جنس سرامیک یا هنر دیواری می‌توانند به خوبی این پالت رنگی را تکمیل نمایند.

سرچشمه

ترندهای رنگ دکوراسیون خانه 2022

ترندهای رنگ دکوراسیون خانه ۲۰۲۲ دوست داشتنی و جذاب

رنگ آبی مرجانی با آن جنب و جوش خاص خود می‌تواند در کنار رنگ‌های الهام گرفته شده از طبیعت زیباتر و جذاب‌تر به نظر بیاید.

طرح سرچشمه پنتون طرحی متعادل است که محیطی آرامش بخش را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

ترندهای رنگ پنتون 2022

ترندهای رنگ آمیزی ۲۰۲۲ پنتون

پالت سرچشمه برای فضاهایی که می‌خواهید در آنها آرامش داشته باشید طرحی ایده آل به شمار می‌آید. فضاهایی نظیر دفتر کار خانگی، اتاق مراقبه یا اتاق خوابتان. علاوه براین می‌توانید از این طرح رنگی در فضای پذیرایی نیز استفاده کنید. چراکه صمیمیت بین افراد را افزایش خواهد داد.

از جمله سبک هایی که با این پالت همخوانی بیشتری دارند می‌توان به سبک‌های ترکیبی، مدرن و معاصر و میدسنتری اشاره کرد. شما می‌توانید به راحتی رنگ سال وری پری پنتون را در فرش ها، گلدان ها، تزئینات یا طرح‌های روی دیوارتان به کار بگیرید.

ستاره نمایش

بافت‌های ظریف در رنگ پنتون سال 2022

بافت‌های ظریف در رنگ سال ۲۰۲۲ Ver Peri – پنتون

پالت وری پری برای فضاهای داخلی بسیار بزرگ و مجلل نیز مناسب است. چراکه ته رنگ چشمگیر و گرم آن به راحتی می‌تواند با رنگ‌های خنثای کلاسیک هماهنگ شود. و موجب ایجاد فضایی با ترکیب رنگی خارق العاده و جذاب شود.

رنگ ستاره نمایش سال 2022

رنگ ستاره نمایش پنتون – رنگ سال ۲۰۲۲

رنگ‌های خنثی و گرم می‌توانند پایه‌ای شیک را برای چنین فضاهایی فراهم آورند. در نتیجه، می‌توان گفت که این پالت رنگی برای سالن‌های بزرگ، بارهای خانگی، سالن پذیرایی و اتاق‌های غذاخوری ایده‌آل است و علاوه بر این می‌توان آن را با بسیاری از سبک‌ها نظیر سبک انتقالی، معاصر یا مینیمالیستی هماهنگ نمود.

شما می‌توانید از این تناژهای رنگی در روکش‌های مخملی، بالش‌ها یا پرده‌های بلند موجود در سالن بهره ببرید.

 سرگرمی

رنگ سال پنتون

پنتون – رنگ سال ۲۰۲۲ در اتاق خواب

آخرین طرح رنگی پنتون رنگی است که می‌تواند فضایی سرشار از سرگرمی و انگیزه را برایتان به ارمغان بیاورد. ترکیب منحصربفردی از انواع سایه‌های گرم و سرد، موجب خلق صحنه‌ای سرشار از بازیگوشی و حس زندگی خواهد شد که قادر است نیروی حیات را در رگ هایتان جاری کند.

پنتون-2022-رنگ های سال

پنتون – رنگ سال ۲۰۲۲

این پالت عجیب و غریب و در عین حال، پر انرژی شاید عجیب ترین پالت رنگی باشد که می‌توانید در فضای زندگیتان از آن استفاده کنید. چراکه این پالت پر از رنگ‌های زنده و سرحالی است که می‌توانند شور و شوق جوانی را برایتان به ارمغان بیاورند. علاوه بر این می‌توان بیان داشت که این رنگ‌ها با سبک‌هایی نظیر سبک ماکسیمالیستی، ترکیبی، بوهو و معاصر به خوبی هماهنگ می‌شوند. چراکه در این سبک‌ها می‌توان رنگ‌های شاد را به کرات مشاهده کرد.

به علاوه، بسته به سبک و دکوراسیون فضای زندگیتان، می‌توانید از این طرح‌ها در آشپزخانه، اتاق خواب، اتاق بازی یا مهد کودک خانگیتان استفاده کنید. رنگ‌های این پالت وری پری را می‌توان در دکورهای دیواری، اشیاء و تزئینات مختلف (از جمله اسباب بازی‌های بچه گانه)، کمد آشپزخانه، دیوارها یا مبلمان به کار گرفت.

رنگ سال ۲۰۲۲ شروین ویلیامز

حمام رنگ سال 2022

دکوراسیون حمام با رنگ سال ۲۰۲۲

آرامش هنوز هم در دکوراسیون داخلی حرف اول را می‌زند. لذا رنگ‌های سال، معمولا رنگ هایی ملایم، لطیف و آرام‌بخش هستند. رنگ سال ۲۰۲۲ شروین ویلیامز نیز مطمئناً همان سایه محبوب سبز مه‌آلود همیشه بهار خواهد بود.

رنگ سبز در تلفیق با خاکستری، حسی ارگانیک و شاید اندکی سرد را در فضای زندگی به وجود خواهد آورد. در نتیجه، به واسطه استفاده از این رنگ، احساس طراوت و سرزندگی خواهید کرد که برای شروع سال جدید واقعا ضروری است. در واقع، این رنگ آرامش‌بخش حتی می‌تواند برای درب‌های ورودی نیز به کار گرفته شود.

چگونه از رنگ سبز مه آلود همیشه بهار در خانه خود استفاده کنیم؟

ترندهای رنگ دکوراسیون منزل شروین ویلیامز 2022

ترندهای رنگ دکوراسیون منزل ۲۰۲۲ – شروین ویلیامز

شروین ویلیامز برای استفاده از رنگ سبز مه آلود همیشه بهار، یک پالت الهام گرفته از طبیعت را ارائه می‌کند. تمامی ترکیب‌ها مطمئناً ارگانیک و مدرن هستند. رنگ‌های دیگر شامل سفید شوجی، برنز شهری، بژ راحتی، قهوه‌ای مایل به زرد پر رنگ، حصیر بافت و طلایی بیک لایت هستند.

رنگ آمیزی دیوارها با رنگ سال ۲۰۲۲ چطور باید باشد؟

رنگهای سال 2022

رنگ های سال ۲۰۲۲

بهتر است از رنگ سال ۲۰۲۲ شروین ویلیامز بر روی دیوارهای خانه‌تان استفاده نمایید. رنگ سبز مه آلود همیشه بهار بر روی دیوارهای یک فضای سرپوشیده می‌تواند فضایی آرامش بخش را برایتان ایجاد نماید و حس و حال زندگی را در وجودتان بیدار کند. رنگ‌های قهوه‌ای و طلایی در کنار تناژ سبز بسیار زیبا به نظر خواهند رسید. وجود دیوارهای دوست‌داشتنی سبز رنگ که قاب‌های مشکی یا دکورهای سفید بر رویشان خودنمایی می‌کنند تضاد بی نظیری را به وجود خواهند آورد.

بوم نقاشی که بر روی آن یک جنگل سرپوشیده خود نمایی می‌کند.

شروین ویلیامز رنگ سال 2022 احیای وینتیج

شروین ویلیامز – رنگ سال ۲۰۲۲ – احیای سبک وینتیج

رنگ سبز همیشه بهار مه آلود در تلفیق با خاکستری، جنب و جوشی بی نظیر را در فضای زندگی به وجود می‌آورد گویی در بین گیاهان و گل‌های همیشه بهار زندگی می‌کنید. رنگ خاکستری نیز به رنگ سبز اجازه می‌دهد تا سرزندگی و طراوت خود را حفظ کند. علاوه بر این می‌توانید از گل‌ها و گیاهان آپارتمانی نیز در این فضا بهره ببرید.

استفاده از رنگ سبز در رواندازها و روکش ها

دکوراسیون سبز رنگ 2022

دکوراسیون سبز رنگ ۲۰۲۲ در اتاق خواب

شما می‌توانید رنگ سال ۲۰۲۲ شروین ویلیامز در هر کجا که می‌خواهید به کار بگیرید. اصلا نیازی نیست که مجددا خانه‌تان را بازسازی کنید. بلکه کافیست از این رنگ سبز مه آلود همیشه بهار در اثاثیه منزلتان نظیر روکش‌ها و رواندازها استفاده نمایید.

رنگ سال ۲۰۲۲ بنجامین مور

بنجامین مور رنگ سال 2022

بنجامین مور – رنگ سال ۲۰۲۲

مه اکتبر ۱۴۹۵، که یک تناژ ملایم الهام گرفته از گیاهان طبیعی است، رنگ سال ۲۰۲۲ بنجامین مور را تشکیل می‌دهد. علاوه بر این این برند یک پالت کامل از ترندهای ۲۰۲۲ را برای تکمیل تناژ گل مریمی خود ارائه نموده است. رنگ‌های موجود در این پالت، مکمل هم و بسیار متنوع هستند.

در اصل، هر رنگی را که از این پالت برگزینید، مکمل یکدیگر بوده و با تمامی سبک‌ها هارمونی دارند. در واقع رنگ‌های سال بنجامین مور، مبتنی بر شکوفه‌های بهاری هستند و حس و حال عجیبی به فضای خانه می‌بخشند.

چگونه می‌توانید تناژ مه اکتبر ۱۴۹۵ را در خانه خود به کار بگیرید؟

تناژ رنگ اتاق خواب در رنگ سال بنجامین مور

تناژ رنگ اتاق خواب – رنگ سال بنجامین مور

رنگ سال ۲۰۲۲ بنجامین مور می‌تواند با دکوراسیون‌ها و فضاهای بی شماری هارمونی داشته باشد. مه اکتبر ۱۴۹۵ تناژی فوق العاده عجیب و غریب و در عین حال کاربردی است. چراکه می‌تواند مانندبومی عمل کند که در آن رنگ‌های مختلف به خوبی به چشم خواهند آمد. چنین هارمونی و سازگاری موجب می‌شود که این تناژ نه تنها برای خانه‌های مینیمالیستی بلکه برای ویلاهای باشکوه ساخته شده در سبک کانتری فرانسوی نیز مناسب باشد. در مجموع مه اکتبر ۱۴۹۵ می‌تواند رنگی ظریف و در عین حال فوق العاده کاربردی باشد.

مبلمان شابی شیک

ترندهای رنگی دکوراسیون خانه بنجامین مور 2022

ترندهای رنگی دکوراسیون خانه ۲۰۲۲ – بنجامین مور

مه اکتبر ۱۴۹۵ می‌تواند حس و حالی کاملا قدیمی و کهنه را در فضای زندگیتان به وجود آورد. لذا، می‌توان در کنار آن از رنگ سبز – خاکستری ملایم برای مبلمان استفاده کرد. یا تزئینات فرسوده و قدیم را بر روی کمدها و در کنار آینه‌ها قرار داد. چنین فضایی می‌تواند رمانتیک و در عین حال طبیعی باشد. به این ترتیب، مه اکتبر می‌تواند با دیگر ترندهای دکوراسیون سال ۲۰۲۲ تلفیق شود.

کابینت و ظروف آشپزخانه روستایی

بنجامین مور رنگ های سال نوردروم

بنجامین مور – رنگ سال نوردروم

کابینت‌ها و کشوهای آشپزخانه‌ای که به رنگ‌های روشن رنگ آمیزی شده اند می‌توانند جلوه‌ای نشاط آور داشته باشند. استفاده از چنین رنگ‌هایی برای بخش‌های مختلف آشپزخانه فضای آن را جادارتر و روشن‌تر جلوه خواهند دا. پس برای آشپزخانه‌های کوچک و کم نور فوق العاده عالی خواهند بود. اما اگر طرفدار کابینت‌هایی به رنگ روشن نیستید، می‌توانید از مه اکتبر ۱۴۹۵ نیز استفاده کنید. یک میز ناهارخوری سبز رنگ با بشقاب‌ها، کاسه‌ها و ظروف زیبا می‌تواند جلوه‌ای بی نظیر به آشپزخانه‌تان ببخشد.

رنگ سال ۲۰۲۲ والسپار

رنگ والسپار سال 2022

والسپار – رنگ سال ۲۰۲۲

۱۲ رنگ گوناگون، رنگ‌های سال ۲۰۲۲ والسپار را تشکیل می‌دهند. این برند برای امسال رنگ‌هایی عمیق و الهام گرفته شده از طبیعت را انتخاب کرده است. این تناژها نه تنها مطابق مد روز هستند، بلکه می‌توان در سال‌های آینده نیز از آنها استفاده نمود.

رنگ سال 2022

رنگ سال ۲۰۲۲ چه رنگی است؟ ویژگی های رنگ سال ۲۰۲۲

رنگ سال ۲۰۲۲ والسپار عبارت اند از:

  • آویشنی رنگ و رو رفته: یک نوع رنگ سبز ملایم
  • پنبه‌ای طلاکاری شده: یک نوع تناژ کرم رنگ مایل به سفید
  • ماه شاداب: یک نوع زرد آفتابی با رگه هایی از رنگ نارنجی
  • خطوط یاسی: صورتی ملایم و رمانتیک
  • رودخانه کوهستانی: آبی تیره‌ای که اندکی به آبی نیروی دریایی شباهت دارد

[message_box bg=”#hex or http://imageurl”] مطالب مرتبط: چگونه از رنگ تیره در دکوراسیون منزل استفاده کنیم؟ [/message_box]

  • خاکستری ارغوانی: آبی کم رنگی که می‌تواند فوق العاده کاربردی باشد
  • دنباله‌ای از رنگ‌های خاکستری: خاکستری گرم با ته رنگی از رنگ شاداب سبز
  • هلویی لطیف: یک نوع تناژ ملایم از رنگ هلویی
  • بلوطی روستایی: یک نوع رنگ خاکستری پررنگ
  • پرده‌های غروب آفتاب: رنگ صورتی سلمونی ملایم
  • جذابیت کانتری: یک بژ منحصربفرد آمیخته با رنگ طلایی
  • زمین سوخته: یکجور رنگ زغالی باشکوه

هارمونی رنگ سال ۲۰۲۲ والسپار

سال 2022 چه رنگی مد شده است؟

رنگ سال ۲۰۲۲ چه رنگی مد شده است؟

درست همانند پالت رنگی بنجامین مور، رنگ‌های والسپار نیز به خوبی با انواع سبک‌ها و دکوراسیون‌ها هماهنگ می‌شوند. وجود گزینه‌های مختلف به شما این امکان را می‌دهند تا یک طرح رنگی منسجم را برای فضای داخلی خود انتخاب نمایید. این رنگ‌ها آنقدر ملایمند که می‌توانند با هر سبکی هماهنگ شوند و در عین حال به حدی جسورانه و شاداب هستند که می‌توانند توجه هرکسی را به سمت خود جلب نمایند.

رنگهای مایل به صورتی سال ۲۰۲۲ والسپار

انتخاب رنگ سال 2022

انتخاب رنگ سال ۲۰۲۲ در دکوراسیون

رنگ‌های ملایم گرم و آفتابی قطعا می‌توانند فضای داخلی شادابی را برایتان به وجود آورند. علاوه بر این، هر کدام از سایه‌های صورتی می‌توانند حس و حال متفاوتی داشته باشند و در عین حال همانند تناژهای خنثی عمل کنند. به عنوان مثال، پرده‌های غروب آفتاب می‌توانند یک بیس دوست داشتنی برای فضاهای داخلی مدرن باشند. از طرف دیگر، خطوط یاسی می‌توانند برای فضاهای مجلل مناسب‌تر باشند.

رنگ‌های خنثی سال ۲۰۲۲ والسپار

ترند رنگ سال 2022

استفاده از ترند رنگ سال ۲۰۲۲ در دکوراسیون

رنگ هایی نظیر هلویی لطیف، زرد ملایم و رنگ بژ طلایی جزو رنگ‌های بی نظیر خنثی به حساب می‌آیند. هر یک از اینها می‌تواند فضایی آرامش بخش را چه در خانه و چه در فضاهای تجاری ایجاد کنند. بنابراین می‌توانید از این نوع رنگ‌ها برای سبک‌های مینیمالیستی، انتقالی و بوهو، استفاده کنید. البته برای سبک بوهو بهتر است رنگ‌های مات و ملایم‌تر را انتخاب نمایید.

ترندهای رنگی برگرفته از گیاهان طبیعی سال ۲۰۲۲ والسپار

رنگ سال 1401

ترند رنگ سال ۱۴۰۱

امروزه بیشتر مردم تمایل دارند که خانه هایشان سرسبزتر و مملو از گیاهان و گل‌های مختلف باشند. رنگ‌های الهام گرفته از گیاهان طبیعی والسپار شامل سبز ملایم، سبز خاکستری، و قهوه‌ای پررنگ که یادآور پوست درختان بزرگ است می‌توانند در ایجاد چنین فضایی به شما کمک کنند.

این رنگ‌ها در کنار فضاهای معاصر و دکوراسیون هایی که از چرم، پارچه‌های ارگانیک و صنایع دستی تشکیل شده اند عالی به نظر خواهند رسید. بهتر است از این رنگ‌ها در گلدان‌ها و سایر متریال‌های ارگانیک مورد علاقه تان استفاده نمایید.

رنگ‌های خنک سال ۲۰۲۲ والسپار

روند رنگ دکوراسیون منزل در سال 2022

رنگ دکوراسیون منزل در سال ۲۰۱۱

رنگ‌های سرد و خنک نیز می‌توانند محیطی آرام و معمولی و در عین حال چشمگیر را برایتان فراهم بیاورند. رنگ‌های خنک سال ۲۰۲۲ والسپار رنگ هایی عمیق و در عین حال پر جنب و جوش هستند البته تاثیر غالبی بر فضا ندارند. شما می‌توانید از این رنگ‌ها بر روی دیوارها، مبلمان، آثار هنری و فرش‌های خود استفاده نمایید. مثلا یکی دیگر از رنگ‌های موجود در طیف زغالی سوخته، زمین سوخته است که می‌تواند تأثیر شگرفی بر فضای زندگیتان داشته باشد.

و در آخر، خاکستری ارغوانی، آبی کم رنگی است که می‌تواند فضای روشنی را برایتان به ارمغان بیاورد. چنین رنگی یک رنگ ایده ال برای آشپزخانه ها، فضاهای اداری و طرح‌های ساحلی است.

رنگ سال ۲۰۲۲ بهر

رنگ طراحی دکوراسیون سال 2022

ویژگی رنگ طراحی دکوراسیون سال ۲۰۲۲

بهر می‌خواهد با رنگ سال ۲۰۲۲ خود، فلسفه خوشبینی را گسترش دهد و شادی و نشاط را در کالبد انسان‌ها بدمد. Breezeway رنگی نشاط ‌آور و الهام‌بخش است که به گفته بهر، می‌تواند تداعی کننده رنگ آبی-سبز و نقره‌ای سنگ‌های شیشه‌ای موجود در ساحل و کرانه دریا باشد. این برند امیدوار است که Breezeway احساس خنکی و آرامش و میل به فعالیت و امید به زندگی را در میان انسان‌ها بیدار کند.

پالت رنگ 2022 پنتون

پالت رنگ ۲۰۲۲ پنتون برای دکوراسیون خانه

علاوه بر این بهر تناژهای رنگی دیگری را نیز ارائه نموده که با رنگ اصلی سال ۲۰۲۲ مطابقت بیشتری دارند. پالت ارائه شده از وجود ۲۰ رنگ الهام‌بخش بهره می‌برد که گویی از طبیعت الهام گرفته شده اند. رنگ‌های خاکستری، آبی، سبز، هلویی و کره‌ای می‌توانند به خوبی یکدیگر را تکمیل نمایند.

چگونه از تناژ Breezeway در خانه خود استفاده کنید؟

رنگ طراحی دکوراسیون 1401

رنگ طراحی دکوراسیون سال ۱۴۰۱

رنگ سال ۲۰۲۲ بهر از ترکیبی از رنگ‌های خاکستری، آبی و سبز تشکیل شده است. نتیجه به دست آمده یک رنگ ارگانیک و در عین حال درخشان است که Breezeway نام دارد و قرار است سبب تقویت روحیه انسان‌ها شود و امید به زندگی را در آنها افزایش دهد. پس بیایید خلاق باشیم.

از الگوهایی به رنگ Breezeway در خانه خود استفاده کنید

بهترین رنگ های سال 2022

انتخاب بهترین رنگ سال ۲۰۲۲

رنگ سال ۲۰۲۲ بهر به حدی دلپذیر است که می‌تواند با هر فضایی چه فضاهای طبیعی و چه پرزرق و برق هارمونی داشته باشد. پس بهتر است از این رنگ برای ایجاد الگوهایی منحصربفرد استفاده نماییم. هرچه جزییات بیشتری را به کار بگریم، فضای زندگیمان جلوه‌ای لوکس‌تر خواهد داشت.

به علاوه، استفاده از اشکال انتزاعی، امواج یا رنگ‌های طیفی می‌توانند با فضای داخلی دکور شده به سبک اسکاندیناوی و معاصر مطابقت داشته باشند. اگر به طرح‌های چاپی یا کاغذ دیواری علاقه‌ای ندارید، بهتر است از تابلوهای نقاشی و آثار هنری برجسته بر روی دیوارها استفاده نمایید.

آبراهه‌ای در دل خانه

نمونه عکس رنگ سال 2022

نمونه عکس‌های رنگ سال ۲۰۲۲

آرامش یک رودخانه روان را با پالت آرامش‌بخش Breezeway و استفاده از تناژ قهوه‌ای خاکی به خانه‌تان بیاورید. در سالن پذیرایی، از روکش‌های رنگی برای صندلی‌ها و مبلمان‌های راحتیتان استفاده نمایید.

علاوه بر این می‌توانید با استفاده از طرح‌های اقتباس شده از آب روان، درخشش تناژ Breezeway را به حداکثر برسانید. به علاوه می‌توانید از این رنگ در حوله ها، شیرهای حمام یا کاشی هایی به رنگ ملایم نیز استفاده نمایید.

آیا آماده اید پالت رنگ سال ۲۰۲۲ (رنگ دکوراسیون منزل ۱۴۰۱) را امتحان کنید؟

با وجود همه این پالت های رنگی خیره کننده، انتخاب از بین آنها می تواند بسیار دشوار باشد. بنابراین بااحتیاط و مطالعه دقیق پیش بروید

امیدواریم مدل‌های رنگ سال ۲۰۲۲ و نمونه عکس‌های رنگ سال ۲۰۲۲ که به اشتراک گذاشتیم الهام بخش شما باشد. فراموش نکنید که برای دیدن سایر ایده های مرتبط با رنگ دکوراسیون و نمونه‌های مختلف دکوراسیون منزل از صفحه اصلی دکورینه دیدن کنید ! 🙂

منبع: دکوریلا

بازگشت به لیست

1 نظر در “رنگ سال ۲۰۲۲ [رنگ دکوراسیون منزل ۱۴۰۱]

  1. vahid گفت:

    مطالب بسیار مفیدی بود ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *