سبک دکوراسیون, سبک کلاسیک, سبک مدرن

چگونه دکوراسیون بهاری داشته باشیم؟ [۱۵ ایده برتر ۱۴۰۱]

lazy
۹۰ / ۱۰۰

۱۵ ایده برتر برای اینکه دکوراسیون بهاری داشته باشیم و در سال جدید، ۱۴۰۱ طبیعت را به داخل خانه بیاوریم.

با نزدیک شدن بهار ۱۴۰۱، زمان آن است که خود را آماده پذیرایی از فصل جدید کنیم و مشتاقانه آن را در آغوش بگیریم. پیش از خانه تکانی و یک نظافت خوب بهاری، چرا زودتر اقدام نکنیم و متفاوت تر از نوروز سال های قبل جان تازه ای به خانه خود ندمیم؟ این فرصت عالی برای تازه کردن فضای خود با برخی به روزرسانی های دکوراسیون بهاری خانه است! برای کشف ایده های دکوراسیون بهارانه مورد علاقه خود با ما همراه باشید – چیزی برای همه وجود دارد.

ایده‌های دکوراسیون بهارانه منزل

دکوراسیون بهاری

ایده های دکوراسیون بهاری سال ۱۴۰۱

چیدن دکوراسیون‌های فصلی نه تنها آسان است بلکه جلوه‌ای روح بخش نیز به فضای خانه‌تان می‌بخشند. اگر علاقه‌ای ندارید که با فرارسیدن بهار سال ۱۴۰۱ مجددا در و دیوارهای خانه‌تان را با رنگ‌های بهاری رنگ آمیزی کنید، بهتر است بدانید گزینه‌های دیگری هم وجود دارد. ایده‌هایی که در قسمت پایین عنوان شده اند برای کسانی مناسب است که می‌خواهند با کمترین زحمت، حال و هوایی بهاری به فضای خانه ببخشند.

۱. فرش‌های بوهو به عنوان دکور خانه بهاری

 چگونه دکوراسیون بهاری داشته باشیم

چگونه دکوراسیون بهاری داشته باشیم؟

دکوراسیون بوهو که در آن همواره از رنگ‌های زنده و پویا، الگوهای جسورانه و بافت‌های منحصربفرد استفاده می‌شود می‌تواند استایلی بهارانه به خانه ببخشد. به همین دلیل، دکور بوهو برای دکوراسیون داخلی که باید نشان دهنده فرارسیدن فصل بهار باشد عالی است.

قالیچه‌های رنگارنگ و شگفت انگیز می‌توانند سبب شوند که خانه‌تان به استقبال شکوفه‌های بهاری برود. فرش هایتان را با سایر وسایل و دکوراسیون‌های بهاری جفت کنید تا همه چیز دلپذیرتر به نظر بیاید. بهتر است از تناژهای متفاوت، گلدان‌های رنگارنگ و گیاهان سرسبز نیز استفاده نمایید!

۲. دکور زیبای بهاری با رنگ‌های ملایم و پاستیلی

 دکوراسیون فصل بهار

دکوراسیون مخصوص فصل بهار

رنگ‌های ملایم پاستلی می‌توانند نویدبخش فصل بهار باشند. علاوه بر این، اینگونه رنگ‌ها برای فضای داخلی سفید نیز کاملاً مناسب هستند. اگر رنگ‌های ملایم و کم‌رنگ را دوست ندارید، رنگ‌هایی متفاوت را انتخاب و در گوشه گوشه خانه از آنها استفاده نمایید. شما می‌توانید این کار را به راحتی و با خرید وسایلی مانند کوسن‌هایی در رنگ‌های مختلف، لامپ‌ها، گلدان‌ها و شمع‌ها انجام دهید.

به علاوه می‌توانید از آثار هنری جذابی در رنگ‌های ملایم برای تزیین دیوار استفاده کنید تا دیوارهایتان هم رنگ و بوی بهار را به خود بگیرند.

۳. استفاده از نورپردازی

 ایده هایی برای دکوراسیون بهارانه

ایده هایی برای دکوراسیون بهارانه منزل

بگذارید روزها و شب هایتان با نور عاشقانه فانوس به شیرینی بگذرند. این پایه‌های نگهدارنده‌ شمع، با جذابیت و درخشندگی خاص، روحی تازه به فضای زندگیتان می‌بخشند و به شما کمک می‌کنند تا مدت زمان بیشتری را بیدار بمانید. علاوه بر این این فانوس‌ها فوق العاده مقرون به صرفه هستند. بنابراین می‌توانید از آنها به عنوان یک وسیله روشنایی برای روشن کردن راهروهای خانه استفاده کنید. همچنین می‌توانید آنها را در نزدیکی سطوح بازتابنده نور قرار دهید تا روشنایی دوبرابر شود.

دکوراسیون اتاق نشیمن بهاری

 طراحی دکوراسیون بهاری

طراحی دکوراسیون بهاری منزل

اکنون بهترین زمانی است که می‌توانید سرزندگی و نشاط را به اتاق نشیمن خود دعوت کنید. پتوهای ضخیم و رنگ‌های تیره زمستانی را کنار بگذارید و به هوای گرم و رنگ‌های جذاب خوشامد بگویید.

۴. دکور خلاقانه منتل (دور شومینه) برای بهار

 خانه بهاری 1401، دکوراسیون بهارانه 2022

دکوراسیون خانه بهاری ۱۴۰۱، دکوراسیون بهارانه ۲۰۲۲

وقتی نوبت به دکوراسیون بهاری طاقچه بالای بخاری یا شومینه می‌رسد، وقت آن است که از تمام آن وسایل و تزئیناتی که سرزندگی را به خانه‌تان می‌آورند برای ایجاد یک نقطه کانونی فصلی در اتاق نشیمن استفاده کنید. شما به راحتی می‌توانید از مواردی مانند عکس، کتاب یا آثار هنری در یک گوشه از اتاقتان استفاده نمایید.

عکس دکوراسیون و طراحی بهاری منزل و خانه

عکس های دکوراسیون و طراحی بهاری منزل و خانه

علاوه بر این استفاده از گل‌های تازه، رنگ‌های پرطراوت و تم دلپذیر را فراموش نکنید. همه چیز به سلیقه شما بستگی دارد! همچنین در دکوراسیون بهاری طاقچه بالای بخاری یا شومینه، می‌توانید شومینه آجری ساده و قدیمی خود را رنگ آمیزی کنید و به آن جان تازه‌ای ببخشید. سایه سفید یا کرم جلوه‌ای بی نظیر به شومینه‌تان خواهد بخشید و دکوراسیون بهاری را چشمگیرتر خواهد کرد.

۵. با دکوراسیون بهاری، گوشه گوشه خانه را تزئین کنید

ایده هایی از زیباترین دکوراسیون بهاری برای خانه

ایده ها و نمونه هایی از زیباترین دکوراسیون بهاری برای خانه

فصل عجیبی مانند بهار شایسته آن است که دکوراسیون منزلتان نیز فستیوالی از چیزهای عجیب و غریب باشد. پس چرا از این فرصت استفاده نکنید و ظاهری بازیگوشانه به اتاق نشیمن نبخشید؟ مثلا آن صندلی آویزان را در گوشه اتاق در نظر بگیرید. در وهله اول می‌تواند ظاهری بامزه به اتاقتان ببخشد و ثانیا می‌تواند فوق العاده کاربردی باشد.

۶. دکور اتاق نشیمن روشن و مطبوع بهاری

نمونه عکس دکوراسیون و دیزاین شیک و بهاری منزل و خانه با رنگ آمیزی زیبا

نمونه عکس دکوراسیون و دیزاین شیک و بهاری منزل با مبل رنگ فیروزه ای

با استفاده از مبلمان یا تزئینات مناسب، این امکان وجود دارد که بتوان هر فضایی را روشن‌تر و جادارتر جلوه داد. شما می‌توانید از انواع صندلی‌ها و میزهای قهوه خوری برای دلبازتر جلوه دادن اتاق استفاده کنید. بهتر است برای فصل بهار عناصری را انتخاب کنید که با محیط زیست سازگارتر باشند و از خریداری پلاستیک اجتناب کنید. سعی کنید محصولاتی را تهیه کنید که از مواد بازیافتی ساخته شده اند یا دارای برچسب سازگار با محیط زیست هستند.

ایده‌های دکوراسیون بهارانه اتاق خواب

چیدمان منزل با حال و هوای بهاری

دکوراسیون و چیدمان اتاق خواب با حال و هوای بهاری

اتاق خواب شما باید مکانی آرام باشد تا بتوانید از شلوغی و ازدحام روز به آن پناه ببرید. بنابراین با طراوت بخشیدن به اتاق خوابتان و استفاده از کاغذ دیواری گلدار و دکوراسیونی متشکل از پارچه‌های سبک و خاکی رنگ، بهار را به درون خانه راه دهید.

۷. دکوراسیون دیواری بهارانه‌ با الهام از طبیعت

ایده دکوراسیون بهاری منزل 1401

ایده دکوراسیون بهاری منزل جدید ۱۴۰۱

رنگ و کاغذ دیواری می‌توانند فضای اتاق خواب را کاملاً متحول کنند، چه تمام دیوارهایتان را با کاغذدیواری بپوشانید چه فقط برای یکی از دیوارها از آن استفاده کنید. به همین دلیل سبک‌های بسیار زیادی وجود دارد که می‌توانید از آنها استفاده کنید. کاغذ دیواری‌های گلدار یکی از آن دست پوشش‌هایی هستند که مناسب فصل بهارند. اما اگر رنگ آمیزی را ترجیح می‌دهید می‌توانید از یک نقاش کمک بگیرید و به کمک او اتاق‌هایتان را رنگ آمیزی کنید.

۸. دکوراسیون بهارانه زرد

Spring home ideas for a bedroom Joyce T.

با استفاده از رنگ زرد، مقداری از آن آفتاب طلایی بهاری را به درون اتاق خواب راه دهید. شما می‌توانید از بالشتک‌ها و کوسن‌ها، پرده‌ها و آثار هنری و گل‌های زرد رنگ استفاده کنید. کاری کنید تا گوشه گوشه اتاقتان یادآور آفتاب بهاری باشد.

۹. دکور متضاد بهاری برای اتاق خواب

دکوراسیون بهاری با انواع طراحی جذاب و با طراوت در منزل

دکوراسیون بهاری با انواع طراحی جذاب و با طراوت در سال ۱۴۰۱

شما می‌توانید در کنار یک کاغذ دیواری گلدار جسورانه یا اتاق خوابی که در آن از رنگ‌های تیره‌تر استفاده شده از وسایل و تزئینات پارچه‌ای به رنگ سفید استفاده کنید. ملافه‌هایی با رنگ روشن تر، اتاق شما را خنک تر، تمیزتر و منظم‌تر جلوه می‌دهند.

ایده‌هایی برای داشتن یک دکوراسیون بهاری در آشپزخانه

دکوراسیون بهاری خانه - راه‌هایی ساده و جذاب برای سال جدید

دکوراسیون بهاری خانه – راه‌هایی ساده و جذاب برای سال جدید ۱۴۰۱

در نهایت، وقت آن است که اندکی عشق را به درون قلب خانه خود راه دهید. باید بدانید که آشپزخانه هم سزاوار یک تغییر و دکوراسیون بهارانه است. پس بهتر است با خود بیاندیشید که کدام دکوراسیون بهارانه را برای این قسمت از خانه ترجیح می‌دهید.

۱۰. ترکیب دو رنگ در دکوراسیون بهارانه منزل

ایده های بهاری کردن دکوراسیون منزل

ایده هایی برای بهاری کردن دکوراسیون منزل

کابینت‌های دو رنگ که به رنگ‌های ملایم رنگ آمیزی شده اند می‌تواند تم بهاری فوق العاده‌ای را برای آشپزخانه شما به ارمغان بیاورد. با این حال، اگر به رنگ‌های پاستیلی ملایم علاقه‌ای ندارید، رنگ‌های روشن و روح بخشی را انتخاب کنید که یادآور فصل بهار باشند. به علاوه می‌توانید کابینت‌های پایینی را رنگ کنید و اجازه دهید کابینت‌های بالایی همان رنگ سفید خنثای خود را داشته باشند.

۱۱. ایده‌هایی برای برخورداری از یک دکوراسیون بهارانه آشپزخانه: گیاهان طبیعی

دکوراسیون بهارانه آشپزخانه - گیاهان طبیعی

دکوراسیون بهارانه آشپزخانه – گیاهان طبیعی

با افزودن گیاهان بهاری خاص، طبیعت را به درون آشپزخانه‌تان راه دهید. مثلا می‌توانید با کاشتن سبزی‌های مورد علاقه‌تان در گلدان هم سبزی و طراوت را به درون آشپزخانه‌تان بیاورید و هم از آنها در هنگام پخت غذا استفاده کنید.

[message_box bg=”#hex or http://imageurl”] مطالب مرتبط: ۱۵ مورد از محبوب ترین گیاهان آپارتمانی [/message_box]

 

۱۲. ایده‌های بهاری برای تزیین قفسه‌ها

سیزده راهکار آسان و ارزان برای تغییر دکوراسیون خانه در فصل بهار

تغییر دکوراسیون خانه در فصل بهار ۱۴۰۱

قفسه‌های آشپزخانه باز هم از استایل خاصی برخوردارند و هم بسیار کاربردی هستند. نه تنها این قفسه‌ها، احساس بهار را در وجودتان زنده می‌کنند، بلکه موجب می‌شوند تا به راحتی به هرکدام از وسایل آشپزخانه‌تان دسترسی داشته باشید. به راحتی می‌توانید وسایل آشپزخانه درون قفسه‌ها را بر اساس روش‌های مختلف نظیر رنگ، کاربرد، اندازه یا سایر موارد مرتب نمایید.

دکور بهاری ورودی خانه و ایوان

دکور بهاری ورودی خانه

دکور بهاری ورودی خانه و ایوان

شما می‌توانید ایده‌های بهاری را فقط در بهار و یا در تمام طول سال، مورد استفاده قرار دهید. در اینجا به چند سبک بی‌نظیر برای دکوراسیون ورودی خانه و ایوان اشاره شده است.

[message_box bg=”#hex or http://imageurl”] مطالب پیشنهادی مرتبط: دکوراسیون ورودی خانه [ایده های کارامد و به روز] [/message_box]

 

۱۳. دکور بهاری شابی شیک

طراحی دکوراسیون بهاری و تغییر فضای داخلی خانه

طراحی دکوراسیون بهاری و تغییر فضای داخلی خانه در سال ۱۴۰۱

دوستداران سبک شابی شیک بهتر است بدانید که، این گل‌های بهاری برای ایوان جلویی شما عالی خواهند بود. به علاوه شما می‌توانید از دو ترند رترو و طرح‌های الهام گرفته شده از طبیعت نیز استفاده نمایید. شما می‌توانید از ظروف قدیمی به عنوان گلدان‌های زیبایی برای گل هایتان استفاده کنید.

قوطی‌های قدیمی، سطل‌ها و پارچ‌های شیر نیز برای این کار مناسب خواهند بود. تنها کافی است از شکوفه‌های مورد نظرتان یک دسته گل بسازید و آنها را درون ظروف عتیقه مورد علاقه‌تان قرار دهید. و بعد آنها را در جلوی ایوان بچینید. با چنین دکوراسیون زیبایی قطعا بهار را به جلوی درب خانه‌تان آورده اید.

داشتن یک دیزاین معاصر با استفاده از گل‌های بهاری:

برای اینکه فضای خانه را از حالت قدیمی دربیاورید و جلوه‌ای مدرن به آن ببخشید کافی است گل‌هایی در یک یا دو رنگ مختلف را انتخاب نمایید. و به جای استفاده از دسته گل‌های انبوه، دسته گل‌هایی ظریف و باریک را انتخاب کنید. سعی کنید گل‌هایی با ساقه و برگ‌های تقریبا یکسان را انتخاب کنید تا حس تعادل خاصی به خانه‌تان ببخشند.

۱۴. پرده‌های نرم و لطیف و روح بخش

عکس دکوراسیون بهارانه

عکس دکوراسیون بهارانه منزل

پرده‌های لطیف که باد می‌تواند به راحتی از لابه لایشان عبور کند، زمینه را برای داشتن فضایی خاص فراهم می‌کنند. لبه‌های سقف ایوان را با میله‌های باریک بپوشانید تا از دیدرس دور بمانند و پرده‌های نازک را به آنها آویزان کنید. با انتخاب یک پارچه خاص برای هر ستون، می‌توانید از پرده‌ها به‌عنوان یک دکور زینتی برای ایوان بهاری خود استفاده کنید. یا اگر ایوان‌تان به فضای بیرون راه دارد، می‌توانید از پرده‌هایی استفاده کنید که سبب حفظ حریم خصوصی‌تان می‌شوند.

۱۵. با دکور ایوان به استقبال بهار بروید

spring porch decor swing chairs

گاهی اوقات می‌توانید در ایوانتان فضای دلپذیری را برای استراحت فراهم آورید. مثلا می‌توانید یک تاب یا یک صندلی آویزان را در ایوان جلویی قرار دهید. این صندلی می‌تواند فضایی برای استراحت در فضای دلباز حیاط تبدیل شود. علاوه بر این می‌توانید تابی را هم در همان حوالی قرار دهید و بر روی آن گل‌های مورد نظرتان را بچینید.

[message_box bg=”#hex or http://imageurl”] مطالب مرتبط: راهنمای دکوراسیون پاییزی منزل [/message_box]

 

امیدواریم ایده‌ها و عکس های دکوراسیون بهارانه الهام بخش شما باشد و به شما کمک کنید در مراحل تغییر دکوراسیون و خانه تکانی عید نوروز موفق عمل کنید. فراموش نکنید که برای دیدن سایر مطالب مرتبط با سبک دکوراسیون و همچنین مطالعه مقالات دیگر مربوط به دکوراسیون منزل از صفحه اصلی دکورینه دیدن کنید !  🙂

 

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *