آشپزخانه, بازسازی خانه, کابینت

۸ مدل کابینت آشپزخانه پرکاربرد [راهنمای کامل]

lazy
۹۱ / ۱۰۰

مدل کابینت آشپزخانه ای که انتخاب می کنید در نهایت سبک طراحی فضای شما را مشخص می کند. قبل از انتخاب کابینت، مهم است که تفاوت ها، مزایا و معایب، انواع و سبک هایی که در دسترس شما هستند را بشناسید تا بتوانید بهترین انتخاب و به دنبال آن خرید رضایتمندانه داشته باشید.

این راهنما همه آنها را توضیح می دهد و اطلاعات و الهاماتی را ارائه می دهد که به شما در تصمیم گیری در مورد انتخاب کابینت آشپزخانه برای بازسازی کمک می کند.

شما احتمالاً کابینت هایی را در خارج از خانه خود، در خانه دوستان و اقوام و یا در مجلات و ژورنالها مشاهده کرده اید که دوست دارید آشپزخانه خود را شبیه آن‌ها اجرا کنید. اما، قبل از اینکه تصمیم بزرگی برای نصب کابینت‌های جدید بگیرید، مطمئن شوید که انواع مختلف و مدل کابینت آشپزخانه را می شناسید تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید.

 

[scroll_to link=”#scrolltothis” title=”بازگشت به فهرست اصلی”]

۳ نوع کابینت

سه نوع اصلی از کابینت وجود دارد: کابینت سفارشی، نیمه استوک یا نیمه سفارشی و استوک.
در حالی که همه مزایا و معایب خاص خود را دارند، این شما هستید که تصمیم می گیرید چه نوع کابینتی برای پروژه شما انتخاب مناسبی باشد. تفکیک زیر باید به شما ایده بهتری از سه نوع مختلف کابینت ارائه دهد:

کابینت‌های سفارشی

بر اساس مشخصات دقیق مشتری ساخته می شوند. کابینت‌های سفارشی به طور خاص متناسب با فضای شما ساخته شده اند. این فرآیند معمولا شامل این است که طراح، فضا و سبک شما را ارزیابی می کند تا آشپزخانه ای مناسب برای شما ایجاد کند.

اگر در خانه ای با چیدمان عجیب و غریب زندگی می کنید، کابینت‌های سفارشی راهی عالی برای به حداکثر رساندن فضایی است که دارید و آشپزخانه ای متناسب با سبک طراحی داخلی منحصر به فرد شما بسازید. برای ساخت کابینت سفارشی آشپزخانه زمان بیشتری مورد نیاز است و به طبع قیمت بالاتری دارد.

کابینت نیمه سفارشی آشپزخانه

این نوع کابینت در رنگ‌ها و سبک‌های محبوب و جذاب موجود است.

کابینت‌های نیمه استوک (یا کابینت‌های نیمه سفارشی) مدل کابینت آشپزخانه آماده ای است که با توجه به نیاز، سلیقه و علاقه شما دچار تغییراتی می‌شود. به اندازه کابینت‌های سفارشی منحصراً برای فضای شما طراحی نمی شوند، اما طیف گسترده ای از ویژگی‌های کابینت سفارشی مانند تزئینات اضافی، تغییرات سفارشی برای تغییر ابعاد خاص را به شما ارائه می‌دهند.

جعبه‌های کابینت در اندازه‌های استاندارد تحویل داده می‌شوند، اما می‌توانید درخواست کنید کشوها، جلوی درها و عمق کابینت متناسب با نیاز شما باشد. در حالی که بسیار مقرون به صرفه تر از کابینت‌های سفارشی هستند، اما همچنان خوش ساخت و دارای کیفیت بالایی است. از نظر هزینه نیاز به بودجه متوسط جهت بازسازی نیاز دارید.

کابینت‌های استوک یا کابینت‌های آماده

مقرون به صرفه‌ترین راه برای تبدیل آشپزخانه رویایی شما به واقعیت است. کابینت‌های آشپزخانه استوک، آماده و از پیش ساخته شده است. برای خرید این نوع کابینت کافی است به فروشگاه‌های مصالح و ابزارآلات و یا فروشگاه‌های دکوراسیون داخلی مراجعه کنید و به راحتی ظرف چند ساعت کابینت‌ها را خرید کنید.
دو نوع کابینت استوک وجود دارد: کابینت آماده مونتاژ (RTA) و کابینت مونتاژ شده. در زیر مهمترین فاکتورهایی که باید هنگام انتخاب نوع و مدل کابینت آشپزخانه برای بازسازی در نظر بگیرید آورده شده است.

کابینت‌های آماده مونتاژ یا RTA

مزایا

  • مقرون به صرفه، به مشتریان امکان خرید کابینت با کیفیت بالاتر را می دهد
  • گزینه‌های متنوعی را در رنگ، سبک و تزئینات ارائه دهید
  • حمل و نقل آسانتر و سریعتر

معایب

  • مونتاژ کابینت‌ها معمولاً برای تازه کارها ۳۰ تا ۴۵ دقیقه برای کابینت اول طول می کشد
  • خطر خراشیدگی در هنگام مونتاژ کابینت

کابینت‌های مونتاژ شده

مزایا

  • از قبل مونتاژ شده و آماده است
  • نصب آسان و سریع

معایب

  • قیمت بالاتری دارد چون حمل و نقل گران تری است
  • زمان حمل و نقل طولانی تر

۴ دسته کابینت

قبل از پرداختن به سبک‌های مختلف، دانستن چهار دسته اصلی انواع مدل کابینت آشپزخانه مفید است: کابینت‌های زمینی، کابینت‌های دیواری یا کابینت های هوایی، کابینت‌های سوپری و کابینت‌های تخصصی. بیایید اندازه‌ها و ویژگی‌های انواع مختلف را بررسی کنیم:

کابینت‌های زمینی

به طور معمول، در آشپزخانه‌های بزرگتر که فضای بیشتری وجود دارد، معمولا عمق کابینت را در بیشترین حالت آن می‌سازند و عمق کابینت‌ها تا ۶۰ سانتی‌متر تعبیه می‌شود، اما در آشپزخانه‌های کوچکتر، این اندازه به دلیل اینکه فضای کمتری اشغال شود و آشپزخانه بزرگتر دیده شود، کاهش می‌یابد و به مقدار ۵۵ سانتی‌متر  و حتی ۵۰ سانتی‌متر نیز می‌رسد.

کابینت‌های زمینی نوع سفارشی ممکن است اندازه‌های متفاوتی داشته باشند، اما اغلب در آشپزخانه‌های بزرگ که فضای به اندازه کافی موجود است، معمولا عمق کابینت را در بیشترین حالت در نظر می گیرند. می توان گفت۶۰ سانتی‌متر تعبیه می‌شود. در حالی که در آشپزخانه‌های کوچک، این اندازه به دلیل کمبود فضا و به دلیل اینکه آشپزخانه بزرگتر دیده شود، کمتر در نظر گرفته می شود و به ۵۵ و حتی ۵۰ سانتی‌متر نیز می‌رسد.

اگرچه کابینت‌های زمینی بر روی پایه قرار می‌گیرند و تکان نمی‌خورند اما ضروری است از پشت به دیوار پیچ شود تا مقاومت آن افزایش یابد.

کابینت‌های دیواری (هوایی)

بسته به اینکه کابینت‌های استاندارد یا سفارشی را انتخاب کنید عمق کابینت دیواری، کمتر از کابینت زمینی است و به نسبت عمق کابینت زمینی تعیین می‌شود. براساس تجربه بیشترین مقداری که برای عمق کابینت دیواری لحاظ می شود، ۳۲ سانتی‌متر است.

همچنین ارتفاع کابینت دیواری مثل کابینت زمینی، ۹۰ سانتی‌متر در نظر گرفته می شود که نصب آن در بازه‌‌ی ۵۰ تا ۶۵ سانتی‌متری از کابینت زمینی انجام می‌شود.

ارتفاع و بلندی کابینت‌ دیواری آشپزخانه، براساس موارد مختلف می‌تواند متغیر باشد و باتوجه به سبک کابینت آشپزخانه و سلیقه‌ی مشتری، می تواند افزایش و یا کاهش پیدا کند.

کابینت سوپری:

این مدل کابینت آشپزخانه معمولا کابینتی بلند است طوری که ارتفاع آن از کف زمین تا کابینت‌های دیواری می‌رسد و شامل چندین طبقه است. از کابینت سوپری به عنوان انبار مواد غذایی و آشپزخانه استفاده می‌شود. در آن انواع مواد خوراکی و غذایی مانند حبوبات، برنج، ماکارونی‌، شیشه‌های مربا و ترشی و… نگهداری می‌شود. از آنجا که کابینت سوپری، کابینتی مجزا است، بوی مواد شوینده یا مواد بهداشتی که در آشپزخانه وجود دارد، بر روی مواد خوراکی تاثیر نمی‌گذارد.

کابینت‌های سوپری که به صورت سفارشی ساخته می شوند بسته به ارتفاع سقف و سبک آشپزخانه ممکن است بالاتر یا کوچکتر باشند.

کابینت‌های تخصصی نوع سفارشی

برای به حداکثر رساندن فضای آشپزخانه شما ایجاد می‌شود. انواع ویژگی‌ها در این دسته قرار می‌گیرند، مانند کابینت‌های گوشه‌ای، کابینت‌های آبچکان، قفسه‌های بطری یا باکس لوازم خانگی از قبیل باکس یخچال، سینک، ماشین لباسشویی و…

۸ مدل کابینت آشپزخانه از محبوب‌ترین سبک

اکنون که انواع کابینت‌های آشپزخانه را که می‌توانید انتخاب کنید مشخص کرده‌ایم، بیایید به چیزهای سرگرم‌کننده بپردازیم: انتخاب سبک! انواع مختلفی از درب‌های کابینت وجود دارد که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید و همه آنها در رنگ‌ها و متریال‌های مختلفی تولید می شوند. برای ایجاد یک طراحی آشپزخانه که برای یک عمر از آن رضایت داشته باشید، ابتدا باید عاشق سبک درب کابینت شوید.

در اینجا شیک‌ترین سبک‌های کابینت آشپزخانه برای بازسازی آشپزخانه شما آورده شده است.

[message_box bg=”#hex or http://imageurl”] سبک مورد علاقه شما چیست؟ در ۴ پرسش با انواع سبک دکوراسیون داخلی آشنا شوید [/message_box]

 

انواع کابینت‌‌های سبک شاکر، از طرح‌های آمریکایی در دهه ۱۷۷۰ نام‌گذاری شده‌اند، از این جهت کاملاً ساده، کاربردی و مینیمالیسم و از جمله طرح‌های معاصر هستند. کابینت‌های شیکر معمولاً هستند.

۱/۸

مدل کابینت آشپزخانه در سبک شیکر SHAKER-STYLE

مدل کابینت آشپزخانه کوچک ایرانی جدید

انواع مدل کابینت آشپزخانه کوچک ایرانی جدید

کابینت‌های شیکر یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌ها برای بازسازی آشپزخانه هستند – به یک دلیل خوب! این سبک کابینت متمایز و در عین حال کاربردی است. درب و کشوهای کابینت شیکر دارای سطحی صاف، قاب‌های ریلی ساده و درهای تخت یا دارای یک پنل فرورفته در وسط است.

این سبک در مجموعه ای از متریال و رنگ‌ها موجود است. از آنجایی که مدل کابینت آشپزخانه شیکر از نظر طراحی بسیار ساده هستند، تقریباً می‌توانند با هر سبک داخلی مطابقت داشته باشند. کابینت‌های شیکر سفید یخی مورد علاقه مشتری هستند و انتخاب مناسبی برای خانه‌های سبک مزرعه ای یا آشپزخانه‌های مدرن هستند.

[message_box bg=”#hex or http://imageurl”] مطالب مرتبط: ۲۵ ایده برای داشتن آشپزخانه سبک مدرن و شیک + ویدئو [/message_box]

 

همین سبک می‌تواند یک طرح بوهمی یا صنعتی را در سایه سبز تیره یا مشکی مات بالا ببرد. با کابینت‌های شیکر، امکانات بی پایان است.

این سبک همچنین به خوبی با لباس‌شویی یا عناصر حمام و آشپزخانه هارمونی دارد. بنابراین می‌توانید همان طرح را در کل خانه خود داشته باشید. از آنجایی که این یک انتخاب بسیار محبوب است، کابینت‌های شیکر به احتمال زیاد به فراوانی در بازار یافت می‌شود و قیمت مناسبی دارند. کابینت شیکر گزینه‌ای عالی برای پروژه بازسازی آشپزخانه شماست.

[message_box bg=”#hex or http://imageurl”] مقالات بیشتر برای آشنایی بیشتر با بازسازی خانه از اینجا ببینید [/message_box]

 

مزایا

  • تقریباً با هر سبک طراحی مناسب است.
  • با دیگر عناصر آشپزخانه مطابقت دارد.
  • به راحتی با کابینت‌های سبک اسلب ترکیب می‌شود.
  • به دلیل محبوبیت به طور گسترده در دسترس است.

معایب

  • برای جلوگیری از جمع شدن کثیفی روی صفحه فرورفته کابینت، تمیز کردن منظم مورد نیاز است.

۲/۸

درب هایی با صفحه برجسته کابینت آشپزخانه RAISED PANEL

2 Raised Panel Cabinets e1640553517146

علاوه بر شیکر، کابینت‌های آشپزخانه صفحه برجسته از محبوب‌ترین انتخاب‌های طراحی هستند. ساختار سه بعدی این درب‌های کابینت آشپزخانه بی انتها و در عین حال از نظر بصری محرک، به خوبی با هر سبک طراحی داخلی مطابقت دارد. صفحه میانی این درب‌های کابینت کمی برآمده است و به ظاهری چند بُعدی دارد.

این مدل کابینت آشپزخانه ظرافت خاصی دارد که بیشتر در خانه‌های سنتی استفاده می‌شود، در هر رنگ و نوع چوبی که قابل تصور است زیبا به نظر می‌رسد.
کابینت‌های اسپرسو تیره همراه با میزهای گرانیتی روشن، فضای سنتی دنج را ایجاد می‌کنند، در حالی که کابینت‌های صفحه ای دو رنگ سفید و آبی می‌توانند آشپزخانه شما را به رویایی ساحلی تبدیل کنند.

مزایا

  • سبکی جاودانه و ظریف که به طور یکپارچه با هر طرحی مطابقت دارد.
  • بسیاری از گزینه‌های تزئینی

معایب

  • گرانتر از کابینت شیکر
  • گزینه‌های کمتر بدون قاب موجود است
  • ساده در نگهداری

۳/۸

مدل کابینت آشپزخانه اسلب SLAB CABINETS

 طرح کابینت آشپزخانه لوکس

عکس و طرح کابینت آشپزخانه لوکس

کابینت‌های آشپزخانه اسلب که معمولاً به آن‌ها کابینت‌های صفحه تخت یا فلت نیز گفته می‌شود، از ساده‌ترین سبک‌های طراحی برای بازسازی آشپزخانه شما هستند. از بزرگترین مزایای این طرح می‌توان به قیمت پایین و نگهداری آسان به دلیل سطح صاف و عدم وجود جزئیات طرح در چوب اشاره کرد.

یکی از ویژگی‌های اصلی این سبک این است که روی درهای آن هیچ قابی وجود ندارد. آنها در عین سادگی بسیار مستحکم هستند.

مزایا

  • راحت‌ترین تمیز کردن به دلیل سطح صاف است
  • اغلب به دلیل عدم وجود جزئیات در چوب، ارزان‌ترین قیمت است

معایب

  • اما به راحتی با لکه یا رنگ کثیف می شود

۴/۸

مدل کابینت آشپزخانه درب شیشه ای GLASS FRONT

 سبک کابینت آشپزخانه

انواع سبک کابینت آشپزخانه

کابینت‌های آشپزخانه درب شیشه‌ای که نما شیشه‌ای نیز نامیده می‌شود، گزینه‌ای عالی برای هر کسی است که می‌خواهد وسایل آشپزخانه خود را آشکارا به نمایش بگذارد. چه بخواهید بشقاب‌های منحصر به فرد، گلدان‌های کریستالی یا مجموعه‌ای از کتاب‌های آشپزی خود را به نمایش بگذارید، می‌توانید اقلامی مانند این‌ها را ایمن و در عین حال قابل مشاهده در پشت کابینت‌های درب شیشه‌ای نگه دارید.

همچنین مدل کابینت آشپزخانه درب شیشه ای فضای آشپزخانه را بزرگتر و روشن تر جلوه می‌دهد. البته قیمت این نوع از کابینت‌ها به دلیل متریال استفاده شده در آن از بیشتر کابینت‌های یاد شده گران است، اما ارزش سرمایه گذاری را دارد. زیرا به دکوراسیون آشپزخانه شما ارزش خاصی می بخشد.

ضمن اینکه کابینت‌های درب شیشه ای بیشتر به عنوان بوفه یا ویترین در نظر گرفته می‌شود. در جزیره آشپزخانه هم می‌توان از آن بهره برد. انتخاب نوع شیشه به کار رفته در این نوع از کابینت‌ها به سلیقه شخصی و سبک شما بستگی دارد. می‌توانید شیشه بیرنگ یا شیشه رنگی انتخاب کنید.

برخلاف قفسه‌های باز، کابینت‌های درب شیشه‌ای فضای ذخیره‌سازی بیشتری را فراهم می‌کند و از وسایل شما در برابر گرد و غبار محافظت می‌کنند.

اغلب، این سبک کابینت برای مناطق خاصی در آشپزخانه یا اتاق غذاخوری شما استفاده می‌شود و نه در کل آشپزخانه. کابینت‌های دیواری یا کابینت‌های سوپری بلند با درهای شیشه‌ای می‌تواند فضای شما را ارتقا دهد و به خوبی با درب‌های شیکر، برجسته یا خط‌دار که کابینت‌های باقی‌مانده در آشپزخانه شما را می‌پوشانند، جفت شوند.

در حالی که تمیز کردن کابینت‌های شیشه‌ای ظریف‌تر و سخت‌تر است، اما برای صاحب‌خانه‌هایی که دوست دارند همه چیز را مرتب نگه دارند و می‌خواهند جلوه‌ای منحصربه‌فرد به آشپزخانه‌شان ببخشند، بهترین گزینه است.

مزایا

  • جلوه خاص به آشپزخانه جدید شما می بخشد.
  • جایگزین مناسبی برای قفسه بندی سبک باز برای محافظت از مواد غذایی و ظروف شیشه ای از گرد و غبار و چربی.
  • اجازه می‌دهد تا چراغ هایی در داخل کابینت‌ها برای روشنایی بیشتر نصب شود.

معایب

  • خیلی ظریف هستند.
  • درب شیشه ای و شفاف نیاز به یک قفسه همیشه مرتب در داخل دارد.
  • تمیز کردن دو مرحله ای برای حذف گرد و غبار و چربی لازم است.
  • می تواند گران تر از چوب باشد.

۵/۸

مدل کابینت آشپزخانه در سبک خط دار Beadboard

 مدل کابینت کلاسیک آشپزخانه

مدل کابینت آشپزخانه کلاسیک

در گذشته از این مدل کابینت آشپزخانه برای دیوارها استفاده می‌شد و قبل از رنگ‌های روغنی و پلاستیک این چوب‌ها برای دیوار خانه روی بورس بود. این سبک شیک و کابینت مدرن هم پرطرفدار است و کابینت سفید با این سبک در آشپزخانه بسیار جلوه‌گری می‌کند. اما نکته‌ای که ممکن است باعث آزارتان شود نظافت این سبک کابینت است. نظافت کابینت سفید به‌خصوص سبک خط‌دار بسیار دشوار است و نباید بگذارید لکه‌ای باقی بماند.

این مدل کابینت آشپزخانه بافت خاصی را به ظاهر کابینت اضافه می‌کند و برای خانه‌هایی با طراحی کلبه‌ای و خانه‌های روستایی بسیار مناسب است. اگر به دنبال اضافه کردن سبک اسکاندیناوی به خانه خود هستید، کابینت‌های سبک خط دار بهترین راه حل هستند. این نوع از کابینت آشپزخانه نسبت به دیگر سبک‌های کابینت مثل کابینت‌های صفحه تخت ظاهری مدرن و به روز دارد.

در یک آشپزخانه مینیمال یا مدرن، جزیره آشپزخانه با درهای کابینت خط دار می‌تواند پیچ و تاب خاصی به طراحی شما ببخشد. در فضایی با بافت‌های چوبی در معرض دید، کابینت‌های خط دار و مبلمان ناهماهنگ می‌تواند آشپزخانه‌ای زیبا به سبک کلبه ای یا خانه‌های روستایی ایجاد کند.

مزایا

  • عنصر گرما را از طریق بافت اضافه می کند.
  • طیف گسترده ای از عرض در دسترس برای درب‌های مختلف

معایب

  • تمیز کردن آن به دلیل سطح ناهموار دشوارتر است.

۶/۸

کابینت آشپزخانه درب داخلی یا این‌ست INSET 

 مدل کابینت آشپزخانه طرح چوب

انواع مدل کابینت آشپزخانه طرح چوب

هنگام انتخاب کابینت‌های قاب دار، درب‌های داخلی یک گزینه طراحی جالب هستند. این درب‌های کابینت همسطح با فریم کابینت قرار می‌گیرند و ظاهری صاف و مرتب دارند. این مدل کابینت آشپزخانه نسبت به دیگر انواع کابینت گرانتر است. زیرا نصب آن دشوار است. اشتباهات کوچک در هنگام نصب می‌تواند منجر به یک روکش نامرتب شود. با این حال، یک کابینت درب داخلی نصب شده در آشپزخانه مدرن یا خانه سبک مزرعه ای کاملاً زیبا به نظر می‌رسد.

مهم است که لولاهایی را که دوست دارید انتخاب کنید و موادی را انتخاب کنید که با دستگیره‌ها مطابقت داشته باشد، زیرا آنها بین درها و قاب صفحه کابینت شما قرار می گیرند. اگر نمی‌خواهید لولاها نشان داده شوند، کابینت‌های با درب خط دار دارای یک لایه اضافی هستند که درب یا کشو را مشخص می‌کند و لولاها را پنهان می‌کند.

این مدل کابینت آشپزخانه با دقت زیاد اندازه گیری‌ و ساخته می‌شود تا چوب در داخل قاب قرار گیرد و درب کابینت به درستی باز و بسته شود.

مزایا

  • ظاهر کلاسیک و ماندگار دارد.
  • آسان برای شخصی سازی

معایب

  • می تواند بسیار گران باشد
  • معمولاً به لولاهای آشکار نیاز دارد.
  • کابینت‌های تخته سه لا در یک آشپزخانه مینیمال با عناصر طراحی صنعتی.

۷/۸

کابینت‌های تخته ای سه لا PLYWOOD

 مدل کابینت آشپزخانه جدید

مدل کابینت آشپزخانه جدید

مدل کابینت آشپزخانه در سبک تخته ای سه لا که به آن کابینت چوبی پرس نیز گفته می‌شود. همانطور که از اسمش پیداست جعبه‌های کابینت معمولاً از تخته سه لا ساخته می شوند، این نوع از کابینت به طور معمول سبک‌تر از دیگر کابینت‌های چوبی است و از لایه‌های چوبی ساخته می‌شود که با حرارت زیاد فشرده و ایجاد می‌شود.

این مدل کابینت آشپزخانه در یک خانه به سبک مینیمالیستی، بوهمیایی یا اسکاندیناوی عالی به نظر می‌رسد و به خوبی با ویژگی‌های طراحی ساده مانند میزهای مرمری هماهنگ می‌شود.

 

 

مزایا

  • مقاوم در برابر تغییرات دما یا رطوبت.
  • دانه‌های قابل مشاهده زیبا با پرداخت شفاف.
  • مواد ارزان قیمت.

معایب

  • فقط تخته سه لا با کیفیت بالا باعث ایجاد کابینت‌های محکم و بادوام می‌شود.

۸/۸

کابینت آشپزخانه کرکره ای LOUVERED 

 جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه

عکس جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه

در نهایت، کابینت‌های لوور شده یا کرکره ای راه بسیار خوبی برای افزودن حس منحصر به فرد به آشپزخانه شما هستند. درب‌های کابینت لووردار از صفحات افقی لایه ای تشکیل شده اند که بزرگی فضا را به آشپزخانه شما جلوه می‌دهد. در حالی که تمیز کردن آن دشوار است، اما این سبک مطبوع توجه را به خود جلب می کند و می‌تواند طراحی آشپزخانه را جذاب تر نماید.

این مدل کابینت آشپزخانه، جزییات عالی برای افزودن به آشپزخانه‌های بوهمیایی، آسیایی، یا سبک ساحلی است. درهای لووردار یا کرکره ای کابینت به دلیل فاصله ای که مابین تخته‌ها وجود دارد، برای کابینت هایی که به تهویه نیاز دارند بسیار مناسب است. مانند پکیج یا وسایل برقی.

مزایا

  • اضافه کردن سبک منحصر به فرد
  • توهم فضا را به آشپزخانه خود بیاورید.

معایب

  • سطح تعمیر و نگهداری بالا، زیرا به سختی تمیز می‌شود.

سوالات متداول انواع کابینت آشپزخانه

با توجه به انواع و سبک‌های مختلف کابینت هایی که برای بازسازی آشپزخانه شما در دسترس هستند، جای تعجب نیست که سوالات بیشتری برای شما پیش بیاید. ما تمام تلاش خود را می کنیم تا در پایان مقاله به آنها پاسخ دهیم.

چه نوع و مدل کابینت آشپزخانه وجود دارد؟

کابینت‌ها سه نوع هستند: کابینت‌های سفارشی، نیمه استوک و استوک. کابینت‌های سفارشی با بالاترین قیمت عرضه می شوند، زیرا به طور خاص متناسب با فضای شما ساخته شده اند. کابینت‌های نیمه استوک می‌توانند تنوع بیشتری از پوشش ها، گزینه‌های چوبی و لوازم جانبی را به شما ارائه دهند و در محدوده قیمتی متوسط قرار دارند.

مقرون به صرفه‌ترین اما با این وجود با کیفیت‌ترین انواع کابینت کابینت‌های استوک هستند. آنها به عنوان کابینت‌های آماده مونتاژ (RTA) یا مونتاژ در دسترس هستند.

محبوب‌ترین سبک کابینت آشپزخانه چیست؟

کابینت سبک شیکر محبوب‌ترین مدل کابینت آشپزخانه است. طراحی ساده است و درهای صفحه ای مربعی به خوبی با هر نوع وسیله ای مطابقت دارند. سبک کابینت شاکر یا شیکر سفید یخی مورد علاقه مشتری است و به صورت RTA یا کابینت مونتاژ شده موجود است.

بهترین کابینت آشپزخانه کدامند؟

بهترین کابینت آشپزخانه تا حد زیادی به سلیقه، بودجه و جدول زمانی پروژه شما بستگی دارد. کابینت‌های آماده مونتاژ قیمت ارزان تری نسبت به کابینت‌های مونتاژی دارند زیرا می‌توان آنها را به راحتی حمل کرد. این به شما این امکان را می‌دهد که مواد با کیفیت بالاتر را با هزینه کمتر انتخاب کنید.

کابینت‌های مونتاژ شده ممکن است برای سفارش و ارسال بیشتر طول بکشد، اما پس از تحویل سریعتر نصب می شوند. اگر مطمئن نیستید که کدام کابینت برای پروژه بازسازی آشپزخانه شما مناسب است، می‌توانید به صفحه مربوط به کابینت مجله اینترنتی دکورینه مراجعه نمایید و مقالات مرتبط دیگر را مطالعه نمایید و ایده بگیرید.

بادوام‌ترین کابینت‌های آشپزخانه کدامند؟

بادوام‌ترین متریال برای کابینت آشپزخانه چوب است. افرا، بلوط و گیلاس همگی چوب‌های بادوام و محکمی هستند که می‌توانند تا آخر عمر در آشپزخانه شما با پرداخت صحیح دوام بیاورند. جعبه‌های کابینت معمولاً از تخته سه لا یا ام دی اف ساخته می شوند زیرا این مواد می‌توانند نوسانات دما و رطوبت را بهتر از چوب تحمل کنند. با این حال دوام کابینت بستگی به نحوه نگهداری، نحوه استفاده و شرایط آب و هوایی و رطوبت دارد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *