دفتر کار

تزیین میز کار با وسایل ساده و دم دستی [۵ ایده خلاقانه]

lazy
۹۳ / ۱۰۰

آیا شما فریلنسر هستید و دفتر کارتان در خانه است؟ یا نه کارمند هستید و باید هر روز بیرون از خانه و در اداره باشید؟ فرقی نمی‌کند در هر دو حالت شما زمان زیادی را پشت میز کار خود می‌گذرانید و فقط گاهی اوقات استراحت می‌کنید. بنابراین، چرا به تزیین میز کار با وسایل ساده نپردازید و کمی جذابیت به آن اضافه نکنید و آن را به فضای کوچک شاد تبدیل ننمایید؟

تزیین میز کار می‌تواند تاثیر مثبتی در راندمان کار داشته باشد. محیط های اداری نیاز به ایجاد حس آرامش و راحتی در انجام وظایف شغلی دارند.  از آنجایی که هرکدام از ما زمان بیشتری را در دفتر کار می‌گذرانیم تا خانه، پس در این مقاله از دکورینه به ایده‌های خلاقانه در تزیین میز کار پرداخته‌ایم. در اینجا برخی از بهترین ایده‌های دکوراسیون میز اداری آورده شده است.

مطالعه بیشتر: انتخاب بهترین رنگ دفتر کار خانگی [۵ ایده عالی]

۱۶ مدل شیک چراغ رومیزی مناسب اتاق کار خانگی

[scroll_to link=”#scrolltothis” title=”بازگشت به منوی اصلی”]

برای تزیین میز کار کمی فضای سبز به آن اضافه کنید

 تزیین میز کار اداری

ایده تزیین میز کار اداری

تحقیقات ثابت کرده است که نگهداری گیاهان در داخل خانه و به ویژه محل کار می‌تواند مزایای زیادی به همراه داشته باشد، حتی یک گلدان کوچک هم می‌تواند حال و هوای میز کار را تغییر دهد. چند گلدان زیبا و کوچک مطابق سلیقه خود بخرید و گل‌های مورد علاقه خود را در آنها بکارید. با قرار دادن گلدان‌ها روی میز نه تنها فضای کار شما زیباتر می‌شود، بلکه اکسیژن تازه نیز در اختیار شما قرار می‌گیرد و هوای محل کار نیز تصفیه می‌شود.

از دیگر مزایای نگهداری گیاهان در محل کار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فضای خشک اداری و کاری را زنده و روح بخش کرده، محیط را شخصی سازی و آلودگی صوتی را کاهش می‌دهد.
  • پاکسازی هوای محل کار با جذب آلاینده‌های ناسالم، افزایش رطوبت و تولید اکسیژن.
  • بهبود خلق و خو، افزایش خلاقیت، پویایی و تمرکز.
  • کاهش اضطراب، خستگی، سرفه و سرماخوردگی.
  • گیاهان آپارتمانی می‌توانند دقت و هوشیاری افراد را در هنگام انجام وظیفه تا ۱۵ درصد افزایش دهند.
  • اگر فکر می‌کنید ممکن است فراموش کنید گل‌های خود را آبیاری کنید، به سراغ گیاهانی مانند کاکتوس بروید که به آب زیادی نیاز ندارند.

 رشته خاطرات در محل کار

 تزیین میز کار با وسایل دور ریختنی

ایده تزیین میز کار با وسایل دور ریختنی

انسان ذاتاً موجودی اجتماعی است. ما به دوستی و تعاملات مثبت نیاز داریم، درست مثل آب و غذا. بنابراین عجیب نیست که هر چه روابط ما با همکاران در محل کار بهتر باشد، شادتر خواهیم بود و عملکرد بهتری خواهیم داشت. روابط خوب و سازنده فواید دیگری نیز دارد. وقتی با همکاران خود روابط خوبی داریم، از کار خود نیز لذت بیشتری می‌بریم. دیگران با تغییراتی که ما می‌خواهیم ایجاد کنیم موافق هستند و بیشتر همکاری می‌کنند و در نتیجه خلاقیت و نوآوری ما افزایش می‌یابد.

بنابراین ایده دومی که در ایجاد حس خوب در محل کار و تزیین میز کار بسیار می‌تواند مفید باشد، ساخت یک رشته از خاطرات است. بدین شکل که یک رشته سیم یا نخ کنفی را به دیوار روبروی میز کار وصل کنید و عکس‌های یادگاری با دوستان و خانواده را با گیره‌های کوچک به آن وصل کنید. حتی می‌توانید با همکاران خود عکس بگیرید و آنها را به این رشته اضافه کنید. با این کار فضا را برای خود و آنها دوست داشتنی و دوستی خود را عمیق‌تر می‌کنید.

بر روی میز کار خود لیوان سرامیکی و یا ماگ بامزه قرار دهید

تزیین میز مدیریت

تزیین میز کار مدیریت

ماگ یا لیوان سرامیکی نوعی فنجان است که معمولا برای خوردن نوشیدنی‌های گرم مانند قهوه، شکلات داغ، سوپ یا چای استفاده می‌شود. به دلیل اینکه کارمندان، دانش آموزان و دانشجویان مجبورند ساعت‌های طولانی پشت میز بنشینند و همچنین نوشیدن چای و قهوه در این شرایط می‌تواند به افزایش انرژی و بهره وری کار آنها کمک کند، بنابراین استفاده از ماگ به جای لیوان معمولی طرفداران زیادی دارد.

همچنین استفاده از ماگ با طرح‌ها و رنگ‌های خنده‌دار و زیبا به عنوان لوازم تزیینی روی میزکار یا تزیینات دیوار کاربرد زیادی دارد، این ماگ می‌تواند روحیه‌ی شما را تغییر داده و همکاران‌تان را هم شاد کند.

میز کار را با نوار واشی تزئین کنید

وسایل تزیینی برای روی میز کار

ساخت وسایل تزیینی برای روی میز کار

چسباندن نوارهای واشی می‌تواند یک راه سرگرم کننده برای اضافه کردن زرق و برق اولیه به محل کار و تزیین میزکار شما باشد! هنگامی که نور به این نوارهای واشی برخورد می‌کند، جذابیت آنها بیشتر نمایان می‌شود. طراحی درخشان و رنگین کمانی آن سبک خاصی به طرح‌های دکوراتیو محل کار می‌بخشد. این نوارهای تزیینی در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف عرضه می‌شود. رنگ‌ها و الگوها آنقدر یکدیگر را تکمیل می‌کنند که می‌توانید آنها را با هم ترکیب کرده و به میز کار خود بچسبانید تا الگوهای منحصر به فرد خود را ایجاد کنید.

از پایه نگهدارنده یادداشت استفاده کنید

تزیین میز تحریر

وسایل تزیین میز تحریر

یک پایه نگهدارنده یادداشت بامزه بخرید که با دکور میز کار شما مطابقت داشته باشد و یادداشت‌های کاری، وظایف و تمام کاغذهای کوچکی که هر روز روی میز شما قرار می‌گیرد را بر روی آن بگذارید. روی همه آنها یک کاغذ رنگی قرار دهید که روی آن یک پیام جالب، متن خنده دار یا جمله انگیزشی نوشته شده باشد. حتی می‌توانید هر روز صبح یک شکلک بکشید و آن را روی یادداشت‌ها قرار دهید تا تمام روز آن را ببینید و حال خوبتان را حفظ کنید. این واقعا میز کار شما را دوست‌داشتنی می‌کند و می‌توانید به راحتی تمام یادداشت‌ها را مدیریت کنید.

ما در این مقاله ۵ ایده تزیین میز کار را معرفی کردیم که به راحتی توسط هر فردی قابل اجرا و در دسترس است. این موارد دقیقا همان چیزی است که تزیین میز کار را بهبود می‌بخشد و بهره‌وری شما را در دفتر افزایش می‌دهد. این محصولات خلاقانه خٌرد را برای میز خود بخرید و آن را تزئین کنید!

امیدواریم ایده‌هایی که ذکر شد الهام بخش شما باشد و به شما کمک کند تا در مراحل دکوراسیون دفترکار موفق عمل کنید. فراموش نکنید برای مطالعه مقالات دیگر مربوط به دکوراسیون منزل از صفحه اصلی دکورینه دیدن کنید!  🙂 شما چه ایده‌هایی برای تزیین میز کار دارید؟ برای ما در قسمت نظرات بنویسید.

 

منبع: floweraura

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *