طراحی دکوراسیون

راهنمای انتخاب مبلمان برای فضاهای کوچک

lazy
۸۳ / ۱۰۰

طراحی دکوراسیون برای فضاهای کوچک به این معنا نیست که باید سبک مورد علاقه خود را کنار بگذارید. بلکه به این معنی است که باید به نسبت‌ها توجه داشته باشید. طراحان ما مبلمان‌های زیر را برای یک فضای کوچک توصیه می‌کنند.

مقاله پیشنهادی: دکوراسیون اتاق خواب کوچک – ۲۰ ایده جالب و کارامد

پیشنهاد مقاله: دکوراسیون حمام کوچک [۱۳ ایده کارآمد و مفید]

انتخاب پاف طبل شکل

چیدمان مبل فضای کوچک

چیدمان مبل فضای کوچک مربعی و مستطیلی

هنگام انتخاب مبلمان برای فضاهای کوچک، مبلمان‌های منحنی شکلی که فضای اتاق را چندان اشغال نمی کنند بسیار مناسب‌تر خواهند بود. همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید دو تا از این پاف‌ها در اتاق مطالعه این خانواده قرار داده شده‌اند.

انتخاب میز تحریر مناسب

انتخاب میز تحریر مناسب

انتخاب میز تحریر مناسب فضاهای کوچک

هنگام انتخاب مبلمان برای فضاهای کوچک، سعی کنید مبلمان یا میزهایی را انتخاب کنید که به راحتی در هم فرو روند یا تا شوند درست مانند این نوع میزهای تحریر. این میز تحریر که به خوبی طراحی شده می‌تواند به عنوان یک میز توالت نیز عمل کند، بنابراین قطعا هم برای اتاق مهمان و هم برای دفتر کار عالی است.

تاثیر لامپ‌های دیوارکوب در انتخاب مبلمان برای فضاهای کوچک

آباژورهای ایستاده و چراغ‌های جانبی

انتخاب آباژورهای ایستاده و چراغ‌های جانبی در دکوراسیون فضاهای کوچک

نور کافی برای هر خانه‌ای ضروری است. اما آباژورهای ایستاده و چراغ‌های جانبی فضای زیادی را اشغال می‌کنند. بنابراین هنگام طراحی دکوراسیون یک فضای کوچک، به جای لامپ‌های جدا جدا، از دیوارکوب استفاده کنید.

انتخاب کنسول مناسب برای فضاهای کوچک

انتخاب کنسول

تهیه کنسول مناسب برای فضاهای کوچک

هنگام انتخاب مبلمان برای فضاهای کوچک، توجه به نوع متریال از اهمیت بالایی برخوردار است. برای فضاهای کوچک، لوسیت واقعا ایده آل است. لوسیت به عنوان یک ماده شفاف، از نظر فیزیکی ظاهری کاملاً مدرن دارد. به عنوان مثال به کنسولاز جنس لوسیت که در تصویر مشاهده می‌کنید دقت کنید.

انتخاب آینه محدب

استفاده از آینه محدب

استفاده از آینه محدب برای فضاهای کوچک

اگر به دنبال راه‌هایی برای بزرگتر جلوه دادن اتاق کوچک هستید، به جای قاب عکس و سایر چیزها، یک آینه بر روی دیوار قرار دهید. درست مانند آینه محدبی که در تصویر می‌بینید.

صندلی اوپن پشت کوتاه

انتخاب مبلمان فضاهای کوچک

انتخاب مبلمان برای فضاهای کوچک

هنگام تهیه و انتخاب مبلمان برای فضاهای کوچک، سعی کنید مبل‌ها و صندلی‌هایی با پشتی کوتاه‌تر را انتخاب نمایید تا جلوی عبور نور در فضا را نگیرند. درست مانند صندلی‌های اوپن موجود در تصویر.

صندلی‌های بدون دسته

صندلی‌های باریک و بدون دسته

استفاده از صندلی‌های باریک و بدون دسته در دکوراسیون فضاهای کوچک

داشتن یک صندلی راحتی برای اینکه خستگی روز را از تنتان بیرون کنید عالی است. اما برای فضاهای کوچکتری، مانند گوشه صبحانه خوری، صندلی‌های باریک و بدون دسته را انتخاب کنید. درست مانند تصویر زیر که در آن در گوشه صبحانه خوری این آپارتمان پر نور، دو صندلی ناهارخوری بدون دسته قرار گرفته‌اند.

میز ورودی

میز کنسول کاملا مدرن در راهرو

استفاده از میز کنسول مدرن و جمع و جور در راهرو

اگر به دنبال راه‌های دیگری برای ایجاد یک دفتر کار خانگی هستید، میز ورودی را از قلم نیندازید. همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، یک میز کنسول کاملا مدرن در راهرو قرار گرفته است. با وجود دو صندلی بدون پشتی، نه تنها می‌توان فضای خانه را به عنوان یک فضای عادی خانگی در نظر گرفت بلکه از آن به عنوان یک دفتر کار نیز می‌شود استفاده کرد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *