آینه, طراحی دکوراسیون

۲۶ ایده استفاده از آینه در دکوراسیون داخلی خانه

lazy
۹۲ / ۱۰۰

در اینجا می آموزیم که چگونه تزئین با آینه در دکوراسیون داخلی خانه می‌تواند هر اتاق از خانه و حتی فضای بیرون را متحول کند.

تزیین با آینه در دکوراسیون خانه بیش از ایجاد فضایی برای بررسی سبک و ظاهر، مزایای بسیاری دارد. علاوه بر این، آینه درخشندگی ایجاد می‌کند، نور طبیعی را افزایش می‌دهد و خانه را بزرگتر نشان می‌دهد. یکی از ساده‌ترین ایده‌های دکوراسیون، افزودن آینه به اتاق‌های خانه است که می‌تواند تاثیر فوق العاده‌ای در ظاهر فضا داشته باشد. با این حال، این تنها زمانی صادق است که یاد بگیریم از آینه در فضای مناسب استفاده کنیم، همچنین وزن و طراحی مناسب را برای آن انتخاب نماییم.

از نظر کارایی می‌توان از آینه برای افزایش نور طبیعی و بزرگتر نشان دادن فضا استفاده کرد. اگر اتاق نشیمن کوچکی دارید، یک آینه بزرگ را بالای شومینه یا دیوار اصلی نصب کنید یکی از طراحان برجسته دکوراسیون داخلی می‌گوید برای به حداکثر رساندن نور، آینه‌ها را در مکانی قرار دهید که نور طبیعی می‌تابد؛ با این کار نور را به فضاهای تاریک منعکس می‌شود و فضای کلی در طول روز روشن‌تر شود.

مطالعه بیشتر:

معمولا دکوراتورها ۴ روش ساده برای روشن تر کردن خانه های تاریک پیشنهاد می‌دهند که به شما کمک می‌کنند نورپردازی خانه خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. در این مقاله راه‌های روشن کردن فضاهای مختلف خانه را با همدیگر مرور کنیم: ۴ ایده ساده برای روشن تر کردن خانه های تاریک

دکوراسیون با آینه: ترفندهای طراحان داخلی

برای برخی از اتاق‌ها، تزئین با آینه ساده و طراحی و قرارگیری آن طبیعی به نظر می‌رسد. به‌عنوان مثال آینه دکوری و بزرگ همیشه هنگامی که بالای شومینه نصب شود ظاهری عالی‌ ایجاد می‌کند. با این حال، در فضاهای دیگر، مانند آشپزخانه یا حتی اتاق خواب، ممکن است چالش بیشتری به همراه داشته باشد.

گزینه‌های استفاده از آینه بسیار زیاد است زیرا آینه‌ها به سبک‌های مختلفی ساخته می‌شوند. به دلیل توانایی آن در بازتاب نور، آینه یک نقطه کانونی عالی در انتهای یک فضای باریک است. چنانچه آن را با یک میز و یک گیاه ست کنید، تصویری زیبا خواهید داشت. همچنین استفاده از آینه برای اتاق‌های کوچک ضروری است. استفاده از آینه‌های بزرگ یا دیوارهای آینه‌ای می‌تواند حس عمق ایجاد کند و اتاق را بزرگتر از اندازه واقعی خود نشان دهد.

مطالعه بیشتر:

چگونه می توان اتاق را بزرگتر نشان داد؟ ۷ نکته ای که به واسطه آن می توانید چشمان بیننده را فریب دهید.

تکنیک های رنگ آمیزی، چیدمان مبلمان، قرار دادن آینه و نورپردازی خلاقانه می توانند چشمان بیننده را فریب داده و فضای داخلی را بسیار وسیع تر از آنچه که هست نشان دهند.
حال سوال این است که چگونه می توان یک اتاق کوچک را بزرگتر نشان داد؟ این مقاله را ببینید: چگونه می توان اتاق را بزرگتر نشان داد؟ [ ۷ نکته اساسی]

۱-

آینه‌ها را مقابل پنجره‌ها قرار دهید تا نور را به حداکثر برساند

آینه صورتی در اتاق خواب

استفاده از آینه صورتی در اتاق خواب خانه‌ای نوساز – ایده استفاده از آینه در دکوراسیون داخلی خانه

موقعی که صحبت از تزئین با آینه به میان می‌آید، توجه به موقعیت نصب آن نکته کلیدی است. این به ویژه برای اتاق نشیمن کوچک یا اتاق ناهارخوری کوچک که در آن سعی می‌کنید نور طبیعی اتاق را افزایش دهید بسیار مفید است.

قرار دادن آینه در جایی که نور به طور طبیعی می‌افتد یکی از قدیمی‌ترین و بهترین ترفندها است، این کار نور طبیعی را افزایش می‌دهد و اتاق را بسیار بزرگ‌تر و روشن‌تر نشان می‌دهد. آینه‌ای که با دقت در مقابل پنجره قرار دارد، نور طبیعی و فضای سبز را در یک اتاق کوچک‌تر منعکس می‌کند و به ورود فضای باز به داخل کمک می‌کند!

۲-

نوع شیشه و قاب آینه را در نظر بگیرید

دکوراسیون خانه با آینه

توجه به نوع شیشه و قاب آینه برای دکوراسیون خانه با آینه – ایده استفاده از آینه در دکوراسیون داخلی خانه

هنگام تزئین با آینه، عناصر زیادی باید در نظر گرفته شود. علاوه بر اینکه به نوع قاب و نحوه قرارگیری آن فکر می‌کنید، به ظاهر شیشه نیز توجه داشته باشید. کارشناس دکوراسیون داخلی توضیح می‌دهد: «آینه‌ها جایگزین مناسبی برای عکس‌های گران قیمت هستند و به تنهایی به عنوان آثار هنری عمل می‌کنند.»

۳-

کاشی‌های آینه‌ای را به آشپزخانه اضافه کنید

افزودن آینه به آشپزخانه

استفاده از آینه در دکوراسیون آشپزخانه

افزودن آینه به آشپزخانه می‌تواند فضا را روشن‌تر کند. این ایده به خصوص برای آشپزخانه‌های کوچک که فضا و نور در اولویت هستند مناسب است. گزینه‌های مختلفی برای استفاده از آینه در دکوراسیون آشپزخانه وجود دارد، پوشش کامل دیوار با استفاده از آینه تا ایده‌های کابینت آینه‌دار آشپزخانه. البته بک اسپلش نیز گزینه بسیار خوبی برای افزودن سطح بازتابنده به آشپزخانه ایجاد می‌کند.

[message_box bg=”#hex or http://imageurl”] تمام مطالب مربوط به دکوراسیون آشپزخانه [/message_box]

 

بک اسپلش آینه‌ای ساده افزودنی عالی برای آشپزخانه‌های مدرن و بک اسپلش رنگ شده و کلاسیک برای آشپزخانه‌های سنتی ایده آل است. اگرچه نصب هر دوی اینها پیچیده است و نیاز به تمیز کردن منظم دارد، اما بک اسپلش یک آینه بسیار خاص است. آینه‌ها عنصری از زرق و برق را به هر فضایی می‌افزایند بدون اینکه بیش از حد احساس شود.

۴-

عناصر و وسایل آینه‌دار را انتخاب کنید

Decoration with mirror 4

استفاده از آینه در دکوراسیون خانه فقط به معنای نصب آینه روی دیوار نیست. آینه را می‌توان در همه سبک‌های مبلمان از میز تا تخت استفاده کرد. هر طرح بُعد جدیدی ایجاد می‌کند. البته دقت در انتخاب آینه‌ها نیز مهم است. استفاده از وسایل آینه‌دار را تا حد امکان به حداقل برسانید زیرا آینه‌ها باید قطعه اصلی باشند که در نقطه کانونی خانه قرار می‌گیرند.

نکته دیگر مربوط به نگهداری آینه‌ها می‌باشد. اگرچه راه‌های زیادی برای تمیز کردن آینه وجود دارد، اما نیازی نیست که آن را چندین بار در روز پاک کنید. به دنبال وسایلی باشید که زیاد استفاده نمی شوند، مثلاً استفاده از آینه بر روی چند کشو که گاهی باز می‌شوند بسیار بهتر از میزی هستند که به طور مداوم استفاده می‌شود.

۵-

از آینه بالای تخت خود استفاده کنید

آینه در تاج بالای تخت

استفاده از آینه در تاج بالای تخت – آینه در دکوراسیون اتاق خواب

از آنجایی که تاج بالای تخت، قسمت زیادی از فضای دیوار اتاق را به خود اختصاص می‌دهد، این موضوع گزینه مناسبی برای افزودن رنگ، طرح و نقش به اتاق خواب است.

هنگام اضافه کردن آینه به تخت خواب باید مراقب انعکاس‌ها به خصوص در شب باشیم، زیرا نصب آینه در محل نامناسب می‌تواند نور را به محل خواب شما منعکس و استراحت شما را مختل کند. با استفاده از آینه در تاج بالایی تخت از مزایای افزایش نور و بزرگتر دیده‌ شدن فضا در روز برخوردار خواهید شد.

مطالعه بیشتر:

آینه یکی از اصلی ترین عناصر دکوراسیون داخلی است. نصب آینه برای تزیین بخش های مختلف خانه نه تنها ضروری است، بلکه فضای داخلی را روشن‌تر و از لحاظ بصری بزرگتر نشان می‌کند. آینه در اتاق خواب، در حالت های مختلف آویزان، ایستاده، و حتی در سقف مورد استفاده قرار می گیرد. برای اینکه جلوه اتاق خوابتان را بهبود ببخشید، این مقاله را بخوانید: آینه در اتاق خواب – ۵ ایده کاربردی

۶-

از لوازم دکوری آینه‌دار برای ایجاد درخشش استفاده کنید

آینه در دکوراسیون داخلی خانه

استفاده از آینه در دکوراسیون داخلی خانه

هنگام تصمیم گیری برای استفاده از آینه در دکوراسیون خانه، نیازی به استفاده از وسایل بزرگ نیست، حتی کوچکترین لوازم جانبی آینه‌دار نیز می‌تواند تفاوت زیادی در فضا ایجاد کند.

من علاقمندم از آینه‌ها به روش‌های غیرمنتظره‌تری استفاده کنم، مانند این تصویر که سینی آینه‌دار نور و ابعاد زیادی به میز قهوه اضافه و کنتراست ایجاد می‌کند. این یک راه کم خطر برای گنجاندن آینه در دکوراسیون خانه شما است.

۷-

با آینه به عنوان یک اثر هنری رفتار کنید

کاربرد آینه در دکوراسیون داخلی خانه

کاربرد آینه در دکوراسیون داخلی خانه

دکوراسیون با آینه را به چشم افزودن آثار هنری به دیوار در نظر بگیرید. قاب‌های زیبا انتخاب کنید و از ایده‌های دیوار گالری‌های هنری الهام بگیرید. آینه‌ها را می‌توان یک اثر هنری به حساب آورد، به خصوص زمانی که دارای جزئیات برجسته معماری و طراحی باشند.

در این تصویر، استفاده از سه آینه بسیار زیبا، چیزی بیش از نور و انعکاس را به اتاق غذاخوری اضافه می‌کند. این یک راه آسان و کم هزینه برای ایجاد یک نقطه کانونی روی دیوار و افزودن جذابیت بصری است.

۸-

از آینه ها برای رسیدن به زیبایی استفاده کنید

نحوه استفاده از آینه در دکوراسیون

نحوه استفاده از آینه در دکوراسیون منزل – آینه طلایی رنگ روی دیوار اصلی اتاق نشیمن

استفاده از آینه یکی از راه‌های ساده و مقرون به صرفه برای افزودن ظرافت و زیبایی به دکوراسیون داخلی منزل شماست. برای این کار یک آینه بزرگ با قاب طلایی رنگ روی دیوار اصلی اتاق نشیمن یا ورودی نصب کنید تا به عنصر اصلی طراحی داخلی تبدیل شود.

۹-

اطمینان حاصل کنید که انعکاس آینه به درستی انجام می‌شود

چطور از آینه در دکوراسیون منزل استفاده کنیم؟

چطور از آینه در دکوراسیون منزل استفاده کنیم؟

هنگام استفاده از آینه در دکوراسیون داخلی منزل، بزرگترین آینه ممکن را خریداری کنید تا از نور بازتابی حداکثر بهره را ببرید. آینه‌های سنتی اغلب بر روی دیوارها نصب می‌شدند یا روی شومینه قرار می‌گرفتند تا از سقف و دیوار منعکس شود.

مطالعه بیشتر:

آیا می خواهید برای منزل خود شومینه تهیه کنید اما با مراحل انتخاب و خرید شومینه مناسب آشنا نیستید؟ نمی دانید از کجا و چگونه اقدام کنید؟ نگران نباشید ما در این بخش به بررسی کامل انواع شومینه پرداخته ایم و ایده ها و نکات مهم را آماده کرده ایم: مراحل انتخاب و خرید شومینه (بررسی کامل ۲۰ نوع شومینه)

پس حتما به انعکاس آینه توجه کنید و یک لوستر تزیینی یا دیوار گالری آثار هنری را انتخاب کنید. ترفند هوشمندانه انعکاس به این معنی است که اکنون دو مورد از این ویژگی‌ها را خواهید داشت، بنابراین هر چه جسورتر و زیباتر باشد، بهتر است.

۱۰-

از پنل‌های شیشه‌ای سفارشی برای دیوارهای طاقچه‌دار و فرورفته استفاده کنید

تأثیر استفاده از آینه در دکوراسیون خانه چیست؟

آیا می‌دانید تأثیر استفاده از آینه در دکوراسیون خانه چیست؟

طاقچه‌ها فضاهای معماری بسیار مفیدی در اتاق نشیمن هستند که می‌توانند برای کتابخانه‌ها و نمایش آثار هنری یا افزایش درخشندگی آینه در چیدمان و دکور خود استفاده شوند. افزودن پنل‌های آینه سنتی به فرورفتگی‌های دو طرف شومینه در یک اتاق نشیمن بزرگ منجر به ایجاد سطح انعکاسی ظریف و نور ملایم در فضا می‌شود.

۱۱-

یک دیوار آینه‌ای برای تاثیر بیشتر ایجاد کنید

چند کاربرد جالب آینه در دکوراسیون منزل

کاربرد جالب آینه در دکوراسیون منزل

اگرچه یک تصویر بزرگ می‌تواند یک اتاق را تحت الشعاع قرار دهد، به خصوص وقتی اتاق کوچک است و آن را کوچکتر نشان دهد، یک آینه بزرگ برعکس عمل می‌کند. تا زمانی که قاب آینه خیلی حجیم نباشد، استفاده از آینه‌های بزرگ باعث می‌شود اتاق بزرگتر و روشن‌تر به نظر برسد.

اگر فضای کمی روی دیوار برای آویزان کردن آینه وجود دارد، راه حل بهتر این است که آینه را روی زمین قرار دهید. البته اگر هدف شما تاثیرگذاری بیشتر است، می‌توانید از یک متخصص برای ایجاد دیوار آینه‌ای کمک بگیرید تا اتاق بزرگتر به نظر برسد.

به هر حال از نظر بصری این طراحی هوشمندانه در اطراف آتش قرار می‌گیرد و نقاشی به گونه‌ای آویزان شده است که گویی یک دیوار معمولی است و نتیجه قابل توجه است.

همچنین به تقارن ایجاد شده توسط دو لوستر و مبل توجه کنید، این ساختاری به طرح می‌بخشد، شما نمی خواهید آن را خیلی شلوغ کنید زیرا در دیوار آینه‌ای منعکس می‌شود.

۱۲-

یک دیوار گالری از آینه‌ها ایجاد کنید

آینه در دکوراسیون منزل از قدیم و در معماری‌های سنتی

آینه در دکوراسیون منزل از قدیم و در معماری‌های سنتی بسیار پرکاربرد بوده است. در معماری جدید نیز استفاده از آینه همچنان بسیار مورد توجه است.

تزئینات با آینه نه تنها برای بازتاب نور عالی است، بلکه می‌تواند به شما فرصت ایجاد یک طرح تصویری را نیز بدهد، به‌ویژه زمانی که آینه‌ها را به صورت گالری آویزان می‌کنید. با این ترفند یک نقطه کانونی منعکس‌کننده نور و افزایش فضا ایجاد می‌شود.

۱۳-

نسبت‌ها و مقیاس محل قرارگیری آینه را حساب کنید

استفاده از آینه در فضای داخلی خانه

ایده‌های استفاده از آینه در فضای داخلی خانه – ایده استفاده از آینه در دکوراسیون داخلی خانه

هنگام استفاده از آینه در دکوراسیون داخلی منزل از اندازه مناسب آن استفاده کنید. هنگام انتخاب آینه برای بالای شومینه دقت کنید که عرض آن به اندازه عرض شومینه یا کمی کمتر باشد. برای بلندتر نشان دادن سقف به ارتفاع آینه توجه کنید.

۱۴-

اطمینان حاصل کنید که قرارگیری آینه به حداکثر رسیده است

بهترین مکان برای قرارگیری آینه

بهترین مکان برای قرارگیری آینه

تزئین با آینه راهی عالی برای افزایش نور طبیعی و بزرگتر و روشن‌تر نشان دادن اتاق است.، «آینه‌ای که با دقت در روبه‌روی پنجره قرار گرفته باشد، نور طبیعی و فضای سبز را به اتاق کوچک‌تر بازتاب می‌دهد و به ورود فضای باز به داخل کمک می‌کند. »

۱۵-

نصب آینه تزئینی بین پنجره‌ها

نصب آینه در پذیرایی

ایده نصب آینه در پذیرایی و اتاق نشیمن – ایده استفاده از آینه در دکوراسیون داخلی خانه

زیبایی استفاده از آینه در دکوراسیون خانه این است که آینه‌ها در اشکال و اندازه‌های متفاوتی هستند. آینه نه تنها در بالای شومینه بلکه در بسیاری از مکان‌های دیگر مانند دیوار بین دو پنجره قابل استفاده است. این آینه قدیمی خیره کننده با جزئیات پرآذین آن، فضا را بزرگتر از آنچه هست جلوه می‌دهد.

۱۶-

آینه‌ای را انتخاب کنید که شبیه پنجره باشد

آینه قدی در دکوراسیون

استفاده از آینه قدی در دکوراسیون

هرچه آینه بزرگتر باشد، نور بیشتری منعکس می‌شود که برای فضاهای کوچک و کم نور عالی است. انتخاب آینه به خرید یک آینه مستطیلی ساده محدود نمی شود، بلکه می‌توانید آینه‌های تزئینی را انتخاب کنید که لبه‌های منحنی دارند و شبیه پنجره هستند زیرا از نظر کاربری و چشم‌انداز فضا را افزایش می‌دهند.

۱۷-

مدل آینه‌ای را انتخاب کنید که با چیدمان مطابقت داشته باشد

 انواع آینه در دکوراسیون داخلی

انواع مدل های آینه در دکوراسیون داخلی – ایده استفاده از آینه در دکوراسیون داخلی خانه

وزن قاب هنگام استفاده از آینه در دکوراسیون بسیار مهم است. قاب‌های بزرگ، حجاری شده، فشرده یا تیره برای آینه‌های بزرگ در اتاق‌های بزرگ با سبک سنتی یا آینه‌های کوچکی که به عنوان نقطه کانونی انتخاب کرده اید مناسب است. در فضاهای مدرن‌تر، آینه‌هایی با قاب‌های ظریف انتخاب بهتری هستند. اگر اتاق بسیار کوچکی دارید، آینه‌های بدون قاب اتاق را بزرگ‌تر نشان می‌دهند بدون اینکه فضا را به خطر بیندازند.

۱۸-

از آینه به عنوان عنصر تزئینی استفاده کنید

 اصول استفاده از آینه در دکوراسیون

اصول استفاده از آینه در دکوراسیون خانه

همانطور که از قاب عکس و نقاشی استفاده می‌کنید از آینه استفاده کنید. آینه‌ها در اتاق‌های کوچک عالی به نظر می‌رسند. پس اگر جای خالی دارید و آینه‌ای با قاب زیبا پیدا کردید، حتما آن را مانند قاب عکس یا تصویر نصب کنید.

۱۹-

با نصب آینه در محل مناسب، برای بازتاب نور استفاده کنید

بهترین مکان برای آینه

بهترین مکان برای نصب آینه در منزل

اگر هدف اصلی آینه بازتاب نور است، کنار پنجره بهتر از جلوی آن است. در این صورت آینه می‌تواند نور را تا حد امکان افزایش دهد. دکوراسیون با آینه راه حلی عالی برای اتاق‌هایی با نور کم است. قرار دادن لامپ یا چراغ دیواری در مجاورت یا جلوی آینه می‌تواند اثر افزایش نور آن را دو چندان کند.

۲۰-

ارتفاع مناسب برای آینه انتخاب کنید

ارتفاع مناسب برای آینه

ارتفاع مناسب برای نصب آینه در دکوراسیون خانه

ارتفاع یک عنصر کلیدی برای تزئین خانه شما با آینه است. هنگام نصب یک قاب عکس بر روی دیوار، اغلب نقطه میانی آن را از نظر بصری در نظر می‌گیریم و آن را ۱۵۰ سانتیمتر بالاتر از سطح زمین قرار می‌دهیم. دکوراسیون خانه با آینه کمی متفاوت است و باید در جای مناسب قرار گیرد تا بهترین انعکاس را داشته باشد. مثلاً در راهرو باید آینه را طوری قرار دهید که بتوانید قبل از خروج از خانه ظاهر خود را وارسی کنید.

در اتاق نشیمن، ارتفاع باید به گونه‌ای باشد که نور را به خوبی منعکس کند. قرار دادن مبلمان زیر محل نصب آینه بر ارتفاع آن تأثیر می‌گذارد. در حالت ایده آل، آینه را طوری قرار دهید که پایین قاب نسبت به سقف فاصله کمتری نسبت به مبلمان زیر آن داشته باشد. اگر آینه را در ارتفاع بسیار بالایی نصب کنید، به نظر می‌رسد که از بقیه اتاق جدا باشد.

۲۱-

رنگ و سبک آینه را با سایر لوازم خانه ست کنید

کاربرد آینه در دکوراسیون خانه

کاربرد آینه در دکوراسیون داخلی خانه

آینه‌ای که بر روی شومینه یا میز قرار می‌گیرد (سازه زینتی که بر روی یک شومینه، معمولاً از گچ یا چوب حکاکی شده و گاهی اوقات شامل یک آینه است که به آن “overmantel” اورمانتل نیز گفته می‌شود) مدت هاست که به عنوان راهی برای ایجاد یک نقطه کانونی در هنگام تزئین با آینه مورد توجه قرار گرفته است. این یک راه فوق العاده برای انعکاس اقلام روی شومینه و سایر موارد موجود در اتاق است، مانند یک نورگیر زیبا.

اگر آینه‌ای را بالای شومینه انتخاب می‌کنید، نسبت آن مهم است – خیلی کوچک است و به نظر نادرست به نظر می‌رسد، بنابراین مطمئن شوید که حداقل دو سوم عرض اورمانتل را پر می‌کند. با انعکاس تمام جزئیات طراحی زیبا در اطراف شما، آینه‌ها به خوبی با نور موثر واقع می‌شوند تا بافت را در طرح شما ایجاد کنند. از محیط ظریف نورهای جانبی گرفته تا سایه‌هایی که از دیوارها منعکس می‌شوند، یک آینه تزیینی نور طبیعی را افزایش می‌دهد و انعکاس‌های درخشان را در سراسر اتاق پخش می‌کند.

۲۲-

با استفاده از آینه فضای کوچک را بزرگتر و روشن‌تر کنید

 استفاده از آینه در خانه کوچک

استفاده از آینه در خانه‌های کوچک

آینه‌هایی که بر روی طاقچه قرار می‌گیرند روشی سنتی برای دکوراسیون خانه با آینه است، اما یک مزیت متمایز دارند – شاید هم دو مزیت! اول اینکه، آنها فضای دو برابری دیوار را جلوه می‌دهند، بنابراین یک اتاق نشیمن کوچک و تاریک دو برابر روشن‌تر به نظر می‌رسد. دوم اینکه، این اینه‌ها این فرصت را برای چراغ‌های رومیزی فراهم می‌کنند تا جلوی آینه‌های روی میزهای کنسول بنشینند، به این معنی که وقتی روشن می‌شود، نور مصنوعی بیشتر جلوه روشن‌کننده و افزایش‌دهنده فضا دارد.

۲۳-

با استفاده از آینه سقف کوتاه را بلند و اتاق کوچک‌تر را بزرگ‌تر نشان دهید

آینه قدی روی کمد دیواری

نصب آینه قدی روی کمد دیواری

آینه‌ای که بر روی درب کمد وصل می‌شود یک ایده عالی برای استفاده از آینه در دکوراسیون خانه است. با این کار به بزرگتر نشان دادن فضای کوچک و باریک کمک می‌کنید. هنگام استفاده از آینه در جلوی دیوار، انتخاب سبک شیشه آینه بسیار مهم است. آینه‌های ساده یک انتخاب کاربردی هستند، اما اگر می‌خواهید سبکی مدرن برای اتاق خود ایجاد کنید، استفاده از آینه‌های سنتی با قاب یا بدون قاب در بالای آشپزخانه جلوه‌ای بیشتر از تزئینی بودن را ایجاد می‌کنید و به یک فضای ساده بافت و طراحی می‌بخشد.

۲۴-

حمام کوچک را با دیوارهای آینه‌ای، بزرگتر جلوه دهید

آینه در دکوراسیون حمام و دستشویی

تاثیر آینه در دکوراسیون حمام و دستشویی

هنگام طراحی حمام کوچک، تزئین با آینه ضروری است. اینه‌های تزیینی مطابق با ایده‌های نورپردازی حمام کوچک شما طراحی شده‌اند، آنها بهترین راه را برای روشن کردن و برجسته کردن فضای شما ارائه می‌دهند. این اتاق نمونه‌ای عالی از این است که چگونه شیشه‌های آینه قدیمی می‌توانند را به یک طرح ببخشند، دیوار همچنین باعث می‌شود این اتاق نسبتاً کوچک و با سقف کوتاه بسیار جادارتر به نظر برسد. آینه‌های قدیمی برای این کار کاربردی است.

۲۵-

از آینه برای خلق یک شگفتی طراحی استفاده کنید

ایده هایی که در آینه حمام استفاده می شود

ایده‌هایی که در آینه های حمام استفاده می‌شود

البته تزئین با آینه فقط برای وسایلی که می‌توانید آویزان کنید، اختصاص ندارد – پنل‌های آینه می‌توانند درست مانند کاشی‌ها به دیوارها بچسبند، و این نوع آینه است که می‌تواند با موفقیت در فضاهایی که معمولاً در نظر نمی‌گیرید استفاده شود، مانند بک اسپلش آشپزخانه، کف تا سقف دیوارهای حمام، و حتی روی درب ها…

۲۶-

از آینه در دکوراسیون باغ برای بزرگتر نشان دادن فضای کوچک استفاده کنید

آینه کاری دیوار باغ

آینه کاری دیوار باغ و حیاط

تزئین با آینه در باغ نیز راهی فوق العاده برای در آغوش گرفتن زیبایی طبیعت است. از طریق انعکاس آینه در فضای بیرونی، اساساً می‌توانید گیاهان خود را دو برابر جلوه دهید. آینه‌های وینتیج طرح‌های زیبا، ساختار و شخصیت را به هر محیطی می‌افزایند و به زیبایی با دیگر بافت‌های باغ ترکیب می‌شوند.

یک آینه مناسب چه در میان شاخ و برگ قرار گرفته باشد و چه در مقابل یک دیوار آجری روستایی، به ایجاد باغ مخفی خود برای لذت بردن از روزهای طولانی تابستان کمک می‌کند. همچنین دکوراسیون با آینه برای ایجاد فضای اضافی در حیاط‌ها و پاسیوهای کوچکتر با بازتاب نور طبیعی خورشید به داخل باغ نیزعالی هستند.

پاسخ به پرسش های استفاده از آینه در دکوراسیون داخلی خانه

چگونه از آینه در دکوراسیون منزل استفاده کنیم؟

هنگام استفاده از آینه در دکوراسیون منزل خود باید با آن مانند یک اثر هنری رفتار کنید و فضایی را برای آن انتخاب کنید که به خوبی آن را به نمایش بگذارد و جلوه بیشتری داشته باشد. البته آینه عکس عکس را منعکس می‌کند و این موضوع باید مورد توجه قرار گیرد. خود انعکاس نیز می‌تواند بخشی از یک اثر هنری باشد. بنابراین اگر آینه را در فضایی نصب کنید که انعکاس زیبایی داشته باشد، آن را به درستی نصب کرده اید.

چگونه یک اتاق را با آینه تزئین می‌کنید؟

برای تزیین اتاق با آینه، باید با آن مانند یک اثر هنری رفتار کنید و موقعیتی را برای آن انتخاب کنید که واقعاً آن را به بهترین شکل نشان دهد. با این حال، بر خلاف عکس، بازتاب آینه باید به دقت مورد توجه قرار گیرد – این انعکاس در واقع به خودی خود به یک اثر هنری تبدیل می‌شود. بنابراین، اگر بتوانید آینه خود را طوری قرار دهید که منعکس کننده منظره‌ای زیبا، معماری افسانه‌ای یا نورپردازی فوق العاده باشد، آن را درست انجام داده اید.

آیا ایده نصب آینه بر روی دیوار قدیمی و از مد افتاده است؟

در واقع، کاملا برعکس است – آینه روی دیوارها عناصر ماندگار و مهم طراحی داخلی است که به ویژه اتاق‌های کوچک را بزرگتر جلوه می‌دهند و اتاق‌هایی که تشنه نور طبیعی هستند را روشن‌تر می‌کنند. ما تا آنجا پیش می‌رویم که بگوییم هیچ اتاقی نباید واقعاً بدون آینه باشد. یک قاب جذاب انتخاب کنید و در عین حال قطعه تزئینی نیز خواهید داشت.

آینه را در اتاق نشیمن چگونه طراحی می‌کنید؟

گزینه‌های زیادی برای استفاده از آینه در اتاق نشیمن وجود دارد. رایج‌ترین روش استفاده از آینه در دکوراسیون اتاق نشیمن، قرار دادن آن در بالای شومینه است زیرا این قسمت نقطه کانونی اتاق است و فضا را بزرگتر نشان می‌دهد. سعی کنید از آینه در مکان‌های غیرمنتظره نیز استفاده کنید.. سعی کنید از مجموعه‌ای از آینه‌های تزئینی برای ایجاد یک دیوار هنری بازتابنده و جالب استفاده کنید. گل‌ها و گیاهان را جلوی آینه دیواری در گوشه قرار دهید زیرا انعکاس آنها باعث می‌شود گیاهان بسیار سبزتر به نظر برسند و از آنجایی که بیشتر گیاهان نزدیک پنجره هستند، انعکاس نور طبیعی به آن فضا محیطی زیبا و آرامش بخش را ایجاد می‌کند.

اندازه مناسب برای یک آینه قدی چیست؟

ارتفاع مناسب آینه قدی باید حداقل ۹۲ سانتی متر باشد و با یک نگاه کل ظاهر خود را ورانداز کنید. هنگام استفاده از آینه در دکوراسیون منزل خود باید همیشه به کاربرد و مقیاس آن توجه کنید. اگر یک آینه بلند را انتخاب می‌کنید، باید مطمئن شوید که ارتفاع آن مناسب است و فضای کافی برای دیدن کل ظاهر خود دارید. اگر در ارتفاع بسیار زیاد نصب شود از زانو تا سر را خواهید دید.

سخن پایانی ایده های استفاده از آینه در دکوراسیون داخلی خانه

امیدواریم ایده‌ها و استفاده از آینه در دکوراسیون داخلی خانه که به اشتراک گذاشتیم الهام بخش شما باشد و به شما کمک کنید در مراحل طراحی دکوراسیون منزل موفق عمل کنید. فراموش نکنید که برای دیدن سایر اتاق نشیمن و همچنین مطالعه مقالات دیگر مربوط به دکوراسیون منزل از صفحه اصلی دکورینه دیدن کنید ! 🙂

منبع: homesandgardens

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *