سبک دکوراسیون, نورپردازی

۹ مدل لوستر مناسب دکوراسیون سبک بوهمی

lazy
۹۰ / ۱۰۰

در این نوشته به بررسی ۹ مدل لوستر مناسب دکوراسیون سبک بوهمی پرداخته‌ایم. چنانچه به دکوراسیون سبک بوهمی علاقمندید و به دنبال لوستری برای نورپردازی فضای داخلی خود هستید؛ این راهنما می‌تواند برایتان مفید باشد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که الهام بگیرید و اجرا کنید!

انواع مدل‌های لوستر مناسب دکوراسیون سبک بوهمی

۱-

لوستر مکرومه

مدل‌های لوستر مناسب دکوراسیون سبک بوهمی

انواع مدل‌های لوستر مناسب دکوراسیون سبک بوهمی

خلاقیت‌های مکرومه در فضای داخلی به سبک بوهمیایی نمود ویژه‌ای دارد. پس چرا به دنبال یک لوستر مکرومه نباشید تا فضای داخلی شما را روشن کند؟ خبر خوب این است که با دنبال کردن چند آموزش در اینترنت، به راحتی می‌توانید لوستر مکرومه خود را بسازید!


۲-

لوستر چتری

مدل‌های لوستر سبک بوهمی

مدل‌های جالب توجه لوستر سبک بوهمی

آیا سبک و استایل رِترو را به اندازه سبک بوهمی دوست دارید؟ پس روی یک لوستر چتری حساب کنید! ما از این جهت به این نوع از لوستر علاقمند شدیم که گلبرگ‌های آن شکل یک گل را به یاد می‌آورد. چیزی که فضای داخلی شما را به آرامی و با ظرافت روشن کند.


۳-

لوستر گل پامپا

 لوستر سبک بوهمی

مدل‌های جالب توجه لوستر سبک بوهمی

گلهای پامپا صرفا پیشنهاد مجله دکوراسیون دکورینه نیست بلکه یکی از ترندهای پرطرفداری است که در بیشتر مجلات طراحی داخلی دیده می‌شود. این گل‌های خشک بزرگ و پر مانند اغلب در گلدان‌ها نمایش داده می‌شوند. در اینجا، با نصب یک لوستر با ظاهر شیک بوهمی، شگفتی را برمی‌انگیزاند.


۴-

لوستر بوریا

لوستر سبک بوهمی

انواع مختلف لوستر سبک بوهمی

هنوز هم در دنیای الیاف گیاهی، بوریا و نی به خوبی برای خلق لوسترهای بوهمیایی مناسب است. لوستر بوریا از عناصر اصلی ایجاد دکوراسیون تابستانی هم محسوب می‌شود. لوستر بوریا در عین سادگی تغییرات چشمگیر و دلپذیری در دکوراسیون ایجاد می‌کند.


۵-

لوستر صدفی

نورپردازی به شیوه سبک بوهمیان

نورپردازی به شیوه سبک بوهمیان در دکوراسیون داخلی منزل

برای یک دکور غیر عادی و عجیب و غریب، راه را برای لوستر صدفی باز کنید! این لوستر که یک قطعه خیره کننده است شایسته هر خانه با دکوراسیون سبک بوهمیایی است. این لوستر آویز تزئینی عالی برای وورودی، راه پله، بالای میز ناهارخوری یا اتاق نشیمن با سقف بلند است.


۶-

لوستر منگوله‌ای

نورپردازی سبک بوهمیان

نورپردازی سبک بوهمیان در دکوراسیون داخلی منزل

این لوستر منگوله‌ای با جذابیت بافت و ترکیب متعادلی از استایل بوهمیایی و سنتی چشم را به خود جلب می‌کند و فضای شما را با نور گرم روشن می‌کند. این مدل لوستر برای تزئین اتاق عروسی، اتاق نشیمن، اتاق کودک، هتل، کافی شاپ و بسیاری مکان‌های دیگر بسیار مناسب است.


۷-

لوستر مروارید

لوستر با الهام از سبک بوهمی

لوستری با الهام از سبک بوهمی

اگر به دنبال لوستری با الهام از سبک بوهمی هستید که نسبت به آنچه که معمولاً می‌بینیم متفاوت‌تر باشد، این مدل لوستر برای شما مناسب است! این لوستر غیر معمول که از مروارید ساخته شده است، می‌تواند به راحتی فضا را کانون توجه تغییر دهد.

این لوستر جذاب فضای منحصر به فردی را به خانه شما خواهد بخشید. آن را در رشته‌های مروارید براق مانند مهره‌هایی پوشانده‌ می‌شود و ظاهری عتیقه واقعی دارد؛ به همین جهت مناسب دکوراسیون سبک بوهمی است.


۸-

لوستر پر سفید

لوستر مدل پر سفید

لوستر مدل پر سفید، لوستر مناسب دکوراسیون سبک بوهمی

این لوستر که از پرهای سفید ساخته شده است، به همان ویژگی گل‌های پامپا، جلوه‌ای مطبوع به دکور بوهمی می‌دهد. بازی ملایم نور آن برای ایجاد فضایی ملایم و غیرعادی ایده‌آل است.

لوستر پر سفید ضمن اینکه روشنایی محیط را تامین می‌کند، نقش تزئینی و جلوه دهنده سبک بوهمی نیز هست. اتاق نشیمن یا اتاق خواب شما را جذاب می‌کند و حس صمیمیت و سبک زندگی بی دغدغه و راحت را به ارمغان می‌آورد. لوستر پر محصولی سبک و ظریف و مناسب هر فضایی در منزل می‌باشد.


۹-

لوستر حصیری

لوستر مناسب دکوراسیون سبک بوهمی

لوستر مدل حصیری، لوستر مناسب دکوراسیون سبک بوهمی

حصیر یک ماده طبیعی ضروری سبک بوهمی است. اغلب در بسیاری از لوازم تزئینی یافت می‌شود: از سبد گرفته تا صندلی تا وسایل روشنایی مانند این لوسترهایی که می‌بینید. نکته: چندین لوستر حصیری در اندازه‌ها و شکل‌های مختلف آویزان کنید تا به سقف چشم‌اندازی زیبا بدهید!

چه ایده‌های دیگری برای نحوه نورپردازی، به ویژه مدل لوستر مناسب دکوراسیون سبک بوهمی سراغ دارید؟ در بخش دیدگاه‌ها با دیگر کاربران دکورینه به اشتراک بگذارید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *