آشپزخانه, رنگ

دکوراسیون آشپزخانه سیاه و سفید [۴۰+ نمونه تصویر]

lazy
۸۸ / ۱۰۰

دکوراسیون آشپزخانه سیاه و سفید که از دیرباز در دنیا شناخته شده است، گزینه ای است که زیاد شاهد آن هستیم. رنگ‌ مشکی برای دکوراسیون آشپزخانه اغلب باعث ایجاد اضطراب می‌شود و تصور می‌شود فضایی دراماتیک در محیط ایجاد می‌کند. اگرچه جلوه های سنگین رنگ مشکی نگران کننده است، اما ترکیب سیاه و سفید کلیدِ ظاهری شیک و زیباست که هرگز از مد نمی افتد. امروز بیش از ۴۰ نمونه دکوراسیون آشپزخانه سیاه و سفید را آماده کرده ایم که الهام بخش کسانی است که می خواهند جلوه ای تک رنگ در آشپزخانه ایجاد کنند .

وقتی دکوراسیون آشپزخانه سیاه و سفید به ذهن خطور می کند، سوالات و نگرانی های زیادی ایجاد می شود. با این حال، اگر به طور متعادل از آن استفاده شود، ظاهری زیباتر و تمیزتر در آشپزخانه اجتناب ناپذیر خواهد بود. علاوه بر این، تکمیل این دو رنگ با یک تناژ رنگ سوم آسان تر خواهد بود.

اگر فکر می کنید آشپزخانه کاملا بی رنگ و یا کم رنگ به نظر می رسد، با بررسی نمونه های دکوراسیون آشپزخانه سیاه و سفید که برای شما انتخاب کرده ایم، نظر شما کاملا تغییر می کند.

[message_box bg=”#hex or http://imageurl”] حتماً بخوانید: چگونه از رنگ تیره در دکوراسیون منزل استفاده کنیم؟ [/message_box]

 

[message_box bg=”#hex or http://imageurl”] حتماً بخوانید: راهنمای بهترین ترکیب رنگ دکوراسیون [/message_box]

 

[message_box bg=”#hex or http://imageurl”] حتماً بخوانید: ۲۵ ایده برای داشتن آشپزخانه سبک مدرن و شیک + ویدئو [/message_box]

راهنمای دکوراسیون آشپزخانه سیاه و سفید:

راهنمای آشپزخانه سیاه و سفید

آشپزخانه سیاه و سفید ۲۰۲۲

اگر می‌خواهید از رنگ‌های مشکی در آشپزخانه استفاده کنید اما جرات ندارید، می‌توانید این رنگ را در قسمت‌های خاصی از آشپزخانه اعمال کنید. می توانید با استفاده از رنگ مشکی در قسمت های خاصی از آشپزخانه نقاط کانونی ایجاد کنید. به این ترتیب می توان یک دکوراسیون آشپزخانه مدرن و قابل توجه بدون ریسک ایجاد کرد.

اگر نمی خواهید ریسک کنید، لازم نیست از رنگ های مشکی در کابینت ها استفاده کنید. اول از همه با توجه به تاثیر نور طبیعی وارد شده به آشپزخانه باید در نقاط خاصی، از رنگ مشکی استفاده شود. به عنوان مثال، اگر پنجره های آشپزخانه شما بزرگ است و آشپزخانه شما نور کافی دارد، می توانید از کابینت مشکی آشپزخانه استفاده کنید.

چنانچه آشپزخانه نور زیادی دریافت نمی کند، می توانید با استفاده از رنگ های سفید روشن روی کابینت ها، رنگ مشکی را به طور مساوی در دیوارها و کابینت ها پخش کنید.

دکوراسیون آشپزخانه سیاه و سفید در ابعاد مختلف:

 دکوراسیون آشپزخانه سیاه و سفید با طراحی مدرن و زیبا

آشپزخانه سیاه و سفید با طراحی مدرن و زیبا

اندازه آشپزخانه شما مهمترین معیار برای استفاده از رنگ مشکی است. برای یک آشپزخانه کوچک، لازم است تا حد امکان از رنگ های مشکی کمتر استفاده کنید. به عنوان مثال می توانید به راحتی با کاشی های سرامیکی سیاه و سفید روی زمین و لوازم آشپزخانه توکار مشکی که با کابینت های سفید آشپزخانه سازگار هستند، جلوه تک رنگ در آشپزخانه ایجاد کنید.

اگر آشپزخانه ای بزرگ و جادار دارید، گزینه های مختلفی برای ترکیب سیاه و سفید دارید. به راحتی می توانید جلوه سیاه و سفید را روی کابینت آشپزخانه، کف یا دیوار منعکس کنید. اگر می خواهید رنگ سفید را برای کابینت آشپزخانه خود انتخاب کنید، باید از رنگ مشکی روی زمین یا روی دیوار استفاده کنید. یک کاغذ دیواری پس زمینه مشکی یا کاشی های کف سیاه و سفید برای شروع بسیار شیک خواهد بود.

دکوراسیون آشپزخانه های کوچک سیاه و سفید:

 دکوراسیون آشپزخانه مدرن با دو رنگ سفید و مشکی

دکوراسیون آشپزخانه مدرن با دو رنگ سفید و مشکی، یک ایده جذاب و زیبا

اگر آشپزخانه شما ابعاد کوچکی دارد و قصد دارید به صورت سیاه و سفید تزئین کنید، در این مرحله، انتخاب دکوراسیونی که عمدتاً سفید باشد، بسیار مفید است. محیط سفید باعث می شود آشپزخانه کوچک شما کمی جادارتر به نظر برسد. به علاوه در آشپزخانه های کوچک باید کابینت ها را مطابق با مدل های کوچک انتخاب کنید.

[message_box bg=”#hex or http://imageurl”] مطالب مرتبط: راهنمای دکوراسیون آپارتمان کوچک [/message_box]

 

مدل های کوچک این کار را انجام می دهند، زیرا کابینت های بزرگ آشپزخانه کوچک را حتی بیشتر باریک می کنند. همچنین باید به این نکته توجه کنید که کابینت های مورد نظر دارای خطوط مستقیم هستند. از نظر رنگ می توانید کابینت های سفید و پیشخوان مشکی را انتخاب کنید.

اگر می‌خواهید تضاد فوق‌العاده سیاه و سفید را در آشپزخانه خود ببینید، برنامه‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید ایجاد کنید. می توانید از دو رنگ در تناژ مساوی استفاده کنید یا می توانید یکی دیگر را برجسته نگه دارید. وقتی صحبت از دکوراسیون آشپزخانه کوچک به میان می آید، خوب است که نسبت سفیدی بالایی داشته باشید تا فضا بزرگ به نظر برسد.

فرقی نمی کند که کدام یک از سبک های دکوراسیون کلاسیک یا مدرن را با دکوراسیون آشپزخانه سیاه و سفید انجام دهید ، باید انتخاب کابینت آشپزخانه را در اولویت قرار دهید. اگر آشپزخانه شما کوچک است، باید کابینت های آشپزخانه کوچک و جمع وجور باشد، حتی دستگیره ها خیلی بزرگ و پر زرق و برق نباشد. زیرا کابینت های بزرگ فضای آشپزخانه را باریک می کند.

اگر آشپزخانه کوچک است، باید تا حد امکان قفسه و کشو داشته باشید تا محیط نامرتب به نظر نرسد. در این صورت باید به جای تزیین، روی کارایی کابینت آشپزخانه تمرکز کنید.

دکوراسیون آشپزخانه بزرگ سیاه و سفید:

 دکوراسیون زیباd آشپزخانه سیاه و سفید

دکوراسیون زیبا و متفاوت آشپزخانه سیاه و سفید

اگر آشپزخانه شما بزرگ است، می توان گفت که در این مرحله گزینه های بیشتری دارید، می توانید به سراغ محصولات دکوری و مدل های سایز بزرگ در کابینت ها و موارد دیگر بروید. از آنجایی که آشپزخانه شما بزرگ است، می توان دکوراسیونی ساخت که عمدتاً از نظر رنگ مشکی باشد.

[message_box bg=”#hex or http://imageurl”] مطالب مرتبط: چگونه می توان اتاق را بزرگتر نشان داد؟ [ ۷ نکته اساسی] [/message_box]

 

رنگ دیوار:

 طراحی دکوراسیون آشپزخانه سیاه و سفید

طراحی دکوراسیون آشپزخانه مشکی

البته هنگام تصمیم گیری در مورد رنگ دیوار مرتکب این اشتباه نمی شویم که به رنگ مشکی روی بیاوریم. اگر چنین کاری را انجام دهید، تصویری تاریک به دست می آید و نتیجه اینکه مکانی شبیه به غار خواهید داشت. به همین دلیل است که دیوارها باید سفید باشند. به عنوان جایگزین، می توانم رنگ خاکستر را پیشنهاد کنم. رنگ خاکستری ظاهر مدرن تری ایجاد می کند.

رنگ مناسب کف آشپزخانه سیاه و سفید:

رنگ کف آشپزخانه سیاه و سفید

رنگ مناسب کف آشپزخانه سیاه و سفید

اگر دیوارها و سقف شما در آشپزخانه سفید است، منطقی است که کف ها را با کاشی های طرح دار مشکی بچینید. داشتن کاشی های کاملا مشکی پرهزینه است، اما از نظر نظافت نیز می تواند مشکلاتی ایجاد کند. بنابراین، محصولات با جزئیات مشکی در الگوهای خود حس بیشتری خواهند داشت.

شما می توانید با چیدن کاشی های سیاه و سفید کف در آشپزخانه ای با سقف و دیوارهای سفید زمینه ای مناسب برای آشپزخانه رویایی خود ایجاد کنید. کابینت های سفید و پیشخوان سفید آشپزخانه با سطح مشکی در برابر چنین پس زمینه ای بسیار شیک به نظر می رسد. اگر جا باشد، وقتی یک میز سفید آشپزخانه را قرار می دهید، دکوراسیون آشپزخانه سیاه و سفید بسیار زیبایی ایجاد می شود.

یک لامپ زمینی یا دیوارکوب مشکی ظاهر و نور را افزایش می دهد. گل هایی که در گلدان تزئینی قرار می گیرند، جذابیت منظره را افزایش می دهند.

اگر فکر می کنید در دکوراسیون آشپزخانه فقط از رنگ های سفید یا روشن استفاده می شود، می توانم با خیال راحت بگویم در اشتباه بزرگی هستید. اگرچه ما عادت کرده ایم که دکوراسیونی سفید در آشپزخانه بسازیم، اما می خواهیم به یاد داشته باشیم که دکوراسیون مشکی نیز تصویری فوق العاده زیبا ایجاد می کند.

رنگ های جایگزین برای کف آشپزخانه

 طراحی دکوراسیون آشپزخانه با تم مشکی تصاویر

اصول طراحی دکوراسیون آشپزخانه با تم مشکی تصاویر

برای آشپزخانه ای با تم سیاه و سفید لازم نیست از رنگ های یکسان روی زمین استفاده کنید. استفاده از رنگ مشکی یا سفید روی زمین مطمئناً جلوه تک رنگی را که می خواهید ایجاد کنید تقویت می کند، اما این کار لازم نیست. در آشپزخانه ای که رنگ های سیاه و سفید بر آن غالب است، رنگ های خاکستری، بژ و قهوه ای را می توان به راحتی روی زمین استفاده کرد.

[message_box bg=”#hex or http://imageurl”] مطالب مرتبط:  ترکیب رنگ زرد و طوسی – ۲۰ نمونه دکوراسیون فوق العاده زیبا  [/message_box]

 

مبلمان و دکوریجات آشپزخانه:

 دکوراسیون و کابینت سفید مشکی آشپزخانه

جدیدترین دکوراسیون و کابینت سفید مشکی آشپزخانه

اگر قصد دارید آشپزخانه را به رنگ مشکی تزئین کنید، باید در مبلمان آشپزخانه به رنگ مشکی روی بیاورید. به خصوص کابینت آشپزخانه باید مشکی باشد و سطوح براق آن ها ظاهر مدرن را تقویت کند. در مورد کالاهای سفید، بسته به موقعیت می توانید رنگ سفید و یا در موقعیتی دیگر، رنگ مشکی را انتخاب کنید.

همچنین ما باید به روند کلی رنگ در آشپزخانه در مورد لوازم جانبی نگاه کنیم. اگر رنگ سفید غالب باشد، لوازم جانبی را می توان مشکی انتخاب کرد. اگر وزن به نفع مشکی است، انتخاب لوازم جانبی سفید و قرمز مفید است. به این ترتیب می توانید کمی تحرک به آشپزخانه اضافه کنید و ظاهر مدرن را تقویت کنید.

ایده های دکوراسیون آشپزخانه سیاه و سفید:

با احتیاط از رنگ مشکی استفاده کنید.

 دکوراسیون سفید و مشکی آشپزخانه

دکوراسیون های سفید و مشکی آشپزخانه

اگر فکر می کنید مشکی آشپزخانه شما را تیره می کند، می توانید به جای کابینت آشپزخانه از این رنگ محتاطانه در وسایل اولیه آشپزخانه استفاده کنید. این می تواند یک میز آشپزخانه، صندلی یا لوازم کوچک آشپزخانه باشد. یک نقاشی سیاه بزرگ روی دیوار، یا آویزهای مشکی مدرن که به سمت پایین می‌آیند. رسیدن به این تعادل کاملاً به شما بستگی دارد.

کمی حرکت و انرژی اضافه کنید.

 کابینت سفید مشکی آشپزخانه مدرن

 کابینت سفید مشکی برای آشپزخانه های مدرن

می توانید رنگ سومی را برای دکوراسیون آشپزخانه سیاه و سفید در نظر بگیرید. این رنگ یا طرح جدید هرگز نباید آشپزخانه را شلوغ یا نامرتب نشان دهد. برعکس، باید انرژی و حرکت جدیدی به آشپزخانه بدهد و مکمل سیاه و سفید باشد. رنگ های متالیک می توانند در این امر به شما کمک کنند. با استفاده از ظروف آشپزخانه توکار در ساده ترین شکل ظاهری مدرن و پویا خواهید داشت.

همچنین برای آشپزخانه به جای رنگ سیاه و سفید، می توانید رنگ های تیره و مبلمان چوبی طرح دار را نیز ترجیح دهید. در ابتدای این موارد؛ انتخاب شما می تواند رنگ های آبی، سبز، قهوه ای و خاکستری تیره باشد. این رنگ ها در برابر کثیفی و لکه ها و همچنین ظاهر مدرن خود ماندگاری بیشتری دارند.

شما می توانید با تعیین یک نقطه کانونی رنگارنگ و پر جنب و جوش در آشپزخانه سیاه و سفید تضاد ایجاد کنید. به عنوان مثال، یک نقاشی روی دیوار یا یک گلدان زیبا روی میز می تواند رنگی پرانرژی مانند زرد طلایی، قرمز روشن یا بنفش نارنجی داشته باشد.

انتخاب سنگ مرمر برای کابینت و پیشخوان آشپزخانه

 کابینت سفید مشکی برای آشپزخانه های مدرن  کابینت سفید مشکی برای آشپزخانه های مدرن

ساده ترین انتخاب هنگام تزئین آشپزخانه سیاه و سفید می تواند انتخاب سنگ مرمر برای میز باشد. به تازگی میز آشپزخانه را می توان در رنگ های مختلف و با متریال های مختلف تهیه کرد. با انتخاب رنگی که در ابتدا انجام می دهید، می توانید یک کانتر بسازید که بتوانید سال ها در آشپزخانه از آن استفاده کنید و تزئیناتی که اطراف آن شکل می گیرد.

جمع بندی مطالب آشپزخانه سیاه و سفید

هنگام تزئین آشپزخانه، گاهی اوقات ایجاد تغییرات در آشپزخانه اجتناب ناپذیر می شود. در حالی که این تغییرات در حال انجام است، رنگ های استفاده شده در آشپزخانه می تواند کار شما را پیچیده کند. در حالی که این وضعیت در آشپزخانه هایی که رنگ های سیاه و سفید غالب هستند، می تواند آسان تر باشد. جدای از این، رنگ‌های سیاه و سفید انتخاب شما را در انتخاب اکسسوری‌ها در آشپزخانه آسان‌تر می‌کند، زیرا تضاد ایجاد می‌نماید.

از آنجایی که آشپزخانه سیاه و سفید ظاهر مدرن‌تری نسبت به آشپزخانه‌های دیگر دارد، می‌توانید با رنگ آمیزی سبک خودتان به جای تغییر مبلمان، آشپزخانه‌ای کاملاً جدید داشته باشید. به این ترتیب هم به اقتصاد خانه کمک خواهید کرد و هم سرگرمی جدیدی به دست خواهید آورد. با این سرگرمی نقاشی می توانید نه تنها مبلمان آشپزخانه، بلکه تمام مبلمان، درها، کف و دیوارها را نیز رنگ آمیزی کنید.

نمونه عکس دکوراسیون آشپزخانه سیاه و سفید:

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *