آشپزخانه, بازسازی خانه, کفپوش و پارکت

بهترین کفپوش آشپزخانه (مزایا و معایب)

بهترین کفپوش آشپزخانه
۹۳ / ۱۰۰

انواع کفپوش آشپزخانه با مزایا و معایب آنها را برای شما آماده کرده‌ایم تا بهترین کفپوش آشپزخانه را انتخاب کنید!

آیا تصمیم به نوسازی کفپوش آشپزخانه خود گرفته اید؟ در اینجا نکاتی آماده کرده ایم که باید قبل از خرید بدانید. پاسخ به سؤالاتی مانند «انواع کفپوش آشپزخانه چیست»، «بهترین کفپوش آشپزخانه کدام است»، «بادوام‌ترین کفپوش برای آشپزخانه چیست»، «مقاوم‌ترین کفپوش کدام است» را در این مقاله به اشتراک گذاشتیم. مطالعه خوبی داشته باشید، فراموش نکنید دیدگاه و برداشت خود را در قسمت نظرات برای ما بفرستید. 😉

مطالب مرتبط: ۱۶ مدل استفاده از کفپوش شاه ماهی در دکوراسیون خانه

مطالب پیشنهادی: چگونه خانه خود را برای بازسازی آشپزخانه آماده کنیم

 

بهترین کفپوش آشپزخانه

ایده‌های بهترین کفپوش آشپزخانه

با فناوری در حال توسعه، بسیاری از کفپوش‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که تا حد امکان بادوام و مفید باشند. علاوه بر این، انواع مختلف رنگ و الگوی زیادی برای اکثر کفپوش‌ها ایجاد شده است. با استفاده از این راهنما، می‌توانید به راحتی بهترین کفپوش آشپزخانه خود را پیدا کنید تا به بهترین شکل با سبک طراحی داخلی شما مطابقت داشته باشد.

پیشنهاد مقاله: سبک مورد علاقه شما چیست؟ در ۴ پرسش با انواع سبک دکوراسیون داخلی آشنا شوید.

بادوام‌ترین انواع کفپوش آشپزخانه:

هنگام انتخاب مناسب‌ترین کفپوش آشپزخانه، اولویت شما باید انتخاب یک متریال کاربردی و بادوام باشد. کفپوش‌های آشپزخانه در هنگام تهیه غذا در معرض لکه‌های زیادی مانند آب، روغن، غذا و نوشیدنی قرار می‌گیرند. این مناطق ترافیک بسیار زیادی دارند و به شدت در معرض خراش و شکستگی هستند. بنابراین کفپوش آشپزخانه‌ای که انتخاب می‌کنید باید در برابر لکه و خط و خش مقاوم باشد. به راحتی تمیز و ترمیم شود و موادی با ماندگاری طولانی داشته باشد.

بادوام‌ترین انواع کفپوش آشپزخانه عبارتند از:

  • بتن
  • لاستیک
  • سنگ
  • سرامیک
  • وینیل / پی وی سی
  • لمینت

ارگونومیک‌ترین انواع کفپوش آشپزخانه:

متریالی که برای کف آشپزخانه انتخاب می‌کنید باید راحت و در عین حال بادوام باشد. هنگام پخت و پز یا شستن ظروف باید ساعت‌ها ایستاد. اگر ناراحتی مفاصل مانند درد زانو و کمر دارید، بهتر است مواد حساس به فشار و نرم را انتخاب کنید.

ارگونومیک‌ترین انواع کفپوش آشپزخانه عبارتند از:

  • بامبو
  • فرش
  • لاستیک
  • وینیل / پی وی سی
  • چوب سخت
  • لمینت
  • چوب پنبه

انواع مختلف بهترین کفپوش آشپزخانه

در اینجا انواع کفپوش آشپزخانه با مزایا و معایب آنها را برای شما آورده ایم تا بهترین ایده‌های کفپوش آشپزخانه را برای خود بیابید:

کفپوش سرامیک

بهترین کفپوش آشپزخانه - کاشی و سرامیک

بهترین کفپوش آشپزخانه – سرامیک

کفپوش سرامیک راه حل ایده آل برای آشپزخانه است. زیرا بیشترین تنوع رنگ و طرح در میان تمامی کفپوش‌ها را داراست. آنچنان نیاز به تعمیر و نگهداری ندارد. خلاصه کفپوشی است مناسب و بادوام که به راحتی تمیز می‌شود. همچنین دارای یک اثر با کیفیت است که باعث می‌شود آشپزخانه بزرگتر از آنچه هست به نظر برسد.

امروزه انواع مختلفی از جایگزین‌های کف سرامیکی با بافت‌ها و الگوهای مختلف مانند چوب وجود دارد. در طراحی‌های مدرن آشپزخانه، کاشی‌های سرامیکی مستطیلی بزرگ اغلب ترجیح داده می‌شود.

کفپوش کاشی سفید با کابینت چه رنگی ست می‌شود؟ [۸ ایده عالی]

نکات: برای چیدن کاشی‌های سرامیکی باید از حرفه‌ای کمک بگیرید، به خصوص اگر کف آن ناهموار باشد. برای تمیز کردن آسان، سرامیک‌هایی را با فضای مفصلی کوچک‌ترین انتخاب کنید.

مزایا: مقاوم در برابر رطوبت و بادوام است. نگهداری و تمیز کردن آن آسان است. سبک ها، شکل‌ها و رنگ‌های زیادی موجود است.

معایب: تمیز نگه داشتن مفاصل آنها کمی دشوار است. به دلیل ساختار سختی که دارد، احتمالاً ظروف آشپزخانه مانند شیشه و چینی که ممکن است روی آن بیفتد، خرد می‌شود.

کفپوش لمینت آشپزخانه

کفپوش لمینت آشپزخانه

بهترین کفپوش آشپزخانه – کفپوش لمینت آشپزخانه

کفپوش چوبی لمینت که به طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد، یک جایگزین کفپوش مقرون به صرفه و بادوام برای کف آشپزخانه شماست. جنس کفپوش لمینت از لایه‌های رزین و فیبرهای لایه‌ای است که موجب می‌شود درطرح‌ها و رنگ‌های متفاوتی تولید و عرضه گردد. به طور معمول طرح آن تقلیدی از طرح چوب و یا سیمان بوده و لایه بالایی آن مقاوم است.

با افزودن فوم در زیر کفپوش لمینت، می‌تواند کفپوشی نرم و ارگونومیک باشد. پارکت لمینت که در سبک‌های بسیار متنوعی عرضه می‌شود و نصب آن بسیار آسان است، راه حلی ساده و مدرن برای کف آشپزخانه محسوب می‌شود.

نکات: پارکت لمینتی را انتخاب کنید که طول آن تا حد امکان تضمین شده باشد. مدت گارانتی پارکت لمینت به طور کلی ۱۰-۲۰ سال است. سازندگان توصیه می‌کنند برای پشتیبانی بیشتر و عایق صدا، لایه نازکی از فوم را در زیر کفپوش قرار دهید.

مزایا: بادوام و مقرون به صرفه. نصب و حذف آن آسان است. انواع زیادی وجود دارد.

معایب: نمی توان گفت که این ماده با ارزش و با کیفیت است، زیرا از چوب واقعی ساخته نشده است. می‌تواند لغزنده و پر سر و صدا باشد.

کفپوش آشپزخانه چوب سخت

بهترین ایده‌های کفپوش آشپزخانه - کفپوش آشپزخانه چوب سخت

بهترین کفپوش آشپزخانه – کفپوش آشپزخانه چوب سخت

کفپوش چوب سخت از محبوب‌ترین و کاربردی‌ترین کفپوش آشپزخانه از ابتدا بوده است. پارکت‌های چوبی بسته به نوع و مدت عمر جلوه‌ای منحصر به فرد و گرم به فضا می‌بخشد. مواد چوبی مورد استفاده در آشپزخانه باید در برابر رطوبت مقاوم باشند. با تکنیک‌های جدید، کیفیت چوب افزایش یافته و استفاده از آن در مکان‌های مرطوب مانند آشپزخانه و حمام تضمین شده است.

نکات: برای جلوگیری از نشت آب می‌توان از دو لایه کف چوب استفاده کرد. برای راه حلی بادوام تر و ماندگارتر، سطح چوب باید با مواد باکیفیت پوشش داده شود. همچنین اگر در مکانی با رطوبت بالا مانند مناطق ساحلی زندگی می‌کنید، باید از استفاده چوب‌های بزرگ که به مرور زمان متورم می‌شوند و ترک می‌خورند خودداری کنید. نگه داشتن پارکت‌ها در محل یک روز قبل از نصب باعث می‌شود که محیط به سطح دما و رطوبت برسد.

مزایا: این ماده طولانی مدت، پایدار (قابل استفاده مجدد)، با کیفیت بالا، سالم، جالب و قابل تعمیر است.

معایب: قیمت بالایی دارد. اگر کف زیرین صاف نباشد، ممکن است باعث ایجاد خش‌خوردگی شود. این ماده‌ای است که به راحتی خراشیده می‌شود و نیاز به نگهداری دوره‌ای دارد.

کفپوش سنگ طبیعی

بهترین ایده‌های کفپوش آشپزخانه - کفپوش سنگ طبیعی

بهترین کفپوش آشپزخانه – کفپوش سنگ طبیعی

محبوب‌ترین کفپوش از نوع سنگ طبیعی؛ سنگ مرمر، تراورتن و گرانیت است. کفپوش‌های سنگ طبیعی به دلیل جایگزین‌های الگو و رنگ، ظاهری منحصر به فرد و خارق العاده به کف آشپزخانه شما می‌بخشد.

نقشی که سنگ‌های طبیعی دارند و رگه هایی که در بافت آن‌ها وجود دارد، دکوراسیون آشپزخانه را زیبا حیرت می‌کند. کفپوش سنگ طبیعی در طراحی آشپزخانه سبک روستایی و یا معاصر جلوه‌ای باشکوه ایجاد می‌کند.

کف‌های سنگی به دلیل طبیعت خنکی که دارند برای استفاده در مناطق گرم بسیار ایده آل هستند. اگر قصد دارید از کفپوش سنگی در آب و هوای سرد استفاده کنید، ممکن است نیاز به نصب گرمایش از کف برای گرم کردن کف در زمستان داشته باشید.

نکات: حداقل ۲۵ درصد بیشتر از آنچه نیاز دارید خرید کنید. تمام کاشی‌های سنگی را قبل از نصب بررسی کنید. الگوها و رنگ‌های کاشی‌ها می‌تواند بسیار متفاوت باشد. ممکن است بخواهید قطعات را با توجه به رنگ آنها مطابقت دهید تا به بافت مشابهی برسید.

مزایا: این ماده سخت و بادوام است. تمیز کردن آن آسان است.

معایب: برخی از سنگ‌ها ممکن است لکه دار شوند. سنگ‌های شکننده مانند تخته سنگ می‌توانند به مرور زمان فرسوده شوند.

کفپوش بتنی

بهترین ایده‌های کفپوش آشپزخانه - کفپوش بتنی

بهترین کفپوش آشپزخانه – کفپوش بتنی

اگر سبک طراحی داخلی مدرن دارید و فضاهای صنعتی یا مینیمالیستی را دوست دارید، کفپوش بتنی گزینه مناسبی برای شماست. علاوه بر ظاهر فوق العاده‌ای که دارد با ساختار بسیار مستحکم خود در برابر انواع فعالیت‌های روی آشپزخانه مقاوم است.

برخلاف تصور عموم کفپوش بتنی تنوع بسیار بالایی دارد. همچنین در انواع رنگ و به دلخواه می‌توانید سفارش دهید. اگر می‌خواهید ظاهر آن را سفارشی کنید، می‌توانید با افزودن بافت‌های متنوع به بتن قبل از خشک شدن، سطح متفاوتی ایجاد کنید. این یک ماده بسیار مفید است که می‌توانید با ساختار آن مطابق با خواسته خود شکل دهید که می‌تواند مهر و موم، قالب گیری، رنگ آمیزی و پرداخت شود.

نکات: اگر دوست دارید بتن داشته باشید اما در آب و هوای سرد زندگی می‌کنید، می‌توانید یک سیستم گرمایش از کف زیر بتن اضافه کنید تا سطح سرد مواد را گرم کند.
مزایا: بادوام، مفید و مقاوم در برابر رطوبت. حسی مدرن به آشپزخانه شما می‌بخشد.

معایب: مدت زمان خشک شدن پس از ریختن روی زمین وجود دارد. سرد است. با گذشت زمان، ممکن است روی سطح لکه‌هایی ایجاد شود و نیاز به پرداخت مجدد داشته باشد.

کفپوش آشپزخانه وینیل

بهترین ایده‌های کفپوش آشپزخانه - کفپوش آشپزخانه وینیل

بهترین کفپوش آشپزخانه – کفپوش آشپزخانه وینیل

کفپوش وینیل از جمله ایده آل‌ترین کفپوش‌ها برای فضایی مانند آشپزخانه است، کفپوش پی وی سی (وینیل) یک جایگزین بسیار مقرون به صرفه برای کف آشپزخانه است. به دلیل اینکه کفپوش وینیل از جنس پی وی سی ساخته شده است، به طبع نوعی عایق صوتی و حرارتی به شمار می‌رود.

اگر می‌خواهید کفپوشی بادوام برای خانه خود تهیه کنید، کفپوش وینیل دقیقا همان چیزی است که می‌خواهید. زیرا مقاومت بسیار خوبی در برابر نم و رطوبت از خود نشان داده و طول عمر آن بالاست. ظاهر کفپوش وینیل مانند چوب یا سنگ است و به راحتی دچار لب‌پری، رنگ پریدگی، خراشیدگی، شکستگی و سائیدگی نمی شود.

کفپوش وینیل در رنگ‌ها و الگوهای متنوعی ساخته می‌شود و با سبک‌های مختلف تناسب دارد. همچنین یکی از مقاوم‌ترین کفپوش‌های آشپزخانه در برابر آب است. اگرچه استفاده از آن ساده به نظر می‌رسد، اما به کمک حرفه‌ای نیاز است.

نکات: جدیدترین مواد روکش PVC را خریداری کنید. کاربردی برای اعمال این ماده به اندازه کافی در برابر آب مقاوم است تا در آشپزخانه‌ها و سایر مناطق مرطوب استفاده شود. برای تقلید از کفپوش چوبی می‌توانید از کفپوش پی وی سی یا وینیل با بافت چوبی استفاده کنید. تا زمانی که به دقت نگاه نکنید، تفاوت قابل توجه نخواهد بود.

مزایا: استفاده آسان و سریع. در برابر آب و آتش مقاوم است. دررنگ و بافت زیادی تهیه می‌شود.

معایب: برای سلامتی خوب نیست زیرا حاوی مواد شیمیایی مضر است. برای اجرا به یک کف مناسب نیاز دارد. در صورتی که از مواد باکیفیت تهیه نشود، ممکن است با گذشت زمان، سایش و رنگ پریده شود.

آزمون سبک طراحی داخلی

موکت آشپزخانه

بهترین ایده‌های کفپوش آشپزخانه

بهترین کفپوش آشپزخانه – موکت

موکت‌ها به دلیل سختی در نگهداری و نظافت در کف آشپزخانه ترجیح داده نمی شوند. با این حال، موکت‌های تولید شده با آخرین فناوری، بادوام، مقاوم در برابر لکه و تمیز کردن آسان هستند و به‌ویژه برای مناطقی با ترافیک بالا طراحی شده‌اند. علاوه بر این، به دلیل ویژگی موکت، نصب و حذف آن بسیار آسان است. بنابراین می‌توانید یکی یکی تمیز کنید و عوض کنید، یا حتی جدا کنید و در مکان دیگری استفاده کنید. بنابراین موکت می‌تواند جایگزین مناسبی برای استفاده در کف آشپزخانه باشند.

نکات: یک موکت با کیفیت از یک شرکت خوب انتخاب کنید. یک جعبه اضافی دریافت کنید و آن را برای جایگزینی در آینده ذخیره کنید. مانند مثال بالا، می‌توانید موکت را با موادی متفاوت ترکیب کنید تا فضاهای کف آشپزخانه را از هم جدا کنید.

مزایا: بادوام، جایگزین‌های رنگ و طرح مدرن وجود دارد. کف را نرم و گرم نگه می‌دارد. می‌توان آن را به طور مکرر در مکان‌های مختلف استفاده کرد.

معایب: بسیار بهداشتی نیست زیرا کثیفی را حفظ می‌کند. نیاز به جارو کردن و تمیز کردن مکرر دارد.

کفپوش بامبو

کفپوش بامبو

بهترین کفپوش آشپزخانه – کفپوش بامبو

کفپوش بامبو برای شما مناسب است، به خصوص اگر محصولات سازگار با محیط زیست را ترجیح می‌دهید. بامبو خیلی سریع رشد می‌کند، بنابراین کفپوش بامبو یک ماده سازگار با محیط زیست و پایدار است. علاوه بر این، از آنجایی که این گیاه در آب رشد می‌کند، کفپوش بامبو نسبت به کفپوش چوبی در برابر آب بسیار مقاوم است. به همین دلیل، اغلب برای پوشش‌های کف مرطوب ترجیح داده می‌شود.

اگرچه هنوز در آشپزخانه‌های زیادی نمی بینیم، کفپوش‌های بامبو در سال‌های اخیر در کشور ما بسیار محبوب شده اند. کفپوش بامبو دارای جایگزین‌های رنگ و طرح‌های مختلفی مانند رنگ عسلی، رنگ چوب، کهربایی، طرح‌های افقی و عمودی است. استفاده از آن آسان است، مانند پارکت‌های چوبی نیازی به سنباده و پرداخت ندارد. با استفاده از پارکت جامد بامبو در آشپزخانه خود می‌توانید فضایی زیبا و شیک در دکوراسیون خود ایجاد کنید.

نکات: هنگام انتخاب کفپوش بامبو برای آشپزخانه خود، برندی با کیفیت و با دوره گارانتی طولانی انتخاب کنید. اگر دوره گارانتی طولانی باشد، احتمالاً محصول با کیفیتی است. 🙂

مزایا: بادوام و مقاوم در برابر آب. سالم، زیبا و سازگار با محیط زیست است.

معایب: ممکن است رنگ آن در آفتاب محو شود. از نظر عایق صدا خوب نیست.

کفپوش آشپزخانه چوب پنبه

کفپوش آشپزخانه چوب پنبه

بهترین کفپوش آشپزخانه – کفپوش آشپزخانه چوب پنبه

در میان بهترین ایده‌های کفپوش آشپزخانه، پوشش چوب پنبه‌ای راه حل خوبی برای آشپزخانه شما با توجه به نسبت قیمت به کیفیت است. با این حال، هنوز در کشور ما محبوبیت زیادی ندارد. از آنجایی که بافت و نرمی خاصی دارد، یک ماده ارگونومیک برای کسانی است که ناراحتی مفاصل را تجربه می‌کنند.

به دلیل خاصیت عایق بودن از اتلاف گرما و صدا جلوگیری می‌کند. علاوه بر این، ضد میکروبی بودن از آشپزخانه شما در برابر حشرات محافظت می‌کند. به طور خلاصه، کفپوش چوب پنبه‌ای که اجرای آن بسیار آسان است، می‌تواند گزینه خوبی برای آشپزخانه شما باشد.

نکات: مواد چوب پنبه‌ای ضخیم و با کیفیت را برای آشپزخانه خود انتخاب کنید. اطمینان حاصل کنید که دارای یک پوشش بادوام است که آب و رطوبت را دفع می‌کند. چند قطعه یدکی اضافی بخرید تا در صورت آسیب احتمالی در دسترس داشته باشید.

مزایا: سازگار با محیط زیست، ضد میکروب، نرم و راحت، عایق در برابر گرما و صدا. انواع مختلف بافت و طراحی وجود دارد.

معایب: به راحتی می‌توان آن را خراش داد، ممکن است به مرور زمان نقص هایی روی سطح ایجاد شود.

🔴 اصول و نکات مهم در هنگام خرید کفپوش آشپزخانه

خرید کفپوش آشپزخانه

نکات مهم در هنگام خرید کفپوش آشپزخانه

به دلیل اینکه انتخاب متریال مناسب کفپوش از اهمیت بالایی برخوردار است تا اینجا در مورد انواع مختلف کفپوش و مزایا و معایب آن صحبت کردیم. اما در هنگام خرید کفپوش برخی نکات اصولی وجود دارد که شاید در نگاه اول ساده و کوچک به نظر برسند اما باید بدانید که این نکات ساده و ریز بسیار با اهمیت هستند. در ادامه در مورد این اصول کوچک اما بااهمیت می‌پردازیم.

۱-

✅ توجه به اندازه و ابعاد کف آشپزخانه:

چند متر مربع کفپوش نیاز دارید؟ سوال بسیار مهمی است زیرا بدون شک بر مبلغی که در نظر دارید هزینه کنید، تأثیر می‌گذارد. البته چنانچه در قسمت انواع کفپوش آشپزخانه به طور کامل توضیح دادیم، همه متریال ‌ها قیمت یکسانی ندارند؛ البته هرچه آشپزخانه شما بزرگتر باشد به طبع هزینه بیشتری باید بپردازید.

۲-

✅ توجه به زیبایی، اصلی مهم در خرید کفپوش

از آنجایی که میل به زیبایی در ذات همه انسان‌ها وجود دارد، برای انتخاب هر چیزی همیشه زیبایی را ملاک اول قرار می‌دهند. این قانون در مورد انتخاب کفپوش مناسب برای آشپزخانه مدرن نیز صدق می‌کند. بنابراین کفپوش مناسب برای طراحی آشپزخانه ابتدا باید زیبا و جذاب باشد.

۳-

✅ تناسب با سبک دکوراسیون کلی خانه

اصل تناسب یکی از مهمترین معیارهای یک طراحی مناسب است. بنابراین برای اجرای یک طراحی مناسب در فضای داخلی خانه باید تمامی عناصر به کار رفته در آن با یکدیگر سازگاری و تناسب داشته باشند. خلاصه اینکه کفپوش آشپزخانه به نحوی با کل اجزای خانه مرتبط است، باید در انتخاب کفپوش به این مقوله توجه کنید و گزینه‌ای را انتخاب کنید که با تمام عناصر و مبلمان آشپزخانه تناسب و هماهنگی داشته باشد.

۴-

توجه به ایمنی آشپزخانه

راهکارهایی وجود دارد که باعث می شود کف آشپزخانه لیز نباشد و ایمنی ما را در آشپزخانه افزایش می‌دهد و از افتادن ما جلوگیری می کند که می‌توانید آنها را اجرایی کنید. اما مسئله مهم این است که از همان ابتدا باید در خرید کفپوش مناسب دقت شود تا پس از پایان کار و نصب، کف آشپزخانه صاف و لیز نباشد. این نکته برای خانواده‌هایی که اعضای آن شامل افراد مسن و کودک می‌شود، اهمیت بیشتری دارد.

۵-

✅ مقاومت در برابر خط و خش، فشار و ضربه

کفپوش مناسب باید در برابر ضربات هر چیز سنگینی که در آشپزخانه می‌افتد مقاومت کند، مایعات را جذب نکند، خط و خش به خود نگیرد، به آسانی لکه نگیرد و غیره. زمانی که به این موارد ساده دقت می کنید، کفپوشی مقاوم و بادوام خواهید داشت که در نهایت مجبور نیستید دوباره کفپوش آشپزخانه را در مدت زمان بسیار کوتاهی تغییر دهید.

فراموش نکنید سنگین‌ترین وسایل خانه شما مانند یخچال، ماشین ظرفشویی و ماشین لباسشویی در این فضا قرار می‌گیرند؛ بنابراین کفپوش آشپزخانه همیشه در معرض فشار و ضربه است و باید از کیفیت و دوام بالایی برخوردار باشد.

۶-

✅ تمیز کردن کفپوش آشپزخانه

کف آشپزخانه بیش از هر قسمت دیگری از خانه در معرض آلودگی است و به آسانی (حتی اگر مراقب باشیم) لکه‌دار می‌شود. بنابراین، اگر از قبل بدانیم که کف آشپزخانه ما به طور مداوم لکه‌دار می شود، باید چیزی مقاوم، با کیفیت و آسان برای تمیز کردن انتخاب کنیم. در غیر این صورت کیفیت و تازگی کفپوش  از بین می‌رود و در مدت زمان کوتاهی مجبور به تعویض آن خواهید شد.

جمع بندی

آشپزخانه به مرکز خانه‌های مدرن تبدیل شده است، نه تنها یک فضای آشپزی، بلکه محل تجمع خانواده و دوستان و نقطه کانونی برای فعالیت روزمره محسوب می‌شود. با تمام اتفاقاتی که در آشپزخانه امروزی می‌گذرد، بسیار مهم است که کف زمین در برابر رفت و آمد زیاد و رطوبت و لکه‌های اجتناب ناپذیر مقاوم باشد. همچنین باید مطابق با سبک شخصی و متناسب با بودجه شما باشد.

تطبیق این نیازها ممکن است دشوار باشد، بنابراین ما یک راهنمای کامل ایجاد کردیم تا به شما کمک کند چیزی جز بهترین کفپوش آشپزخانه برای خانواده خود نداشته باشید.

بنابراین هنگام خرید بهترین کفپوش آشپزخانه نکات زیر توجه کنید:

• دوام: کفپوشی را انتخاب کنید که به اندازه کافی سخت باشد تا بتواند سبک زندگی شما را حفظ کند.

• مقاومت در برابر آب: آشپزخانه شما یک اتاق “نیمه مرطوب” است، بنابراین کفی که انتخاب می‌کنید نباید با ریختن گهگاه آب لیوان آسیب ببیند.

• قابل شست و شو: بهترین کفپوش آشپزخانه کفپوشی است که تمیز نگه داشتن آن آسان باشد.

• طراحی زیبا: وقتی همه چیز گفته شد و انجام شد، می‌خواهید آشپزخانه‌تان مانند بقیه خانه‌تان خوب به نظر برسد. با انواع کفپوش امروزی، می‌توانید کف آشپزخانه جذابی داشته باشید که مقاوم است.

امیدواریم ایده‌های بهترین کفپوش آشپزخانه ۲۰۲۲ که به اشتراک گذاشتیم الهام بخش شما باشد. فراموش نکنید که برای دیدن سایر ایده‌های آشپزخانه و نمونه‌های دکوراسیون منزل از صفحه اصلی دکورینه دیدن کنید ! 🙂

بازگشت به لیست

دیدگاهی در مورد “بهترین کفپوش آشپزخانه (مزایا و معایب)

  1. moradkhani گفت:

    سلام
    آیا از روی گرمایش از کف میشه کفپوش pvc را نصب کنیم؟

    1. سلام
      پیشنهاد دکورینه استفاده از لمینت است، کفپوش پی وی سی به دلیل ساختار نرم و استفاده از چسب گزینه مناسبی نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *