پذیرایی و اتاق نشیمن, رنگ

دکوراسیون اتاق نشیمن قهوه‌ای [بهترین ترکیب رنگ با قهوه‌ای]

lazy
۸۹ / ۱۰۰

امروز می‌خواهیم به بررسی دکوراسیون اتاق نشیمن قهوه‌ای بپردازیم که اگر به درستی با رنگ‌های دیگر ترکیب شود انصافاً در اتاق نشیمن منزل شاهد دکوراسیون‌ جذابی خواهیم بود. قهوه‌ای یکی از بهترین رنگ‌ها در دکوراسیون داخلی است و گواه آن این است که همیشه به عنوان یکی از کارآمدترین رنگ‌ها به عنوان رنگ ثانویه، رنگ برای کف، مبلمان یا لوازم دکوری کاربرد دارد.

رنگ قهوه‌ای به عنوان یکی از انواع رنگ‌های ساختمانی از ترکیب رنگ مشکی و نارنجی ایجاد می‌شود اما طیف وسیعی دارد که هر طیف آن می‌تواند نماد و نشانه متفاوتی باشد. به عنوان مثال رنگ قهوه‌ای روشن نماد امنیت است در حالی که رنگ قهوه‌ای تیره می‌تواند نماد خستگی و پیری باشد. پس اگر می‌خواهید در مورد بهترین ترکیب رنگ با قهوه‌ای و کاربرد آن در دکوراسیون اتاق نشیمن بیشتر بدانید، با مجله اینترنتی دکورینه همراه باشید.

مطالعه بیشتر:

آیا تاکنون نام قانون ۱۰-۳۰-۶۰ یا رعایت ترکیب رنگ در دکوراسیون یا به عبارتی رنگ و تم در دکوراسیون منزل و طراحی داخلی منزل مدرن را شنیده‌اید؟ آیا در تلاش برای طراحی یک اتاق هستید اما در انتخاب رنگ مشکل دارید؟ یا به احتمال زیاد، پیگیر این هستید یک پالت رنگی اجرا کنید که آنقدر خوب به کار گرفته شود که به نظر برسد شما یک استاد کار حرفه‌ای استخدام کرده‌اید؟! برای آشنایی با این قانون کلیک کنید: قانون ۶۰-۳۰-۱۰، روشی مطمئن برای ترکیب رنگ در دکوراسیون

[scroll_to link=”#scrolltothis” title=”بازگشت به فهرست اصلی”]

ایده‌ها و تصاویر دکوراسیون پذیرایی قهوه‌ای

ترکیب رنگ قهوه‌ای با رنگ‌های دیگر در اتاق نشیمن

دکوراسیون اتاق نشیمن قهوه‌ای – ترکیب رنگ قهوه‌ای با رنگ‌های دیگر در دکوراسیون اتاق نشیمن

دیوارهای اتاق نشیمن قهوه‌ای

رنگ آمیزی دیوار به رنگ قهوه‌ای باعث پشیمانی کسی نمی‌شود و چنانچه با رنگ کرم و سفید ترکیب شود، بهتر خواهد بود. لازم به توضیح نیست که دیوارها، سقف‌ها و کفپوش چوبی گرم‌ترین محیطی را که می‌توان در یک خانه به دست آورد، ایجاد می‌کند. قهوه‌ای رنگ چوب است، رنگ ثابتی که به هر حال در اکثر خانه‌ها وجود دارد، بنابراین بسیاری از ما این فرصت را داریم که تنها با تناژهای مناسب روی دیوار، ترکیبی زیبا در محیط خانه ایجاد کنیم.

 ترکیب رنگ قهوه ای شکلاتی ساختمان

دکوراسیون اتاق نشیمن قهوه‌ای – ترکیب رنگ قهوه‌ای شکلاتی در اتاق نشیمن

رنگ قهوه‌ای تناژهای بسیار متنوعی دارد و سلایق و نیازهای بسیاری را پوشش می‌دهد و البته تنوع در زمینه رنگ را برای طراحی داخلی و خارجی منزل شما فراهم می‌کند. به عنوان مثال رنگ قهوه‌ای معمولی (نه پر رنگ و نه کم رنگ بلکه متوسط) در محیط در ترکیب با دیوارهای سبز احساس خوشایند و دلپذیری ایجاد می‌کند. همچنین می‌توانید دیوار خانه را به رنگ قهوه‌ای شکلاتی رنگ آمیزی کنید تا پس زمینه‌ای پیچیده برای نمایش مبلمان با رنگ خنثی ایجاد کنید.

یک ایده فوق‌العاده این است که کل فضا را به رنگ خاکی، با مبلمان و دیوارهایی به رنگ قهوه‌ای تیره، سقف به رنگ کرم، و سپس هم کوسن‌ها و هم در تابلوهای نقاشی، روی سایه‌های بژ، نارنجی، سبز، قهوه‌ای و مشکی کار کنید.

انواع رنگ قهوه ای ساختمان

انواع ترکیب رنگ قهوه‌ای اتاق نشیمن

نکته جالب توجه این است که در غرب، مردم عاشق دکوراسیون قهوه‌ای، به ویژه در چوب هستند. اما در فنگ شویی این رنگ با کهولت سن و افسردگی همراه است. اما فلسفه شرقی هرگز استفاده از رنگ قهوه‌ای را توصیه نمی کند، و در صورت لزوم، فقط از طریق چوب و شادترین رنگ‌های ممکن آن را جایز می‌دانند.

ترکیب دو رنگ برای اتاق نشیمن

دکوراسیون خانه ایرانی با رنگ قهوه‌ای

در دکوراسیون داخلی خانه اکثر ایرانیان از تم رنگ قهوه‌ای استفاده زیادی می‌شود. براساس توضیحات داده شده ممکن است به نظر برسد که رنگ قهوه‌ای بی روح و خسته کننده است. اما این رنگ زیبا فوق العاده با رنگ‌های دیگر تطبیق پذیر است. با ترکیب رنگ‌های مناسب می‌توانید دکوراسیون رنگ قهوه‌ای زیبا و خاص را در منزل خود اجرا کنید.

مکمل قهوه‌ای در اتاق نشیمن

دکوراسیون اتاق نشیمن قهوه‌ای – مکمل رنگ قهوه‌ای در اتاق نشیمن

گفتن در مورد رنگ‌هایی که با قهوه‌ای بهتر ست می‌شوند دشوار است، زیرا همه آنها عالی به نظر می‌رسند. ترکیب رنگ قهوه ای با طلایی فوق‌العاده است، اگرچه همیشه، وقتی با یک انتخاب روبرو می‌شویم، رنگ‌های طلایی و بژ را به کار می‌گیریم.

ترکیب رنگ قهوه‌ای با رنگ طلایی در اتاق نشیمن

ترکیب رنگ قهوه‌ای با طلایی در اتاق نشیمن

فراموش نکنید دکوراسیون اتاق نشیمن قهوه‌ای باید با رنگ‌های مکمل مناسب انجام شود. رنگ‌های کرم، کرم مایل به زرد و زرد با تم قهوه‌ای هماهنگ است و به آن حس سرزندگی می‌بخشد. این ترکیب رنگ انعطاف کمی دارد اما منحصر به فرد و شیک است و به دکوراسیون پذیرایی شما جلوه‌ای خاص و فوق العاده می‌دهد.

قانون ۶۰-۳۰-۱۰، روشی مطمئن برای ترکیب رنگ در دکوراسیون

دکوراسیون طلایی و قهوه‌ای

دکوراسیون طلایی و قهوه‌ای در اتاق نشیمن

چنانچه می‌خواهید دکوراسیون پذیرایی قهوه‌ای مدرن و شیک ایجاد کنید، لازم است در کنار تم قهوه‌ای از رنگ‌هایی مانند کرم، زرد مایل به قهوه‌ای و قرمز آجری، مشکی، خاکستری، سفید، زرد، نارنجی، قرمز، آبی و سبز استفاده شود، ترکیب‌های فوق العاده‌ای شکل می‌گیرد.

دکوراسیون پذیرایی با لوازم و مبلمان قهوه‌ای رنگ

قهوه‌ای رنگی گرم و خنثی است. که از نظر روانی آرامش و امنیت را در فضا تداعی می‌کند. هنگام انتخاب رنگ قهوه‌ای در خانه، بسیاری از لوازم منزل را می‌توان به شکلی حرفه‌ای و شگفت انگیز با یکدیگر ترکیب کرد. حتما دیده اید که در کنار سایر لوازم و عناصر اتاق نشیمن مبل‌های قهوه‌ای ظریف و زیبایی وجود دارد! این همان ترکیب رویایی در خانه است که زیبایی مبلمان را به طور کامل نشان می دهد و تمام زیبایی رنگ قهوه ای را به رخ می کشد. یا همین ترکیب را برعکس کنید، مبلمان رنگ روشن و دیگر عناصر قهوه ای رنگ، شگفت انگیز هستند.

نمونه چند اتاق نشیمن با لوازم و مبلمان به رنگ قهوه‌ای

رنگ قهوه ای در دکوراسیون خانه

رنگ قهوه ای در چیدمان و دکوراسیون خانه

چیدمان و دکوراسیون پذیرایی با رنگ قهوه ای

نمونه چیدمان و دکوراسیون پذیرایی با رنگ قهوه‌ای

چیدمان و دکوراسیون پذیرایی با رنگ قهوه‌ای

عکس چیدمان و دکوراسیون پذیرایی با رنگ قهوه‌ای

دکوراسیون پذیرایی به رنگ قهوه ای

نمونه دکوراسیون پذیرایی شیک به رنگ قهوه‌ای

 ترکیب رنگ قهوه ای با رنگهای دیگر در دکوراسیون

دکوراسیون اتاق نشیمن قهوه‌ای – نمونه ترکیب رنگ قهوه‌ای با رنگ‌های دیگر در دکوراسیون پذیرایی

ست کردن رنگ قهوه ای در دکوراسیون اتاق نشیمن

ایده‌های ست کردن رنگ قهوه‌ای در دکوراسیون اتاق نشیمن

رنگ هایی که با رنگ قهوه‌ای ست می‌شوند.

رنگ‌هایی که با قهوه‌ای ست می‌شوند.

ترکیب رنگ قهوه‌ای با رنگ‌های دیگر

رنگ‌های قهوه‌ای خنثی می‌تواند پس زمینه‌ای عالی برای هر سبک اتاق نشیمن باشد. نورپردازی نیز بسیار مهم است تا رنگ قهوه‌ای تیره به نظر نرسد.
اگر بتوانید ترکیب رنگ مناسبی را با قهوه‌ای انتخاب کنید، به راحتی می‌توانید دکوراسیون اتاق نشیمن آرام بخش و فوق العاده ایجاد کنید.

بهترین ترکیب رنگ دکوراسیون اتاق نشیمن قهوه‌ای

قهوه‌ای را می‌توان با رنگ سفید، خاکستری یا بژ ترکیب کرد. با این حال باید بگوییم که انتخاب‌های شما به این دو رنگ محدود نمی‌شود.

ترکیب قهوه‌ای و سفید در پذیرایی

 ترکیب رنگ سفید و قهوه‌ای

ترکیب رنگ سفید و قهوه‌ای در اتاق نشیمن

یکی از ترکیب‌های جذاب و خاص، ترکیب رنگ سفید و قهوه‌ای است. زیرا رنگ سفید رنگ روشن و قهوه‌ای رنگی تیره است. این دو رنگ تضادی زیبا و چشم نواز در دکور ایجاد می‌کنند و تاثیر عمیق‌تری در چیدمان می‌گذارند. استفاده از رنگ قهوه‌ای در محیط به تنهایی خیلی زیبا به نظر نمی‌رسد اما وقتی رنگ سفید را با آن ترکیب می‌کنید بهتر است. زیرا در مقابل نور به خوبی منعکس می‌شود و همچنین حس تمیزی و نظافت را به افراد القا می کند.

برای استفاده از این دو رنگ برای مثال می‌توانید مبلمان خود را با رنگ های قهوه‌ای و قهوه‌ای تیره انتخاب کنید و روی آنها کوسن‌های سفید قرار دهید. یا اینکه رنگ دیوارها که اغلب در خانه‌ها سفید است زمانی که عناصر قهوه‌ای و چوبی را در محیط قرار می دهیم تعادل ایجاد می‌کند.

ترکیب رنگ قهوه‌ای با کرم

ترکیب رنگ قهوه‌ای کرم - مبل دو رنگ قهوه‌ای کرم

ترکیب رنگ قهوه‌ای با کرم – مبل دو رنگ قهوه‌ای کرم

اگر به دنبال ترکیب رنگی شیک و چشم نواز هستید پیشنهاد می‌کنیم از ترکیب رنگ قهوه‌ای و کرم استفاده کنید. رنگ کرم رنگی روشن است و در کنار قهوه‌ای فضای خاصی ایجاد می‌کند. در بسیاری از سبک های طراحی داخلی مانند کلاسیک و کانتری، استفاده از رنگ کرم قهوه ای می تواند فضا را زیباتر و بزرگتر نشان دهد. بنابراین استفاده از رنگ های روشن برای رنگ مبلمان و دیوار در کنار سایه های دلپذیر کرم و قهوه ای و همچنین عناصر طبیعی مانند چوب می تواند ترکیبی زیبایی را خلق کند.

ترکیب رنگ قهوه‌ای و زرد – مکمل رنگ قهوه‌ای در دکوراسیون پذیرایی

مکمل رنگ قهوه‌ای در دکوراسیون پذیرایی - ترکیب رنگ زرد و قهوه‌ای

مکمل رنگ قهوه‌ای در دکوراسیون پذیرایی – ترکیب رنگ زرد و قهوه‌ای

رنگ دیگری که در کنار قهوه‌ای جلوه خاصی به فضا می‌بخشد زرد است. اتاق پذیرایی اولین جایی است که میهمانان در آن حضور دارند، بنابراین انتخاب ترکیب مناسب و زیبا از دکوراسیون و رنگ‌ها بسیار مهم است زیرا زیبایی فضای داخلی خانه را چند برابر می کند.

در دکوراسیون داخلی اکثر خانه‌های ایرانی تم قهوه‌ای زیاد استفاده می‌شود. رنگ قهوه ای بی روح و خسته کننده با ترکیب دکوراسیون رنگ زرد، پرانرژی و ایده آل می‌شود.اگر قطعات زرد را در یک سری عناصر تزئینی، تابلوها، پرده‌ها یا کوسن‌ها قرار دهید. تاثیر شگفت انگیز آن را در فضا خواهید دید.

دکوراسیون پذیرایی با قهوه‌ای و طلایی

دکوراسیون قهوه‌ای و طلایی

دکوراسیون اتاق نشیمن قهوه‌ای – دکوراسیون منزل قهوه‌ای و طلایی

همانطور که گفته شد پذیرایی به عنوان اتاق نشیمن و محل پذیرایی از مهمانان در هر خانه‌ای جایگاه ویژه‌ای دارد. این فضا باید کمی رسمی‌تر از اتاق‌های دیگر به نظر برسد. در دکوراسیون پذیرایی با ترکیب قهوه‌ای و طلایی، استفاده از پرده‌های قهوه‌ای و مبلمان طلایی بسیار زیبا به نظر می‌رسد. کفپوش‌های چوبی قهوه‌ای و نورپردازی با چراغ‌های طلایی مکمل این طرح است.

شاید فکر کنید استفاده از این ترکیب در دکور از کهنه و از مد افتاده است! اما اگر در جای مناسب از آن استفاده کنید با فضایی خاص مواجه خواهید شد. این ترکیب رنگ اغلب در دکوراسیون به سبک کلاسیک استفاده می‌شود.

مطالعه بیشتر:

آیا تصمیم دارید حمام و سرویس بهداشتی خود را نوسازی و یا بازسازی کنید؟ در این مقاله ۲۵ ایده شیک به همراه تصاویر و نمونه های زیبا آماده کرده‌ایم و با ارائه پیشنهاداتی به دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام آبی و طلایی می‌پردازیم. برای مطالعه مقاه کلیک کنید: سرویس بهداشتی و حمام آبی و طلایی [۲۵ ایده شیک]

دکوراسیون اتاق نشیمن قهوه‌ای و نارنجی

بهترین مکمل رنگ قهوه‌ای

بهترین مکمل رنگ قهوه‌ای – ست قهوه‌ای و نارنجی

نارنجی و قهوه‌ای رنگ‌هایی هستند که شباهت‌های زیادی باهم دارند. هر دو جزء رنگ‌های گرم در نظر گرفته می‌شوند. اما رنگ نارنجی شادتر است و حسی ناب در فضا و دکوراسیون داخلی ایجاد می‌کند. اگر می‌خواهید فضایی گرم و صمیمی ایجاد کنید، این ترکیب رنگی پیشنهاد می‌شود.
بر خلاف نارنجی که رنگی روشن و زنده است، قهوه‌ای تیره و عمیق است. استفاده از این دو رنگ به تنهایی توصیه نمی شود، پس بهتر است برای طراحی داخلی از آنها در کنار هم استفاده کنید.

برای اینکه اتاق پذیرایی قهوه‌ای رنگ به تعادل برسد بهترین انتخاب ترکیب آن با رنگ نارنجی است. روتختی، پرده پذیرایی و مبل در دکوراسیون نارنجی قهوه می‌تواند از این ترکیب باشد.

ترکیب رنگ قهوه‌ای و قرمز در دکوراسیون پذیرایی

بهترین مکمل رنگ قهوه‌ای در دکوراسیون اتاق نشیمن

بهترین مکمل رنگ قهوه‌ای در دکوراسیون اتاق نشیمن – ست قهوه‌ای و قرمز

رنگ قرمز برای ایجاد رنگ قهوه‌ای استفاده می‌شود. بنابراین استفاده از هر دو رنگ در یک فضا حس جالبی ایجاد نمی کند. اما اگر قصد استفاده از این ترکیب را دارید، بهتر است از رنگ روشن مانند: سفید، کرم و… به صورت لکه و افزایش حس تازگی در دکوراسیون استفاده کنید.

ترکیب دکور قهوه‌ای و سبز

بهترین مکمل قهوه‌ای در دکوراسیون اتاق نشیمن

بهترین مکمل رنگ قهوه‌ای در دکوراسیون اتاق نشیمن

رنگ قهوه‌ای طبیعت را تداعی می‌کند. بنابراین بعید نیست که با رنگ سبز ترکیبی زیبا و جذاب ایجاد کنید. رنگ سبز رنگی سرد است و همراه با قهوه‌ای حس تازگی در دکوراسیون داخلی ایجاد می‌کند. مبلمان چوبی با چوب قهوه‌ای و پارچه روکش سبز تیره، ساده یا طرحدار، در دکوراسیون رنگ سبز و قهوه‌ای به خوبی می‌درخشند.

 دکوراسیون پذیرایی با ترکیب قهوه‌ای و آبی

 دکوراسیون قهوه‌ای و آبی

ایده دکوراسیون اتاق نشیمن قهوه‌ای و آبی

ترکیب رنگ‌های قهوه‌ای و آبی یکی از آن ترکیب‌های جذاب و خاص در دکور است. زیرا رنگ قهوه‌ای رنگ گرم و آبی رنگ سرد است و ترکیب این دو به زیبایی یکدیگر را تکمیل می‌کنند. در دکوراسیون اتاق نشیمن انتخاب سایه‌های مناسب آبی و قهوه‌ای نتیجه شگفت انگیزی به شما می‌دهد. در نظر داشته باشید که رنگ سبز آبی مکمل رنگ قهوه‌ای است و استفاده از آن در دکوراسیون داخلی ظاهر بسیار جذابی ایجاد می‌کند.

مبلمان فیروزه ای برای پذیرایی [۲۷ ایده بی نظیر + ویدئو]

به دلیل اینکه پذیرایی خانه باید محیطی آرام، گرم و صمیمی باشد. یک پیشنهاد این است که دیوارها را با رنگ‌های آبی و سفید رنگ آمیزی کنید. اما برای این فضا مبلمان قهوه‌ای را انتخاب کنید. مبل‌ها و کفپوش‌های چوبی دکوراسیون قهوه‌ای و آبی را تکمیل می‌کنند.

ترکیب قهوه‌ای و قهوه‌ای تیره در دکوراسیون اتاق نشیمن

قهوه‌ای روشن در کنار قهوه‌ای تیره

استفاده از قهوه‌ای روشن در کنار قهوه‌ای تیره – دکوراسیون اتاق نشیمن قهوه‌ای

استفاده از قهوه‌ای روشن در کنار قهوه‌ای تیره یکی دیگر از ترکیب‌های جذاب در دکوراسیون پذیرایی است است. کفپوش قهوه‌ای تیره برای مقابله با نقاط پرتردد اتاق نشیمن ایده آل است. اگر در تلاش برای یافتن رنگ دیواری هستید که با طرح داخلی شما سازگاری داشته باشد، ترکیب رنگ قهوه‌ای تیره کفپوش با رنگ قهوه‌ای مبلمان و رنگ سفید دیوارها بسیار عالی است.

ایده‌های دکوراسیون اتاق نشیمن قهوه‌ای و بژ 

ترکیب رنگ قهوه‌ای و بژ

ترکیب رنگ قهوه‌ای و بژ در طراحی داخلی

یک اتاق نشیمن قهوه‌ای و بژ همیشه یک نتیجه نهایی شگفت انگیز ایجاد می‌کند. مراقب باشید که از سایه‌های تیره زیاد استفاده نکنید، در غیر این صورت ممکن است اتاق نشیمن شما ظاهری تیره داشته باشد.

ترکیب قهوه‌ای و مشکی در اتاق نشیمن

ترکیب رنگ قهوه‌ای با مشکی در دکوراسیون

ترکیب رنگ قهوه‌ای با رنگ مشکی در دکوراسیون

شاید استفاده از ترکیب قهوه‌ای و مشکی جسارت، روحیه و ذوق خاصی می‌خواهد. زیرا هر دو رنگ تیره هستند و فضا را تیره می‌کنند. با این حال، آنها یک فضای ظریف و آرام ایجاد می‌کنند.

در حالی که مشکی و قهوه‌ای مطمئناً هر کدام به صورت جداگانه رنگ‌های تزیینی مناسب برای خانه هستند، استفاده از این دو رنگ در کنار هم ممکن است انتخابی عجیب به نظر برسد. از آنجایی که هر دو رنگ‌های تیره هستند، می‌توانید به راحتی با اتاقی بی‌جان و غار مانند مواجه شوید. با این حال، زمانی که این رنگ ها به درستی با هم ترکیب شوند، یک پالت رنگ سیاه و قهوه ای در واقع می تواند ظاهری شیک و مدرن به اتاقی بدهد که مانند هر فضای رنگی روشن گرم و دنج است.

مطالعه بیشتر:

اگر به دکوراسیون رنگ تیره علاقمندید و سبک آن را می‌پسندید اما نمی‌دانید از کجا شروع کنید این مقاله را بخوانید: چگونه از رنگ تیره در دکوراسیون منزل استفاده کنیم؟

تزیین اتاق نشیمن با ترکیب رنگ مسی و قهوه‌ای

همه چیز درباره دکوراسیون اتاق نشیمن قهوه‌ای

ترکیب رنگ قهوه‌ای – همه چیز درباره دکوراسیون اتاق نشیمن قهوه‌ای

قهوه‌ای شکلاتی همراه با سایه رنگ مسی را در نظر بگیرید. واقعا شگفت انگیز است! رنگ‌های قرمز رنگ قهوه‌ای را بسیار ظریف و صاف نشان می‌دهد. این ترکیب رنگ نه تنها محیط را تاریک نمی کند، بلکه دکوری گرم و مدرن را به نمایش می‌گذارد.

ایده‌های اتاق نشیمن نقره‌ای و قهوه‌ای 

پرده‌های نقره‌ای می‌توانند به خوبی با مبل قهوه‌ای شما ست شوند. این ترکیب حس جالبی را ارائه می‌دهد و تنوع و بافت خاصی به اتاق نشیمن شما می‌بخشد. 

بیشتر بخوانید:

در این مقاله مدل‌های جدید پرده پذیرایی را معرفی کرده‌ایم، برای مطالعه آن کلیک کنید: مدل های جدید پرده پذیرایی [ساده و شیک]

ترکیب رنگ‌های گرم با قهوه‌ای

اتاق نشیمن با رنگ مبل قهوه‌ای شکلاتی

دکوراسیون اتاق نشیمن با رنگ مبل قهوه‌ای شکلاتی

رنگ‌های گرم مانند نارنجی و زرد که یادآور فصل پاییز هستند، هماهنگی بی نظیری با قهوه‌ای دارند. با انتخاب یکی از این رنگ‌ها، اتاق راحت‌تر و گرم‌تر می‌شود، زیرا رنگ‌های گرم به حساب می‌آیند.

می توانید آثار هنری مختلفی را در خانه خود قرار دهید که از ترکیب رنگ‌های گرم و قهوه‌ای در پالت رنگی خود استفاده کرده و مبلمان و عناصر تزئینی را با آنها هماهنگ کنید.

سخن پایانی

همانطور که گفتیم رنگ قهوه‌ای یکی از رنگ‌های تاثیرگذار در طراحی داخلی به حساب می‌آید. این رنگ نماد زمین است و پوشیدن آن نشان می‌دهد که شما خون گرم و مهمان نواز هستید. همچنین استفاده از رنگ قهوه‌ای در طراحی داخلی خانه به شما این امکان را می‌دهد که در کنار آن از رنگ‌های دیگری نیز استفاده کنید.

این رنگ طیف‌های مختلفی دارد و شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. برای مثال می‌توانید از رنگ بژ یا قهوه‌ای تیره استفاده کنید. در اینجا ایده‌های مناسبی در مورد دکوراسیون اتاق نشیمن قهوه‌ای و استفاده از رنگ قهوه‌ای در طراحی دکوراسیون اتاق نشیمن بیان کردیم که امیدواریم از مطالعه آن لذت برده باشید.  فراموش نکنید که برای الهام گرفتن از موضوعات مختلف مرتبط با طراحی داخلی و دکوراسیون از صفحه اصلی ما دیدن کنید! 🙂

منبع: homesandgardens

دکوراسیون اتاق نشیمن ایرانی با تم قهوه‌ای

دکوراسیون اتاق نشیمن خانه ایرانی با تم قهوه‌ای

ترکیب رنگ قهوه‌ای برای دیوار و کف اتاق نشیمن

نمونه عکس ترکیب رنگ قهوه‌ای برای دیوار و کف اتاق نشیمن

استفاده از رنگ قهوه‌ای در دکوراسیون پذیرایی

استفاده از رنگ قهوه‌ای در دکوراسیون اتاق پذیرایی

دکوراسیون قهوه‌ای در منزل

نکات مهم برای دکوراسیون اتاق نشیمن قهوه‌ای

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *