سبک دکوراسیون, سبک کلاسیک, سبک مدرن

۳۰ ایده ترکیب عناصر مدرن و قدیمی در دکوراسیون

lazy
۸۴ / ۱۰۰

چه ایده‌هایی برای ترکیب عناصر مدرن و قدیمی وجود دارد؟ آیا از طریق طراحی دکوراسیون می‌توان عناصر سنتی و مدرن را به هم پیوند داد؟ و تلفیقی از سبک قدیمی و مدرن ایجاد کرد؟ در این مقاله از مجله دکورینه سعی داریم در مورد ارتباط این دو صحبت کنیم و ایده هایی برای شروع آن ارائه دهیم.

استفاده از اقلام قدیمی در یک دکوراسیون مدرن یا معاصر راهی باورنکردنی برای افزودن بافت، عمق، جذابیت و زیبایی است. اگر از طرفداران پر و پا قرص ترکیب عناصر مدرن و قدیمی هستید، این مجموعه برای شما مناسب است – ما قصد داریم در مورد چگونگی به کارگیری عناصر مدرن و قدیمی در یک فضا با راهکارهایی بی عیب و نقص صحبت کنیم.

همانطور که گفته شد اصول دکوراسیون منزل از مولفه‌هایی مانند رنگ، بافت و ترکیب فضا و مکان تشکیل شده است. شناخت این اجزا و مهمتر از آن ترکیب و هماهنگی آنها، هنر و سلیقه در دکوراسیون را مشخص می کند. روش ثابت شده و خاصی برای ایجاد تعادل بین سبک قدیم و جدید وجود ندارد، بسیاری از روش‌های مورد استفاده آزمون و خطا است. با این حال، اگر می‌خواهید کمی عناصر قدیمی به ترکیب مدرن دکوراسیون خود اضافه کنید، پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

✔ از عناصر کوچک شروع کنید

اگر فضای بسیار مدرنی دارید، از عناصر کوچک شروع کنید. بافت‌های قدیمی در این موقعیت مکانی عالی برای شروع خواهد بود – آثار هنری، کتاب‌ها، لامپ‌ها، قاب‌ها، میزهای کناری، و غیره. پارچه‌ها و منسوجات قدیمی، به خصوص در دسته فرش‌ها و رانرها ایده عالی دیگری هستند که واقعاً به فضای شما عمق و جذابیت می‌بخشند. قطعات کوچکی مانند گلدان، کتاب یا فرش نیازی به تطبیق سختی ندارند، آنها خیلی برجسته نمی‌شوند و آنچنان به چشم نمی‌آیند؛ اما حس شیکی را به فضا می‌بخشند.

دفتر خانگی خاکستری زیبا

دفتر خانگی خاکستری زیبا با یک دیوار گالری تک رنگ، یک میز با رنگ تیره و یک صندلی زیبا به اضافه یک آباژور رومیزی


نمونه ترکیب عناصر قدیمی و مدرن

نمونه ترکیب عناصر قدیمی و مدرن – دفتر کار خانگی زیبا با میز مشکی قدیمی، به همراه یک صندلی طلایی و سفید مدرن، یک اثر هنری و یک گیاه آپاتمانی.


دفتر کار خانگی زیبا با پنجره‌های سرمه‌ای

نمونه دفتر کار خانگی زیبا همراه با ترکیب عناصر قدیمی و مدرن – پنجره‌های سرمه‌ای، میز قدیمی، صندلی حصیری به‌علاوه یک فرش بوهو

مطالعه بیشتر:

بوهمی چیست؟ دکوراسیون منزل به سبک بوهمی به چه معناست؟ چگونه دکوراسیون بوهمیایی درست کنیم؟ برای پاسخ این سوالات این مقاله را بخوانید: سبک دکوراسیون بوهمیان [راهنمای صفر تا ۱۰۰]


بوفه رنگی زیبا و پرآذین با میز سنگی سفید

ترکیب عناصر مدرن و قدیمی در دکوراسیون – در این تصویر بوفه رنگی زیبا و پرنقش و نگار با میز سنگی سفید، آینه بزرگ و چراغ رومیزی شیک ترکیبی عالی برای اتاق نشیمن است.


 اتاق نشیمن شیک

کمد قدیمی رنگ‌شده زیبا، کتاب‌های سیاه، شمع‌دان‌های شیک و چند شاخه گل، ترکیبی عالی برای یک اتاق نشیمن شیک هستند.


آشپزخانه سفید ظاهری مد روز و مدرن

ترکیب عناصر مدرن و قدیمی در دکوراسیون – آشپزخانه سفید زیبا با جزیره سفید با الهام از سبک قدیمی برای ایجاد ظاهری مد روز و مدرن فوق العاده است.


 کمد قدیمی مشکی

این دراور قدیمی مشکی با دستگیره‌های شیک راه حلی زیبا برای اتاق خواب، اتاق نشیمن یا ورودی است و می‌تواند برای بسیاری از فضاها مناسب باشد.


آشپزخانه‌ای با یک لوستر قدیمی

آشپزخانه‌ای که با یک لوستر قدیمی، آثار هنری و یک صندلی چوبی تزئین شده است تا آن را شگفت انگیز کند.


ورودی با مبل قرمز و کوسن‌های رنگارنگ

یک ورودی پرنور و رنگارنگ که با مبل قرمز و کوسن‌های رنگارنگ تزیین شده است.


گوشه مدرن روشن با یک صندلی سبز نئونی

ترکیب عناصر مدرن و قدیمی در دکوراسیون – گوشه مدرن روشن با یک صندلی سبز دودی با الهام از سبک کلاسیک که بافت خاصی در فضا ایجاد می‌کند.

۲۱ رنگ زیبا که هماهنگی بی‌نظیری با رنگ سبز دودی دارند.


دفتر کار خانگی شیک با قفسه‌های کتاب توکار سفید

دفتر کار خانگی شیک با قفسه‌های کتاب توکار سفید، میز قدیمی رنگی، یک صندلی مدرن و چند لامپ هنری و شیک فضایی جذاب است.


مبل سفید قدیمی

ترکیب عناصر مدرن و قدیمی در دکوراسیون – فضای مدرن متضاد با یک مبل سفید قدیمی و زیبا با قاب طلاکاری شده

✔ ایجاد یک عنصر مشترک

نقاط مشترکی بین لوازم قدیمی و مدرن خود بیابید، چه رنگ، بافت، طرح مشابه یا جنس و غیره. به این ترتیب، می‌توانید یک میز کلاسیک را به یک دفتر کار خانگی مدرن یا امروزی اضافه کنید، چنانچه با طرح رنگ مطابقت داشته باشد، ویژگی‌های همان رنگ یا بافت یا شاید جنسی که از آن ساخته شده است. این وسیله‌ای عالی برای منسجم جلوه دادن دکوراسیون شماست، حتی اگر فضا فوق مدرن یا فوق مینیمال باشد.

آشپزخانه سبک روستیک یا روستایی با کابینت‌های سفید

آشپزخانه سبک روستیک یا روستایی با کابینت‌های سفید، قفسه‌های باز، تخته‌های برش روی دیوار، یک میز کهنه که به عنوان جزیره آشپزخانه از آن استفاده می‌شود.


کمد قدیمی سبز رنگ با درهای شیشه‌ای

کمد قدیمی سبز رنگ با درهای شیشه‌ای برای نگهداری ظرف و ظروف چینی در یک اتاق غذاخوری یا آشپزخانه روستایی استفاده می‌شود.


دفتر کار خانگی با قفسه‌های توکار

ترکیب عناصر مدرن و قدیمی در دکوراسیون – دفتر کار خانگی با قفسه‌های توکار، میز رنگی، چراغ آویز و یک اثر هنری سیاه و سفید.


ر

فضای کاری خانه دوست داشتنی با میز قدیمی مشکی، یک صندلی سفید و طلایی، اثر هنری در تابلوی طلایی و پرده‌های مشکی.


یک حمام مدرن با یک فرش روشن

یک حمام مدرن با یک فرش روشن، کاشی‌های سفید و یک کمد شیشه‌ای رنگ تیره قدیمی


اتاق خواب مدرن با یک تخت فرفورژه مشکی با ملافه سبز

ترکیب عناصر مدرن و قدیمی در دکوراسیون – اتاق خواب مدرن با یک تخت فرفورژه مشکی با ملافه سبز، میز کنار تخت خواب با رنگ تیره قدیمی و یک چراغ رومیزی


اتاق نشیمن مدرن خنثی با سقف شیشه‌ای

اتاق نشیمن مدرن خنثی با سقف شیشه‌ای، شومینه، قفسه‌های کتاب توکار، مبل با رنگ خنثی و صندلی‌های قدیمی


فضای داخلی خنثی مدرن با صندلی لاوست خاکستری

ترکیب عناصر مدرن و قدیمی در دکوراسیون – فضای داخلی خنثی مدرن با صندلی لاوست خاکستری، میز قهوه‌خوری قدیمی، رنگ‌های آبی و فیروزه‌ای پررنگ


آشپزخانه سبک روستیک زیبا

آشپزخانه سبک روستیک زیبا با یک چراغ آویز فلزی و میز رنگ خنثی که نقش جزیره آشپزخانه را دارد.


✔ ایجاد کنتراست + ترکیب عناصر مدرن و قدیمی در دکوراسیون

کنتراست در این شرایط چیز شگفت انگیزی است و نکته بسیار مهمی است. شما می‌خواهید عناصر و لوازم قدیمی عمق و بافت را اضافه کنند که واقعاً می‌تواند یک طرح طراحی مدرن‌تر را متعادل کند. از ترکیب کردن عناصر نترسید – اصلا اشکالی ندارد که چیزهایی را با هم گروه بندی کنید که ممکن است ظاهر یکسانی نداشته باشند، اما با هم کار کنند. بله، این یک ایده مغایر با نکته قبلی است اما بسیار خوب کار می‌کند! از ایده هایی که جمع آوری کرده‌ایم الهام بگیرید و از آن لذت ببرید!

دفتر کار خانگی معاصر با کمد دیواری

دفتر کار خانگی معاصر با کمد دیواری، میز قدیمی، یک صندلی سفید و یک میز کوچک


دفتر کار خانگی سبک اسکاندیناویایی

ترکیب عناصر مدرن و قدیمی در دکوراسیون – دفتر کار خانگی سبک اسکاندیناویایی با یک ظرف چوبی، صندلی چوبی، گیاه آپارتمانی و دارای یک لوستر بسیار عالی است.


دفتر خانگی اسکاندیناوی با قفسه‌های شناور

دفتر خانگی اسکاندیناوی با قفسه‌های شناور، میز قدیمی مشکی، صندلی سفید، دیوار گالری زیبا و یک پنکه


فضای کاری کوچک و دنج

ترکیب عناصر مدرن و قدیمی در دکوراسیون – فضای کاری کوچک و دنج با یک میز رنگ تیره، صندلی فلزی، گیاهان آپارتمانی و آثار هنری زیبا به اضافه یک چراغ ایستاده.


کمد شیک مشکی قدیمی

کمد شیک مشکی قدیمی با درها و کناره‌های شیشه‌ای یک ایده دوست داشتنی برای حمام است، شما به راحتی حس وینتیج را به آن اضافه خواهید کرد.

 


کمد مشکی قدیمی

ترکیب عناصر مدرن و قدیمی در دکوراسیون – کمد مشکی قدیمی با کشوهای معمولی و درهای شیشه‌ای که به شما امکان می‌دهد چیزهای زیبایی را در داخل نمایش دهید و آنها را برجسته کنید.


a whimsical interior

یک فضای داخلی عجیب و غریب با یک دیوار گالری روشن، کمد قدیمی مشکی، میزهای شیشه‌ای و صندلی‌های قدیمی فضای زیبایی است.


آشپزخانه سفید اسکاندیناوی

آشپزخانه سفید اسکاندیناوی با کابینت‌های سبک شیکر، یک جزیره آشپزخانه با رنگ روشن ، لامپ‌های آویز و چهارپایه‌های سفید


تزیین اتاق نشیمن یا ناهارخوری با یک بوفه چوبی قدیمی

ترکیب عناصر مدرن و قدیمی در دکوراسیون – اتاق نشیمن یا ناهارخوری خود را با یک بوفه چوبی قدیمی مانند این تزئین کنید تا ظرافت بیشتری به آن اضافه شود.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *