مبلمان

دکوراسیون خانه با مبلمان چرمی [۲۲ روش جدید و زیبا]

دکوراسیون خانه با مبلمان چرمی
۹۰ / ۱۰۰

دکوراسیون خانه با مبلمان چرمی عنوان مقاله‌ای است که ما در آن ایده‌های جذاب و جدیدی را آورده‌ایم تا برای دکوراسیون بخش‌های مختلف منزل با مبلمان چرمی استفاده کنید. چه سبک دکوراسیون خانه‌تان مدرن باشد یا معاصر و یا سنتی، مبلمان چرمی می‌تواند تغییرات منحصربفرد و حتی لوکسی را در دکوراسیون منزل به وجود آورد. شما چه فکر می‌کنید؟

مطالب پیشنهادی: مبلمان فیروزه ای برای پذیرایی [۲۷ ایده بی نظیر + ویدئو]

مطالب پیشنهادی: راهنمای خرید مبل نیمکتی: ۴ نکته کلیدی

از رنگ‌های کاراملی گرفته تا رنگ‌های سرمه ای پر جنب و جوش، دکوراسیون چرمی، همواره زیبایی و عمق خاصی به دکوراسیون شما خواهد بخشید. اما این بدان معنا نیست که باید اتاق را با وسایل چرمی پر کنید. تنها چیزی که نیاز دارید یک مبل یا شاید یک یا دو صندلی چرمی است که می‌تواند گرمای خاصی به فضای اتاقتان ببخشد. بنابراین ما در قسمت پایین ایده‌هایی را ارائه کرده‌ایم که می‌توانید از آنها برای به کارگیری دکوراسیون خانه با مبلمان چرمی استفاده کنید.

۱

صندلی چرمی

دکوراسیون با مبلمان چرم

ایده‌های دکوراسیون خانه با مبلمان چرمی

یک صندلی راحتی چرمی که فضای زیادی را نیز اشغال نمی‌کند در این اتاق نشیمن طراحی شده، نه‌تنها به زیبایی فضا کمک کرده، بلکه فوق العاده کاربردی نیز هست. در کنار این دیوار شاخص آجری، وجود یک صندلی شیک چرمی توانسته به خوبی با رنگ‌های خنثای اتاق هماهنگ شود.

۲

آپارتمان شیک با مبل چرمی

 مدل مبلمان چرم برای منازل مسکونی

مدل های مبلمان چرم برای منازل مسکونی

این اتاق روشن که در آن بیشتر از سایه‌های سفید استفاده شده، دیوارها به سایه ملایم عاجی، رنگ‌آمیزی شده‌اند. مبلمانی که از روکش چرمی برنزی بهره می‌برند فوق العاده جذاب هستند. گیاهان مختلف نیز کنتراست جذابی را پدید آورده‌اند. فرشی از چرم گاو نیز، انسجام خاصی به فضا بخشیده است.

۳

استفاده از سر تخت چرمی برای اتاق خواب

 طراحی دکوراسیون داخلی با مبلمان چرم

طراحی دکوراسیون داخلی منزل با مبلمان چرم

ما عاشق فضاهایی هستیم که به سبک بوهو طراحی شده‌اند، درست مانند این اتاق خواب که به خوبی طراحی شده است. این بالشتک‌های چرمی روکش دا، فوق العاده چشم نواز هستند و به زیبایی با سایر اثاثیه کلیدی اتاق از جمله میز وسط و آینه تمام قد قوس‌دار هماهنگ شده‌اند.

۴

استفاده از مبلمان چرمی قدیمی و مقرون به صرفه

مبلمان چرمی

دکوراسیون خانه با مبلمان چرمی

وقتی نوبت به استفاده از یک دکوراسیون منحصر به فرد می‌رسد، هیچ چیز نمی تواند با یک مبلمان شیک و قدیمی و فرسوده رقابت کند. به عنوان مثال، یکی از محبوبترین ترندها استفاده از این کاناپه نارنجی در اتاق نشیمن است. رنگ گرم این کاناپه به زیبایی با دیگر دکورهای سبک قرن بیستم موجود هماهنگ شده و در عین حال کنتراست چشمگیری را نیز به وجود آورده است.

۵

صندلی چرمی قهوه ای و قدیمی در اتاق نشیمن سفید

 اتاق نشیمن با کاناپه چرمی

ایده اتاق نشیمن با کاناپه چرمی

صندلی‌های چرم قدیمی به کار گرفته شده در اتاق نشیمن روستایی که در تصویر می‌بینید جذابیت خاصی به فضا بخشیده‌اند. در سمت چپ یک صندلی چرمی در سبک میانه قرن یا قرن بیست قرار دارد که با روکش خز سفید پوشیده شده است. این صندلی توانسته مکمل خوبی برای سایر دکوراسیون‌های موجود باشد. از مبل خاکستری گرفته تا میز قهوه خوری ساخته شده از تنه درخت که بر روی آن حکاکی‌هایی نیز به چشم می‌خورد.

رنگ قهوه ای صندلی، که رنگی خنثی است، نه‌تنها با تناژهای دیگر در تضاد نیست، بلکه در این فضای نشیمن که معمولا به رنگ سفید رنگ‌آمیزی شده جذابیت خاصی به فضا بخشیده است.

۶

مبلمان کوچک برای یک آپارتمان کوچک

طراحی منزل با مبلمان چرم

نکاتی برای طراحی منزل با مبلمان چرم

برای دکوراسیون خانه با مبلمان چرمی در همه ابعاد و انواع موجود هستند. به عنوان مثال، این کاناپه سبک و کوچک که در اتاق مهمان قرار داده شده است. اندازه مبل کاملاً با پارامترهای اتاق مطابقت دارد و گالری دیواری کوچک موجود در کنارش نیز کاملاً آن را تکمیل می‌کند.

۷

دکوراسیون خانه با مبلمان چرمی را به واسطه استفاده از دکور تزئینی دلپذیرتر کنید

دکوراسیون خانه با مبلمان چرمی

طراحی دکوراسیون خانه با مبلمان چرمی

این مبل چرمی ظریف و استثنایی یک نمونه عالی و به خوبی طراحی شده است. رنگ گرم و قهوه ای مبل بر رنگ‌های مطبوع و دلپذیر موجود در اتاق تاثیر نمی گذارد و بر آنها چیره نمی شود. بالش‌ها و پتوهای موجود در سایه‌های سفید و قهوه ای مایل به زرد، مبلمان چرمی را جذاب‌تر کرده‌اند.

۸

صندلی پروانه‌ای چرمی

 مبل چرمی تاشو

صندلی چرمی تاشو

کاناپه آبی جذابی که در مقابل دیوارهای سفید پر نشاط قرار دارد به شدت خودنمایی می‌کند و صندلی‌های چرمی نه تنها مانند تزئینات منحصربفردی در اتاق توجه‌ها را به سمت خود جذب می‌کنند بلکه فضای مناسبی را برای استراحت فراهم می‌آورند.

۹

مبل چرمی برای یک اتاق نشیمن مد روز

 ست کردن مبلمان چرم با 22 روش مختلف در دکوراسیون داخلی

ست کردن مبلمان چرم با ۲۲ روش مختلف در دکوراسیون داخلی

این کاناپه چرمی زیبا برای اتاق نشیمن مدرن و شیکی به سبک میدسنچری که در تصویر مشاهده می‌کنید طراحی شده است. رنگ‌های نارنجی مبل با رنگ‌های قرمز و قهوه‌ای موجود در فضا هماهنگی بی‌نظیری را ایجاد کرده‌اند. بالش‌های شاخص موجود در بافت‌های مختلف و رنگ‌های خنثی نیز کنتراست خوبی را با سایر تزئینات ایجاد نموده‌اند.

۱۰

دکوراسیون خانه با مبلمان چرمی در اتاقی به رنگ مشکی

 مبلمان چرمی در اتاقی تیره‌ رنگ

استفاده از مبلمان چرمی در اتاقی تیره‌ رنگ

در این اتاق، اکثر تزئینات و دیوارها به رنگ‌های تیره هستند. و همین رنگ تیره یک پس زمینه ایده آل برای استفاده از یک مبل چرمی قدیمی فراهم می‌کند. صندلی‌های راحتی سفید دوتایی و مبل عثمانی کرم رنگ و گیاهان آپارتمانی پر شاخ و برگ، سبب تعدیل رنگ تیره فضا شده‌اند.

۱۱

اتاق زیر شیروانی با مبل چرمی مشکی

دکوراسیون خانه با مبل چرمی

نحوه چیدمان و دکوراسیون خانه با مبل چرمی

این مبل چرمی کاملاً برای اتاق زیرشیوانی مناسب است. ترکیب کوسن‌ها در رنگ‌ها و بافت‌های متضاد سبب شده تا مبلمان موجود با بقیه دکور خانه هماهنگ شود. فرش سیاه و سفید هم سبب می‌شود تا این اتاق تیره بزرگتر دیده شود.

۱۲

یک مبل چرمی قدیمی را با استفاده از کوسن‌های جدید به مبلی تازه تبدیل کنید

 دکوراسیون داخلی با مبلمان چرم

طراحی دکوراسیون داخلی با مبلمان چرم

در این اتاق نشیمن کوچک که به رنگ‌های خنثی در آمده، کوسن‌های سیاه و سفید نمایی منحصر به فرد را برای این مبل چرمی قدیمی به ارمغان آورده‌اند. آثار هنری آویزان بر روی دیوار و فرش طرح دار به اتاق، حس و حالی مدرن بخشیده‌اند.

۱۳

بالش و پاف چرمی

بالش و پاف چرمی

استفاده از بالش و پاف چرمی در دکوراسیون منزل

اگر واقعا به چرم علاقه دارید اما نمی‌خواهید دکوراسیون خانه با مبلمان چرمی در فضای اتاقتان داشته باشید. باید بدانید راه‌های دیگری نیز برای استفاده از چرم وجود دارد.

به اتاقی نظیر اتاق موجود در تصویر فکر کنید. کاناپه سفید روشن و دیوار گالری مانند آرامش بخش، فضایی مطبوع و آرام را ایجاد کرده‌اند. به علاوه کوسن چرمی روی مبل و پاف چرمی روی زمین، کنتراست بی‌نظیری را از لحاظ رنگ و بافت ایجاد نموده‌اند و حال و هوای سبک اسکاندیناویایی به فضا بخشیده‌اند.

۱۴

صندلی چرمی در جزیره آشپزخانه

صندلی چرمی آشپزخانه

استفاده از صندلی چرمی در جزیره آشپزخانه

اگر فکر می‌کنید وسایل چرمی فقط برای اتاق نشیمن مناسب هستند، اشتباه می‌کنید. این آشپزخانه نه تنها از وجود آویزهای روشنایی حصیری و کاشی‌های سفید منحصربفرد بهره می‌برد، بلکه جزیره آشپزخانه ای دارد که یک سینک داخلی در درون آن کار گذاشته شده است.

نقطه مقابل این طرح تقریبا سفید رنگ، سه صندلی چرمی تیره رنگی است که در طرف دیگر جزیره قرار گرفته‌اند و یک دکوراسیون شاخص را برای فضای این آشپزخانه ایجاد کرده‌اند.

۱۵

صندلی‌های چرمی در یک اتاق ترکیبی

صندلی‌های چرمی در یک اتاق ترکیبی

استفاده از صندلی‌های چرمی در یک اتاق ترکیبی و مردانه

دکوراسیون‌های چرمی می‌توانند حسی مردانه به هر اتاقی ببخشند، اگرچه می‌توان از این متریال در سبک‌های مختلف استفاده کرد. این فضای ترکیبی با دیوارهای آبی رنگارنگ و یک فرش بزرگ هندسی و همچنین چهار صندلی چرمی توانسته به فضایی چشمگیر بدل شود.

صندلی‌ها به صورت دایره وار در اطراف میز قهوه خوری تودرتو قرار گرفته‌اند و در پشتشان نیز می‌توان تزئینات تنه درخت مانند را مشاهده کرد که تعادل خاصی به فضا بخشده‌اند.

۱۶

صندلی و میز چرمی در دفتری با طرح رنگی خنثی

دکوراسیون دفتر کار با صندلی و میز چرمی

دکوراسیون دفتر کار خانگی با صندلی و میز چرمی

درست همانند این دفتر کار خانگی، استفاده از صندلی و میز چرمی برای اتاق کار یا دفتر کار شما فوق العاده عالی خواهد بود. شما می‌توانید از این نوع میز و صندلی‌های بادوام مدت‌ها استفاده کنید، و در حین انجام کار، آرامش لازم را داشته باشید.

۱۷

صندلی راحتی چرمی به رنگ مشکی در اتاق نشیمن مدرن

 راه‌های دکوراسیون خانه با مبلمان چرمی

راه‌هایی برای دکوراسیون خانه با مبلمان چرمی

یک صندلی راحتی چرمی به رنگ مشکی می‌تواند نمای جذابی را برای اتاق نشیمن مدرن شما به ارمغان بیاورد. دیوار سفید موجود در پس زمینه نیز سبب می‌شود تا دکوراسیون تیره بیشتر به چشم بیایند و این صندلی ساخته شده از چرم مشکی کاملاً با حس مدرن میدسنچری اتاق مطابقت پیدا کند. بالش‌های زرد رنگ نیز جلوه خاصی به این اتاق که بیشتر از وجود رنگ‌های خنثی بهره می‌برد، بخشیده‌اند.

۱۸

صندلی استراحت ایمز برای فضایی به سبک میدسنچری

صندلی چرمی ایمز

استفاده از صندلی چرمی ایمز در دکوراسیون منزل

یکی از جذابترین مبلمان‌هایی که با طراحی مدرن اواسط قرن هماهنگی بی نظیری دارد، صندلی چرمی ایمز است. این نوع صندلی از یک تخته سه لا و یک روکش چرمی جلادار و زیبا بهره می‌برد، و می‌تواند به دکوراسیون شاخص اتاقتان تبدیل شود.

۱۹

نیمکت چرمی در ورودی منزل

نیمکت چرمی درب ورودی خانه

استفاده از نیمکت چرمی کنار درب ورودی خانه

فضای نشستن و استراحت خود را به اتاق نشیمن و غذاخوری محدود نکنید. شما می‌توانید یک نیمکت چرمی جذاب را در کنار درب ورودی خانه قرار دهید و به این طریق از مهمانانتان صمیمانه استقبال نمایید. علاوه بر این می‌توانید درست همانند تصویر از نیمکتی به رنگ آبی پرتلالو استفاده کنید تا فضای خانه نیز زیباتر شود.

۲۰

صندلی چرمی براق در یک فضای ساحلی

 دکوراسیون خانه با مبلمان چرمی

طراحی دکوراسیون خانه با مبلمان چرمی

این فضای سرد و بی روح، به چیزی مانند صندلی‌های چرمی نیاز دارد که به آن گرما ببخشند. یک صندلی چرمی با خطوط براق و منحصربه‌فرد می‌تواند به خوبی این کار را انجام دهد.

در این اتاق از رنگ‌بندی آبی، سفید و قهوه‌ای استفاده شده تا فضای اتاق دل باز به نظر برسد و صندلی‌های چرمی هم با دسته‌های نازکشان به جادارتر دیده شدن فضا کمک کرده‌اند.

۲۱

نیمکت چرمی در کنار تخت

نیمکت چرمی در کنار تخت

استفاده از نیمکت چرمی در کنار تخت

قرار دادن یک نیمکت چرمی در کنار تخت نه تنها سبب می‌شود که مکانی برای نشستن و نگهداری از وسایل اضافی داشته باشید، بلکه ظاهری شیک به اتاق خواب مینیمالیستی شما می‌بخشد.

۲۲

صندلی راحتی چرم با تناژهای متضاد

صندلی چرمی به رنگ روشن

انتخاب صندلی چرمی به رنگ روشن

انتخاب صندلی چرمی به رنگی روشن‌تر مزایای خاص خودش را دارد، از جمله ایجاد کنتراست با تناژهای تیره‌تر. بالش خاکستری و سفید و پتویی که روی صندلی را پوشانده است، سبب ایجاد اندکی کنتراست می‌شود و در عین حال فضای ایده‌آلی را برای مطالعه فراهم می‌آورد.

امیدواریم ایده‌های دکوراسیون خانه با مبلمان چرمی که به اشتراک گذاشتیم الهام بخش شما باشد. برای دیدن سایر مبلمان و نمونه‌های دکوراسیون منزل از صفحه اصلی دکورینه دیدن کنید! 😉😊

 

منبع: thespruce

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *