آشپزخانه, رنگ, کفپوش و پارکت

کفپوش کاشی سفید با کابینت چه رنگی ست می‌شود؟ [۸ ایده عالی]

lazy
۹۴ / ۱۰۰

کفپوش کاشی سفید به دلیل حس تازگی و آرامش هرگز از مد نمی‌افتد. هنگامی که کاشی سفید برای کفپوش آشپزخانه خود انتخاب می‌کنید، می‌تواند به این اتاق احساسی مطبوع و جادار بودن بدهد و از آنجایی که رنگ سفید، رنگی خنثی است تقریباً با هر رنگ کابینت ست می‌شود. اگر می‌خواهید دکوراسیون آشپزخانه مدرن و زیبا داشته باشید، ابتدا باید تصمیم بگیرید که می‌خواهید رنگ کابینت شما پررنگ و یا کم‌رنگ باشد. و دیگر اینکه کفپوش کاشی سفید آشپزخانه با چه رنگ کابینتی ست می‌شود؟

به طور کلی، عموماً کابینت‌هایی به رنگ خاکستری، مایل به سفید و مشکی را ترجیح می‌دهند زیرا در کنار کفپوش کاشی سفید تمیز و مدرن به نظر می‌رسند. اما رنگ‌های پررنگ دیگری نیز وجود دارند که به همان اندازه زیبا و امروزی به نظر می‌رسند، از جمله رنگ‌های آبی پاستلی و سبز.

برای اینکه بدانیم رنگ کابینت‌های ذکر شده در هنگام ست با کفپوش کاشی سفید چگونه به نظر می‌رسند، در این مقاله از مجله دکورینه نمونه‌های و تصاویر واقعی از ست کف کاشی سفید با دیگر رنگ‌های کابینت را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

بهترین رنگ کابینت که با کفپوش کاشی سفید ست می‌شوند

۱-

💠 کابینت از جنس چوب توس

کابینت جنس چوب توس

کابینت از جنس چوب توس

توس یا غان با رنگ متوسط برای کابینت به طرز باورنکردنی با کفپوش کاشی سفید ست می‌شود. این باعث ایجاد ظاهری سبک و روشن در آشپزخانه‌ای به سبک سنتی می‌شود، اما از قدیمی به نظر رسیدن آشپزخانه شما نیز جلوگیری می‌کند. توس نوعی چوب سخت با چگالی متوسط است و به دلیل دوام قابل توجه و مقاومت در برابر فرورفتگی یا خراش شناخته شده است.

در این مثال، کابینت‌های قهوه‌ای توس زیبا به زیبایی با کفپوش کاشی سفید ترکیب می‌شوند. این رنگ کابینت با کفپوش خنثی هماهنگی دارد و در نتیجه آشپزخانه را روشن‌تر و مطبوع‌تر می‌کند.

۱۶ مدل استفاده از کفپوش شاه ماهی در دکوراسیون خانه

۲-

💠 کابینت با رنگ سفید

کفپوش کاشی سفید و کابینت با رنگ سفید

کابینت آشپزخانه سفید رنگ با کفپوش کاشی سفید

دلیل اینکه ما رنگ سفید را پیشنهاد نمی‌کنیم این است که از طراحی تک رنگ خودداری کنیم. برای شکستن یکنواختی، ست کابینت‌های سفید مایل به خاکستری به عنوان رنگ کلاسیک با کفپوش کاشی سفید چگونه است؟

این ایده هم در آشپزخانه‌های مدرن و هم در آشپزخانه‌های سنتی کار می‌کند. جفت خنثی به این معنی است که شما می‌توانید هر رنگ دیگری را به این ترکیب وارد کنید تا آشپزخانه شما فوق العاده شیک به نظر برسد.

در اینجا، بک اسپلش قهوه‌ای روشن به طرز شگفت‌انگیزی با کابینت‌های سفید مایل به خاکستری و کف‌پوش‌های کاشی سفید ست می‌شود. این طراحی آشپزخانه معاصر به لطف ترکیب رنگ‌های خنثی سبک، در فضاهای کوچک و بزرگ کار می‌کند.

مطالعه بیشتر:

آیا کفپوش سنگ مرمر برای شما مناسب است؟ معایب و مزایای استفاده از سنگ مرمر به عنوان کفپوش چیست؟ انواع رایج کفپوش‌های مرمر کدامند؟ مراحل نصب کف سنگ مرمر چیست؟ قیمت خرید و نصب کف سنگ مرمر چقدر است و چگونه محاسبه می شود؟ در این مقاله به این سوالاتکه ممکن است هنگام انتخاب و خرید کفپوش مناسب برای خانه خود در ذهن داشته باشید پاسخ داده‌ایم. برای مطالعه کلیک کنید: راهنمای کامل انتخاب کفپوش سنگ مرمر

 

💠 کابینت سبز تیره

کابینت سبز تیره

ست کابینت سبز تیره با کفپوش سفید آشپزخانه

در سال‌های اخیر رنگ سبز تیره به یکی از رنگ‌های محبوب کابینت آشپزخانه تبدیل شده است. زیرا رنگ سبز دارای رنگی خاکی است که از پیچیدگی بیرون می‌آید. چه مریم گلی، نعناع، جنگل تیره یا سبز نیمه شب انتخاب کنید، سایه‌ای برای همه وجود دارد.

به عنوان مثال، در این طراحی آشپزخانه مدرن، کابینت‌های سبز تیره ظاهری شیک به کفپوش کاشی سفید و رنگ پشتی مناسب می‌دهند. وسایل با جنس استیل ضد زنگ حس شیک این آشپزخانه را افزایش داده و کف کاشی سفید جلوه‌ای نو به فضا بخشیده است.

مطالعه بیشتر:

۲۱ ترکیب رنگ زیبا که هماهنگی بی نظیری با رنگ سبز دودی یا رنگ سبز کله غازی دارند:رنگ سبز دودی

۴-

💠 کابینت خاکستری روشن و یا خاکستری تیره

کابینت خاکستری روشن و یا خاکستری تیره

ست کفپوش سفید آشپزخانه با کابینت خاکستری روشن و یا خاکستری تیره

خاکستری به لطف ظاهر مدرن و چند منظوره، مورد علاقه اکثر خریداران کابینت آشپزخانه است. خنثی بودن این رنگ باعث محبوب بیشتر آن شده است.

کابینت‌های خاکستری روشن به آشپزخانه شما حسی مطبوع می‌بخشد، در حالی که خاکستری تیره جذابیت ایجاد می‌کند. وقتی این دو طیف رنگی را با کفپوش کاشی سفید خود ترکیب می‌کنید، می‌توانید تضاد زیبایی را به طراحی آشپزخانه بیاورید. همانطور که در این مثال می‌بینید، تناژ گرم خاکستری با کفپوش کاشی سفید کاملاً کار می‌کند.

دیوارهای خاکستری تیره با جزیره همسان کاملاً کابینت خاکستری روشن و تیره و کفپوش سفید را تکمیل می‌کنند.

۵-

💠 کابینت رنگ خاکستری مایل به بژ یا خاکستری مایل به قهوه‌ای

کابینت رنگ خاکستری مایل به بژ یا خاکستری مایل به قهوه‌ای

کابینت رنگ خاکستری مایل به بژ یا خاکستری مایل به قهوه‌ای به خوبی با کفپوش سفید آشپزخانه ست شده است.

اگر استفاده از خاکستری برای کابینت کمی سرد به نظر می‌رسد، اما همچنان می‌خواهید رنگی مشابه با کفپوش کاشی سفید خود داشته باشید، رنگ خاکستری مایل به بژ یا خاکستری مایل به قهوه‌ای چطور است؟ این رنگ‌ها خنثی هستند اما از نظر بصری جالب‌تر از خاکستری ساده هستند.

رنگ خاکستری مایل به بژ ترکیبی از خاکستری و بژ با ته رنگ گرمتر است. خاکستری مایل به قهوه‌ای نیز از رنگ قهوه‌ای و خاکستری تیره تشکیل شده است که می‌تواند فضایی گرم و شیک را در آشپزخانه شما با کفپوش کاشی سفید ایجاد کند.

دکوراسیون اتاق نشیمن قهوه‌ای [بهترین ترکیب رنگ با قهوه‌ای]

اگر نمی توانید بین این تناژ تصمیم بگیرید، طبق این مثال از هر دو استفاده کنید. ترکیب عناصر روشن و تیره در این آشپزخانه عمق زیادی به فضا بخشیده است و کفپوش کاشی سفید به عنوان نقطه کانونی است.

۶-

💠 کابینت زرد خردلی

ست کابینت زرد خردلی با کفپوش کاشی سفید

زمانی که کابینت زرد خردلی با کفپوش کاشی سفید ست می‌شود، تناژ شاد زرد حسی جذاب ایجاد می‌کند.

اگر می‌خواهید فضایی پرانرژی و سرگرم کننده به آشپزخانه خود تزریق کنید، کابینت‌های زرد خردلی را انتخاب کنید. هنگامی که با کفپوش کاشی سفید ست می‌شود، تناژ شاد زرد حسی جذاب ایجاد می‌کند.

این تناژ آفتابی هم در سبک خانه‌های کشاورزی و هم در آشپزخانه‌های مدرن ایده‌آل است زیرا صبح‌ها با درخشش خوبی از مهمانان پذیرایی می‌کند. رنگ کابینت جاودانه به ویژه در آشپزخانه‌های روشن و مطبوع با کفپوش کاشی سفید به خوبی کار می‌کند.

به عنوان یک رنگ گرم، پررنگ و روشن، زرد را می‌توان در سرتاسر آشپزخانه، از جمله میز و جزیره استفاده کرد. همچنین می‌توانید از رنگ زمینه خنثی مانند سفید برای برجسته کردن کابینت‌های زرد استفاده کنید. این رنگ پرانرژی نقطه کانونی عالی در فضایی است که ما بیشتر از آن استفاده می‌کنیم.

ترکیب رنگ زرد و طوسی – ۲۰ نمونه دکوراسیون فوق العاده زیبا

برای کسانی که به اندازه کافی جرات استفاده از طیف پررنگ زرد را برای کابینت ندارند، زرد خردلی را به عنوان رنگی ملایم‌تر و کم رنگ‌تر توصیه می‌کنیم. این رنگ هنوز هم آشپزخانه شما را با کفپوش کاشی سفید مدرن جلوه می‌دهد، اما به اندازه زرد لیمویی، پررنگ یا غالب نیست.

فقط نگاه کنید که این نمونه آشپزخانه مدرن به لطف لوازم استیل ضد زنگ، کفپوش کاشی سفید و کابینت‌های زرد خردلی چقدر هماهنگ است.

۷-

💠 کابینت رنگ آبی

ترکیب رنگ آبی کم رنگ کابینت‌ها با کاشی سفید

ترکیب رنگ آبی کم رنگ کابینت‌ها با کاشی سفید، آشپزخانه را بزرگتر جلوه می‌دهد.

آبی به عنوان یک رنگ کلاسیک که حس آرامش بخشی را منتشر می‌کند، بیشتر برای اتاق خواب مورد علاقه است. با این حال آیا تا به حال به استفاده از این رنگ برای کابینت آشپزخانه خود فکر کرده‌اید؟ از آبی آسمانی کم رنگ و آبی تا سرمه‌ای و لاجوردی، همیشه طیفی وجود دارد که انتظارات شما را برآورده می‌کند.

رنگ آبی کم رنگ برای کابینت‌ها به آشپزخانه‌ای با کاشی سفید کمک می‌کند بزرگتر به نظر برسد. بنابراین، این ترکیب رنگ برای آشپزخانه‌های کوچک یا باریک ایده‌آل است. همچنین برای آشپزخانه‌هایی که فاقد نور طبیعی کافی هستند، گزینه بسیار خوبی است.

از طرف دیگر آبی تیره برای آشپزخانه‌های بزرگتر بهترین ایده است. اما اگر می‌خواهید فضایی گرم و دلپذیر در آشپزخانه خود داشته باشید، بهتر است از تناژ سرد آبی خودداری کنید.به طور کلی، هرچه تناژ آبی تیره‌تر باشد، آشپزخانه کمتر سرد خواهد بود. درست مانند اینجا، کابینت آبی تیره همراه با کفپوش کاشی سفید روشن، این فضا را به خوبی جلوه داده است.

۸-

💠 کابینت مشکی سفید

ترکیب رنگ‌های شیک کابینت مشکی سفید

ترکیب رنگ شیک کابینت مشکی سفید با کفپوش کاشی سفید

یکی دیگر از ترکیب رنگ‌های شیک کابینت مشکی سفید است. این طرح رنگی برای دیده شدن آسان است و به راحتی قابل تشخیص است. مشکی رنگی زیباست است که نور را به جای بازتابش جذب می‌کند، هنگامی که با کابینت سفید و کفپوش کاشی سفید ست می‌شود، به یک طرح بسیار مطلوب تبدیل می‌شود.

برای مثال، یک آشپزخانه سیاه و سفید در یک چیدمان بزرگ و باز، طراحی نهایی برای یک پنت هاوس یا ویلای بزرگ است. فقط مطمئن شوید که اتاق شما به اندازه کافی نور طبیعی روز را دریافت می‌کند. با کمک کفپوش کاشی سفید، نور در آشپزخانه‌ای پیچیده و در عین حال دنج مانند نمونه‌ای که در اینجا مشاهده می‌کنید، به اطراف منعکس می‌شود.

مطالعه بیشتر:

در این مقاله بیش از ۴۰ نمونه دکوراسیون آشپزخانه سیاه و سفید را آماده کرده‌ایم که الهام بخش کسانی است که می‌خواهند جلوه ای تک رنگ در آشپزخانه ایجاد کنند. برای مطالعه این مقاله اینجا را کلیک کنید: دکوراسیون آشپزخانه سیاه و سفید [۴۰+ نمونه تصویر]

 

سوالات متداول انتخاب کفپوش کاشی سفید برای آشپزخانه

🔰 آیا کفپوش کاشی سفید انتخاب خوبی برای آشپزخانه است؟

کفپوش آشپزخانه در طول روز از ترافیک بالایی برخوردار است. همچنین باید در برابر لکه‌ها و ریختن مواد غذایی مقاوم باشد، بنابراین انتخاب رنگ مناسب برای کفپوش کاشی مهم است.

🔰 مزیت کفپوش کاشی سفید چیست؟

تمیز کردن و نگهداری کفپوش کاشی سفید در مقایسه با سایر رنگ‌های کاشی آسان‌تر است. کف کاشی سفید در آشپزخانه کمک می‌کند تا این اتاق بزرگتر و جادارتر به نظر برسد. بنابراین منصفانه است که بگوییم کفپوش کاشی سفید در آشپزخانه هرگز از مد نمی افتد. پس از همه، این رنگ روشن کف، نور را منعکس می‌کند و احساسی جادار ایجاد می‌کند.

با کنتراست و تضاد کف کاشی سفید خود با رنگ‌های تیره میز یا کابینت، آشپزخانه شما می‌تواند مدرن و جادار به نظر برسد. مزیت اضافی کفپوش کاشی سبک این است که خراش‌ها و خط و خش‌های ناشی از رفت و آمد مداوم پا را پنهان می‌کند.

🔰 بهترین مواد کاشی آشپزخانه کدام است؟

هنگام تصمیم گیری در مورد بهترین مواد کاشی، سرامیک یا چینی انتخاب خوبی است زیرا هم مقرون به صرفه و هم بسیار بادوام هستند. این مواد متخلخل کمتری دارند و در برابر ریزش مقاوم هستند. علاوه بر این، کاشی‌های چینی به دلیل فرآیند ساخت خاص‌شان نسبت به سرامیک در برابر لغزش مقاوم‌تر هستند.

جمع بندی

نمونه‌های ذکر شده از رنگ‌های کابینت آشپزخانه که با کفپوش کاشی سفید ست شده اند، نشان می‌دهد که رنگ سفید در هنگام جفت شدن با سایر رنگ‌های تند یا ظریف چقدر انعطاف پذیر است. اما اگر از رنگ کابینت خود خسته شدید، در هر زمانی می‌توانید آن را با رنگ دیگری رنگ آمیزی کنید یا از یک متخصص برای انجام این کار برای شما استفاده کنید.

اندازه آشپزخانه خود را در نظر داشته باشید زیرا کابینت با رنگ‌های تیره فقط فضا را کوچکتر نشان می‌دهد. به طور کلی، رنگ‌های کابینت گرم، از جمله خاکستری و توس روشن، در آشپزخانه‌های کوچک بهترین عملکرد را دارند.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *