طراحی دکوراسیون

دکوراسیون دیوار [۱۴۰ ایده شیک تزئین دیوار]

دکوراسیون دیوار
۹۴ / ۱۰۰

دکوراسیون دیوار به معنای الهام گرفتن از شاخه‌های مختلف هنر است تا سطح دیوار در طراحی داخلی ساختمان زیبا و جذاب شود. از آنجایی که ایده‌های جدید تزئین دیوار همیشه در حال تغییر و تحول هستند، وقتی می‌خواهید تغییری به ظاهر پذیرایی، اتاق خواب یا اتاق غذاخوری بدهید، همیشه می‌توانید از دیوارها شروع کنید. ایجاد دیواری شیک به راحتی با بازی با بافت‌ها و رنگ‌های مورد علاقه شما امکان پذیر است.

نصب تابلوهای زینتی، سنگ و بشقاب، نصب کاغذ دیواری، استفاده از طرح های سنتی، نصب لوازم چوبی روی دیوار، چسباندن پروانه و حروف انگلیسی و …. نمونه هایی از دکوراسیون دیوار هستند. دیوار به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از ساختمان و عنصر اصلی در طراحی داخلی شناخته می شود. از این رو ایده های زیادی برای تزیین و دکوراسیون دیوار مطرح شده است که با هر سلیقه و سبکی قابل استفاده است. در این بخش از دکورینه شما را دعوت به مطالعه و بررسی ۱۴۰ ایده جدید و شیک تزیین دیوار می‌کنیم. امیدواریم از دیدن این مدل‌ها لذت ببرید.

مطالعه بیشتر:

دیوارپوش کامپوزیت چیست؟ انواع مختلف دیوارپوش های کامپوزیتی کدامند؟ کاربردی های هر کدام چیست؟ مزایا و معایب این نوع دیوارپوش به نسبت دیگر انواع دیوارپوش کدام است؟ برای یافتن پاسخ به این پرسش‌ها، مقاله روبرو را بخوانید: معرفی انواع دیوارپوش کامپوزیت [+مزایا و معایب]

ایده های شیک و جدید برای تزئین دیوار

تزئینات دیوار

ایده تزئین دیوار

تزئین دیوارها به روشی مبتکرانه می‌تواند بهترین راه برای بیان سبک در اتاق‌ها و بخش‌های مختلف خانه باشد، زیرا می‌توانید با استفاده از یک نقاشی، هنر انتزاعی یا صرفاً با استفاده از یک کاغذ دیواری چشم‌نواز، طیف‌های خاصی را در آنها ایجاد کنید.

۱-

تزیین دیوار با چوب

چوب ماده‌ای است که نمی‌توان حضور آن را در دکوراسیون منزل نادیده گرفت. می‌توان آن را با رنگ‌های گرم یا سرد ترکیب کرد و برای همه سبک‌های دکوراسیون مناسب است. بنابراین، متحد خوبی است. شما فقط باید چوب مناسب را با سبکی که بیشتر با سبک و سیاق و سلیقه‌تان متناسب است، انتخاب کنید.

تزیین دیوار پذیرایی با چوب

ایده تزیین دیوار پذیرایی با چوب

طراحی دیوار با چوب

طراحی انواع دیوار با چوب

 پوشش دیوار با چوب

ایده پوشش دیوار با چوب

 تزیین دیوار با ام دی اف

تزیین دیوار با چوب ام دی اف

دکور چوبی روی دیوار

استفاده از دکور چوبی روی دیوار

ایده های خلاقانه برای تزئین دیوار

ایده های خلاقانه برای تزئین دیوار چوبی

پوشش چوبی برای دکوراسیون دیوار

پوشش چوبی دکوراسیون دیوار

ایده‌‌های شیک و کاربردی تزیین دیوار

ایده‌‌های شیک و کاربردی برای تزیین دیوار

تزیین دیوار اتاق خواب با چوب

طراحی و تزیین دیوار اتاق خواب با چوب

تزیین دیوار و کف با چوب

ایده تزیین دیوار و کف با چوب

دکوراسیون دیوار

تزیین و دکوراسیون دیوار چوبی

دکوراسیون دیوار با چوب

نمونه دکوراسیون دیوار با چوب

طراحی دکوراسیون دیوار با چوب

ایده جذاب برای طراحی دکوراسیون دیوار با چوب

اگر فضای داخلی شما دارای سبک خاص و مدرن نیست، دیوار روکش چوبی می‌تواند راه حلی برای دادن شخصیت و گرما به آن باشد. با این حال، اگر قبلاً کفپوش چوبی، روکش چوبی، مبلمان یا ستون‌هایی با این متریال دارید، ممکن است نیازی به افزودن بیشتر نباشد.

دیوار چوبی در دکوراسیون اتاق

دیوار چوبی در دکوراسیون اتاق ناهارخوری

یکی از این امکانات استفاده از چوب خام یا بازیافتی است. مجموعه‌ای از چوب‌ها با ضخامت‌های مختلف، اندازه‌های مختلف، گونه‌های مختلف را می‌توان مانند یک پازل استفاده کرد. اثری واقعا چشمگیر خواهید داشت.

دیوار تزئین شده زیبا با چوب

دیوار تزئین شده با چوب

دکوراسیون مدرن با دیوار های چوبی

مدلی زیبا از دکوراسیون مدرن با دیوار های چوبی

دکوراسیون دیوار منزل و ویلا با چوب

نمونه دکوراسیون دیوار منزل و ویلا با چوب

نمونه تزیین دیوار کافه مدرن

نمونه تزیین دیوار کافه مدرن با سنگ و چوب

تزیین دیوار اتاق پذیرایی مدرن با سنگ و چوب

نمونه دکوراسیون دیوار اتاق پذیرایی مدرن با سنگ و چوب

تزیین دیوار با وسایل ساده

تزیین دیوار با وسایل ساده و ارزان

دیوار را می‌توان به شکل پارکت یا با مربع‌ها یا مستطیل‌های کوچک با عمق‌های مختلف پوشش داد.

تزئین خاص و جذاب دیوار

تزئین خاص و جذاب دیوار منزل

تزئین کردن دیوار با چوب درخت

تزئین دیوار با چوب درخت

تزئین کردن دیوار با روکش چوبی

دکوراسیون دیوار با روکش چوبی

روکش چوبی در دهه‌های گذشته بسیار مورد استفاده قرار گرفته و بدون شک روندی است که دوباره مُد شده است.

Wall decoration with wood 25

و البته بسیاری از طرح‌های تزیین دیوار با چوب وجود دارد که در تصاویر زیر خواهیم دید.

Wall decoration with wood 27

Wall decoration with wood 28

Wall decoration with wood 29

Wall decoration with wood

Wall decoration with wood 54

 

Wall decoration with wood 26


تزیین دیوار با دیوارپوش کامپوزیت چوبی

شما همچنین می‌توانید با استفاده از دیوارپوش کامپوزیت چوبی یکی از ایده‌هایی که در اینجا به شما نشان می‌دهیم را بسازید.

Wall decoration with wood 34 Wall decoration with wood 33 Wall decoration with wood 32 Wall decoration with wood 31 Wall decoration with wood 30


۳-

تزئین دیوار با سبد حصیری

Wall decoration with wood 35

فکر کردن به دکوراسیون دیوار اصلی و طبیعی، چیزی بهتر از عناصر حصیری سراغ نداریم. به خصوص اگر قبلاً دکوراسیونی را که شامل مبلمان روستایی است، چیده‌اید، تزئین دیوار با سبدهای حصیری برای شما شگفت انگیز خواهد بود.

حصیر الیاف گیاهی است که برگ نخل، نی، برگ نازک بید، ساقه گندم یا برنج به دست می‌آید و پس از جمع آوری و تمیز کردن از آن برای بافتن استفاده می‌شود، به گونه‌ای که می‌توان اثاثیه، سبد و سایر اشیای مفید ایجاد کرد. کار آسانی نیست، اما حصیری بافی شغل میلیون‌ها نفر بوده است.

پرمصرف ترین محصولات حصیربافی پرده های چوبی است که برای پوشاندن درهای رو به حیاط، پنجره ها و جلوگیری از تابش آفتاب به کولر در بسیاری از خانه ها استفاده می شود. علاوه بر پرده، بافت پادری و زیرانداز نیز به کمک هنر حصیربافی محبوبیت زیادی دارد. از دیگر تولیدات این هنر می توان به جارو، سفره، سبد، کلاه و … اشاره کرد. همچنین می توانید از سبدهای حصیری یا آباژورهای تزیینی با کلاهک حصیری در دکوراسیون منزل خود استفاده کنید.

سبدبافی یکی از اصلی‌ترین فعالیت‌های مربوط به حصیر است و به دنبال آن مبلمان خانه‌های تفریحی در حومه شهر و ساحل می‌باشد.

Wall decoration with wood 37

حصیری مقاوم است و دارای تناژهای طبیعی فوق العاده‌ای است که به طرز شگفت انگیزی به دکوراسیون خانه به ویژه دکوراسیون دیوار کمک می‌کند، در محوطه پاسیو و باغ قرار می‌گیرد. در این تزیین دیوار با سبد حصیری، از تناژها، اندازه‌ها و طرح‌های زیبایی استفاده شده است که جلوه‌ای متفاوت به اتاق می‌دهد، چرا که متوجه شده‌اید از حصیر آنچنان که باید استفاده نشده است.


۴-

ایده‌هایی برای تزئین دیوار با بشقاب و عناصر دایره‌ای

Wall decoration with wood 40

وقتی تصمیم به تزیین خانه دارید، می‌توانید از دکوراسیون دیوار شروع کنید. اگر خوب انتخاب شود، راهی جذاب برای افزودن شادی و اصالت به هر محیطی می‌شود.

چند ایده عالی برای تزیین دیوارها با دایره به شما نشان می‌دهیم، این روشی بسیار آسان برای ایجاد شادابی به محیط اتاق نشیمن، اتاق خواب، اتاق غذاخوری یا هر اتاقی در خانه به شمار می‌رود.

Wall decoration with wood 41

این یک تزیین دیوار بسیار آسان و بسیار پرکاربرد است که لازم نیست آن را به دیوار محدود کنید، همانطور که در این تصاویر مشخص است می‌توانید از آن در سقف نیز استفاده کنید. می‌توان انواع رنگ‌های مطابق یا متضاد را انتخاب کرد.

Wall decoration with wood 42

شما می‌توانید به دنبال تزیین بخشی از دیوار یا کل دیوار بروید و هر چقدر که دوست دارید خلاق باشید. درست است که کاغذ دیواری در طرح‌های دایره‌ای متنوعی وجود دارد، اما بهترین راه برای دستیابی به چیزی شخصی سازی شده در این نوع دکوراسیون، رنگ آمیزی دیوار با این نقوش است.

۲۰ ایده کاغذ دیواری آشپزخانه که جالب تر از کاشی خواهد بود

Wall decoration with wood 43

از طرفی دیگر پیشنهادی که در دکوراسیون مدرن به قوت خود باقی است، اجرای دایره‌هایی با رنگ‌های مختلف بر روی دیوار است تا طرحی به دلخواه شما خلق شود.

Wall decoration with wood 44

دایره‌های کوچک و دایره‌های بزرگ را با هم ترکیب کرده تا حس شادی به اتاق خواب کودکان بدهد، می‌توانید همانطور که در این پیشنهادات می‌بینید، روی زمینه سفید امتحان کنید یا از رنگ آن نهایت استفاده را ببرید.

Wall decoration with wood 45

و بهترین بخش این است که علاوه بر ظاهر خوب، هزینه زیادی ندارد زیرا آسان است و نیازی به خرید مقدار زیادی رنگ نیست. حتی با این ایده می‌توانید کل دکوراسیون خانه را فقط با تزیین دیوارها انجام دهید.


۵-

تزیین دیوار با عکس

Wall decoration with wood 46

همه ما عاشق عکس‌ها هستیم، مخصوصاً وقتی عکس‌های زیادی جمع کرده‌ایم که ما را به گذشته‌های خاطره انگیز و  شاد، به مناسبت‌های خاصی که همیشه دوست داریم به خاطر بسپاریم، می‌برد. وقتی می‌خواهیم ببینیم بچه‌ها چگونه بزرگ شده‌اند، چگونه در طول زمان تغییر کرده‌ایم و چگونه زیسته‌ایم، لازم نیست آن را به لذت بردن گهگاهی از آن واگذار کنیم، زیرا می‌توان آن تصاویر دوست‌داشتنی را به دکوراسیون دیوار اتاق نشیمن اضافه کرد.

راهنمای کامل دکوراسیون اتاق نشیمن [آپدیت جدید]

Wall decoration with wood 47

بسیاری از عکس‌های فوری زیبا از خانواده، دوستان، مکان‌هایی که دوست داریم، از چیزهای بسیار زیادی که می‌توانیم به یک کلاژ عکاسی زیبا تبدیل کنیم که برای تزئین دیوار با اصالت مفید است.

Wall decoration with wood 48

ما فقط باید عکس‌هایی را انتخاب کنیم که بیشتر دوست داریم و از این نظر تصمیم داریم آنها را بزرگ کنیم یا از آنها در اندازه‌های مختلف استفاده کنیم و آنها را روی یک پایه چوبی قرار دهیم.

Wall decoration with wood 49

Wall decoration with wood 50

می‌توانیم پایه را با یک لیوان بپوشانیم یا می‌توانیم عکس‌ها را با یک لایه عایق رطوبتی یا لاک کاردستی خشک کنیم. در فروشگاه‌های تخصصی صنایع دستی، آنها شما را از طریق محصولی که برای حفظ عکس‌های زیبای خود نیاز دارید راهنمایی می‌کنند و دیوار را با یک کلاژ عکاسی مانند آنچه در تصویر می‌بینید تزئین می‌کنند!


۶-

تزیین دکوراسیون داخلی خانه با پانل های چوبی

Wall decoration with wood 51

با فکر تزیین اتاق نشیمن یا هر اتاق دیگری در خانه، لازم نیست به نقاشی‌هایی بسنده کنید که در حال حاضر بیش از حد روزمره هستند، اما می‌توانید از مد پانل‌های تزئینی استفاده کنید. پانل‌های بسیار متنوعی وجود دارد. به عنوان مثال، در زیر گزینه جذابی را می‌بینیم که تصاویری از طبیعت مانند غروب‌های دیدنی، گیاهان رنگارنگ، انواع تصاویر دوست داشتنی را ایجاد می‌کند که به خودی خود هر دیواری را که در آن قرار می‌گیرند، زیبا می‌کند.

Wall decoration with wood 52

Wall decoration with wood 53

بهترین چیز این است که با استفاده از پنل‌های دکوراتیو خود را از صرف هزینه‌های هنگفت در دکوراسیون نجات می‌دهید و فقط با بازسازی دیوار و دادن حس اصلی و رنگارنگ تصویری دیدنی مانند آنچه در این پنل‌هایی که به شما نشان می‌دهیم می‌بینید. یک اتاق نشیمن بسیار جذاب خواهد داشت.

Wall decoration with wood 55

پانل‌های دکوراتیو به راحتی نصب می‌شوند، برای سلیقه‌های مختلف موجود و قیمت مقرون به صرفه‌ای دارند. در زیر نوع دیگری از پانل‌ها را به شما نشان می‌دهیم که به لطف طراحی‌های سه بعدی خود بافت زیادی می‌بخشند.

Wall decoration with wood 56


۷-

تزیین دیوار با نقشه

Wall decoration with wood 57

استفاده از کاغذ دیواری در دکوراسیون منزل چندین سال پیش آغاز شد و با ترویج ظاهر طرح‌های مختلف، بازارهای جدید، ایده‌های جدید، سلیقه‌ها و تمایل افرادی را که می‌خواستند نوآوری کنند و احساس متفاوتی داشته باشند، هدف قرار داد. خوب، اگر همان چیزی را می‌خواهید، اما در عین حال موفق می‌شوید چیزی مثبت را به کسانی که آن را می‌بینند منتقل کنید، ممکن است بخواهید برخی از ایده‌های تزیین دیوار با نقشه را به عنوان شکلی از دکوراسیون ببینید.

ثابت شده که آن دسته از کودکانی که با این نوع کاغذ دیواری در ارتباط بوده‌اند، با دیدن هر روزه آنها در خانه به چنان ارتباطی با آنها دست یافته‌اند که شهرها، کشورها، رودخانه‌ها، کوه‌ها و ده‌ها چیز جدید را یاد گرفته‌اند. این برای افزایش دانش جغرافیایی و تقویت اطلاعات عمومی عالی است.

Wall decoration with wood 58

می توان آن را روی میز صبحانه قرار داد، می‌تواند در اتاق خواب، حمام، آشپزخانه یا حتی در اتاق نشیمن باشد، زیرا نقشه‌های بی‌شماری وجود دارد که برخی از آنها تزئینی‌تر از سایرین هستند، مانند نقشه‌های ناوبری و نقشه‌های گنج باستانی و…

Wall decoration with wood 59

همچنین می‌توانید به دکوراسیون دیواری عالی برای اتاق خواب کودکان مانند استفاده از نقشه جهان در زیباترین رنگ‌های آن برای ایجاد و تزیین دیوار اصلی بپردازید. خوب به نظر می‌رسد، رنگارنگ است، دستیابی به آن آسان است و دختر یا پسر با لذت بیشتری جغرافیا را یاد خواهند گرفت. آیا این یک راه عالی برای افزودن موارد آموزشی به دیوار نیست؟

Wall decoration with wood 60

علاوه بر این، این نوع کاغذ دیواری با مضامین دریایی و تمام تزئینات مرتبط با آن، مانند قایق‌های مینیاتوری، صندوق‌های چوبی، پاروها، توری‌ها، نقاشی‌هایی با قایق بادبانی، اشیای طبیعی از دریا و غیره بی‌نهایت چیزهای دیگر کاملاً تکمیل می‌شود. که فضای معمولی، عاشقان سفر را کامل می‌کند.

Wall decoration with wood 61

Wall decoration with wood 62


۸-

تزئین دیوار با استفاده از قطعات و ابزارهای قدیمی و کهنه

Wall decoration with wood 63

برای کسانی که دائماً در دکوراسیون خانه خود در حال تغییر هستند و از داشتن سبک متفاوت نسبت به خانه‌های سبک کلاسیک لذت می‌برند. یک پیشنهاد عالی داریم که قادر است دیوارهای شما را با سلیقه و خلاقیت پر کند. پیشنهاد شامل تزئین دیوارها با هنر برچیدن قطعات است.

Wall decoration with wood 64

این پیشنهاد برای قطعات قدیمی ایده‌آل است، زیرا این ایده به ما امکان می‌دهد علاوه بر بازیافت، از طراحی جالبی که عموماً مشخصه قطعات و ماشین‌های سال‌های گذشته است نیز بهره ببریم.

Wall decoration with wood 65

اگرچه شایان ذکر است که این کار برای تنبل‌ها نیست، زیرا اگر می‌خواهید به دکوراسیونی مانند آنچه در عکس‌ها نشان داده شده است، نیاز به سخت‌کوشی و حوصله زیادی دارد. اما حقیقت این است که نتیجه کار ارزش کار را دارد، زیرا آنها به دیواری عالی دست خواهند یافت.

Wall decoration with wood 66 Wall decoration with wood 67 Wall decoration with wood 68

برای ادامه جداسازی قطعات، می‌توانید قطعات و ماشین‌های قدیمی مانند ساعت، تلفن، ماشین تحریر، رادیو و حتی ابزارهایی را انتخاب کنید که خیلی سنگین نیستند (زیرا نباید فراموش کنیم که آن چیز را باید بر روی دیوار آویزان کرد).


۹-

تزیین دیوار با کاشی شکسته

Wall decoration with wood 70

بسیاری از مواقع وقتی در دکوراسیون منزل از صفر شروع می‌کنیم، به دنبال راهی خلاقانه برای جان بخشیدن به دیوارهای خود می‌گردیم، در حالی که از پرتره‌های کلاسیک یا آثار هنری که دیوارهای اکثر ما را زینت می‌دهند خسته شده‌ایم.

Wall decoration with wood 71

اما جایگزینی که ما دوست داریم همیشه به ذهنمان نمی رسد. به همین دلیل است که امروز می‌خواهیم از طریق چند عکس، یک پیشنهاد دکوراسیون دیوار را به شما ارائه دهیم که به لهجه دیوارها تبدیل می‌شود و روی کاشی‌هایی با رنگ‌های مختلف شرط می‌بندد.

راهنمای جامع استفاده از کاشی مشکی در آشپزخانه‌ مدرن

Wall decoration with wood 72

همانطور که خواهید دید، پیشنهاد شامل ساخت پرتره یا هر فیگور به صورت انتزاعی با کاشی‌های شکسته رنگی و کوچک است. ایده آل برای جان بخشیدن به دیوار به روشی خلاقانه و بدون نیاز به آویزان کردن لوازم جانبی مختلف برای برجسته کردن آن است. اگر طرح بزرگی ساخته شود، هیچ چیز دیگری روی دیوار مذکور لازم نخواهد بود.

Wall decoration with wood 73

تنها اشکال پیشنهاد این است که اغلب نه تنها برای خرید کاشی، بلکه برای استخدام یک هنرمند برای انجام آن نیاز به پول دارد، زیرا همانطور که خواهید دید انجام آن چندان آسان نیست. اگرچه کسانی که می‌خواهند از این مشکل بگذرند، می‌توانند طراحی ساده را به دلخواه خود انتخاب کنند تا انجام آن برای شما راحت‌تر باشد.

۱۰-

تزئین دیوار با سرامیک

Wall decoration with wood 74

مثال واضحی که تاثیر مهمی به دیوارهای شما می‌گذارد، ادغام و هماهنگی سرامیکی است که به صورت استراتژیک روی دیوار چیده شده‌اند که می‌تواند مطابق با سبک خانه شما مدرن یا آنتیک باشد.

Wall decoration with wood 75

Wall decoration with wood 76


۱۱-

تزئین دیوار با تصاویر طبیعت

Wall decoration with wood 77

برای کسانی که می‌خواهند ظاهری ساده‌تر داشته باشند، تزیین دیوار با تصاویر زیبای مناظر یا طبیعت می‌تواند ساده‌ترین راه برای بازسازی باشد و به دیوارهای شما سبکی که به دنبالش بودید، بدهد.

78


۱۲-

تزیین دیوار با سبک نقاشی پاپ آرت

Wall decoration with wood 80

اگر به دنبال راهی برای اضافه کردن رنگ به دکوراسیون مدرن و مینیمال هستید، بهترین گزینه استفاده از سبک پاپ آرتPop Art، سبک رنگارنگ و عامه‌پسند” برای تزئین دیوارها است. شما باید عاشق این روند باشید، در غیر این صورت می‌تواند در خانه شما تا حدودی آزاردهنده شود، زیرا هنری است که خودنمایی می‌کند و توجه زیادی را به خود جلب می‌کند.

از ویژگی‌های اصلی Pop Art، استفاده از رنگ‌های تند و جیغ است. رنگ‌های برجسته و اصلی مانند قرمز، زرد و آبی، تصاویری با رنگ‌های اشباع شده نشان‌دهنده مجموعه‌های پاپ آرت می‌باشد.

Wall decoration with wood 81

بدون شک استفاده از پوسترها و کلاژها ساده‌ترین راه برای آوردن سبک پاپ آرت به تزیین دیوارهای خانه شماست، آنها به تنهایی به اتاق زرق و برق می‌بخشند. همچنین می‌توانید بدون تلاش زیاد به دکوراسیونی شیک و بدیع برسید. برای ایده دادن به شما، در اینجا دکوراسیون سبک پاپ آرت را به شما نشان می‌دهیم.


۱۳-

تزئین دیوار با پروانه کاغذی

654frs

پروانه‌ها روز به روز محبوبیت بیشتری در دکوراسیون پیدا می‌کنند. آنها با اکثر سبک‌های دکوراسیون، از سبک مدرن تا سبک کلاسیک تناسب دارند. علاوه بر این، آنها برای افزودن شادی و عشق مناسب هستند، که آنها را برای تزئین اتاق خواب عالی می‌کند.

Wall decoration with wood 82

پروانه‌ها در دکوراسیون را می‌توان در انواع اکسسوری ها، اعم از پرده، ملحفه و پرده‌های نور پیدا کرد. با این حال، دیوارها معمولاً نمایان‌ترین قسمت اتاق‌ها هستند و زمانی که به دنبال اضافه کردن شخصیتی هستیم بهترین گزینه است.

Wall decoration with wood 85

تزیین دیوار با پروانه می‌تواند تغییر بسیار محسوسی در یک اتاق ایجاد کند و می‌توانید آن را با استفاده از یک پروانه بزرگ یا چند پروانه کوچک در اندازه‌های مختلف انجام دهید. در مورد رنگ‌ها هم همینطور، شما می‌توانید رنگ‌های مختلف و طرح‌های پروانه‌ای را با هم ترکیب کنید، فقط باید به تخیل خود اجازه جولان دهید.


۱۴-

دیوارهای راه راه

Wall decoration

تزیین دیوار راه راه به طور کامل سبک دکوراسیون و حال و هوای یک اتاق را تغییر می‌دهد. این یک تکنیک نقاشی دیواری است که روز به روز محبوبیت بیشتری پیدا می‌کند.

Wall decoration 2

نه تنها به یک اتاق سبک می‌بخشد، بلکه می‌تواند شکل اتاق را کاملاً تغییر دهد و به ایجاد توهم فضای بیشتر یا برعکس، کاهش آن کمک کند. ما باید به دقت تجزیه و تحلیل کنیم که از کدام نوارها استفاده کنیم، در کدام جهت و رنگ‌هایی که می‌گیرند.

مطالعه بیشتر:

آیا درنظر دارید تا فضای کوچک اتاقتان را بزرگ و جذاب جلوه دهید؟ اگر می خواهید این کار را انجام دهید بهتر است ترفندهای هوشمندانه ای را که در طرح های زیر به کارگرفته شده اند مدنظر داشته باشید. برای مطالعه بیشتر این مقاله را بخوانید: چگونه می توان اتاق را بزرگتر نشان داد؟ [ ۷ نکته اساسی]

رنگ‌هایی که می‌توانید انتخاب کنید بسیار زیاد است. سعی کنید ترکیبی ایجاد کنید که هماهنگی مورد نظر شما را در اتاق حفظ کند. یک راه بسیار مطمئن برای رسیدن به یک دکوراسیون راه راه خوب، انتخاب رنگ و رنگ آمیزی راه راه‌ها در سایه‌های مختلف است.

Wall decoration 3

اگر از طرف دیگر به دنبال تضاد رنگ‌ها هستید، باید مراقب باشید که اغراق نکنید. رنگ‌های تیره اتاق را کوچک‌تر می‌کنند در حالی که رنگ‌های روشن اتاق را بزرگ‌تر می‌کنند.

Wall decoration 4

راه راه‌های عمودی بهترین انتخاب هستند و در صورت استفاده صحیح می‌توانند سقف را بلندتر نشان دهند. راه راه‌های افقی اغلب اتاق را بزرگتر نشان می‌دهند.

Wall decoration 5

راه راه‌های مورب برای استفاده به عنوان یک استراتژی خوب است و توجه به یک منطقه خاص از اتاق را برجسته می‌کند.


۱۵-

تزئین دیوار با استیکر و الگوهای آماده

Wall decoration 8

این یک روند تزئینی است که در نیمه اول قرن نوزدهم در ایالات متحده بسیار محبوب بود و در قرن بیست و یکم بازگشت. روندی زیبا و مرموز است. در اینجا نمونه‌هایی از دیوارهای واقعی تزئین شده با استیکر را به شما نشان می‌دهیم.

Wall decoration 7 Wall decoration 6


۱۶-

ایده‌هایی برای تزیین دیوار با آینه

Wall decoration 9

آینه‌های تزئینی یکی از ایده‌های قدیمی برای تزئین دیوارها است. در اینجا می‌توانید ایده‌های زیادی پیدا کنید: ۲۶ ایده استفاده از آینه در دکوراسیون داخلی خانه


۱۷-

دکوراسیون دیوار با تصاویر

Wall decoration 10

و وقتی ایده‌های معمولی را گفتیم، خوب در اینجا شما یکی دارید، آویزان کردن تصاویر همیشه چیزی است، اما اکنون می‌خواهید از یک چیدمان بسیار بدیع استفاده کنید.

216587

یکی دیگر از روش‌های بسیار تزیینی که در دکوراسیون دیوار جایگاه زیادی پیدا کرده است، ادغام چندین نقاشی با هنرهای انتزاعی مختلف سیاه و سفید است که به گونه‌ای ترکیب شده‌اند که زیبایی شناسی بدیع و بسیار چشمگیر را بازسازی می‌کند. اگر پس‌زمینه دیوارتان رنگی روشن و زنده باشد، ایده‌آل‌تر است، زیرا می‌تواند از کنتراست به‌دست‌آمده بهره ببرد.


۱۸-

دکوراسیون دیوار با پارچه یا ملیله دوزی

Wall decoration 11

اگر خلاقیت خاصی دارید و روی پارچه نقاشی شده می‌بافید یا تصاویر زیبایی خلق می‌کنید، اجازه دهید همه هنر شما را تحسین کنند و یکی از بوم هایتان را به عنوان تزئین دیوار قرار دهند. اگر از آنهایی نیستید که آن کیفیت را دارید، پس از کمی پارچه چاپی بهره ببرید، گزینه‌های زیبایی پیدا خواهید کرد. اتاق فوق العاده به نظر خواهد رسید.

Wall decoration 13

Wall decoration 12


۱۹

تزئین دیوار با حروف انگلیسی

Wall decoration 14

سال هاست که بسیاری از دوستداران دکوراسیون در استفاده از حروف در منزل به عنوان نوعی دکوراسیون ضعف دارند. خوب، امروز لحظه‌ای را به آنها اختصاص می‌دهیم تا ایده‌ها و گزینه‌های مختلف را به آنها نشان دهیم، حروف اول یا علائم خود را در محیط خانه معرفی کنیم.

Wall decoration 15

اولین نکته این است که بدانیم حروفی که مایل به دریافت آن هستیم چه حروفی هستند، زیرا برخی از آنها راحت‌تر از سایرین یافت می‌شوند و بنابراین، در برخی موارد می‌توان آنها را به جای جستجو در مغازه‌های تزئینی، خودمان بسازیم.

Wall decoration 16

علاوه بر این، این حرف مستقیماً کاربردهایی را که می‌توانیم به آن بدهیم تعریف می‌کند، زیرا یک “E” که می‌تواند به عنوان قفسه استفاده شود، با یک “O” که ممکن است به عنوان یک آینه، یک قاب عکس باشد، یکسان نیست. ، یا فقط بهتر است آن را آویزان کنید.

 

Wall decoration 17

بسیاری آنها را بدون هیچ معنی یا نسبتی با نامشان آویزان می‌کنند. و هر حرف را به دلیل خاصی انتخاب می‌کنند. حتی اگر خوش‌شانس بودید، می‌توانید نشانه‌های نئونی جالبی مانند آنهایی که در بارها استفاده می‌شوند و بسیار محبوب هستند، به دست آورید.

دکوراسیون دیوار اتاق خواب

نمونه دکوراسیون دیوار اتاق خواب با حروف انگلیسی

B and C letters above the beds

Displaying letters on the wall

البته رنگی که حرف دارد مبنایی برای تعریف رنگ‌هایی خواهد بود که در فضایی که قرار می‌گیرد استفاده خواهد کرد.

در این مقاله با ۱۴۰ طرح جدید و جالب دکوراسیون دیوار آشنا شدید، امیدواریم این گونه تزیین دیوار با سلیقه شما تناسب داشته باشد. لطفا به ما بگویید از بین نمونه‌های دکوراسیون دیوار کدام مورد علاقه شمابود؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید. 🙂

فراموش نکنید که برای الهام گرفتن بیشتر، از صفحه مجله دکوراسیون و برای خرید محصولات منزل با بهترین قیمت و کیفیت از فروشگاه آنلاین دکورینه دیدن کنید!

منبع: پینترست

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *