رنگ, مبلمان

دکوراسیون با مبلمان زرد رنگ [۵۰+ نمونه عالی]

lazy
۹۵ / ۱۰۰

راهنمای دکوراسیون منزل با استفاده از مبلمان زرد رنگ

مبل یا کاناپه برای هر خانه ای ضروری است، شما می‌توانید آن را در اتاق نشیمن، اتاق خواب، اتاق غذاخوری، دفاتر خانه و حتی آشپزخانه ببینید. انواع مختلفی از مبل‌ها، طرح‌های بسیاری و رنگ‌های زیادی برای انتخاب، متناسب با هر فضایی وجود دارد، و امروز ما در مورد رنگ دقیق‌تر خواهیم بود – نگاهی به مبلمان زرد رنگ خواهیم انداخت.

چرا زرد؟ زرد رنگ شادی (معنای روانشناختی) و رنگ آفتاب است. علاوه بر این که طبق نظریه پنتون یکی از رنگ‌های سال است. یکی از اصلی ترین، بزرگترین و اساسی ترین عناصر اتاق نشیمن، مبل است؛ به همین دلیل هر روز شاهد افزایش طراحی و ارائه انواع مدل های جدید مبلمان هستیم. البته بعد از انتخاب یک مبل راحتی، چیدمان مبل و دکوراسیون فضای اطراف آن، در پایان نوبت به ست کردن مبلمان با دیگر عناصر منزل می‌رسد که اهمیت زیادی دارد.

اگر می‌خواهید ظاهری مدرن، سرزنده و خاص به اتاق نشیمن خود بدهید و در کل خلاقانه عمل نمایید پیشنهاد دکورینه استفاده از مبلمان زرد رنگ است. نظر شما چیست؟ آیا انتخاب خوبی است؟ با ما همراه باشید و در پایان مقاله نظرات خود را در رابطه با دکوراسیون خانه با مبلمان زرد رنگ بفرمایید.

[message_box bg=”#hex or http://imageurl”] مطالب مرتبط:راهنمای خرید مبل نیمکتی: ۴ نکته کلیدی[/message_box]

[message_box bg=”#hex or http://imageurl”] مطالب مرتبط: مبلمان فیروزه ای برای پذیرایی [۲۷ ایده بی نظیر + ویدئو] [/message_box]

استفاده از چرخه رنگ برای استفاده از مبلمان زرد رنگ

ترکیب رنگ زرد

در طبیعت ۳ رنگ اصلی قرمز، زرد و آبی وجود دارد که بقیه رنگ‌ها با ترکیب نسبت‌های متفاوتی از این رنگ‌ها به وجود می‌آیند.

ضمن اینکه موارد زیادی برای تزیین اطراف مبل زرد وجود دارد. به عنوان مثال، اگر نمی‌خواهید مبل زرد بیش از حد در اتاق خودنمایی کند، می‌توانید از الگوهای خاصی برای رنگ بندی پارچه مبلی استفاده کنید.

همچنین می‌توانید از سایه‌های مختلف رنگ زرد مانند بژ، زرد موزی، لیمویی و طیف‌های رنگی دیگر استفاده کنید. به این ترتیب پس از انتخاب رنگ زرد مورد علاقه خود می‌توانید از رنگ های دیگر برای بقیه دکوراسیون اتاق استفاده کنید. می‌توانید از چرخه رنگ برای کشف بهترین ترکیب رنگ با زرد استفاده کنید.

در چرخه رنگ، می‌توانید از رنگ های مکمل یا مجاور برای انتخاب رنگ هایی که با رنگ زرد همخوانی دارند، استفاده کنید. رنگهای مجاور آنهایی هستند که در کنار زرد در چرخه رنگ قرار دارند. زرد مکمل نیز رنگی است که در چرخه رنگ مخالف است و نوعی تضاد است. رنگ های مجاور زرد در چرخه رنگ می‌توانند انتخاب خوبی برای استفاده باشند. در این گروه علاوه بر سیاه و سفید می‌توان رنگ های سبز، نارنجی، بنفش، آبی و قهوه ای را نام برد.

استفاده از رنگ تک رنگ در اطراف مبل زرد

به یاد داشته باشید برای اینکه استفاده بیش از حد معمول از رنگ زرد نداشته باشید بهتر است از یک رنگ برای ترکیب با رنگ زرد مبل استفاده کنید. استفاده از رنگ آبی به نظر ترکیب مناسبی باشد. آبی یکی از رنگ های سرد و آرامش بخش است که در ترکیب با رنگ زرد (رنگ زرد جزو رنگ های گرم محسوب می‌شود) می‌تواند فضایی متعادل ایجاد کند. می‌توانید از رنگ آبی برای کوسن، پرده و فرش استفاده کنید.

ضمن اینکه برای دکوراسیون اطراف مبل زرد بهتر است از یک طیف آبی استفاده نکنید و از سایه های مختلف آبی بهره مند شوید. سعی کنید از رنگ های مختلف آبی و زرد در طراحی داخلی خود استفاده کنید تا هر اکسسوری به طور جداگانه در اتاق شما برجسته شود.

رنگ تک رنگ در اطراف مبل زرد

استفاده از رنگ تک رنگ در اطراف مبل زرد

اتاق نشیمن کاملا سفید با یک قفسه کتاب بزرگ به عنوان یک گوشه کتاب بزرگ و روشن با یک مبل بزرگ که می تواند چندین عضو خانواده را به طور همزمان در خود جای دهد و راحتی زیادی را فراهم می‌کند، به نظر می رسد. رنگ زرد انتخاب شده جذابیت خاصی به اتاق می‌دهد.

ترکیب مبل زرد با مبلمان چوبی

ترکیب مبل زرد با مبلمان چوبی

ترکیب مبل زرد رنگ با مبلمان چوبی

همچنین فراموش نکنید که ترکیب مبل زرد با مبلمان چوبی می‌تواند یک شاهکار خلق کند. رنگ قهوه ای چوب به همراه رنگ زرد فضایی بسیار گرم، دوستانه و دلپذیر ایجاد می‌کند و از تاثیر رنگ زرد بر اتاق می‌کاهد.

کنتراست‌های رنگ زرد در اتاق های بزرگ

مبل زرد طلایی

مبل زرد طلایی

همانطور که در بالا گفته شد کنتراست ها در اتاق های بزرگ که در آن فضای باز دارای روشنایی و درخشندگی زیادی است، بسیار خوب عمل می‌کند. چنین فضایی به یک عنصر برجسته نیاز دارد که با این اتاق تناسب داشته باشد و این مبل زرد طلایی قطعاً با توضیحات مطابقت دارد!

مبل سبک وینتیج با طراحی قدیمی و رنگ زرد مدرن

دکوراسیون با مبل زرد رنگ

ایده‌هایی خلاقانه برای دکوراسیون با مبل زرد رنگ

یک مبل با طراحی قدیمی و رنگ زرد مدرن و جسورانه بزرگترین سازش بین این دو است. این دقیقاً در یک اتاق نشیمن با فضای داخلی قدیمی قرار می‌گیرد و همچنین این قدرت را دارد که ظاهری قدیمی را به یک محیط مدرن بیاورد.

اتاق نشیمن با یک مبل زرد شاد و یک لامپ نارنجی

جدیدترین مدل های مبل راحتی زرد

جدیدترین مدل های مبل راحتی زرد رنگ

رنگ‌ها توجه را به خود جلب می‌کنند – هر چه جسورتر باشند، سریع‌تر چشم را جلب می‌کنند! یک راه عالی برای ایجاد دکوری که در کلیت خود برجسته باشد این است که آن را مینیمال نگه دارید و دو رنگ بسیار جسورانه را با هم ترکیب کنید، همانطور که در این اتاق نشیمن با یک مبل زرد شاداب و یک لامپ نارنجی نشان داده شده است .

ایجاد نقطه کانونی با مبلمان زرد رنگ

ست کردن رنگ زرد با رنگ هایی مانند طوسی, قرمز , آبی, بنفش

ست کردن رنگ زرد با رنگ هایی مانند طوسی, قرمز , آبی, بنفش و…

یک اتاق نشیمن مدرن که تا حد زیادی توسط نور خورشید روشن می شود، نیاز به یک عنصر مرکزی دارد که با نور طبیعی ترکیب شود و در روشن و شاداب نگه داشتن اتاق نقش داشته باشد. یک مبل زرد دقیقاً این کار را انجام می دهد، ضمن اینکه یک مکان شاد برای کل خانواده برای معاشرت روزانه ایجاد می کند.

کاربرد رنگ زرد در اتاق نشیمن مدرن

مبلمان زرد در دکوراسیون داخلی نشیمن

مبلمان زرد رنگ در دکوراسیون داخلی نشیمن

سایه نارنجی رنگ زرد یک انتخاب عالی برای یک اتاق نشیمن مدرن است که از مفاهیم طراحی معاصر تشکیل شده و از قطعات پویا با آغوش باز استقبال می کند.

سبک دکوراسیون مینیمالیسم

رنگ زرد در دکوراسیون داخلی

نقش رنگ زرد در دکوراسیون داخلی

گر سبک دکوراسیون مینیمالیسم مورد علاقه شماست، گاهی اوقات یک مبل زرد تنها چیزی است که لازم است. این مرکز نهایی است و به غیر از یک گیاه آپارتمانی ساده، به عناصر دیگری برای کامل کردن اتاق نیاز ندارد.

تضاد واضح بین قرمز روشن و زرد مات

تضاد واضح بین قرمز روشن و زرد

تضاد واضح بین قرمز روشن و زرد مات

ما به راحتی می توانید قرمز را به لیست طولانی رنگ هایی اضافه کنید که به طرز شگفت انگیزی با زرد همخوانی دارند. این اتاق بسیار خیره کننده و جذاب به نظر می رسد! تضاد واضح بین قرمز روشن و زرد مات یک فضای داخلی شیک ایجاد می کند که در آن رنگ ها فضا را پر می کنند!

ترکیب رنگ زرد و خاکستری

ترکیب رنگ زرد و خاکستری

حتی با داشتن دکوراسیون منحصر به فرد دیوار، مبل زرد در مرکز توجه باقی خواهد ماند. دیوار خاکستری به راحتی می تواند بر روحیه اتاق تأثیر بگذارد، اما مبل زرد رنگ همچنان دست بالا را در دکوراسیون این فضا دارد!

رعایت احتیاط در استفاده از رنگ زرد در دکوراسیون منزل

رنگ زرد

رنگ زرد را می توان در هر جای خانه استفاده کرد، اما یک نکته را فراموش نکنید، از هیچ رنگی بیشتر در محیط استفاده نکنید، زیرا باعث بی حوصلگی، دلزدگی و خستگی افراد می شود.

استفاده از رنگ های روشن دیگر در ترکیب و همراه زرد اشکالی ندارد. اگر به دنبال دکوراسیونی رنگارنگ و سرزنده هستید می توانید در کنار مبل زرد خود از بالش هایی با رنگ های مختلف استفاده کنید. به یاد داشته باشید این بدان معنی نیست که هر رنگی را می توان انتخاب کرد. برای یافتن رنگ هایی که با زرد همخوانی دارند از چرخه رنگ  استفاده نمایید. همچنین در نظر داشته باشید کمترین مبلمان را به فضای اتاق اضافه کنید.

دکوراسیون منزل با مبل زرد و رنگ های تند را باید با دقت زیادی به کار برد. این رنگ ها تاثیر زیادی بر روی اعصاب و روان فرد دارند و هر اشتباهی می تواند باعث بی قراری و استرس شود. به همین دلیل دکوراسیون اطراف مبل با رنگ های قوی بسیار مهم است.

در مورد سبک‌ها، می‌توان آن را در هر اتاقی، از صنعتی گرفته تا اسکاندیناوی، گنجانید تا رنگ‌های پررنگی داشته باشد.

نمونه تصاویر دکوراسیون اتاق نشیمن با استفاده از مبلمان زرد رنگ

مبل زرد

نمونه عکس دکوراسیون اتاق نشیمن با استفاده از رنگ زرد – اتاق نشیمن سبک بوهو همراه با دیوار سبز تیره، مبل زرد، گیاهان گلدانی و یک دیوار گالری روی طاقچه تناسب خوبی ایجاد کرده است.

 

[message_box bg=”#hex or http://imageurl”] مطالب پیشنهادی: سبک دکوراسیون بوهمیان [راهنمای صفر تا ۱۰۰] [/message_box]

 

 مبل خردلی

یک گوشه بوهو با دیوارهای زرد، مبل خردلی، دیوار گالری و دیوارکوب و فرش های چند لایه به علاوه یک کاکتوس گلدانی، این هم ترکیب جالبی به نظر می رسد.

 

اتاق نشیمن با دیوارهای قهوه ای، مبل زرد، صندلی های مدرن

اتاق نشیمن با دیوارهای قهوه ای، مبل زرد، صندلی های مدرن و یک میز شیشه ای به همراه گیاهان گلدانی شگفت انگیز است.

 

 اتاق نشیمن مدرن جسورانه با مبل زرد، قفسه کتاب

اتاق نشیمن مدرن جسورانه با مبل زرد، قفسه کتاب، مقدار زیادی فضای سبز گلدانی و یک فرش طرح هندسی.

 

bold space

فضای جسور با دیوار خردلی و یک مبل همرنگ با دیوار، پارو برای دکور، میز کم ارتفاع و مجلات روی هم زیبا به نظر می رسد.

 

اتاق نشیمن روشن سبک بوهمیایی با دیوار سبز و دیوار گالری

اتاق نشیمن روشن سبک بوهمیایی با دیوار سبز و دیوار گالری، مبلی به رنگ زرد، لوستری متناسب با فضا و یک میز گرد مشکی.

[message_box bg=”#hex or http://imageurl”] مطالب مرتبط: ۲۱ رنگ زیبا که هماهنگی بی‌نظیری با رنگ سبز دودی دارند [/message_box]

 

اتاق نشیمن روشن با دیوارهای آبی، مبلمان زرد رنگ و کوسن های رنگی

اتاق نشیمن روشن با دیوارهای آبی، مبلمان زرد رنگ و کوسن های رنگی، صندلی آبی و میزهای گرد شیک و دلپذیر است.

 

اتاق نشیمن مدرن روشن با مبل زرد روشن

اتاق نشیمن مدرن با مبل زرد که هر دو روشن هستند، یک اثر هنری رنگارنگ، مبلمان مدرن قرن میانه ترکیب زیبایی خلق کرده است.

 

a yellow sectional jute ottomans

اتاق نشیمن شاد با یک دیوار آجری و صورتی رنگ، کاناپه زرد، عثمانی ها و گیاهان گلدانی سبز شگفت انگیز است.

 

اتاق نشیمن شیک با دیواری سرمه ای رنگ

اتاق نشیمن شیک با دیواری سرمه ای، مبل زرد با بالش های آبی، فرش زرد، آباژور و میزهای چوبی.

 

a duo of light yellow sofas

اتاق نشیمن شیک با یک شومینه خاموش، یک دیوار گالری تک رنگ، لوستر کریستالی و دو مبل زرد روشن.

 

مبلمان زرد رنگ و بالش های گرافیکی

اتاق نشیمن شیک با تخته های چوبی روی دیوار، مبلمان زرد رنگ و بالش های رنگارنگ، کلاه های نصب شده روی دیوار و چند گیاه آپارتمانی.

 

a neon yellow sofa

اتاق نشیمن رنگارنگ با یک مبل زرد رنگ، دیوار گالری روشن، گیاهان آپارتمانی و میز قهوه‌خوری تکه‌ چوبی.

 

neutral walls a yellow sofa

اتاق نشیمن رنگارنگ با دیوارهای خنثی، مبلمان زرد رنگ، یک صندلی آبی، میز شیشه ای و یک اثر هنری رنگارنگ، شگفت انگیز است.


اندازه مبلمان خود را متناسب با فضا انتخاب کنید، می‌تواند یک مبل، دو یا سه صندلی، یک کاناپه یا مدل دیگری باشد و اندازه آن تأثیری را که مبل پررنگ روی فضای شما می‌گذارد تنظیم می‌کند – هر چه بزرگتر باشد، تاثیر بیشتری خواهید داشت لازم نیست این قطعه را با چیز دیگری در سایه‌های زرد حمایت کنید، طلایی کافی است، یا حتی ممکن است از مبل زرد به عنوان تک رنگ استفاده کنید، که در حال حاضر یک ایده بسیار پرطرفدار است. مبلمان زرد رنگ برای فضای خود تهیه کنید و گرما، آرامش و حسی بانشاط را به اتاق بیاورید!

 

اتاق نشیمن سبک معاصر با دیوار سرمه ای، مبلمان زرد رنگ

اتاق نشیمن سبک معاصر با دیوار سرمه ای، مبلمان زرد رنگ، صندلی خاکستری، لامپ‌های آویز و قفسه‌های شناور.

 

اتاق نشیمن دراماتیک

اتاق نشیمن دراماتیک با دیوار گالری شلوغ، کوسن و مبل زرد و روشن به‌علاوه یک میز گرد

 

اتاق نشیمن فوق العاده زیبا با مبل خردلی

اتاق نشیمن فوق العاده زیبا با مبل خردلی، صندلی آبی، گیاهان آپارتمانی، لوستر کریستالی و یک اثر هنری منحصر به فرد.

 

a lively living room with a mustard sofa

اتاق نشیمن بانشاط و شاد با یک مبل خردلی، میز گرد، یک دیوار گالری تاقچه و رنگ آبی برای تضاد.

 

یک فضای معاصر دوست داشتنی با یک کاناپه زرد گرم

یک فضای معاصر دوست داشتنی با یک کاناپه زرد گرم و چند بالش سیاه و سفید.

 

اتاق نشیمن با یک شومینه

اتاق نشیمن با یک شومینه، کاغذ دیوار گلدار، مبلمان زرد رنگ، میز فلزی کم ارتفاع و یک لوستر مخروطی.

 

اتاق نشیمن سبک مدرن میانه قرن با دیوارهای خاکستری، مبل قدیمی زرد لیمویی

اتاق نشیمن سبک مدرن میانه قرن با دیوارهای خاکستری، مبل قدیمی زرد لیمویی، یک دیوار گالری کوچک، میز مشکی کم رنگ و گیاهان آپارتمانی

 

اتاق نشیمن مینیمالیستی با مبل خردلی

اتاق نشیمن مینیمالیستی با مبل خردلی، صندلی‌های قهوه‌ای، میز قهوه‌خوری کم ارتفاع و یک چراغ آویز.

 

a monochromatic living room

مبل زرد پررنگ، میز سبز و یک واحد قفسه بندی جالب.

 

grey walls a yellow sofa

اتاق نشیمن با دیوارهای خاکستری، مبلمان زرد رنگ، پرده‌های متناسب، لوستر کریستالی و صندلی‌ها و میزهای قدیمی.

 

yellow sofa

اتاق نشیمن سبک نوردیک با مبل زرد و بالش‌های خوش رنگ، میزهای گرد، گیاهان گلدانی و هنر گرافیک.

 

اتاق نشیمن پاستلی با مبل زرد

اتاق نشیمن پاستلی با مبل زرد، دیوارهای رژگونه، دیوار گالری رنگارنگ و سرگرم کننده و یک گیاه گلدانی.

 

اتاق نشیمن زیبای سفید با تیرهای چوبی

اتاق نشیمن زیبای سفید با تیرهای چوبی، دیوار گالری روشن، فضای کاری و مبلمان زرد رنگ که توسط لامپ‌های کاغذی روشن شده است.

 

اتاق نشیمن شیک با یک مبل خردلی

اتاق نشیمن شیک با یک مبل خردلی، دیوار گالری، رنگ‌های صورتی و ارغوانی برای ظاهری بسیار زیبا و شیک.

 

اتاق نشیمن با یک شومینه و یک کاناپه زرد رنگ

اتاق نشیمن با یک شومینه، یک کاناپه زرد رنگ، لوستر کریستالی، صندلی‌های خامه‌ای و یک آینه بزرگ روی شومینه.

 

اتاق نشیمن سبک اسکاندیناویایی آرام با یک مبل زرد روشن

اتاق نشیمن سبک اسکاندیناویایی آرام با یک مبل زرد روشن، بالش‌های راه راه، میزهای گرد و یک اتاق نشیمن حصیری عالی است.

 

یک اتاق نشیمن مدرن ساده و عالی در سبک اواسط قرن با مبلمان زرد رنگ

یک اتاق نشیمن مدرن ساده و عالی در سبک اواسط قرن با مبلمان زرد رنگ، بالش‌های رنگارنگ، صندلی و میز مدرن به علاوه پرده‌های سبز.

 

اتاق نشیمن کوچک و شاد با مبل زرد رنگ، میز بیضی شکل کم، یک دیوار گالری کوچک و یک چراغ روشن

اتاق نشیمن کوچک و شاد با یک مبل زرد، یک میز بیضی شکل کوتاه، دیوار گالری کوچک و یک آباژور سفید رنگ.

 

اتاق نشیمن شاد با مبلمان زرد رنگ،

اتاق نشیمن شاد با مبلمان زرد رنگ، فرش آبی و زرد هندسی و مبلمان چوبی لکه‌دار، جالب است.

 

فضای مدرن پر نشاط در سبک اواسط قرن با مبلمان زرد رنگ

فضای مدرن پر نشاط در سبک اواسط قرن با مبلمان زرد رنگ و صندلی‌های آبی، بالش‌های گلدار، گیاهان گلدانی.

 

اتاق نشیمن شاد با مبل زرد

اتاق نشیمن شاد با مبل زرد، دیوار گالری دوست داشتنی، منسوجات رنگارنگ و یک چراغ آویز حصیری.

 

اتاق نشیمن دلباز و سرزنده با مبل خردلی

اتاق نشیمن دلباز و سرزنده با مبل خردلی، دیوار گالری، گیاهان آپارتمانی و یک فرش بافته شده برای ایجاد حس و حال سبک بوهو

 

یک اتاق نشیمن دلباز با دیوار گالری تاقچه‌ای که تا سقف ادامه دارد و مبلمان زرد رنگ

یک اتاق نشیمن دلباز با دیوار گالری تاقچه‌ای که تا سقف ادامه دارد، مبلمان زرد رنگ، صندلی‌های چرمی قهوه‌ای و گیاهان گلدانی.

 

اتاق نشیمن دلباز با مبل زرد رنگ

اتاق نشیمن دلباز با مبل زرد رنگ، صندلی‌های حصیری، دیوار گالری طلایی و گیاهان گلدانی شگفت انگیز است.

 

مبل زرد عسلی

اتاق نشیمن زیبا با یک شومینه بدون کار، مبل زرد عسلی، صندلی رژگونه، لوستر و تابلوهای دوست داشتنی.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهی در مورد “دکوراسیون با مبلمان زرد رنگ [۵۰+ نمونه عالی]

  1. مروارید گفت:

    جالب نبود خیلی شلوغه لطفا کارآمدتر کار کنید این چه وضعشه؟ واقعا که ‌‌

    1. ممنون از نظرات سازنده تون. 🙏

  2. درخشان گفت:

    خوبه اما بهترم می‌تونه بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
سایدبار
0 علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من