رنگ, طراحی دکوراسیون

طراحی داخلی با ترکیب رنگ قرمز، مکمل رنگ قرمز در دکوراسیون

lazy
۹۱ / ۱۰۰

مکمل رنگ قرمز در دکوراسیون چه رنگ‌هایی است؟ چه رنگ‌هایی با قرمز برای تزئین ترکیب می‌شوند؟ روانشناسی رنگ قرمز چیست؟ انواع رنگ قرمز کدامند؟ و اینکه چگونه با رنگ قرمز تزیین کنیم؟ اینها معمولا پرسش‌هایی است که در طراحی داخلی با ترکیب رنگ قرمز مطرح می‌شود. در این بخش از دکورینه نکات و توصیه‌هایی گفته می‌شود که چه رنگ‌هایی را می‌توان با رنگ قرمز ترکیب کرد تا فضایی بسیار جذاب ایجاد کنیم. همچنین نمونه‌های بی‌نظیری از طراحی‌های داخلی با ترکیب رنگ قرمز و رنگ‌های دیگر را مشاهده می کنید که به خوبی در خانه شما موثر خواهند بود.

اگر به خواص رنگ‌ها توجه ویژه‌ای دارید، بهتر است بدانید که رنگ قرمز می‌تواند در همه شرایط موثر باشد، یعنی دارای مفاهیم مثبت و منفی است. همان طور که می‌تواند نشان‌دهنده شادی، عشق، انرژی، قدرت، توجه و اشتیاق باشد، گاهی هم نشان‌دهنده، پرخاشگری و سلطه است. این به معنای آن نیست که رنگ قرمز را نباید در طراحی دکوراسیون منزل استفاده کرد، اما بهتر است از ترکیب رنگ قرمز با رنگ های دیگر استفاده شود.

اما قبل از شروع باید در مورد این رنگ مواردی را بدانید.

[scroll_to link=”#scrolltothis” title=”بازگشت به فهرست اصلی”]

روانشناسی رنگ قرمز

روانشناسی قرمز در دکوراسیون

روانشناسی رنگ قرمز در دکوراسیون

آیا می‌دانستید قرمز برای برخی از نوزادان اولین رنگی است که می‌بینند؟ قرمز یکی از رنگ‌های اصلی مانند آبی و زرد است، همچنین یکی از رنگ‌های اصلی و اساسی در دکوراسیون است. و اینکه بدون رنگ قرمز، زرد و آبی، نمی‌توان رنگ‌های دیگری مانند نارنجی، بنفش یا سبز و … را ایجاد کرد.

  • قرمز رنگ عشق و ابراز علاقه است.
  • قرمز رنگی روشن و گرم است که احساسات قوی را برمی‌انگیزد.
  • قرمز با عشق، گرما و راحتی همراه است.
  • قرمز رنگی تند یا حتی پرخاش و خروش در نظر گرفته می‌شود که احساس شور و هیجان را ایجاد می‌کند.

♦ رنگ قرمز چه احساسی در شما ایجاد می‌کند؟

  1. عشق
  2. شور
  3. حس گرایی
  4. گرما
  5. شور
  6. شادی
  7. سلطه – قدرت
  8. پرخاشگری

♦ استفاده از رنگ قرمز در کدام بخش طراحی داخلی توصیه می‌شود؟

مکمل رنگ قرمز در دکوراسیون

مکمل رنگ قرمز در دکوراسیون

به طور کلی رنگ‌ها را می‌توان در همه مکان‌ها اجرا کرد، اما باید بدانید که در چه فضایی مناسب است هر رنگی را اجرا کنید تا راحت باشند و در فضا هارمونی داشته باشند. اما از قرمز، چون رنگی بسیار قوی و چشمگیر است، توصیه می‌شود در فضایی که کارکرد آن استراحت است، زیاد استفاده نشود. اگر باز هم می‌خواهید در اتاق خواب از رنگ قرمز استفاده کنید، توصیه می‌کنم که رنگ غالب فضا نباشد، سعی کنید آن را روی اکسسوری‌ها یا مبلمان اعمال کنید.

استفاده از رنگ قرمز در آشپزخانه و اتاق نشیمن بیش از سایر مناطق توصیه می‌شود. این رنگ باعث افزایش اشتها و کاهش خواب می‌شود. ممکن است نگران استفاده از رنگ قرمز در دکوراسیون خود باشید، زیرا رنگ قرمز در ابعاد بزرگ و به خودی خود خشم را برمی انگیزد. اما نگران نباشید ما در این مطلب یک به یک فضاهای خانه را بررسی می‌کنیم تا از وجود این رنگ در دکوراسیون خانه خوشنود شوید.

♦ فضاهای توصیه شده برای استفاده از رنگ قرمز:

  1. هال
  2. اتاق ناهار خوری
  3. آشپزخانه
  4. دفتر کار یا اتاق مطالعه

انواع رنگ‌های قرمز برای ترکیب با رنگ‌های دیگر

Interior design with red color combination 3

  • قرمز جگری Indian Red
  • بژ تیره Light Coral
  • حنایی روشن Salmon
  • قهوه ای حنایی Dark Salmon
  • کرم نارنجی Light Salmon
  • زرشکی Crimson
  • قرمز شرابی Fire Brick
  • قرمز آجری و…

به عنوان طیف‌های مختلف قرمز شناخته می‌شوند و ما در اینجا به شرح مختصر برخی از اینها می‌پردازیم:

♦ قرمز جگری

Interior design with red color combination 4

قرمز جگری که نسبت به بقیه یکی از تندترین قرمزهاست. توصیه می‌شود این تناژ را در فضایی که نور اضافی دریافت می‌کند استفاده کنید، اما به یاد داشته باشید که باید مراقب باشید که زیاده روی نکنید زیرا باعث آزار چشمان شما می‌شود.

♦ قرمز شرابی

Interior design with red color combination 5

قرمز شرابی یا قرمز تیره (شرابی، گیلاسی و غیره) یکی از رنگ‌های تیره است که به شما امکان می‌دهد محیطی زیبا ایجاد کنید.
ایده آل این است که با رنگ‌های روشن ترکیب کنید تا تعادل ایجاد کنید و نور خوبی در فضای خود داشته باشید.

اما در مورد رنگ مشکی هیچ مشکلی وجود ندارد، زیرا رنگ مشکی با قرمز شرابی لوکس‌ترین طرحی را که می‌توانید پیدا کنید به شما می‌دهد، اما همیشه باید با رنگ سفید همراه باشد.

♦ رنگ صورتی

sweet bedroom interior design with pink color

رنگ صورتی، اگرچه اینگونه به نظر نمی‌رسد، اما در محدوده قرمز قرار دارد.

در مقایسه با طیف‌های دیگر، رنگ ملایم‌تری دارد که به شما امکان می‌دهد فضای خود را نرم و شاداب تزئین کنید بدون اینکه برخی از ویژگی‌های اصلی رنگ قرمز را از دست بدهید.

لحن لطیفی است بدون اینکه خیلی شدید باشد.

♦ قرمز آجری

white living room decor

این نوع قرمز بین تناژهای قرمز با نارنجی است.
از یک طرف حاوی کمی رنگ‌های خاکی است.

اگرچه کمی تیره است، اما این قرمز شدت خود را نشان می‌دهد، اما برای اینکه آن را عالی جلوه دهد، همیشه با رنگ‌های خنثی ترکیب می‌شود تا کنتراست را متعادل کند.

چه رنگ‌هایی با قرمز هماهنگی کامل دارند؟

♦ ترکیب رنگ آبی و قرمز در دکوراسیون منزل

Interior design with red color combination 6

رنگ آبی با قرمز ترکیبی عالی ایجاد می‌کند و کنتراست بسیار خوبی دارد. قرمز رنگ زیبایی است و مکمل رنگ آبی در دکوراسیون داخلی شماست. قرمز ترکیبی چشم نواز ایجاد می‌کند و انرژی زیادی به فضای شما می دهد. برای داشتن دکوراسیونی رنگارنگ و جذاب نیازی نیست همیشه مبل، فرش و پرده جدید بخرید، می‌توانید روی میز صبحانه خود در اتاق نشیمن یک رومیزی آبی نصب کنید و از وسایل تزئینی قرمز یا ظروف قرمز رنگ روی آن استفاده کنید.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، می‌توان از رنگ قرمز به عنوان مثال برای تزئین استفاده کرد. چون این دو رنگ کمی تند هستند، همیشه توصیه می‌شود از رنگ‌های خنثی استفاده کنید.

مطالعه بیشتر:

آبی و طلایی هر دو دارای ظرافت خالص هستند، هر کدام از سایه‌های آبی را که انتخاب کنید: آبی روشن، آبی تیره، سرمه‌ای، آبی کهربایی، آبی مات و غیره و همچنین رنگ طلایی به دلیل ظاهر باشکوه و مجلل خود، احساس زیبایی را ایجاد می‌کند. در این مقاله ۲۵ ایده شیک به همراه تصاویر و نمونه‌های زیبا آماده کرده‌ایم و با ارائه پیشنهاداتی به دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام آبی و طلایی می‌پردازیم. آن را مطالعه کنید.

ترکیب رنگ سبز و قرمز در طراحی دکوراسیون

Interior design with red color combination 7

رنگ سبز، همانطور که تئوری ترکیب رنگ می‌گوید، مکمل قرمز در چرخه رنگ است. از طرفی هم این دو رنگ هر دو از طبیعت گرفته شده‌اند و به نظر شخصی من می‌توان آنها را به صورت گل رز نیز نشان داد.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، اکسسوری‌ها نیز جزئی از دکوراسیون هستند.

مطالعه بیشتر:

رنگ سبز دودی یکی از آن سایه‌های منحصر به فرد آبی است که نه تنها رنگی پررنگ و چشمگیر است، بلکه ترکیبی از رنگ‌های سبز و آبی است که چنین طیف چشم‌نوازی را ایجاد است. بنابراین این رنگ شباهت زیادی به آبی دارد و در عین حال زیباتر از آن به نظر می رسد. برای مطالعه این مقاله کلیک کنید: ۲۱ رنگ زیبا که هماهنگی بی‌نظیری با رنگ سبز دودی دارند

♦ نارنجی، مکمل رنگ قرمز در دکوراسیون

Interior design with red color combination 8

اگر عاشق یک ترکیب خیلی تند هستید، دو رنگ نارنجی و قرمز یک گزینه خواهد بود. همانطور که در رنگ قبلی گفتم می‌توانید آن را بر روی اکسسوری‌ها استفاده کنید تا به فضا هارمونی ببخشید.

به عنوان نکته، در تصویر بالا می‌بینید، از رنگ قهوه‌ای ملایم و سفید برای متعادل کردن فضا استفاده شده است.

راهنمای دکوراسیون پاییزی منزل

ست دکوراسیون خانه، ترکیب قرمز و زرد

Interior design with red color combination yellow and red

زرد مانند قرمز و نارنجی یکی از رنگ‌های تند است که توجه بسیاری را به خود جلب می‌کند. به شخصه، اگر می‌خواهید با رنگ قرمز ترکیب کنید، توصیه می‌کنم که صورتی را انتخاب کنید تا فضای شما آنقدر تند به نظر نرسد. همانطور که در تصویر بالا می‌بینید، انتخاب صورتی چندان تهاجمی به نظر نمی‌رسد و از آزار چشمان شما جلوگیری می‌کند.

اگر رنگ صورتی را دوست ندارید یا به هر حال می‌خواهید رنگ قرمز استاندارد را به کار ببرید، می‌توانید آن را فقط روی مبلمان یا لوازم دکوری و کفپوش و دیوار با رنگ‌های خنثی اعمال کنید.

برای ترکیب رنگ قرمز با زرد و ایجاد محیط آفتابی و گرم باید خیلی خوب کار کنید، رنگ قرمز با پایه نارنجی را انتخاب کنید تا مطمئن شوید که هر دو رنگ دارای تناژهای گرم هستند و از رنگ خنثی در کنار آنها استفاده کنید تا کمی از هم جدا شوند و از مخلوط شدن آنها جلوگیری کنید.

اگر در مبلمان طرحی گلدار، با پایه رنگ کرم یا مایل به سفید انتخاب کنید، ترکیب رنگ زرد و قرمز می‌توانند ترکیب زیبایی در اتاق خواب باشند.

زرد خردلی به خوبی با طیف دارچینی قرمز برای دستیابی به فضای داخلی سبک مدیترانه ای یا مراکشی کار می کند که جذاب و دوست داشتنی است.

ترکیب رنگ قرمز و سفید در دکوراسیون داخلی منزل

Interior design with red color combination white and red

برای شروع، همه رنگ‌های خنثی کاملاً با قرمز ست می‌شوند. و اگر می‌خواهید فضا را گسترش دهید، رنگ سفید یک گزینه است، از یک طرف توصیه می‌کنم رنگ قرمز را روی دیواری که در پس زمینه است قرار دهید تا مانند تصویر بالا عمق بدهد.

بدون شک ثابت شده است که استفاده انحصاری از رنگ سفید بدترین انتخاب برای محیط کار است. محیط‌های کاملاً سفید خلاقیت را خفه می‌کنند و کارشناسان می‌گویند که کمبود رنگ محدودکننده است. این به طرح‌های رنگی خانه نیز اطلاق داده می‌شود. خانه ای با دیوارها و سقف‌های تماماً سفید احتمالاً تأثیر روانی ظریفی بر ساکنان آن دارد.

این بدان معنا نیست که رنگ سفید را باید به عنوان بخشی از طراحی داخلی باید نادیده گرفت. رنگ سفید خنثایی مورد نیاز را فراهم می‌کند و می‌تواند فضایی آرام بخش ایجاد کند. با این حال، مهم است که آن فضای خنثی را با طیف‌های رنگی کمی که جنبه‌های خلاقانه و احساسی روان شما را تحریک می‌کند، متعادل کنید. یکی از بهترین رنگ ها برای این کار، تا حدودی تعجب آور، رنگ قرمز است.

رنگ قرمز به طور کلی به عنوان یک رنگ قوی در نظر گرفته می‌شود. این رنگ شور، اعتماد به نفس، پرخاشگری و عشق است. قرمز در واقع یک اثر فیزیکی ظریف دارد و می تواند ضربان قلب شما را تحریک کند. به همین دلیل، اغلب در طرح های رنگی خانه نادیده گرفته می شود، زیرا طراحان نگران هستند که برای استفاده روزانه بیش از حد شدید باشد.

البته قبول داریم قرمز یک رنگ تحریک کننده است – اما در واقع این می‌تواند چیز بسیار خوبی باشد. کار در محیطی با رنگ قرمز با افزایش بهره وری و مهارت در کارهای خاص مرتبط است. دیوارهای قرمز می‌توانند به تمرکز کمک کنند و مزایای خاصی برای کارهایی که جزئیات محور هستند، داشته باشند، و آن را برای یک دفتر کار خانگی یا حتی برای بهبود تمرکز در اطراف خانه ایده‌آل می‌کنند. برای آشنایی کامل با رنگ مناسب دفتر کار مقاله زیر را بخوانید:

انتخاب بهترین رنگ دفتر کار خانگی [۵ ایده عالی]

♦ مشکی، مکمل رنگ قرمز در دکوراسیون

Interior design with red color combination black white and red

مشکی و قرمز همیشه یکی از عالی‌ترین جفت‌ها، چه در مد و چه در دکوراسیون داخلی بوده اند. جدا از اینکه می‌خواهید حس ظرافت و تجمل را به شما بدهید، استفاده از این رنگ به شدت توصیه می‌شود. رنگ مشکی از طرفی هم به تعادل شدت قرمز کمک می‌کند.

مشکی و قرمز از ترکیب رنگ‌های کلاسیک عالی برای ایجاد یک حال و هوای سبک قدیمی هستند. اگر می خواهید از قرمز استفاده کنید اما در انتخاب سایه مناسب مطمئن نیستید، این یک تم رنگ خوب برای انتخاب است، زیرا مطلقاً هر طیفی از رنگ قرمز با رنگ مشکی و سفید کار تناسب دارد و آن را کاملاً بدون خطا حفظ می‌کند.

این تم رنگی زمانی بهترین کارایی را دارد که از قرمز به مقدار کم اما به صورت پررنگ استفاده شود. به عنوان مثال، یک اتاق را عمدتاً سیاه و سفید تزئین کنید، سپس یک میز قرمز رنگ همراه با چند لوازم دکوری کوچکتر قرمز را به آن اضافه کنید.

♦ رنگ قهوه‌ای، مکمل رنگ قرمز در دکوراسیون

Interior design with red color combination brown and red

اگر می‌خواهید دکوراسیون خانه شما حس گرم و دلپذیری داشته باشد، توصیه می‌کنم از رنگ قهوه‌ای استفاده کنید. مانند مشکی، به متعادل شدن شدت رنگ قرمز کمک می‌کند.

قهوه‌ای و قرمز یک جفت رنگ است که حسی مردانه دارد. این می‌تواند برای ایجاد یک سبک مدرن در یک فضای زیر شیروانی یا یک سبک سنتی‌تر در یک دفتر کار یا کتابخانه استفاده شود.

برای داشتن ظاهری متمایز، به عنوان مثال، در یک اتاق مطالعه، دیوارها را با سایه تیره قرمز رنگ کنید و فضا را با مبلمان چوبی قهوه‌ای تیره مانند میز و قفسه کتاب پر کنید. هنگامی که به این روش استفاده می‌شود، قهوه ای و قرمز با هم به خوبی ست می‌شوند تا به یک حس معتبر دست پیدا کنند که معمولاً در دکوراسیون تجاری استفاده می‌شود.

مطالعه بیشتر:

رنگ قهوه‌ای به عنوان یکی از انواع رنگ های ساختمانی از ترکیب رنگ مشکی و نارنجی ایجاد می‌شود اما طیف وسیعی دارد که هر طیف می‌تواند نماد و نشانه متفاوتی باشد. اگر می‌خواهید درباره بهترین ترکیب رنگ با قهوه ای و کاربرد آن در دکوراسیون اتاق نشیمن بیشتر بدانید، این مقاله را بخوانید: دکوراسیون اتاق نشیمن قهوه‌ای [بهترین ترکیب رنگ با قهوه‌ای]

ترکیب رنگ بژ با قرمز

beige and red

رنگ بژ ترکیب بسیار جذابی با قرمز است، از یک طرف این دو رنگ می‌توانند روی دیوار هم با هم ست شوند. در این اتاق به وضوح می‌توانید ببینید که رنگ بژ به خوبی با قرمز ترکیب می‌شود.

اگر می‌خواهید از رنگ قرمز استفاده کنید و همچنین دکوراسیون آرامش‌بخشی را در اتاق حفظ کنید، در فضایی که عمدتاً بژ است از رنگ آن کم استفاده کنید. طیف‌های مختلف بژ را انتخاب کنید، آنها را در فضا قرار دهید تا مطمئن شوید اتاق یکدست بژ و قرمز به نظر نمی‌رسد.

می توانید این کار را با رنگ آمیزی دیوارها در یک طیف بژ، انتخاب مبل با طیف دیگری از رنگ بژ و قرار دادن کفپوش در سایه دیگری از بژ انجام دهید.

سپس می‌توانید رنگ‌های قرمز کوچکی را به کوسن‌ها، بالش‌ها و فرش‌ها اضافه کنید تا اتاق را زنده نمایید و در عین حال از فضایی آرام و معمولی بهره‌مند شوید. رنگ بژ به کاهش اثر رنگ قرمز کمک می‌کند و از آنجایی که رنگ روشنی ندارد، قرمز به شکلی خشن از آن متمایز نخواهد شد.

ترکیب رنگ طلایی با قرمز

Interior design with red color combination gold and red

برای داشتن دکوراسیون شیک و لوکس، از رنگ‌های طلایی در اتاق قرمز استفاده کنید. این به ویژه هنگامی که عناصر مشکی مانند مبلمان مشکی یا کفپوش مشکی وجود دارد، به خوبی کار می‌کند.

هنگام استفاده از ترکیب رنگ قرمز و طلایی، باید طیف‌های پررنگ قرمز مانند قرمز شرابی یا جگری را انتخاب کنید تا اطمینان حاصل شود که فضا لوکس به نظر می‌رسد. سایه‌های روشن‌تر قرمز مانند قرمز گیلاسی یا قرمز یاقوتی وقتی با طلایی استفاده می‌شوند، می‌توانند سرد و بی‌مزه به نظر برسند.

ترکیب رنگ خاکستری و قرمز در دکوراسیون

Interior design with red color combination gray and red

همانطور که در تصویر بالا می‌بینید، ترکیب رنگ خاکستری با قرمز نیز بسیار خوب است. اگر فضای سرد یا غمگینی به رنگ خاکستری دارید، برای هماهنگی با آن می‌توانید از رنگ قرمز استفاده کنید.

خاکستری رنگ مناسبی است که اثر و شدت رنگ قرمز را کم رنگ می‌کند و به تعادل دکوراسیون کمک می‌کند. هر طیفی از رنگ خاکستری با قرمز ست می‌شود، و در حال حاضر یک رنگ بسیار مد روز در فضای داخلی است، بنابراین شما مقدار زیادی از وسایل تزئینی و دکوری خاکستری رنگ را برای اضافه کردن به اتاق خود خواهید یافت.

برای داشتن ظاهری امروزی، دیوارها را به رنگ خاکستری مورد علاقه خود رنگ کنید و با انتخاب پرده‌های طرح‌دار قرمز یا صندلی قرمز رنگ تعادل و تناسب ایجاد کنید کنید. رنگ قرمز را در چند قطعه دیگر در اتاق انتخاب کنید، مانند یک شمع قرمز، یک کتاب با مجسمه دکوری قرمز، یا یک گیاه با گل‌های قرمز.

۷ ایده مهم دکوراسیون حمام خاکستری

♦ ترکیب صورتی با قرمز

Interior design with red color combination pink and red

اگر می‌خواهید صورتی را با قرمز ترکیب کنید، با صورتی روشن همراه شوید. این دو رنگ به خوبی با یکدیگر ترکیب می‌شوند. وقتی قرمز نشانگر عشق است، صورتی هم رنگی زنانه است. بنابراین این دو فضایی رمانتیک و زنانه ایجاد می کنند.

♦ سرمه‌ای و سفید + قرمز

navy white and red

سرمه ای و قرمز، رنگ‌های مکمل برای سفید هستند، که هرگز در ایجاد دکوراسیون شیک خطا نمی‌کند.

در هنگام ترکیب رنگ قرمز با سرمه‌ای در دکوراسیون دقت کنید که از  سرمه‌ای برخلاف سایر طیف‌های آبی استفاده کنید زیرا ممکن است در کنار قرمز خیلی تیره به نظر برسند.

سرمه‌ای، سفید و قرمز نیز می‌توانند برای ایجاد حال و هوای مدرن در فضای داخلی استفاده شوند و برای این کار باید سعی کنید به جای الگو از وسایل دکوری استفاده کنید.

فنگ شویی رنگ قرمز و نکاتی درمورد آن

اگر در مورد بخشی از فنگ شویی صحبت کنیم، رنگ قرمز از عنصر آتش برگرفته شده است. این به ما احساس انرژی و قدرت می‌دهد. اگر می‌خواهید فضایی بسیار هماهنگ داشته باشید، بهتر است در فضاهایی که فاقد این عناصر هستند استفاده کنید.

♦ فضاهایی که دارای عنصر آتش هستند:

  • آشپزخانه

مزایای دکوراسیون با رنگ قرمز

♦ گرما و انرژی را به محیط خود بیاورید.

Interior design with red color combination 10

اولین مزیتی که رنگ قرمز دارد این است که به شما این امکان را می‌دهد که فضایی گرم را با انرژی‌های مثبت طراحی کنید و همچنین با خلاقیت زیاد طراحی خاصی داشته باشید.

♦ ظرافت و تجمل بیشتر، بهترین ترکیب رنگ قرمز

مکمل قرمز در دکوراسیون

مکمل رنگ قرمز در دکوراسیون

انتخاب رنگ قرمز تیره همراه با رنگ‌های سیاه و سفید زیباترین و ظریف‌ترین چیزی است که در طراحی داخلی وجود دارد.

خوبی رنگ‌های تیره این است که به شما اجازه می‌دهد محیطی شیک ایجاد کنید، اما باید بدانید که با چه رنگ‌هایی می‌توان آن را ترکیب کرد.

♦ ترکیب رنگ قرمز برای فضاهای بزرگ و جادار خوبه

Interior design with red color combination 12

همانطور که قبلا به شما گفتم، قرمز برای افرادی که فضای کافی دارند ایده آل است.
به شما کمک می‌کند نور اضافی که از پنجره‌ها می‌آید را متعادل کنید.

سخن پایانی

رنگ‌های متنوعی وجود دارد که به خوبی با رنگ قرمز ترکیب می‌شوند. بسته به نحوه ترکیب صحیح و بسیار متعادل آن می‌توانید یک شاهکار خلق کنید. ما در این مقاله با ذکر نکاتی به طراحی داخلی با ترکیب رنگ قرمز و تناسب آن با دیگر رنگ‌های مکمل پرداختیم.

از اینکه این مقاله را خواندید و همراه ما بودید، صمیمیانه از شما سپاسگزاریم. به نظر شما چه ایده‌های دیگری در مکمل رنگ قرمز در دکوراسیون وجود دارد که در بالا به آنها اشاره نشده است؟ این موارد را با ما و سایر کاربران مجله و فروشگاه اینترنتی دکورینه به اشتراک بگذارید.

 

منبع: homenish home-designing

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *