پذیرایی و اتاق نشیمن

چیدمان اتاق نشیمن کوچک [۱۹ ایده ساده و ارزان]

lazy
۹۲ / ۱۰۰

این روزها داشتن خانه‌ای بزرگ و اتاق نشیمنی جادار برای بسیاری از ما آرزویی دست نیافتنی شده است. اگر شما هم خانه کوچکی دارید و فکر می‌کنید چیدمان اتاق نشمن کوچک دشوار یا حتی غیرممکن است، باید بدانید که ایده‌های زیادی وجود دارد که به شما کمک می‌کند اتاق نشیمن کوچک خود را به‌گونه‌ای چیدمان کنید که هم زیبا و هم شیک باشد.

بنابراین اگر به دنبال ایده‌ای برای تغییر چیدمان اتاق نشیمن یا اتاق پذیرایی کوچک با قیمت ارزان هستید یا خلاقیت و منحصر به فرد بودن اتاق نشیمن برای شما در اولویت است، این مقاله را تا انتها بخوانید و سپس شروع کنید.

۱.

استفاده از آثار هنری در چیدمان اتاق نشیمن کوچک را فراموش نکنید

چیدمان اتاق پذیرایی کوچک

نقش آثار هنری در چیدمان اتاق پذیرایی کوچک

هیچ فضایی بدون یک اثر هنری زیبا کامل نمی‌شود و اتاق نشیمن نیز از این قاعده مستثنی نیست. فرقی نمی‌کند اثر هنری که انتخاب می‌کنید یک چاپ ساده و قاب شده باشد یا یک مجسمه زیبا و ارزشمند؛ به هر حال اتاق نشیمن کوچک شما نیازمند چنین عنصری است.

برای شخصیت بخشی به اتاق، به دنبال رنگ‌های روشن و ابعاد بزرگ باشید. به عنوان مثال، به فضای اتاق نشیمن در عکس بالا نگاه کنید، ببینید که چگونه آن قاب بزرگ زیبا به اتاق حس و هویت می‌بخشد. یک لحظه اتاق بالا را بدون قاب عکس روی دیوار تجسم کنید، چقدر کوچک به نظر می‌رسد.

۲.

دیواری تاکیدی و غیرمنتظره ایجاد کنید

طراحی اتاق نشیمن کوچک

نقش دیوار تاکیدی در طراحی اتاق نشیمن کوچک

مانند آثار هنری، یک دیوار تاکیدی “Accent Wall” و متفاوت ایده خوبی برای تغییر چیدمان یک اتاق نشیمن کوچک است. چنین دیواری در فضای اتاق، نقطه کانونی جذاب و چشم نوازی ایجاد می‌کند و به آن عمق و شخصیت می‌بخشد.

از دیواری با رنگ متفاوت گرفته تا دیوار پوشیده شده با قاب‌های زیبا در رنگ‌های منحصر به فرد و جسورانه، اجازه دهید این دیوار جلوه‌ای متفاوت و مدرن به اتاق نشیمن کوچک شما بدهد. از آنجایی که این دیوار فقط قسمت کوچکی از اتاق نشیمن را می‌پوشاند، به تغییر حال و هوای اتاق نشیمن کمک می‌کند بدون اینکه  جیب خود را خالی کنید!

۳.

روی پنجره تمرکز کنید

طراحی اتاق پذیرایی کوچک

توجه به پنجره در طراحی اتاق نشیمن کوچک

از آنجایی که نور در اندازه و مقیاس هر اتاق تفاوت زیادی ایجاد می کند، بنابراین از پنجره‌های اتاق نشیمن به نفع خود استفاده کنید و اجازه دهید نور به داخل نفوذ کند تا آن را بزرگتر و بازتر نشان دهید.

مناسب‌ترین شکل پارچه برای این فضا، پرده‌های لایه‌ای تا کف است. این مدل پرده باعث می‌شود سقف اتاق بسیار بالاتر از آنچه هست به نظر برسد. بهتر است از قرار دادن مبلمان بزرگ جلوی پنجره‌ها پرهیز کنید. اگر پنجره‌های اتاق نشیمن کوتاه هستند، پرده‌های نسبتاً ضخیم‌تری را انتخاب کنید و تمام دیوار را با آن‌ها بپوشانید تا جلوه‌ای مصنوعی به پنجره‌ها بدهید و اتاق نشیمن شیک‌تر و مدرن‌تر به نظر برسد.

مطالعه بیشتر:

آیا به این فکر می کنید که اتاق کوچک خود را بزرگ و جذاب جلوه دهید؟ اگر می خواهید این کار را انجام دهید، بهتر است ترفندهای هوشمندانه ای که در طرح های زیر به کار رفته است را در نظر بگیرید. هنگام تزئین فضاهای کوچک باید همه چیز را در نظر گرفت. زیرا تنها با استفاده از چند مورد خوب و انتخاب یک طرح هوشمند می‌توانید اتاق خود را بزرگتر نشان دهید.

تکنیک های نقاشی، چیدمان مبلمان، قرار دادن آینه و نورپردازی خلاقانه می‌تواند چشم بیننده را فریب دهد و فضای داخلی را بسیار بزرگتر از آنچه هست نشان دهد. حال سوال اینجاست که چگونه یک اتاق کوچک را بزرگتر نشان دهیم؟ برای پاسخ به این سوال مقاله چگونه می توان اتاق را بزرگتر نشان داد؟ [ ۷ نکته اساسی] را بخوانید.

۴.

ایجاد حس و حال حرکت و جابجایی در فضا

 لوازم جانبی در چیدمان اتاق نشیمن کوچک

نقش لوازم جانبی در چیدمان اتاق نشیمن کوچک

برای اینکه طراحی اتاق نشیمن کوچک ظاهری ظریف و در عین حال قدرتمند داشته باشد، ترکیبی زیبا از عناصر تزئینی و لوازم جانبی مورد نیاز است. بنابراین به جای اینکه به دنبال یک دکور بزرگ و تک باشید، ترکیبی از اکسسوری‌های پویا را در اتاق پذیرایی کوچک خود بچینید که هر کدام شکل و ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند. این می‌تواند برای شما یک چالش باشد، اما خلاق باشید و گزینه‌های خاص و منحصربه فرد انتخاب کنید تا بتوانید دکوراسیون شخصی خود را داشته باشید.

۵.

در چیدمان اتاق پذیرایی کوچک اصل تقارن را در نظر بگیرید

تقارن در طراحی اتاق نشیمن کوچک

تاثیر تقارن در طراحی اتاق نشیمن کوچک

وقتی صحبت از چیدمان مبلمان در اتاق نشیمن کوچک می‌شود، به سراغ رویکردی متقارن بروید که حس آرامش و نظم را ایجاد می‌کند. حتما سعی کنید مبلمان را به دیوارها نچسبانید. زیرا این کار در نهایت باعث می‌شود فضا کوچکتر به نظر برسد و حس دنج و صمیمی خود را از دست بدهد.

۶.

فضایی مینیمال ایجاد کنید

اتاق نشیمن کوچک و مینیمال

طراحی یک اتاق نشیمن کوچک و مینیمال

در حالی که ما در بالا شما را تشویق کردیم که به دنبال آثار هنری و لوازم تزئینی باشید و ترکیباتی را در نظر بگیرید که چشم را به حرکت در فضا تشویق می‌کند، مینیمالیسم در طراحی اتاق نشیمن کوچک سبکی است که نمی‌توان آن را نادیده گرفت. برای پیاده سازی سبک مینیمالیستی در فضا، پالت رنگی خنثی را انتخاب کنید و بر اساس آن و بدون نقش و نگار مبلمان بخرید. وسایل تزئینی محدود ابزار شما برای تعیین حال و هوا و شخصیت اتاق نشیمن شما هستند. با این کار دکوراسیونی خواهید داشت که هرگز از مد نمی‌افتد و در عین حال فضای کوچک شما را بزرگتر و بازتر نشان می‌دهد.

۷.

آینه‌ها ایده‌های عالی برای اتاق نشیمن کوچک هستند

آینه در چیدمان اتاق نشیمن کوچک

نقش آینه در چیدمان اتاق نشیمن کوچک

آینه یکی از موثرترین لوازم جانبی برای بزرگتر نشان دادن فضاهای کوچک است. یک آینه می‌تواند توهم بصری ایجاد کند تا اتاق بزرگتر به نظر برسد و با بازتاب نور به اتاق نشیمن روشن تر و پر زرق و برق تر شود. هر چه اتاق روشن تر باشد، بزرگتر به نظر می‌رسد. به همین دلیل استفاده از آینه ایده بسیار خوبی برای اتاق نشیمن است. آینه را در جایی قرار دهید که بتواند نور طبیعی را به راحتی منعکس کند. مثلا جلوی پنجره. همچنین می‌توانید از لوازم براق و متالیک در اطراف آینه استفاده کنید.

مطالعه بیشتر:

تزیین با آینه در دکوراسیون خانه مزایای زیادی فراتر از ایجاد فضایی برای بررسی سبک و ظاهر دارد. علاوه بر این، آینه‌ها درخشندگی را افزایش می‌دهند، نور طبیعی را افزایش و خانه را بزرگتر نشان می‌دهند. یکی از ساده‌ترین ایده‌های دکوراسیون، افزودن آینه به اتاق های خانه است که می‌تواند تاثیر زیادی در ظاهر فضا داشته باشد. با این حال، این تنها زمانی صادق است که یاد بگیریم از آینه در فضای مناسب استفاده کنیم و همچنین وزن و طراحی مناسب را برای آن انتخاب کنیم.

در اینجا می آموزیم که چگونه دکوراسیون با آینه در دکوراسیون داخلی خانه می تواند هر اتاق خانه و حتی فضای بیرون را متحول کند. برای آشنایی بیشتر این مقاله را بخوانید: ۲۶ ایده استفاده از آینه در دکوراسیون داخلی خانه

۸.

فضای عمودی ایجاد کنید

چیدمان اتاق نشیمن کوچک

چیدمان اتاق پذیرایی کوچک

یکی از ایده‌های کاربردی در چیدمان اتاق نشیمن کوچک، استفاده از فضای عمودی است. نگاه به بالا و به سمت سقف، احساس ارتفاع و وسعت را به اتاق می‌دهد. استفاده از پرده‌های کف تا سقف، قرار دادن آباژورهای بلند و ایجاد دیواری که با قاب عکس‌ها و آثار هنری پوشانده شده است، همه راه‌هایی برای حرکت عمودی چشم در فضا هستند.

استفاده از فضای عمودی یک ترفند ساده است که اتاق شما را بسیار جادارتر نشان می‌دهد. قفسه‌های دیواری که کتاب‌ها، قاب عکس‌ها و مجسمه‌های زیبا را در خود جای می‌‍دهند یکی از در دسترس‌ترین و ساده‌ترین چیزهایی هستند که می‌توانید برای اجرای این ترفند استفاده کنید.

۹.

انتخاب رنگ‌های روشن برای چیدمان اتاق پذیرایی کوچک

چیدمان اتاق پذیرایی کوچک به رنگ روشن

چیدمان اتاق نشیمن کوچک به رنگ روشن

رنگ‌های کم رنگ فضای شما را روشن و سبک نگه می‌دارند و هر چه فضا روشن‌تر باشد بزرگتر به نظر می‌رسد. در چیدمان اتاق نشیمن کوچک، همه چیز بر ایجاد یک فضای باز و جادار متمرکز شده است. بنابراین، دیوارهای سفید یا رنگ‌های روشن به اتاق کمک می‌کند تا فضای شما بسیار بزرگتر به نظر برسد.

رنگ‌های روشن دیوارها و مبلمان را با هم ترکیب و تشخیص آنها را برای چشم دشوار می‌کند. این باعث می‌شود اتاق نشیمن بزرگتر به نظر برسد. رنگ‌های خنثی و روشن را برای دیوارها، کف‌پوش و مبلمان انتخاب کنید تا در کنار هم قرار بگیرند و اتاق نشیمن را روشن کنند.

مطالعه بیشتر:

وقتی صحبت از کفپوش سنگ مرمر می‌شود، صاحبان خانه اغلب به سراغ سنگ مرمر سفید می روند. به خصوص وقتی صحبت از کف مرمر به میان می آید، رنگ سفید اغلب رنگ مورد علاقه مردم است زیرا بزرگ و ساده به نظر می‌رسد. سنگ مرمر سفید در دو نوع مختلف مایکل وایت و ایبیزا وایت موجود است. برای آشنایی با انواع سنگ مرمر و مزایا و معایب هرکدام این مقاله را بخوانید: راهنمای کامل انتخاب کفپوش سنگ مرمر [مزایا+معایب]

۱۰.

در چیدمان اتاق پذیرایی کوچک، فضای کف قابل مشاهده باشد

طراحی دکوراسیون پذیرایی کوچک

ایده جذاب برای طراحی دکوراسیون پذیرایی کوچک

در یک اتاق پذیرایی کوچک، هرچقدر بیشتر کفپوش در معرض دید باشد، بهتر است. بنابراین، با اضافه کردن آن‌ها به آن‌ها نیازی خلاص نمی‌شود و در تغییر نیاز، با پایه‌های باریک که زیر آن‌ها خالی از لطف نیست استفاده کنید. برای میز هم به سراغ میزهای شیشه‌ای برویم تا کف را به خوبی نشان دهند. اتاق‌های مبلمان این چنینی را به هم پیوسته و یکپارچه نشان و اتاق کف زیبا را به نمایش می‌گذارند.

بهترین کفپوش آشپزخانه (مزایا و معایب)

۱۱.

مبلمان سبک و ظریف خریداری کنید

چیدمان مبل در خانه‌های کوچک

چیدمان مبل در خانه‌های کوچک امروزی – مبلمان چیدمان اتاق پذیرایی کوچک

در اتاق‌های کوچک، هرچه مبلمان فضای کمتری را اشغال کنند، بهتر است. مبلمان کوچکتر را در اتاق پذیرایی شما می‌سازید و آن را بزرگ‌تر نشان می‌دهید.
مبلمان با پایه‌های باریک، فضای قابل توجهی از کف و دیوار را نشان می‌دهد، به علاوه ظاهری مدرن و گرانقیمت دارند. آباژور، مبل بدون دسته، میزهای جلو مبلی و میزهای عسلی همگی برای ایجاد یک فضای راحت کاربردی کار می‌کنند و اتاق پذیرایی را شیک و زیبا نشان می‌دهند.

مطالعه بیشتر:

انتخاب مبل نیمکتی مناسب برای اتاق نشیمن کار چندان راحتی نیست. به خاطر داشته باشید، که اتاق نشیمن همان جایی است که شما در آن به استراحت می پردازید، تلویزیون تماشا می‌کنید، دورهمی هایتان را برگذار می کنید، به مطالعه می پردازید و گاهی اوقات چرت می‌زنید، برای آشنایی با نحوه انتخاب و خرید مبل نیمکتی اینجا را بخوانید.

۱۲.

نسبت به کاستی‌های چیدمان پذیرایی کوچک واقع‌بین باشید

دکوراسیون هال و پذیرایی کوچک

ایده دکوراسیون هال و پذیرایی کوچک

هنگام تزئین یک اتاق نشیمن کوچک، گاهی اوقات بهتر است فضای کوچکی را که باید با آن کار کنید در آغوش بگیرید و نسبت به کاستی های آن واقع بین باشید. کوچک بودن فضا را بپذیرید و سعی کنید به آن حس و حال صمیمی و دنج تزریق کنید. یک اتاق کوچک می‌تواند با حرکت درآوردن چشم در اطراف، حس بزرگ‌تر بودن را القا کند.

بنابراین هرچه آیتم‌های تزیینی و اکسسوری‌های اتاق پذیرایی بیشتری داشته باشید، به بزرگ‌تر دیده شدن فضا کمک کرده‌اید. الگوها و ایده‌های خلاقانه خود را با استفاده از این عناصر و نقش‌ها در اتاق نشیمن پیاده کنید و از ابعاد کوچک آن استفاده لازم را ببرید.

۱۳.

فرش با ابعاد بزرگ انتخاب کنید

فرش در چیدمان اتاق پذیرایی کوچک

تاثیر انتخاب فرش بزرگ در چیدمان اتاق پذیرایی کوچک

یک فرش بزرگ در یک فضای کوچک باعث می شود اتاق بزرگتر به نظر برسد – این ممکن است متناقض به نظر برسد، اما اگر فرش کوچکی در یک فضای کوچک داشته باشید، فضای کف را از بین می برد که باعث می شود اتاق کوچکتر احساس شود.

اگر یک فرش بزرگ را روی زمین پهن کنید، مانند یک فرش کوچکتر که به ایجاد فضا کمک می کند، در جذابیت بصری فضا شکست نخواهید خورد. فرش‌های بزرگ به راحتی تهیه می شوند و اگر به دنبال ایده‌هایی برای چیدمان اتاق نشیمن کوچک ارزان هستید، این ایده عالی است. حتی بهتر است اگر بتوانید چند فرش با طرح‌های متفاوت بیاورید و  آنها را  برای بافت و بازی بصری مورد نیاز جدا کنید. به علاوه، راحتی زیر پا غیرقابل انکار است.

مطالعه بیشتر:

جدیدترین ایده‌های انتخاب فرش مناسب برای ورودی خانه، چه نوع فرشی برای ورودی خانه مناسب است؟ فرش ورودی مناسب چه ابعادی باید داشته باشد؟ انتخاب فرش مناسب چه تاثیری در دکوراسیون ورودی خانه دارد؟ در انتخاب فرش مناسب ورودی به چه نکاتی باید توجه کرد و جنس با کیفیت و مناسب چیست؟ در انتخاب فرش برای راه پله به چه نکاتی باید توجه کرد؟ و…

ما همه چیزهایی را که در مورد انتخاب فرش برای راهرو باید بدانید را در اینجا با نمونه‌هایی از بهترین گزینه‌ها برای شکل‌ها و چیدمان‌های رایج راهرو آورده‌ایم؛ برای مشاهده مقاله کلیک کنید: راهنمای انتخاب فرش مناسب ورودی خانه

۱۴.

با مقیاس بازی کنید

ایده‌هایی ساده برای دکوراسیون اتاق‌های پذیرایی کوچک

ایده‌هایی ساده برای دکوراسیون اتاق پذیرایی کوچک

برای بزرگ‌تر نشان دادن اتاق پذیرایی کوچک، از وسایل بزرگ استفاده کنید. استفاده از عناصر کوچکتر در فضای کوچک باعث می‌شود که پذیرایی شما، حتی کوچکتر از قبل دیده شود؛ زیرا در این وضعیت حس بهم ریختگی و نامنظمی را به فضا می‌آورد.

وسایل بزرگ در یک فضای کوچک به خوبی کار می‌کنند. دقیقاً به روشی که یک فرش بزرگ به اتاق کمک می‌کند تا بزرگ‌تر دیده شود، وسایل و مبلمان بزرگ هم در بزرگ‌تر به نظر رسیدن اتاق‌های کوچک تاثیر دارد.

۱۵.

از مبلمان چند منظوره استفاده کنید

دکوراسیون و چیدمان اتاق نشیمن کوچک

ایده‌های مدرن برای دکوراسیون و چیدمان اتاق نشیمن کوچک

یک راه ساده برای کمک به یک اتاق نشیمن کوچک این است که مقدار مبلمان موجود در آن را کاهش دهید. اما اگر به تمام مبلمان خود نیاز داشته باشید، راهکار چیست؟ خوب، پیشنهاد ما مبلمان چند منظوره است. مبلمان چند منظوره یکی از ایده‌های مورد علاقه ما برای اتاق نشیمن کوچک است، زیرا به شما امکان می‌دهد در چیدمان مبلمان خود خلاق باشید و از داشتن این ایده‌ها لذت ببرید.

پیشنهاد مطالعه: انتخاب مبلمان برای فضاهای کوچک

یک میز جلو مبلی با محل ذخیره‌سازی در زیر آن یک پاف به عنوان صندلی اضافی، میز کوچک، فضای ذخیره‌سازی و زیرپایی استفاده می‌شود، دو نمونه از مبلمان چند منظوره هستند که می‌توان از آن‌ها در چیدمان اتاق پذیرایی کوچک استفاده کرد.

۱۶.

طرح‌های خطی ساختاری را برای ایده‌های چیدمان اتاق نشیمن کوچک ارائه می دهند

چیدمان مبل در پذیرایی کوچک

راهکارهای چیدمان مبل در پذیرایی کوچک

طراحی‌های خطی در یک اتاق کوچک پذیرایی، ساختار را ایجاد می‌کنند. چیدمان‌های خطی به تأکید بر طول و عرض تکیه دارد و این تأکید به فضای کوچک شما عمق می‌بخشد و در نهایت باعث می‌شود فضای شما بزرگتر از آنچه هست احساس شود.

می‌توان با یک مبل بزرگ یا چند آباژور کوچک پایه ظریف، طراحی خطی در چیدمان اتاق پذیرایی کوچک به وجود آورد. یا از کاغذ دیواری‌های راه‌راه و جسورانه کمک بگیرید با یک فرش مدرن و با نقشه خطی را انتحاب کنید. به هر حال طراحی خطی در دکوراسیون، می‌تواند به همین سادگی باشد.

۱۷.

کتابخانه یا شلف‌های بزرگ، فضا را صمیمی می‌سازند

دکوراسیون پذیرایی کوچک

دکوراسیون پذیرایی کوچک و روش‌های بزرگتر نشان دادن آن

قفسه کتابخانه یا شلف‌های بزرگ روشی شیک برای افزودن حس بزرگی فضا هنگام در نظر گرفتن ایده‌های چیدمان اتاق نشیمن کوچک است. اگر کلکسیون‌های تزئینی دارید که می‌خواهید نمایش دهید، اما در عین حال می‌خواهید احساس به هم ریختگی در اتاق نشیمن خود را کاهش دهید، قفسه کتابخانه و شلف، راه‌حل عالی است. اجرای قفسه و یا شلف نسبتاً ارزان است. در عوض، آنها به شما احساس راحتی و صمیمیت می‌دهند.

مطالعه بیشتر:

اگر می‌خواهید گیاهان خود را در داخل خانه پرورش دهید، نور مستقیم خورشید می‌تواند به شما کمک کند رشد سریع آنها را ببینید. اینجاست که شلف گلدان پنجره به کار می آید. چنین قفسه‌هایی نه تنها فضای سبز اتاق شما را به بهترین شکل نشان می‌دهند، بلکه به توزیع یکنواخت نور بین گلدان‌ها نیز کمک می‌کنند. از آنجایی که اکثر قفسه‌ها و شلف‌ها چندین طبقه دارند، می‌توانید یک باغ کوچک در داخل خانه خود داشته باشید. این قفسه های کاربردی و زیبا برای هر پنجره‌ای با هر اندازه‌ای انتخاب مناسبی هستند. جهت آشنایی بیشتر مقاله روبرو را بخوانید: ۲۰ مدل قفسه یا شلف گلدان [کاربردی و جذاب]

۱۸.

✔ قفسه شناور ایجاد کنید

قفسه شناور روشی موثر برای استفاده از فضای هدر رفته در اتاق نشیمن کوچک شماست. به زبان ساده با نصب آن حس بزرگ بودن فضا را ایجاد می‌کند. اگر مبلمان شما به زمین نمی رسد، فوراً فضای بیشتری برای کف دارید و به اتاق شما کمک می کند تا جایی که ممکن است بزرگ باشد.

قفسه‌های شناور به شما امکان می‌دهند از فضای دیوار به نفع خود استفاده کنید و به شما کمک می‌کنند تا بهترین استفاده را از ایده‌های چیدمان اتاق نشیمن کوچک داشته باشید، در عین حال احساس جادار بودن به اتاق شما می‌دهد و درعین‌حال از شلوغی اتاق نشیمن‌تان کم می‌کند.

۱۹.

✔ استفاده از میزهای عسلی تودرتو در دکوراسیون اتاق نشمن کوچک

nesting tables for small living room

چیدمان اتاق پذیرایی کوچک
میزهایی عسلی یا کناره، آیتم‌های آشنایی برای ما ایرانی‌ها در اتاق‌های پذیرایی است. این میزها معمولاً سه عدد با سه سایز هستند که زیر یکدیگر جمع شده و برای استفاده در فضاهای کوچک بسیار سودمند هستند. این میزها متنوع و زیبا بوده و حتی ممکن است به این نتیجه برسید میز بزرگ جلو مبلی را کنار گذاشته و فقط از میزهای عسلی در دکوراسیون اتاق پذیرایی کوچک استفاده کنید.

این میزها به شما این امکان را می‌دهند که فضای با ارزش زیادی را آزاد کنید و مهمتر از همه، هر زمان که به آن‌ها نیاز ندارید، به سادگی در گوشه‌ای با کمترین فضا جمع می‌شوند یا می‌توانید آنها را در هر کجا که می‌خواهید قرار داده و یا جابجا کنید.

✔ جمع بندی:

برای چیدمان اتاق نشیمن کوچک باید نگهی متفاوت داشته باشید. طراحی دکوراسیون پذیرایی کوچک بسیار مهم است زیرا اولین مکان در خانه است که با ورود مهمانان به آنجا هدایت می‌شوند و اگر کوچک باشد ممکن است باعث دلسردی مهمانان شود. در این مقاله ۱۹ ایده برای طراحی دکوراسیون اتاق نشیمن کوچک را معرفی کردیم. امیدواریم مورد پسند شما واقع شود.

شما هم می‌توانید در قسمت دیدگاه‌ها، ایده‌ها و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید. فراموش نکنید که برای الهام گرفتن از جنبه‌های مختلف خانه خود از صفحه طراحی دکوراسیون و برای خرید محصولات ساختمانی مرتبط از فروشگاه دکورینه دیدن کنید! 😊

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *